Ztracená 1
Ztracená1:Ztracen ve vpomínkách
Toto je moje první fanfiction, proto prosím o slitovani.
Byl studený deštivý den.Jedna malá parta užvaněných dětí si hrály v blatě před budovou hokage.Najednou se zase spustila přeháňka a děti zaběhli domů.
Byl už večer a všichni už spali, ale jeden bloňďatý mladý muž seděl na parapetu od okna a pozoroval hvězdy.Pak hlasitě vzdychl, vzpomínal na dny kdy ještě žila.Nebylo to tak dlouho co měla pohřeb, jenže bez těla.Tělo nebylo nalezeno, takže byla ještě malá naděje že žije.Nikdo nevěřil že by to mohla přežit, jen on.
Nebyl naivní, sám to viděl, rychlou černou skvnu která ji odnesla.Bohužel nikdo tomu nevěřil.
„Ach Sakuro vím že tam někde jsi."
Spátky v minulosti.
Sakura běžela cestou k Narutově domu, když zaklepala nikdo jí nepřišel otevřit.Vylezla na blízký strom u okna Narutova pokoje, nikdo tam nebyl.Hledala ho po celé konoze.Pak jí to napadlo „Ichiraku Ramen“ vykřikla na celou ulici až se na ní každý otočil.Očích ostatních lidí si nevšímala a hned se rozeběhla do Ichiraku Ramen.Po cestě omylem vrazila do Nejiho ten se na ní podíval vražedným pohledem.Sakura ze sebe vykoktala nějakou omluvu,usmála se a raději se pak rychle vypařila.Když odběhla Neji se usmál (což se poslední dobou moc nestávalo)a koukal jak mizí za rohem.Po chvíli Sakura doběhla do Ichiraku Ramen.Naruto tam samohřejmně byl a dojídal asi devátou misku.
.„Konečně jsem tě našla“ řekla Sakura místo pozdravu.
„Ahoj Sakuro“řekl mladý chlapec, skoro mladý muž.
„Rychle Naruto za dvě minuty máme být v kanceláři hokage“ vykřikla na něj Sakura.
Vzala ho za ruku a táhla ho směrem k budove hokage
.„A kdo bude platit“ křičela za nimi Ayame.
„Zaplatí to příště“ odpověděla Sakura.
Za deset minut v kanceláři hokage.
„Dete pozdě!!!“ vykřikla na ně Tsunade hned jak vešli do dveří.
Sakura se rozhlédla a uviděla Nejiho,Saie a dokonce i Kakashi.Divila se tomu, že Kakashi přišel včas.
„Tak abychom vám vysvětlila vaší misi“ začala tsunade.
„Váš ůkol je prostý.Dám vám jeden velice důležitý svitek,který chrání tajemství listové.Musíte ho donést do písečné vesnice co nejdříve, ale pozor po tom svitku jdou akastuki, tak dejte pozor.“vysvětlila jim Tsunade.
Potom všichni vyšli a domluvili se že se tu sejdou za hodinu.Všichni vyrazili domů, aby si připravili věci.
Kdyřž se všichni sešli na domluveném místě, Kakashi zavelel a všichni vyrazili na cestu.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Mise V: jsem zvědavá popravdě jak to bude pokračovat. Zatím žádné drama ale to doufám že brzo přijde xD. Nejdřív jsem na začátku byla zmatena ale až potom mi došlo o co vlastně přibližně jde . Těším se na další díl! :3
good...5 bodov...
jeto krátké aleto nevadí protože jeto pěkný
Je to super, ale dávej si pozor na chyby a čárky
Ale... Envy je stále nejlepší
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem
žiada si to vzrúšo,ale fajn...ako začiatok je to fajn...
Je to síce krátke ale pekné...bacha na gramatiku
stop trollin man!
POKRÁČ
KO:!!
Looosers.
Jen pár mensich vycitek je to kratke, ale to nevadi a za dalsi by to chtelo pokracovani
je to suproví
nic moc no
Sign by Dealighted - Coupons and Deals
Jako kdybys ty měl něco lepšího!Náhodou je to super!!!Ale pokračuj!!
Looosers.
Jo chce to pokráčko
tak tak, pokračko:)
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
prosit o slitování nemusíš
:D
je to skvělé ........prosím P-O-K-R-Á-Č-K-O:D:D