manga_preview
Boruto TBV 15

FanFiction Naruto 2 - Kunoichi z Mlžné

Tak je tady 2. díl. Původně jsem ho sem dávat nechtěla, ale tak přecejen je tady. vím že moje psaní není nic moc. Taky to píšu tím stylem, že vůbec nic nevím dopředu a co mě zrovna napadne to napíšu. Takže doufám, že to alespoň stojí za to abyste obětovali trochu svého času a přečetli si to Smiling Je to krátký...ale brzo tu bude další díl. Já sem do povídky přidala novou postavu, která se tam objeví víckrát, a nab´konec bude jednou z hlavních postav!

„Hej!! Co myslíš že děláš? Dávej bacha kluku!“ obořil se na Naruta ten, kdo do něj právě vrazil.
„Co?? Já mám dávat bacha? Ty jsi do mě vrazil!“ hájil se Naruto a začal se zvedat ze země. Otočil se, aby se dozvěděl kterej blb to do něj vrazil a chtěl mu pořádně vynadat. Ale místo toho tam zaraženě stál s otevřenou pusou. Po chvíli zavřel a neodpustil si obdivné zapísknutí. Naruto si v hlavě přebíral co vidí - Hmm...takže to není chlap, ale ženská, teď mi ani nevadí, že do mě vrazila. To je ale pěknej zadek...A co tady vůbec dělá a proč tak spěchá??

Před Narutem stála žena. Nebyla moc vysoká, ale ani moc malá. Byla hubená. Měla světle hnědé, trochu narezlé vlasy dlouhé až po pás a mírně zvlněné. Na její světlé pleti bylo poznat, že o ni pečuje, a že určitě chodí ke kosmetičce. Na sobě měla bílou halenku a přes ni černý korzet. Dlouhé nohy jí halily černé legíny nad kolena a taky měla bílou miniskuni. Byla fakt sexy. Kolem pasu měla pouzdra na zbraně a na zádech měla meč. Vypada úžasně, Naruto z ní byl celej pryč, a ani mu nedošlo že je to kunoichi.

„Hele za to můžeš ty, neměl ses mi plíst do cesty!“ řekla naštvaně ta žena.
„Nooo, hele, nazdá se ti že na obyčejnou ženskou seš nějak moc drzá?? Nevidíš snad že sem ninja??“ zdůrazbil svá poslední slova Naruto a důležitě si poklepal na čelenku.
„No a co?? Mám se pos...?? Možná seš ninja, ale vypadáš dost neschopně.“ řekla posměšně žena. A začala se Naruto představovat. „Já jsem kunoichi!“ poklepala si na čelenku, kterou měla kolem paže. „A ne ledajaká! Jsem Saira Konshi (jméno mě jiný nenapadlo, já vim je to hrůza), kunoichi z Vesnice skryté v mlze. Patřím ke slavnému klanu Konshi...“ žena chtěla pokračovat, ale zarazil ji Narutův pohled.
„Achjóóó, to je trapas!“ Naruto na ni koukal se zhnuseným výrazem v obličeji. „teď jse jako Ero-sennin a ty jeho ujetý představovací tanečky. To je vopruz!„
„Heleď se. tvůj názor mě nazajímá!! na většinu lidí tenhle projev působí jinak než na tebe, po tom co ho dokončím, a vyjmenuju všechny slavné skutky, co jsem já , nebo členové mého klanu udělali, tak na mě hledí s respektem!! A vůbec, já nemám čas se tady s tebou zdržovat, už takhle přijdu pozdě. Jsem tady na žádost Hokage-sama, Slimáčí princezny Tsunade!“
Naruto si matně vybavoval včerejší oslavu. Měl dojem že tam s nima byla i bábi Tsunade, takže dost pochyboval jestli bude dnes schopná plnit povinosti úřadu Hokage. na tváři se mu objevil posměšný škleb.
Kunoichi se mezitým dala dohromady, upravila si vlasy a vyrazila směrem k Listové vesnici.
„Hmm....Ta je teda dost ostrá..Ale zadek má pěknej, to jo..!...Ježíši Kriste!! Co to melu!! Vždyť si mám usmířit Hinatu a ne tady koukat po nějaký kunoichi z Mlžné!!“ pokáral se Naruto a vydal se směrem k bráně...

4.86842
Průměr: 4.9 (38 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yukiko Satoru
Vložil Yukiko Satoru, Pá, 2020-11-27 20:27 | Ninja už: 1449 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Pěstitel rýže

Mise PM
Naruto, Naruto... Ty kaňoure! Si tu můžu uplácat čelo, jaký je to tele. Místo, aby šel za Hinatou a zpytoval svědomí, tak očumuje zadek cizí ženský. No, aspoň, že si to uvědomil a teď budu doufat, že udělá správnou věc a půjde za svou vyvolenou. A taky budu doufat, že nedoufám zbytečně, nebo si tam pro něj dojdu...

Obrázek uživatele vysta
Vložil vysta, Pá, 2011-03-18 19:24 | Ninja už: 5639 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

hezky se to rozvijí. Smiling

Obrázek uživatele PettikCZ
Vložil PettikCZ, So, 2008-02-23 14:30 | Ninja už: 6117 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

Geniální:)

Obrázek uživatele Gejb
Vložil Gejb, Čt, 2008-01-17 09:34 | Ninja už: 6485 dní, Příspěvků: 858 | Autor je: Prostý občan

Tak klan Yuuri Smiling
U holky bych čekal že se spíš objeví někdo z klanu Yaaooi.
Ale kdo ví kdo ještě přibude, že Eye-wink
Jinak pěkně napsané.

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, Ne, 2007-12-09 03:31 | Ninja už: 6243 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

jo je to fajn........... kdyby jsi nebyla holka, tak tě za ten úvodní text asi praštim. myslím tím to " vím že moje psaní není nic moc " páč je to super příběh, má to dobrou pointu.........
menší doporučení : tak jen směle do toho a ať to frčí

Obrázek uživatele Vân
Vložil Vân, So, 2007-12-08 19:01 | Ninja už: 6227 dní, Příspěvků: 484 | Autor je: Prostý občan

pěkný a ten styl "nvm co bude dál" je super, já vždycky něco vymyslím, ale vůbec sem podle toho neřídím, takže píšu prakticky úplně stejně Laughing out loud