Chvilka v kumbálu
Neji se plížil po chodbě rodinného domu klanu Hyuuga. Krčil se, aby ho nikdo neviděl, a schovával se za sochami a květinami, které zdobily masivní chodby domu. Nejimu se v hlavě honily neřestné myšlenky, které zatemňovaly jeho mysl.
Pomalu se mlčky blížil k pokoji sličné dívky. Zaklepal a vešel dovnitř. Jakási dívka s tmavě modrými vlasy seděla u stolku a v rukou třímala balíček něčeho, co v ten okamžik i v okamžik příští bylo hanebné a do nebe volající.
„Hinato-sama, chcete to udělat?“
Dívka se otočila na nedočkavého chlapce u jejich dveří a němě pokývala hlavou. „Neji-kun, já se bojím…,“ přitiskla si před pusu prst, aby uklidnila svou nervozitu a nedala ji moc najevo.
Neji jenom ukázal rukou na opačný konec domu. „Je tam kumbál na košťata, tam to můžeme provést,“ vzal Hinatu za ruku a vedl ji přes chodbu.
Dívka si balíček schovala pod mikinu, aby jej nikdo nespatřil. Jakmile dorazili ke kumbálu, Neji otevřel dveře a strčil do zkamenělé Hinaty. Hinata se ocitla ve spleti košťat a kbelíků. Neji pohotově urovnal košťata, a tak udělal malý prostor uprostřed.
Obrátil dva kbelíky a posadili se na ně. Hinata vytáhla balíček a se strachem v očích hleděla na Nejiho, který byl natěšenější než předtím v jejím pokoji. Hinata zrudla a Neji postřehl, jak je nervózní.
„Hinato-sama, nebojte se, jenom to sundejte a já dodělám ten zbytek,“ udělal na Hinatu psí oči a ta zrudla ještě víc.
„Neji-kun, já nevím, strašně se bojím, že nás u toho někdo přistihne.“
Neji se rozhlédl po chodbě, ale nikdo tam nebyl. „Hinato-sama, nikdo tam není. Prosím, sundejte to, nebo to mám sundat já?“ pomalu se přibližoval k dívce v rozpacích.
Hinata sebou trhla a vztekle řekla: „Já to sundám sama, jsem totiž to, soběstačná.“ Hinata se už chystala, ale potom strnula. „Neměli bychom přece jenom poslechnout otce a nedělat to?“
Neji se postavil a s nadějí v hlase řekl: „Hinato-sama, nebojte, když si dáme velký pozor, nikdo se to nedoví, budeme při tom jako myšky,“ znovu se posadil a upřeně hleděl Hinatě do jejích krásných očí. Hinata zrudla ještě víc, i když to už asi nešlo, a pokusila se ještě něco říct, jenže v tom jí zabránil Neji, který pohotově Hinatě zavřel pusu a zašeptal: „Žádné otázky, přece jste mi říkala, že to taky chcete, a přece to jenom sundám já,“ natáhl ruce, ale Hinata sebou škubla a vrazila mu.
„Nevím, kolikrát ti to mám říkat, já to sundám sama. Nejsem malá, akorát mi dej ještě trochu času, abych byla připravená.“ Hinata pohlédla na chlapce, který vypadal, jako by mu kapaly sliny z pusy.
Hinata zaťala pěst a uvnitř se přemlouvala, ať to udělá, když to chce taky jako Neji.
Neji se naklonil a znovu klidným a mírným hlasem pověděl: „Hinato-sama, no tak, už to udělejte, nebo to nevydržím a udělám to sám!“ Neji výhružně vztahoval ruku a Hinata přikývla hlavou na souhlas.
Oba byli zticha, ani nedýchali, a Neji byl štěstím bez sebe. „No tak, Hinato-sama, nenechte mě čekat, prosím, prosím, prosím…,“ žadonil chlapec sedící na modrém kbelíku. Hinatě se zastavilo srdce a chystala se to sundat. Neji už to nemohl vydržet a upřeně se zadíval na rozpačitou Hinatu. Hinata se rozhodla a s plným nasazením sundala obal od čokolády!
Neji vyjekl štěstím a ukousl půlku. Zasněné přežvykoval a cucal kostičky mléčné čokolády. Hinata se taky pustila do čokolády, tím porušili přísně tajnou dietu klanu Hyuuga. Když čokoládu dojedli, zametli stopy a opustili kumbál. Neji byl uspokojen a už nevypadal tak vzrušeně. Hinata konečně po třech měsících pociťovala ve svém těle dostatek cukru. Když procházeli kolem druhého kumbálu, ozvaly se z něj hlasy. Hinata s Nejim se zaposlouchali.
„Hanabi, no tak, sundej to, vždyť víš, jak to má taťka rád.“
Hinata zrudla a se vztekem rozrazila dveře kumbálu. „Vy prasata, co si myslíte, takové sexuální choutky na rodinné půdě!“ zařvala a pěnila vzteky.
Hanabi upustila sušenky Disco na zem. Otec zrudl a Hanabi dodala: „A-ahoj, Hinato…“
„Misia O:“ A natrafila som na ďalšieho nerestníka - Nežiho Tuším rok 2008 bol akýsi plodný S napätím som čítala, čo sa bude v kumbále na metly diať, čo je zrazu Hinata taká razantná, že tvrdo žiada, že rozbalí balíček sama bez pomoci Nedžiho a ono to bola čokoláda Netušila som, že klan Hjúga má takú prísnu diétu, že nesmú jesť čokoládu A ešte Hinata načapala v kumbále otca Hiašiho s Hanabi Nuž, každý zákaz volá po jeho porušení Dobrý nápad od autorky a fakt sa jej podarilo stupňovať napätie Bohužiaľ, tá gramatika...
Jej, na tuhle ffku jsem skoro zapomněla, díky za připomenutí xD Je zlatá i po těch letech. Letem světem upraveno, když už to čtu...
. • Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
. ♪ Some days, some nights...
To bylo skvělý xD Jak ji přesvědčoval xD Není co dodat - za pět
(akorát se nepíše ozdobovaly, ale zdobily. Detail.)
Hybrid - Blind Side
FF Kniha
sušenky Disco!!!mohla jsem se umlátit smíchy xDDDDD
můj blog: http://naruto-and-pokemon.blog.cz/
Toto som už čítala a hneď ako som si uevdomila, čo to je, spustila som rehooot Toto je dokonaléééé Také nevinné, zlaté úplne úžasná poviedka... idem si ju prečítať ešte raz, stojí za to
Ten koniec.. no.. Rofl
šmarja xD
to je fešný sem ten konec málem nepřežila xD
Takže čokoláda...
To je super, nejdřív takový napínavý, že by to člověku nadalo nedočíst to a pak taková sranda na konci. No prostě supeeer!!! XD
:Dto bolo super
Jež, to bylo boží! Já furt napjatá, co z toho vyleze... Ale tohle bylo supr 8D
nejako som cakal ze to asi prasacinky nebudu ale cokolada...ja som cakal dake dokumenty abo co...ale cokolada...celkom fajn to je;)
Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem"
Jo všechno řečeno ale ta ČOKOLÁDA já myslela že pochčiju no fakt dobry ja myslela na jaký perverzní věco zas Neji nemyslí a ona ČOKOLÁDA a pak ty DISCO s hanabi no to je GOOD PIŠ DALŠÍ!!!
No, co napsat? Všechno už bylo fakt řečeno....Vážně neočekávaný konec:) SUPER
LOL tak nevim co eště dodat páč všecko už bylo řečeno! tak mě napadá...že leda...SUGOIII!!!xDDD
Naprosto bomba! ^^
Ten konec je super xD
Ale... Envy je stále nejlepší
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem
suhlasim so všetkými, bolo to suprové, ale najlepší bol koniec, jak tam boli hiashi s hanabi a oni zasa disco super!! už sa tešim na tvoje ďalšie povídky xD
jjeeej ja v**e cela zařrana do toho a pak cokolada malem sem se pocurala smichy:-D
panečku to bylo úúúža!!!!napiš další!!!
pancku to bolo uplne uzasne ja ze co to oni idu robit a oni vijedat cokoladu ses trhlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ale ja nemuzu dychat to bylo upa uzasny a to na konci!
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=73945
Ja som mislel že budú fajčiť........cigarety.
Hej tak z tohoto nemohu xDD Dokonalost xDD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
tak to je fakt moc hezký...sem čekala co s toho bude ale čokoládu sem fakt nečekala ...jen tak dál
mocinky hezký určitě piš dál:-))
tak toto bolo naozaj geniálne, som sa nasmiala:))
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
To nemělo chybu! Řikala jsem si co to bude.....ale fakt to jsem taky nečekala!!!!!!! HAHAHAHAHAHA
Nothing is True and Everything is Permitted.
Bublina a zombie jsou krásná slova.
hehe taktohle bylo dobré moc dobré...čekala sem sice něco jiného ale tohle bylo tedy něco
tak to jo cekal sem vsechno ale toto? fakt hezky
Mé povídky:
Jak se to vše vyvine Zde
Bomba! do poslední chvilky jsem si říkala,co to ty čuňátka budou dělat a tohle jsem opravdu nečekala!! moc dobré
HALUZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§ takýto koniec by som fakt nevymyslela... je to super a tá čokoláda,tá to podtrhla... ved co hje lepšie ako jesť v kumbále mliečnu čokoládu????,no mmožno disco,ale to už je pre starších a ten opis pred otvorením čokolády je úžasný......))