Mise pro feudálního pána 5
Mizuky částečně uhnul, ale i tak měl pořezanou ruku a kus boku mu chyběl úplně, silně krvácel. Hinata, Neji a TenTen se přihnaly k Narutovi, ten se jenom usmál a řekl, že už je vyčerpán. Chvíli stál, pak se mu rozmazal pohled a začal padat, ale v tu chvíli ho podepřela Hinata, Naruto se na ni podíval a políbil jí. Neji s TenTen na to koukali, Neji který odjakživa dával na Hinatu pozor zrudl naštváním a chtěl Naruta praštit, toho si všimla Hinata, jelikož se TenTen tomu všemi silami snažila zabránit. Neji byl už skoro u Naruta s Hinatou a v tom se ozvalo „Kaiten“ a Neji byl zastaven Hinatou a zběsile na ní koukal.
Po chvíli co se Naruto cítil lépe, se podívali na Mizukyho. Už byl mrtvý a ležel v kaluži krve, která mu vytekla z boku. Naruto, který byl stále podpírán Hinatou, se ohlédl na Nejiho s TenTen a zeptal se jich „Kde jste se tu vy dva vzali?“ a na tváři se mu objevil podivný usměv, jelikož si domyslel „Snad nebyli oni dva na rande.“ Slova se ujala TenTen, jelikož Neji pořád byl na Naruta naštvaný. „No my jsme se vraceli z mise, když Neji ucítil otřes. Přišli jsme blíž a Neji se podíval do dolu byakuganem a poznal Hinatinu Shugo Hakke Rokujuuyonshou. A tak jsme se rozhodli jít vám pomoct.“ úsmála se TenTen. Neji se už zklidnil, protože si všiml že je Hinata štastná.
Hinata se ozvala „Naruto měli by jsme jít za feudálním pánem, že jsme únosce zabili, a pak domu do Konohy. Vy dva nechcete jít s námi, ráno se můžeme vydat domu společně?“ Neji zareagoval „Jestli nás feudální pán přijme, tak proč ne stejně jsme už vyčerpaní.“ A tak se vydali na cestu. K hradu pána došli během chvíle a Neji, který stále pozoroval Naruta s Hinatou, která mu pomáhala i při cestě si řekl „Hmm Hinata vypadá opravdu štastně, musím se potom Narutovi omluvt.“
Objevili se před bránu až vylekali strážce, řekli jim že jsou s nima přátelé a že hned potřebují mluvit s feudálním pánem. Po chvíli byli v zasedací místnosti, čekali asi pět minut a objevil se feudální pán. Slova se ujal Naruto vedle, kterého seděla Hinata a hlavu měla opřenou o jeho rameno, „Chtěli jsme vám nahlásit, že se s námi vrátili i naši přátelé, a že jsme zabili únosce.“ oznámil. Pán si pomyslel „Tak mladí lidé a mluví o smrti jako by nic.“ Ale pán odpověděl „Děkuji, zítra můžete odejít a kdyby se vyskytli nějaké potíže, tak já vám zase napíšu.“ Potom se rozešli na pokoje.
Neji šel s Narutem, TenTen s Hinatou. Když Naruto s Nejim v zádech došli do pokoje. Naruto si sedl na zem a vypadalo tom, že hypnotizuje zeď, Neji zareagoval a aktivoval byakugan a uviděl ve vedlejším pokoji Hinatu s TenTen a viděl, že i Hinata kouká do zdi. Otočil se na Naruto „Ehm Naruto...“ Naruto se na něj podíval a Neji pokračoval „Víš já.... bych.. bych se ti rád omluvil za tu přehnanou reakci, tam v dole.“ Naruto akorát hlesl „To je v pohodě.“ Ale naopak teď se na něj otázal Naruto „Hele Neji, tobě se libí TenTen co?“, a jak se na něj podíval bylo vidět, že trochu zčervenal, ale odpověděl mu „ No Naruto víš, že máš pravdu, akorát já nevím, jak jí to říct?“ V tom ho Naruto popadl za ruku a táhl z pokoje zastavil se u vedlejších dveří otočil se na Nejiho a řekl „Já odvedu Hinatu a můžeš si s TenTen popovídat.“ a zaklepal.
Byli slyšet kroky, dveře se otevřeli a v nich stála TenTen. Naruto šel dovnitř, opatrně popadl Hinatu do náruče a pomalu šel k oknu, při tom se otočil na Nejiho a usmál se na něj a zmizel s Hinatou do noci. Hinata se k němu přitiskla, ještě než vyskočil z okna a vyděla, jak se Neji červenal a něco se přitom snažil zdělit TenTen. Naruto s ní došel až pod strom, kde jí položil opatrně na zem a políbil, tak jak ještě ne a pak se spolu koukali na hvězdy.
Mezitím v pokoji Neji viděl, jak se na něj Naruto usmál a to mu dodali odvahy, trochu se zčervenal a začal povídat „TenTen...“ ta se k němu otočila jelikož sledovala Narutovo počínání a v hlavě si představovala, kdyby jí takhle vzal Neji, ale viděla jek se červená a tak ho poslouchala. Neji pokračoval „No ehm... nevím jak ti to říct.... ehm.... víš já tě.... miuluju.“ TenTen se začervenala, ale skočla mu kolem krku až ho málem povolila, a pak mu do ucha řekl „Já tebe taky.“ a dala mu pusu. Neji jí opětoval. Ale byli přerušeni výkřikem z venku.
Pokračování příště.
Moc hezký a úžasný
lidi us je uploadlej posledni dil z tydle serie
je to super jak to tak fantastycky pisete je to bomba uz se tesim na dalsi dil
Opravdu máte všichni tak skvělý povídky...je to prostě fantastický něco takovýho číst
Mas to good a na chyb se nedivam kdyz tu jde o pribeh
ja us sem vetsinu opravil a do interpunkce se nehrabu, protoze bych to doj***l este vic
je tam docela dost chyb psal sem to o hodinu vypocetky, snazim se jich ci nejvic opravit