manga_preview
Boruto TBV 15

Preco si musel................2

Taaaaaaaaaak tu je zase raz nieco odomna je to sice o dost kratsie ako ten prvy diel ale lepse ako nic. Dufam ze sa vam bude pacit rovnako ako ten prvy

„Tak Sasuke Uchiha. Toto je môj dom. Nečakaj nič extrémne v porovnaní zo sídlom kam si ma nedávno odvliekol je to nič ale mám to tu rada. Sám si počul, že je len na mojej dobrej vôli ako dlho prežiješ. Takže ak budeš poslušný tak budeme vychádzať dobre. Ja zostanem milým dievčatkom a ty budeš poslušný.“ Počas celého toho mini predslovu odomykala dvere.

Keď vstúpili tak Sasukeho ovalila príjemná vôňa. Sakura ho zaviedla do jeho izby. „ Asi by som mala spraviť nejakú večeru čo?“ opýtala sa skoro z priateľským tónom.

Sasuke len nemo prikývol a sledoval ako dokonale vyzerá Sakura v šortkkách a tričku čo mala na sebe

. Sakura vo svojom vnútri zvádzala ťažký súboj. Musela sa správať chladne ale keď on vyzeral taaaaaaak úžasne. Musela sa veľmi premáhať aby ho nepobozkala.

Zišla dole do kuchyne a rozmýšľala čo spraviť na večeru. Nakoniec sa rozhodla pre shushi. Kým ona pripravovala večeru tak Sasuke- hoci už dopredu vedel, že to bude zbytočné- sa pokúsil utiecť.

Nevedel čo ho to napadlo ale proste otvoril okno a chcel vyskočiť. Na jeho smolu Sakura brala svoju úlohu vážne. Pod oknom stál jej klon. Predpokladal, že sú okolo celého domu.

„Na tvojom mieste by som to nerobila. To nie sú obyčajné klony.“ ozval sa za ním hlas. Sakura sa s prekríženými rukami opierala o rám dverí. Mala nadvihnuté jedno obočie.

Sasuke sa otočil a pozrel sa jej smerom. „No tak dobre vyhrávaš. Len som to skúšal.“ rezignovane pokrčil plecami. Zase zliezol z okna a šiel za Sakurou, ktorá ho zjavne prišla zavolať na večeru.

Na stole už ležali dva taniere z jedlom, ktoré vyzeralo veľmi dobre. Sasuke sa usmial a pozeral na Sakuru. Na tvári sa mu akosi automaticky objavil úsmev. Sakura pozrela jedným okom na neho a hneď to aj oľutovala. Keď sa usmieval tak vyzeral strašne sexi.

Len sa v duchu prefackala a jedla ďalej. Sasuke sa teda tiež pustil do jedla. Chutilo vynikajúco. Však ako inak keď varila Sakura, že? Keď dojedli vzala taniere a chcela ich umyť ale to by sa nesmel niekto ozvať.

„ Nechaj ja to spravím.“ Povedal v podstate milo. „A si si istý, že mi potom ostanú ešte nejaké taniere?“ tvárila sa vražedne.

Ten výraz mala zakaždým keď na neho pozrela. Nevedel prečo ale strane mu to vadilo. Keď on si konečne uvedomí, že ju miluje tak ona sa ku nemu bude správať horšie ako k Orochimarovi. Lenže čo mohol narobiť?

„Myslím, že dva taniere ešte zvládnem umyť.“ povedal napokon. Sakura sa zatvárila pochybovačne ale predsa ho pustila k drezu. Potom odišla z kuchyne a zapla telku. Jej smiech bolo počuť až do kuchyne a Sasukemu pripadal očarujúci.

Doumýval tie dva taniere (nakoľko bol započúvaný do Sakurinho smiechu trvalo mu to asi 20 minút.) Potom prišiel do obývačky a pozoroval ako sa Sakura snaží skrotiť smiech. „Viac ti sluší keď sa smeješ.“

ozval sa po chvíli. Sakura sa bleskovo otočila a pozrela na neho. „Ako dlho tam už stojí? A ďalšia otázka- baví ťa sledovať ma?“ Sakura sa mierne červenala.

„Áno celkom m to baví. Neverím tomu, že to hovorím ale si krásna keď sa smeješ.“ povedal Sasuke po pravde Skutočne neveril tomu čo vravel. Len vedel, že je to pravda. Bola nádherná. Keby tam sedela ešte chvíľu tak by sa na ňu bol vrhol.

Lenže na jeho smolu- alebo šťastie, záleží ako sa to vezme- Sakura sa postavila a už zase červená ako paprika odkráčala do svojej izby.

Sasukemu sa tiež nechcelo pozerať telku samému tak ju vypol a zamieril do izby, ktorú mu pridelila Sakura.

Lenže Sakura úplne nezavrela dvere do svojej izby. Zbadal ako prešla popred ne iba v tej najmenšej časti oblečenia. Sasuke naprázdno preglgol. Potichu sa priblížil k dverám. Sakura si rozčesávala vlasy.

Pozerala pri tom von z okna na krásny okrúhli mesiac. V izbe bola tma a práve ten mesiac spôsobil, že Sakura vyzerala ako bytosť z iného sveta. Ako nejaká víla.

Sasuke potichučky vstúpil do izby. Sledoval ako si Sakura pospevuje a tak trošku sa krúti do rytmu melódie Nevydržal sa len pozerať. Podišiel až k nej a objal ju okolo pása.

Takmer dostala infarkt. Keď si uvedomila kto to je a ako málo odevu má na sebe tak od bezvedomia už vážne nemala ďaleko. Lenže sa premohla a skúsila z hrdla dostať aspoň jedno slovo ale nedokázala to.

Znelo to skôr ako ston. Sasuke jej položil hlavu na plece. „Sasuke-kun.“ zašepkala skoro nečujne.

Zavalila ju vlna pocitov tak dlho potláčaných. Nedokázala sa ani pohnúť a v bruchu cítila taký zvláštny pocit. Sasuke ju akosi inštinktívne ťahal k posteli. Sakura sa nechala. Keď sa na tú posteľ zvalili tak ho nesmelo pobozkala. Lenže z malého bozku sa stal divoký a vášnivý. Sasuke jej chcel rozopnúť podprsenku ale ona mu ruku zastavila. Spýtavo na ňu pozrel ale jej pohlad hovoril za všetko. Ešte chvílku sa maznali a zaspali v objatí.

5
Průměr: 5 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Čt, 2017-08-31 10:28 | Ninja už: 5129 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Eto z tohto dieliku mám také zmiešané pocity. No fakt neviem síce je to pekné, ale najprv je k nemu chladná, po chvíľke milá a neprejde moc času a už sú spolu v posteli. No ja neviem, ale ten posledný odsek je podľa mňa až moc na mňa prirýchly. No som zvedavá čo sa z tejto poviedky nakoniec vykukli.

Obrázek uživatele SakuraUchiha
Vložil SakuraUchiha, Čt, 2008-09-25 16:45 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

klaasneeeeee Laughing out loud

Obrázek uživatele SELINA
Vložil SELINA, Čt, 2008-06-26 01:00 | Ninja už: 6103 dní, Příspěvků: 392 | Autor je: Prostý občan

Prosímtě dělej ty dílky krapet delší, aspoň kvůli mně Smiling Je to tak pěkný, že když se tak brzo zastavim, protože nemám co číst, až mi to trhá nervy v těle.
Tak a teď k povídce. Nemůžu říct jinak než: opět mi tvá povídka o něco polepšila náladu Smiling a tak sem zvědavá na další dílek. no už se du podívat.

Obrázek uživatele rafee
Vložil rafee, Čt, 2008-02-28 10:42 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

brutal toto ťa ako napadlo... sidce túto časť čitam ako prvú,ale klobuk dole.VAU!!!!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, Čt, 2008-02-28 14:36 | Ninja už: 6139 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

ves ze ani nevim??????? som tak dajak sedela sa nudila a ked ja sa nudim tak to vacsinou takto dopada a ked nieco pisem viac dni ak vzdy do dopadne divne lebo tam su momentalne nalday

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, Čt, 2008-02-28 14:40 | Ninja už: 6152 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

tak to se nuď časteji...at máme co číst Eye-wink

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, Pá, 2008-02-29 14:32 | Ninja už: 6139 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

ju dik ted mam prazniny takze to pujde uz mam polovinu z new diiilu!

Obrázek uživatele Sabaku no_Gaara
Vložil Sabaku no_Gaara, Čt, 2008-02-28 10:06 | Ninja už: 6196 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

nice Eye-wink

Obrázek uživatele Bamboo
Vložil Bamboo, Čt, 2008-02-21 21:00 | Ninja už: 6116 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

uplne uzasne ale pri nektorich pasazach som nemohla skratka kruty naval smiechu prosim dalsi ale trochu skroteny humor lebo sa pri citani zadusim a bude o citatela menej Laughing out loud

Obrázek uživatele haylie_anne
Vložil haylie_anne, Čt, 2008-02-21 16:20 | Ninja už: 6126 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Prostý občan

fakt peknee...kym som to ciitala thak so púocuvala pesnicku od evanescence forgive me, a ja som z toho priibehu bola pri tom uuuuuplne na praaaasky Laughing out loud kraaasne, este jedna pochvalaa Laughing out loud

Obrázek uživatele Yori
Vložil Yori, Po, 2008-02-11 17:38 | Ninja už: 6308 dní, Příspěvků: 595 | Autor je: Prostý občan

wow tak dlouhý článek ve slovenštině a já to dokázala přečíst!!Sice je to ke čtení trochu horší když to není aspoň trochu na odstavce ale pak by mi zas připadalo, že je toho málo (jsem trochu náročná,co Smiling )

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, So, 2008-02-16 16:22 | Ninja už: 6139 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

srry za tie odstavce ale mne sa lepse pise takto

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, Ne, 2008-02-10 11:01 | Ninja už: 6152 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

naprosto úžasný nemůžu se dočkat dalšího dílu...hehe konečně sem přišla na to co znamená pobozkat Laughing out loud ale to neřeš doufám že už pracuješ na new dílu

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, Ne, 2008-02-10 12:43 | Ninja už: 6139 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

jasne ale bude asi o dost dlhu dobu lebo idem na lyziarsky taze nebudem mat akosi pristup k netu ale posnazim sa

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, Ne, 2008-02-10 16:17 | Ninja už: 6152 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

jo jasný ale je to moc pěkný...