manga_preview
Boruto TBV 14

Areál Sněžník u Konohy

Tohle jsem vyhrabala z hlubin svého milovaného počítače a hAnko říkala, že bych to sem měla dát. Tohle je snad někdy z ledna/února - každopádně nebyl sníh, tak jsem se rozhodla napsat tohle. Tak směle do čtení, dattebayo!

Na bruslišti se ozvala další rána. K blonďákovi, který se rozvaloval na ledě, jak kdyby se opaloval, nabubřeně přibruslila hnědovláska, a tyčila se nad ním, jak Mount Everest. „Deidaro! Kolikrát ti to ještě budu muset říkat! Na tomhle,“ ruka s purpurovou rukavicí ukázala na brusle na mladíkových nohách. „se nedá jezdit bůhví jakou rychlostí.“ Vytáhla ho na nohy, ovšem tak prudce, že zase skončil tlamou v ledu.
V tu samou chvíli se na sjezdovce vymlátil další, na zimní sporty velmi nadaný, mladík. Vedle něj elegantně zabrzdila plavovláska, seskočila ze svého modroučkého snowboardu s hvězdičkama a sjela ho zpoza brýlí kritickým pohledem. „Takže naposledy, Itachi.“ zavrčela tak, že by se za to nemusel stydět ani Akéla. „Když je hlubokej sníh, máš mít váhu na zadní noze!“ Na ta slova mu jednu uvalila, že se skutálel po svahu o pár metrů níž a smetl nějakého lyžaře.
Ten se vyhrabal na nohy, posunul si lyžařské brýle na čelo a zpražil Itachiho pohledem. „Tohle je sjezdovka, ne dětský hřiště.“ pravil poučným a naštvaným hlasem. Pak si vrátil brejličky do původního stavu a odlyžoval zase do tramtárie.
Z kopečku na konci areálu Sněžník u Konohy, hlasitě křičíc, sjížděl blonďatý chlapec na saních. Jmenoval se… Naruto. Před ním seděla další řvoucí bytost. Měla tmavě hnědé vlasy a vydávala se za vnuka zesnulého Třetího – ovšem, že to byl Konohamaru.
Vprostřed areálu se hrozivě tyčila sněhová stěna. Rozhodčí Sasuke pilně dohlížel na dívky, které po sobě s divokou vervou házeli ledové sněhové koule. První cena byla klíč od Sasukeho pokoje. Nejděsivěji se rvali Sakura a Ino, přece jenom klíč od pokoje toho nejhezčího kluka z Konohy není jen tak něco.
Deidara nakonec usoudil, že dámské brusle nejsou tím nejlepším způsobem, jak se zabavit. Danieeru měla až moc utažené brusle a páč měla rozedřené kotníky, natáhla si botičky na snowboard, skočila na desku a frajersky si to valila po sjezdovce.
Tsunade se točila kolem baru a jako o život rozdávala horkou čokoládu. Jiraya leštil brusle a Orochimaru se opět nedostavil do práce, takže to za něj musel vzít Kimimaro. Obrovskou kostí míchal v obrovském hrnci čokoládu, přemýšlejíc, jak to nějakýho debila může bavit.
Akamaru hrabal ve sněhu jako o život, div že mu packy neodletěly. Kiba si s ním totiž hrál na schovávanou a schoval se někam do hromady sněhu. Nakonec Kibu našla Hinata, která ho dotáhla k čokoládovně a prskla na něj vařicí hnědou tekutinu. Kiba zaječel a skočil do hromady sněhu.
Kabuto běžkařil na již vyšlapané trase a pískal si rozverně jak tříletej fracek. V tom se ozvala rána, to do Kabuta narazil jeho podřízený Orochimaru. Na vrcholcích hor se uvolnila lavina, když Kabuto seřval Orochimara za to, že už týden nebyl v práci. Seskočil proto ze svých běžek a dokopal Orochimaru pěkně zpátky k hrnci. Kimimaro dostal zaplaceno a spokojeně se vydal na horkou čokoládu do podniku svého bývalého šéfa.
Danieeru a Shirako, jakožto zaměstnankyně horské služby si propůjčily skútry a jezdili nepovolenou rychlostí, pronásledovány majitelem celého areálu – Gaarou. Gaara za nimi řval jakési nadávky, ale protože přišel odkudsi z pouště, tak mu ani nerozuměli, takže proč si s tim, co ten blbeček s kérkou na čele řve, dělat starosti, že. Za Gaarou se na skútru hnal Kabuto s požadavkem vyššího platu. Už mu došly peníze a Tsunade, Jiraya a Orochimaru se dožadovali platu. A za Kabutem jeli všichni ostatní – Deidara, Itachi, Sasuke, kterého neúnavně pronásledovaly Sakura s Ino, lyžař, kterýho srazil Itachi, Kimimaro, Akamaru s Kibou, Hinata a další, kteří požadovali snížit vstupné.
Jen Neji znuděně seděl u čokoládovny a lil do sebe tvrdý alkohol. Ač měl aktivován Byakugan, viděl jen mračno pískově natřených objektů, které se míhaly po celém areálu. Kam pořád tak pospíchaj?

A jak to všechno skončilo?
Shirako a Danieeru ukradly skútry a odjeli je vyzkoušet na Saharu. Gaara byl nucen snížit vstupné, ale na Kabutovi požadavky zapomněl, takže Kabuto se „happy endu“ nedočkal. Sannini se pomlátili, když se hádali, kdo převezme podnik. Sakura a Ino dál pronásledují Sasukeho, Hinata pronásleduje Naruta, Kiba zase skončil v hromadě sněhu, Itachiho zmlátil lyžař, Deidara se konečně naučil bruslit a Nejiho odvezli do špitálu. Vážně to s tim chlastem přehnal.

5
Průměr: 5 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nari-Kayo
Vložil Nari-Kayo, Po, 2011-08-15 16:58 | Ninja už: 4834 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Mám problém se nadechnout, pořád se směju! Bezva pecka Laughing out loud

Nari Kayo

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, Čt, 2009-04-16 18:27 | Ninja už: 6093 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

tak toto je naprosto uzasne Laughing out loud

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, So, 2008-05-31 21:00 | Ninja už: 6160 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Gaara za nimi řval jakési nadávky, ale protože přišel odkudsi z pouště, tak mu ani nerozuměli, takže proč si s tim, co ten blbeček s kérkou na čele řve, dělat starosti, že. Tak ked som toto citala (nanestastie som mala v ruke a v puse pizzu) tak som myslela ze skapem!!!

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-03-24 15:03 | Ninja už: 6231 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no, už dávnejšie som prišla na to, že pri poviedkach od niektorých ľudí by sa nemalo ani jesť, ani piť, a radšej vôbec nič robiť, lebo hrozí ublíženie na zdraví:)) človek si to ani neuvedomí, ale toľko smiechu ho môže aj zabiť:))


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Garou-tan
Vložil Garou-tan, Po, 2008-03-24 15:05 | Ninja už: 6113 dní, Příspěvků: 292 | Autor je: Prostý občan

Smích, jak známo, prodlužuje život... ale občas ho může i zkrátit

Obrázek uživatele Akiyoshi-do
Vložil Akiyoshi-do, St, 2008-03-12 20:01 | Ninja už: 6318 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

No tak ešte raz a moje slabé srdiečko to neprežije Laughing out loud! Smial som sa a smial XD...ale najväčší borec ja Gaara..." Gaara za nimi řval jakési nadávky, ale protože přišel odkudsi z pouště, tak mu ani nerozuměli, takže proč si s tim, co ten blbeček s kérkou na čele řve, dělat starosti, že."...a bolo by toho viac, ale od smiechu fakt už nemôžem pokračovať v tejto pochvale XD

stop trollin man!

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, St, 2008-03-12 19:48 | Ninja už: 6100 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Tak to je... paráda! ^^

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Ne, 2008-03-09 16:06 | Ninja už: 6191 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Lidi tak to je dobrý ještěže jsem nic nejedla, protože bych se udusila!!! Musím vám říct, že jste vážně moc dobrý FF spisovatelky, hAnko a Danieeru!

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, So, 2008-03-08 23:29 | Ninja už: 6126 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Klíč od Sasukeho pokoje mě málem stál život, jedla jsem totiž zrovna rohlík a zakuckala jsem se... No nebýt včasného zásahu jednoho z rodičů, byla bych kaput Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, So, 2008-03-08 23:39 | Ninja už: 6201 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

No peckaaa Laughing out loud jako klíč bych chtěla spíš od Itachiho pokoje nebo od Kakashiho...to bych bojovala zuby nehty ..tělem i duší Laughing out loud

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Garou-tan
Vložil Garou-tan, So, 2008-03-08 23:46 | Ninja už: 6113 dní, Příspěvků: 292 | Autor je: Prostý občan

Tak s tím klíčem od Itachiho pokoje bych se rvala taky... ×) Ale holky v Konoze jedou po Sasukem, tak proč toho nevyužít? Angel

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Ne, 2008-03-09 00:25 | Ninja už: 6126 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Tak holky, příští rok v zimě vyrážíme na Sněžník balit Itachiho, co vy na to? Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Garou-tan
Vložil Garou-tan, Ne, 2008-03-09 10:28 | Ninja už: 6113 dní, Příspěvků: 292 | Autor je: Prostý občan

Že váháš... jenom... kde že je Sněžník? (musím napsat Gaarovi, aby mi to prozradil)

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2008-03-12 20:00 | Ninja už: 6126 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Tak já jsem se nemusela ptát Gaary (stejně by mi to neřekl, protože jsme se nedávno pohádali Eye-wink), já to vim, jelikož jsem tam byla na lyžáku. Laughing out loud Pohoří Králický Sněžník se nachází na pomezí Čech, Moravy a Kladska, při hranici s Polskem, dattebayo! Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Garou-tan
Vložil Garou-tan, St, 2008-03-12 20:01 | Ninja už: 6113 dní, Příspěvků: 292 | Autor je: Prostý občan

Super, ale já jaksi nemám řidičák ani auto... vezmeš mě s sebou? Prosím, prosím, smutně koukám O=)

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2008-03-12 20:06 | Ninja už: 6126 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Hihi, tak to si budem muset najmout řidiče, páč já taky průkaz tohoto druhu nevlastním. Smiling Chtělo by to černou limuzínu a řídil by ji třeba... Kakashi... Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Garou-tan
Vložil Garou-tan, St, 2008-03-12 20:07 | Ninja už: 6113 dní, Příspěvků: 292 | Autor je: Prostý občan

Nebo možná Kotetsu ×) anebo rovnou Shikamaru - s jeho inteligencí prostě řidičák mít musí Smiling

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2008-03-12 20:12 | Ninja už: 6126 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Shikamaru podle mě řidičák nemá, protože byl línej jít ke zkouškám Laughing out loud Ale řídit tutově umí, takže by stačilo dávat bacha, aby nás nestopli policajti Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Garou-tan
Vložil Garou-tan, St, 2008-03-12 20:16 | Ninja už: 6113 dní, Příspěvků: 292 | Autor je: Prostý občan

Když s náma půjde i Kurenai, ta to zajistí nějakým genjutsu, takže to by nebyl problém Eye-wink

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Ne, 2008-03-09 00:27 | Ninja už: 6201 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Dobrá rada do života Laughing out loud

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Khira
Vložil Khira, So, 2008-03-08 15:27 | Ninja už: 6217 dní, Příspěvků: 91 | Autor je: Prostý občan

hej tož to je good Chcíp

Obrázek uživatele Uchihova
Vložil Uchihova, So, 2008-03-08 15:19 | Ninja už: 6204 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

husty!valela jsem se smichy! Laughing out loud

Obrázek uživatele Kesidy
Vložil Kesidy, So, 2008-03-08 12:10 | Ninja už: 6133 dní, Příspěvků: 145 | Autor je: Prostý občan

je to fakt dobre!!! Musim povedat ze ty asi pises najlepsie FF na konohe Smiling