Vložil Malwa, Út, 2008-06-03 11:29 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan
Vypadá to že se Temari něják přemnožila....njn, léto a ještě to trochu rozpeklo Gaaru, že vypadá jako důchodce ve frontě na rohlíky....
To jsou věci...XD
Vložil Alucardosama, Čt, 2007-12-20 12:44 | Ninja už: 6493 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže
To si jen někdo najal dvě konkubíny, aby mu dělali vánek když je mu horko
Ale tohle Gaara? Ani když si to přiblížim na pixely tak mi ho to ani z daleka nepřipomíná
Wittgenstein: Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano: Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Ty vějíře jsou bezva ^_^
no, ta Temari s blond vlasy vypadá jak kluk...
To je Tamari v normálních dílech i v Shippuudenu...
temari s kambodze o my god..a gaara stym style ucesom:Dno hruuza japan 4everrr:)
Vypadá to že se Temari něják přemnožila....njn, léto a ještě to trochu rozpeklo Gaaru, že vypadá jako důchodce ve frontě na rohlíky....
To jsou věci...XD
Moje FFky na který jsem asitak středně pyšná:
Mini Deidei CO se stane když se Deidara zmenší na velikost rtěnky ???
Vodník alá Gaara - moje báseň o tom jak Gaara utřel nos
A nově: Něco Vánočního - Atatsuki Koledy!
Akatsuki Koleda! - 1. část od Papačky
Akatsuki Koleda! - 2.část od Malwy
Tak to je mi banda....
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]
no ale nevim poč je tam i ta druhá holka
z dálky!!!
z dálky vypadá každý přesně jako někdo, kdo nosí byť jen trochu stejné oblečení xD
Chodí šneček okolo, nekoukej se na něho...
Kdo se na něj koukne, toho šneček poslintá!!!
Ani náhodou!!!
To si jen někdo najal dvě konkubíny, aby mu dělali vánek když je mu horko
Ale tohle Gaara? Ani když si to přiblížim na pixely tak mi ho to ani z daleka nepřipomíná
Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
Tak to potěš koště. Ani náhodou.
tady vipadá Gaara jak pravej