manga_preview
Boruto TBV 15

Hrdina Konohy(10): Čest jouninům

"Potřebuju plnou moc nad tvým tělem Uchiho!", vykřikl hlas v Sasukeově hlavě.
Sasuke začal odolávat síle toho něčeho v jeho mysli. Nevěřil tomu a nechtěl mu dodat všechnu svou moc.

Kyuubi ve velikosti dvojnásobného Naruta využil chvilkové slabosti a zakousl se do průhledného Madary.
Sasuke zpocen dopadl na kolena a zvrátil hlavu dozadu s hlasitým zařváním. Průhledný Madara rozdělený v pase se jako duše vcucnul do Sasukea jeho vlastními otevřenými ústy.
Začalo pršet.
Kyuubi furt rostl a teď měl velikost jako náklaďák. Kyuubi chtěl zabít i Sasukeho ale 3 metry před ním se Kyuubiho hlava zarazila. Kyuubi začal vrčet a zmenšovat. Za pár vteřin na místě Kyuubiho ležel těžce zraněný Naruto.
Kakashi i Sakura skočili mezi ně. Sasuke i Naruto byli vyřízeni. Kakashi sensei si stoupl před sasukeho a hlídal dokud Sakura nepodepřele Naruta a nevzala ho 50 metrů dál. Začala ho léčit.
5 minut poté byl Naruto vyléčen a Sasuke se malinko probral. Otevřel své oči, které zase zrudly.
Vstal a jedním skokem svojí katanou sekl po Kakashi senseiovi.Ten se rozprskl jako vodní klon.
Pravý Kakashi k Sasukemu přiskočil zezadu a sekl po jeho zádech. Bílá tunika se roztrhla jako několikrát před tím a kaluže vody kolem něj se zbarvila do ruda. Sasuke zařval, dopadl na mokrou trávu a červené světlo v jeho očích zmizela.
Sakura vykřikla hrůzou a Naruto se zděšeně zastavil. Sasuke těžce oddychoval a oči se mu znovu červeně rozzářili. Rychle se otočil a hodil 4 kunaie. Kakashi vyskočil vysoko vzhůru a jeden kunai se mu zabodl do lýtka. Zbylé 3 kunaie mířili obrovskou rychlostí k Narutovi, který jen hleděl na přibližující se ostří. Jeden ho minul ale druhé dva ho měli postupně trefilt do pravého ramene a do hrudi. Sasuke znovu dopadl do měkké trávy s normálníma očima. Mezi kunaie a Naruta v tu chvíli bleskově dopadl Kakashi se zavřenýma očima.
Když se kunaie do Kakashi senseie zabodli, jeho oči se rozšířili a on jako ve zpomaleném záběru dopadl Narutovi do náruče.
V tu chvíli Sakura stála asitak uprostřed mezi Sasukem a Narutem.POdívala se na ležícího Sasukeho. Klopýtavě k němu došla a klekla si vedle něj. Byla ale velmi unavená a tak prudce dopadla nad Sasukeho tak, že její hlava byla přesně nad jeho. Sasuke otevřel normální oči. Oba byli nosy asi 5 centimetrů od sebe. Sakura se váhavě přiblížila o jeden centimetr. Vzpomněla si jak se jí před 2,5 lety líbil. Teď to bylo jiné. On jí velmi přitahoval. Přiblížila se ještě o pár centimetrů a pak se jejich rty dotkli...

"N-Naruto... ještě před svou smrtí...bych ti chtěl dát svoji vestu.", začal Kakashi sensei.
"Ne! Vy neumřete! Sakuro!", vykřikl Naruto a vzhlédl. Zahlédl Sakuru a Sasukeho jak jsou jejich rty spojeny. Mírně pootevřel pusu.

Když Sakura uslyšela Naruta, trhaně vzhlédla. Uviděla jak na ni naruto zírá a pohltil ji pocit viny. Rychle podepřela Sasukeho a doskákala k Narutovi. Ten se na ni ani nepodíval. Sakura položila Sasukeho vedle Kakashi senseie a nazančila narutovi a´t vytáhne kunaie. Vytáhnul je ale bylo pozdě...

"Kibo, cítí je Akamaru?", zeptal se Shino.
"Ne a co ty Hinato?", zeptal se zas Kiba Hinaty.
"Ano, něco vidím pojďte.", odpověděla Hinata a zavedla je směrem k Narutovi a spol.

1000 ninjů stálo kolem Tsunade sama a ona už pomalu nestačila všechny odrážet. Tu ji někdo zezadu udeřil a všichni se na ni už chtěli vrhnout. Tu na jednu stranu z nich dopadlo 4 obrovských žab. Gamabunta, Gamaken, Gamakichi a Gamatatsu. Na jejich hřbetě stáli Konohamaru, Udon, Moegi, Iruka sensei a na Gamabuntovi Jiraya sama se vždy vztyčeným palcem.
"Chyběl jsem ti Tsunade?", cynicky se zasmál a Tsunade mu asi poprvé s úsměvem řekla: "Ano."...

Naruto chtěl vyslyšet poslední přání svého senseie. Nadzvedl tělo Kakashi senseie a sundal mu vestu. Znovu ho položil na zem. Sakura s pláčem vztáhla ruku na masku senseie. Naruto ji ale zastavil: "Měl určitě dobrý důvod, proč nám jeho tvář nechtěl ukazovat.", řekl Naruto. Sasuke pomalu vstal a potom s hlavou sklopenou k zemi řekl: "Nechtěl jsem, promiňte...", poté se otočil a zmizel v lesích.
Sakura se přiblížila k Narutovi a chtěla mu vpadnout do náruče a vyplakat se. Tu se na scéně objevila Hinata a spol. Hinata to zahlédla a už chtěl hystericky zařvat když zahlédl Sakuru tak blízko Naruta.
Ten od Sakury ale chladně odešel a vzal Kakashi senseie do náruče. Otočil se také k lesu ale tam, kde byl slyšet boj...

Příště: Hrdina Konohy(11)-Čas nových sanninů
Ukázka: Naruto stál vedle Obita před památníkem 4. ninja války. Obito poodešel kousek stranou a pohlédl na památník 3. ninja války a malinko se pousmál, když si představil, že sem každý den Kakashi chodil dívat se na jméno nezemřelého.
Sakuře se do očí znovu vehnaly slzy. Podívala se na nehybně stojícího Naruta a představila si vedle něj stojícího Sasukeho. Nevěděla koho z nich má ráda... ale věděla, že nekoho z nich určitě.
Naruto se zase podíval na památník, kde bylo mnoho jmen ale jen jedno bylo velké a to- Hatake Kakashi...

5
Průměr: 5 (20 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-06-27 22:02 | Ninja už: 5730 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

je mi kakashiho lito

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2009-01-17 14:30 | Ninja už: 6383 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

škoda že Kakashi umřel

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Ne, 2008-03-16 16:43 | Ninja už: 6135 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

fňuk..... Kakashi......fňuk
TO NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ ON NESMÍ BEJT MRTVEJ!!!!!
Super povídka, du na pokráčko...

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele sisqa
Vložil sisqa, Pá, 2008-03-14 17:04 | Ninja už: 6170 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

jj nemam o napisať iba to, ze pis ďalej

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Pá, 2008-03-14 14:39 | Ninja už: 6225 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Goood, uz se tesim na dalsi dil)

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Pá, 2008-03-14 14:19 | Ninja už: 6109 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

Supeeeeeeeeeeeeer... Dopíš!!!
Je mi ľúto Kakashiho...

NYOHOHOHOO~