manga_preview
Boruto TBV 15

Mise pro feudálního pána 3

Po tom co se najedli, Naruto Hinatu políbil a šel se porozhlédnout po okolí. Aby věděl, jak na tom jsou ostatní stráže, a aby věděl jak to vypadá v okolí. Mimo hrad udělal v lese i pár pastí, kdyby náhodou někdo přišel, tak je to upozorní a potom odešel spát, ale napřed se podíval na Hinatu, ta už sice spala. Naruto se na ni chvíli díval a pak šel taky spát. Usnul se spokojeným výrazem na tváři.
Ráno už museli být oba ve svých rolích, a tak si Naruto vzal připravené oblečení osobní stráže dcery feudálního pána. Za Hinatou přišly služky, aby jí pomohly do šatů. Na snídani dorazili spolu, ale Naruto šel kousek za Hinatou. Jakmile Hinata vstoupila do místnosti ozvalo se „Dobré ráno Rin-sama“, tak se jmenovala dcera. Došla ke stolu a začala jíst, Naruto už byl najezený, jelikož byl vzhůru mnohem dřív než ostatní a byl si ještě zatrénovat.
Naruto chodl všude za Hinatou, která hrála Rin, úplně všude, jak mu řekl feudální pán, že to má dělat. A tak se taky dělo. Každý večer vždy políbil Hinatu se slovy „Dobrou noc, brouku.“ Pokaždé šel ještě hlídkovat, v každém kolečku se na Hin zašel podívat.
Týden se nic nedělo, ale jendou večer když Naruto zrovna hlídkoval na druhé straně zámku, se to stalo, někdo unesl Hinatu, dostal se přes všechny pasti co Naruto nalíčil okolo hradu. tak nebylo pochyb o tom že to musel být ninja. Hinata jendou vykřikla a Naruto byl v okamžiku u jejího pokoje, ale ten byl už prázdný, otočil se a zahlídl akorát nějakou postovu, jak ma něco přehozené přes rameno. Běžel za ní, do cesty se mu postavily dva ninjové z Deštné, ale Naruto neměl čas si s nimi hrát, proto použil Kage Bushin no Jutsu, klony chytli protivníky, ale to nebylo vše, další dva klony stáli u Naruto a on už formoval dva Rasengany v každé ruce jeden.
To už se tam objevili i stráže hradu, viděli jenom to jak Naruto zasáhl ty dva do břicha, nějakou modrou koulí, klony zmizeli a ninjové odlítli do zdi a sesunuli se k zemi. Naruto se ohlédl na stráže a zakřičel „Svažte je a hlídejte jim ruce sou to ninjové z Deštné.“ S těmito slovy zmizel za utíkajícím ninjou. Kousl se do prstu a zvolal „Kuchiyose no Jutsu“ před ním se zjevil Gamarega, Naruto mu vysvětlil situaci, dal mu šátek mu dala Hinata, když začala tadle mise, po tom co jí vysvětlil, k čemu by ho mohl potřebovat. Při rozbřezku se Gamarego zastavil, Naruto se objevil vedle něj, byli nějakého udolí a na druhé straně bylo vidět starý důl a Gamarego mu povídá „Pach té dívky vede do toho dolu, teď pudu jelikož už nemůžu.“ Naruto na to „Díky moc, Gamarego.“
Naruto se pomalu a potichu vydal ke vchodu do dolu, stál tam jeden ninja, ale ten nedával moc pozor a po jedné raně za krk spadl do mlob. Naruto vstoupil do dolu, čekal že tam bude tma, ale zmílil se, bylo tma všude plno světla a to pro Naruto bylo špatné bude pro něj horší se schovávat, otočil se pronesl tři slova a šel dál. Šel dál a potkal prvního ninju uvnitř dolu, ten na něj „Hej nemáš náhodou hlídat vchod.“ Naruto byl už skoro u něj a v tom po něm dotyčný hodil tři kunaie, Naruto jim uhnul s takouvou rychlostí, až tam kde stál se vytvořil malý obláček kouře, ninja koukal na místo, kde stál Naruto, vyvalil oči, ale to bylo vše co udělal, protože na něj Naruto použil uspávací jutsu a ho poslal do říše snů přeměnil se na něj, jelikož znal i jeho hlas a pokračoval dále do dolu.
Na první větší křižovatce potkal další tři ninji a povídá „Jsem nějakej unavený pudu si lehnout.“ostatní na něj jenom koukli, ale Naruto šel dál. Jeden ho zastavil a na něco se ho zeptal, ale to neměl dělat Naruto udělal pečet, řekl „Kage Bushin no Jutsu“ a šel jako by nic dál a nechal ať se o ně kloni postarají. Ušel jenom kousek a už něj byl jeden klon oznámil situaci a zmizel. Naruto se ušklíbl, prohnal chakru nosem, jak ho to naučil Kiba a hledal Hinatu.
Šel asi pět minut a uviděl před sebou, něco jako hlavní část tohoto dolu. Jenom je pozoroval bylo tam asi deset ninjů z deštné a jeden, který mu přišel povědomý, ale nemohl přijít na to, kdo to byl, jelikož mu neviděl do obličeje. Jak je tam pozoroval ten muž se najednou otočil a Naruto si ihned vzpomněl kdo to je, jelikož mu řekl, co má v sobě.

Pokračování přístě.

5
Průměr: 5 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Asa Kujaku
Vložil Asa Kujaku, Út, 2008-02-12 09:11 | Ninja už: 6167 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

je to super

Obrázek uživatele Tva-smrt
Vložil Tva-smrt, Út, 2008-02-12 08:02 | Ninja už: 6229 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

good

Obrázek uživatele P1NG
Vložil P1NG, Ne, 2008-02-10 22:20 | Ninja už: 6149 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

lidi dalsi dil bude minimalne zejtra a prosim zadne spoilery nebo domenky
+ nake upravy v pravopise

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Ne, 2008-02-10 21:36 | Ninja už: 6135 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

nemám slov prostě je to strašně dobrý nemůžu se dalšího ani dočkat Smiling

Obrázek uživatele Šakran Hatake
Vložil Šakran Hatake, Ne, 2008-02-10 21:10 | Ninja už: 6164 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Hodně dobrý,pokračuj v tom!

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Ne, 2008-02-10 21:01 | Ninja už: 6226 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Nádhera, další prosím. Laughing out loud

Obrázek uživatele ja501
Vložil ja501, Ne, 2008-02-10 20:54 | Ninja už: 6134 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

Dobrý Smiling ... jsem napnutej, kdo bude ten neznámej ninja

Obrázek uživatele nevim
Vložil nevim, Ne, 2008-02-10 21:08 | Ninja už: 6361 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Prostý občan

mizuki imho