Základná technika klanu
Iste ste nečakali v tejto misii obrázok, na ktorom sú zdánlivo vyobrazené tri ženy, však? Nejako sa ale Boruto Oiroke naučiť musel, aj keď to nie je každému v rodine po vôli.
Ospravedlňujem sa, že roztomilá "devil Naruko" vyzerá na tomto obrázku ako halloweenová Pamela Anderson ...
Výsledek
Skóre: 9.0, Hlasů: 5
To je mi ale palantirovský obrázek Oba pánové jsou tu vážně sexy Osobně bych spíš čekala, že se Boruto prostě doslechl o tom, co jeho zaneprázdněný otec v mládí vyváděl, a zkusil ho nezávisle napodobit. Ale tato verze, kde se otec synkovi opravdu věnuje a učí ho své nejničivější techniky, se mi líbí.
Uznáno znovu.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Fakt chudák Hinata na jejím místě bych dala přes držku oběma Boruko by možná mohla mít trochu větší ruce, přijdou mi docela drobné... Jinak supr
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Dílo hodno Palantira Povedlo se, myslím, že tahle technika je opravdu dědičná.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Chudák Hinata tam vzadu
Chudáci dvaja tam vpredu.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995