Vložil Sajurii, Pá, 2009-07-10 23:06 | Ninja už: 5633 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan
No.. tenhle vějíř mi přijde ještě docela malý, Saiko. Temarinin vějíř je Temari po ramena, mám stejně vysoký jako ona, ale udivilo mě, jak je obrovský, když se otevře, jinak nevím jestli ti to pomůže, ale v Praze na Andělu je asijský obchod, kde mají levné vějíře všech velikostí, je to moje záchrana...
Vložil Satake, Ne, 2008-10-12 18:40 | Ninja už: 6215 dní, Příspěvků: 945 | Autor je: Prostý občan
Tady padla zminka k vlasum... me se naopak libi,ze je ma delsi a nesnazi se verne kopirovat "kreslenou" predlohu. Vypada to vic prirozene a nenucene... Moc pekny CP
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Kurňa! Nemusela by prosit dlouho
No.. tenhle vějíř mi přijde ještě docela malý, Saiko. Temarinin vějíř je Temari po ramena, mám stejně vysoký jako ona, ale udivilo mě, jak je obrovský, když se otevře, jinak nevím jestli ti to pomůže, ale v Praze na Andělu je asijský obchod, kde mají levné vějíře všech velikostí, je to moje záchrana...
Kruté! brutálně závidím vejíř! Sehnat tak velký a nabarvit ho bude zabijácké
kawaii
mně se líbí celkově..(i "výhled" je zajímavej )
tak to je hustá kóča...xDD
flee's gallery http://flee94.deviantart.com/gallery/?catpath=/
Tady padla zminka k vlasum... me se naopak libi,ze je ma delsi a nesnazi se verne kopirovat "kreslenou" predlohu. Vypada to vic prirozene a nenucene... Moc pekny CP
Mohla ty nohy roztahnout vic xD
Celkem povedená fotka.
áááhhhh teda ty vlasy ve předu měla kratší ale jinak good(od vlasů dolů)