Naruto - Konec války, začátek pekla Kapitola 2.
Právě vzbuzený Naruto se s lásky plným úsměvem díval na vedle ještě spcí Hinatu. Pozoroval ji a říkal si jak se tak svělá holka mohla zamilovat zrovna do něj.
Takhle i sledoval ještě chvíli, než se zvedl oblékl a vydal se na cvičiště.
Byl tam první, tak si ohl rozmyslet, jak si svůj nový tým vyzkouší. Napadl ho způsob s rolničkami, ale ten po chvíli zavrhl.
Řekl si že si jen ověří jejich schopnosti. Blížila se doba srazu.
Naruto se skryl a čekal na své svěřence.
Dorazili přesně na čas, chvíli je pozoroval jak se baví, pak vytáhl tři shurikeny a hodil je po nich. Všem třem jen o malý kousek minul hlavu.
Ti tři se zaraženě rozhlíželi, najednou se před nimi z kouře vynořil jejich sensei.
" Kdybych chtěl, mohl jsem vás bez jakýchkoliv problému zabít. Nejste vůbec ostražití a to vás může stát život. Byl jsem tu už dávno před vámi a když jste přicházeli tak jste si ničeho nevšimli. Na tom budeme muset zapracovat."
" Promiňte, Naruto-sensei." odpověděli sborově.
" Tak teď proti mě budete po jednom bojovat, to abych si vyzkoušel vaše schopnosti" řekl a postavil se do bojové pozice.
" Tak kdo první" zeptal se.
" Já půjdu" ozval se Arami.
Arami vytáhl kunai a hodil ho po svém sensei. Tomu se nůž zabodl do břicha.
Všichni na to koukali vyjeveně do té doby než se NAruto proměnil na kus ařezu.
" Kawarimi " vyjekl zaskočeně Arami, protože mu někdo zezadu podrazil nohy a přiložil mu kunai ke kerku.
" Máš dobrou mušku, ale necháš se snadno překvapit a tvé reflexi nejsou nic moc." řekl Naruto a pomohl mu na nohy.
" Tak další. "
Před něj vystoupil Waris. Připravil se do bojové pozice a zaútočil. Hodil několik shurikenů a pustil do boje zblízka. Po necelých dvou minutách ležel na zemi neschopen se pohnout. Naruto mu pomohl a promluvil.
" Jsi rychlý, tvé reflexi nejsou taky špatné, tajjutsu máš průměrné. Celkem dobrý výkon, jen nikdy nezapomínej že shinobi využívá lstí a ne jen frontální útoky. Musíš se naučit své útoky správně načasovat. Musíš si pamatovat, že ninja se msí umět perfektně skrýt" zakončil Naruto svou řeč.
" Tak a teď ty." řekl a ukázal na Kotomi.
Ta se připravila do bojové pozice, místo tooho aby zaútočila hodila pod Naruta kouřové bomby a pak teprve hodila několik kunaiu a shurikenů.
Když se kouř rozplynu, nebyla po Narutovi ani stopa.
Objevil se za ní, všimla si ho právě v čas a vyhla se jeho útoku.
" Bunshin No Jutsu" řekla a kolem ní se objevilo pět klunů, sice jen iluzí ale to bylo také docla dobré.
Naruto se jen ušklíbl, najdnou se všechny Kotominy klony rozplynuly a pravá Kotomi byla znehybněna Narutem.
Naruto který do té doby bojoval zmizel v bílém kouři.
Pravý Naruto pomohl Kotomi a začal mluvit.
" Tak to nebylo špatné, neztrácíš hlavu, dokážeš si vše dobře promyslet. Tvé reflexi ujdou. A celkem slušně kontroluješ chakru." řekl.
" Naruto-sensei, co to bylo za klona." zeptal se Waris
" Dobrá otázka, Kotomi použila " Bunshin No Jutsu" toto základní jutsu vytvoří klony, ale pouze jen iluze. Já jsem použil " Kage Bunshin No Jutsu" tato technika nevytvoří iluzi, ale skutečné tělo." odpověděl.
" Tak ověřil jsem si vaše schopnosti, ale teď jsem zvědavý jestli víte co je pro shinobi nejdůležitějsí." zeptal se.
Waris ani Arami neěděli co na to říct, slova se ujala Kotomi:
" Já myslím že týmová práce Naruto-sensei, když jme proti vám bojovali samostatně tak jsme neměli žádnou šanci, ale pokud bychom bojovali společně tak se naše šance zvýšly." řekla ale neyla si jistá.
" Správně Kotomi, z tebe jednou bude skvělý ninja." řekl a usmál se.
" Když jsem já začínal jako genin, tak mě a zbytku týmu řekl Kakashi-san, jednu větu, kterou do smrti nezapomenu." řekl Naruto.
" A co to bylo sensei?" zeptal se Arami
" Ten kdo porušuje pravidla je odpad, ale ten kdo se nestará o své přátelé je ještě větší špína. " řekl a podíval se na ně.
" Tak a teď budeme trénovat." řekl a zavedl je ke stromům.
" Teď si trochu procvičíte ovládání chakry, tak že budete lézt po stromech."
" Po stromech?" pochyboval Waris
" Ano a nebudete moci používat ruce. Teď vám vysvětlím jak na to.
Nejprve musíte soustředit chakru do chodidel, musí to být přiměřené množství a pak to prostě jen musíte udržet na této úrovni. A pak už stačí jen jít." řekl a pouze za pomoci nohou vylez do půlky stromů.
" Vezměte si kunaie a vždy označte místo kam jste se až dostali a snažte se se to překonat. Tak a teď do toho" řekl
Tak tam trénovali několik hodin, nejlépe si vedla Kotomi jak už Naruto očekával, al ani kluci na tom nebyli špatně.
jé připomíná m to staré časy
super jen tak dal
Upe super!!! Máš hrozně velkej talent. A to fakt. Piš co nejvíc (samozřejmě že ti to radim kvůli tobe a ne kvůli sobě- ale když to je tak super, že ti musím nakecat že je to pro tvé dobro..) ne vážně, fakt piš- zdokonalíš se a zjistíš svůj styl. Už se těším, jak si jednou budu číst o nejnadanějším spisovateli 21. století. Slavnější naž Tolkien, Rowlingová...
super!jen tak dal
Uchihová
kruci, zdá se mi to nebo opravdu je kapitola od kapitoly horší. srry se zkusím polepšit, podle toho jak si to sám čtu nechápu jak to můžete číst, někdy si říkám jestli se na to nemám vybodnout a zbytečně nezabírat místo fakt sorry, budu se snažit psát líp
Nie..Nepokúšaj sa o zmenu pretože by t bola zmena k horšiemu.Som rád že si si to po sebe začal čítať pretože sa zredukoval počet chýb a preklepov:)
Pekne píš ako doteraz..Musím uznať že z tých fanpoviedok sa tvoje čítajú najlepšie.Máš dobrý štýl.
-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..
Tý blaho ani se nesnaž to měnit píšeš fakt hustě a to že si napsal dvě nebojový kapitoly neznamená že jsou špatný.
Lepsie to uz nemozes napisat,ja by som nedokazal daco take napisat
http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp">
pekne len tak dalej