Fakta o minulosti 04
Ráno v den svatby byla Hinata dříve vzhůru, napsala Narutovi vzkaz, že se uvidí u obřadu a odešla. Když se Naruto vzbudil, přečetl si vzkaz a usmál se.
Do začátku obřadu zbývalo deset minut Tsunade a Sasuke, který šel Narutovi za svědka přešlapávali a ptali se tázavými pohledy jeden druhého, kde je sakra ten Naruto. Najednou oblohu přeťal blesk, všichni se lekli, teda kromě Jiraiyi ten jenom koukal a přemýšlel. Blesk padal k zemi a těsně před zděšenou Tsunade se zastavil a pak zmizel. Místo něj tam stál Naruto, ale v zadních řadách si mysleli, že se vrátil Yondaime, Naruto na sobě měl totiž jeho plášť. Naruto se otočil k Sasukemu a do ucha se ho zeptal „Nejdu moc pozdě, že ne?“ „Neboj Naruto máš ještě asi osm minut.“ odpověděl z klidem Sasuke.
Obřad se povedl bez žádných komplikací, večer se Naruto s Hinatou někam vypařili a nikdo si toho nevšiml. Sasuke trochu opilý, tam sváděl Sakuru, ta na něho koukala, měla v sobě totiž taky pár skleniček, ale nikdo neměl na Tsunade, ta do sebe saké lila rovnou z flašek a říkala „Nač špi- škyt -nit skleničky.“ K ránu se všichni rozešli a kolem poledne Tsunade zjistila, že Naruto s Hinatou se vydali cestovat.
Naruto s Hinatou byli od rána v Suně, kde se objevili díky Narutovi stráže u průchodu si mysleli, že se vrátil Yondaime Hokage, ale Naruto je ihned vyvedl z tohoto omylu, když na ně zařval „Hej vy tam, je Kazekage doma?“ Těsně u nich se objevila Temari a povídá „To jsou k nám hosti. Co od Gaary potřebujete.“ „No chci mu něco oznámit, můžeš přijít i ty s Kankurem.“ odpovídá Naruto a chytne Hinatu za ruku a pomalu vyráží za Temari, která se mezitím rozešla do Suny.
V kanceláři Kazekageho se zrovna dohadoval Gaara s Kankurem, když Temari zaklepala a vstoupila dovnitř, tak ihned oba přestali. Naruto vešel a povídá „Ahoj Gaaro, něco jsem ti přišel oznámit.“ Kankuro s Gaarou odpovídají „Ahoj Naruto, Hinato.“ Hinata se jim vloží od řeči a povídá Narutovi do ucha „Musíme to tak zdržovat.“ Naruto se na ní usměje a políbí ji. Potom se otočí na ty tři v místnosti, neubránil se smíchu, všichni měli vykulený oči a vypadali hrozně směšně Naruto cítil, že se směje i Hinata. Uklidnil se a povídá „Gaaro my jsme ti přišli oznámit, že jsme se s Hinatou vzali, chtěli jsme tě pozvat na svatbu, ale Tsunade nám to nedoporučovala, že prý teď máš dost práce.“
O hodinu později v Gaarově kanceláři. „Naruto jak jste se sem vůbec dostali, když říkáš, že vyrazili teprve dnes ráno.“ vyzvídá Gaara. Naruto se podívá na Hinatu a pak odpoví „No použil jsem jutsu mého otce, víš ne Kage Konoha Kawarimi no Jutsu.“ Při zmínce tohohle jutsu se Gaara zarazil a pro sebe si říkal „Takže je to víc než jen náhoda, že se podobá Yondaime Hokagemu.“ „Takže Naruto, tvůj otec byl Yondaime Hokage.“ Ptá se trochu zasekávaně Kankurou. Naruto se k němu otočí a povídá „No koukám, že jutsu mého otce jsou známa i zde v Suně.“ Usmál se a dal si ruce za hlavu, jak bylo jeho zvykem.
Večer se Naruto s Hinatou rozloučili s Gaarou a Kankurem. Temari je dovedla k pokoji, kde budou spát. Uvnitř pokoje byli dvě postele. Naruto se podíval na Hinatu, ve stejném okamžiku se Hinata podívala na Naruto a oba se podle usmáli. Obou v hlavách problesklo „Tu druhou postel ani nevyužijeme.“ Ráno je, probrali sluneční paprsky, které jim, svítili přímo do tváří. Chvíli po tom co se probrali se tam objevila Temari s nějakou menší snídaní. Před polednem se Naruto s Hinatou rozloučili s Gaarou, Temari a Kankurem. Vydali se směr moře. Ještě jednou se otočili, zamávali a zmizeli v oslnivém záblesku a byli fuč.
V poledne si dali pauzu a zastavili se u menšího jezírka, kde nakonec strávili skoro dva týdny. Když už byli sbalení k odchodu, objevil se u nich Jiraiya s Kakashim, oba k smrti vyčerpáni, a Kakashi začal povídat „Naruto, Hinato, musíte nám pomoct, na Listovou zaútočila Akatsuki. Myslí si, že tě někde schováváme.“ A Jiraiya dodal „Podle mých zdrojů už jim chybí chytit akorát Devítiocasého.“ A v tu chvíli se oba skáceli na zem a usnuli.
Naruto se podíval na Hinatu se strachem v očích. Oba počkali do odpoledne, a pak probudili Kakashiho s Jiraiyou. Jiraiya mu řekl „Sasuke zabil Itachiho, Sai se Sakurou zabili Deidaru. Jinak se toho moc zatím nestalo, i když to už se mohlo změnit, jsme na cestě už pět dní.“ Naruto už na nic jiného nečekal, popadl všechny tři přítomné a přemístil se ke Konoze. Bohužel se objevili mezi Tobim s Kisamem, kteří byli vyvedeni z míry tím jutsem, jelikož si mysleli, že se objevil Yondaime. Naruto se vzpamatoval nejrychleji ze všech, vyvolal dva klony, a když dodělal to, co tam kul, rozběhl se ke Kisamemu a vykřikl „Fuuton: Rasen Shuriken“, ale tento byl hodně upravený oproti tomu co použil na Kakuzu, tento dělal škody jenom nepříteli a ne i Narutovi. V tu chvíli Akatsuki přišla o Kisameho, Tobi chtěl zbaběle utéct, ale to mu nebylo dopřáno. Ze země kolem něj se vynořili ninja psi a chytli ho Kakashi k němu přišel a ptal se ho „Tak, kde má Akatsuki úkryt, ze kterého na nás útočí.“ a přitom mu v ruce jiskřilo Raikiri.
Tobi, který odjakživa byl zbabělec, vše vykecal a potom dostal jednu smrtelnou ránu mezi oči, udělalo to menší nepořádek, Hinata se otočila na Kakashiho a spustila „To jste to nomohl udělat míň drasticky.“ Kakashi se na ni otočil „Gomen, nechal jsem se unést.“ Naruto, Hinata, Kakashi a Jiraiya se pomalu vydali do Konohy, už zdálky viděli, že je rozbořená, ale když došli blíž, viděli i mrtvá těla ANBU jednotek. Hinata prohledávala vesnici Byakuganem a zjistila, že jsou nějací lidé uvnitř tváří Hokagů, a tak se tam vydali.
is great napis pokracko
malo casu ae snazim se porad neco napsat
malo casu
pokraaaačko:))
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
good
super dil fakt bomba doufam se ze brzo bude dalsi dil
jak sem rikal mam malo casu ae budu se snazit