J-Maily aneb Nahé souboje XD 2
Další část, od těch autorů/autorek poslední ^^. Pokud by vám nevadili moje trapné vtipy, možná napíšu pokráčko... XD
Pro: Hinata Hyuuga
Od: Tvůj nejlepší kamarád Naruto
Předmět: Pomůžeš?
Nazdar Nato!
Pamatuješ, jak jsi nám vysvětlovala ten J-mailový systém? Co jsi to říkala o tom, že IP# se dá vystopovat? Nemůžu si vzpomenout. Dá se nějak vystopovat KDO ti psal podle IP adresy?
Poděl se! Nebudu dva týdny jíst Ramen, jestli mi pomůžeš!
Naruto
* * *
Pro: Konožské soubojové družstvo
Od: Reji& Rock Nee
Předmět: Naše ztracené eso
Tenten, se vším respektem, šli jsme za Tsunade a dostali to ochranné jutsu. Bojuješ se špatným protivníkem!
Ale máme dobré zprávy. Našli jsme Sasukeho. Ten prevít se poslední tři dny schovával pod Neviditelným jutsu v Orochimarově sklípku. Naše drahá Sakura zašla dolů a přitáhla ho. Měli byste obdivovat její neústupnost - ta když si něco zamane…
V každém případě, Sasuke je teď pod čtyřiadvaceti-hodinovým dozorem. A Kakashi slíbil, že zajistí, aby nechodil na mise. Nechápeme, čeho se to pako bojí. Strávili jsme s ním v šatnách dost času abychom věděli, že nemá nic za co se stydět. Vážně. NIC.
Reji&Rock Nee
* * *
Pro: Konožské soubojové družstvo
Od: Sasuke Uchiha
Předmět: Ta příšerná situace, do které jsme se dostali
Mám takový nápad… co takhle vzdát ty boje. NECHME Písečné tu výhru. Já tam nahatej nepůjdu!
**Sasu**
* * *
Pro: Konožské soubojové družstvo
Od: Rock Nee&Reji
Předmět: Vzdát boje?!
Prostě nemůžeme vzdát hru! Zbláznil jsi se, Sasuke?! I kdybychom se nad tím jen na minutku zamysleli, jen pomysli, co by řekl Gaara. Nejde jen o naší osobní hrdost, ale o čest celé naší milované Konohy!
Jakmile s tímhle začne někdo další, jdeme rovnou za Tsunade. Nenechá svou vesnici vzdát se Písečné po tom, co nás tehdy zradili.
Jo, a Sasuke, kdyby sázky na tvou mužskou pýchu byly body, vyhráli bychom soubojový pohár, než bys řekl ´Shino je šprt´.
R&N
N&R
* * *
Pro: Všechny
Od: Sasuke Uchiha
Předmět: Rozměry
Dovolte mi vyvrátit všechny zvěsti. Moje rozměry jsou přesně 13,2842 centimetrů na délku x 4,445 centimetrů na šířku. Pokud by kdokoliv chtěl průměr, poskytněte odpovídající měřidlo a já vám ho dám sakra taky!
Protože jsem tímhle zlikvidoval sázení, myslím, že by jste všichni měli chtít od Leeho a Nejiho zpátky peníze.
S přáním všeho nejlepšího
**Sasu**
* * *
Pro: Sasuke Uchiha
Od: Rock Lee&Neji
Předmět: RE: Rozměry
Jak jsi nám to mohl udělat? Svým kamarádům, svým parťákům, svým druhům ve zbrani… svým spolubojovníkům! Jak, Sasu? Jak?
* * *
Pro: Sasuke Uchiha
Od: Tsunade
Předmět: RE: Rozměry
Drahý Sasuke,
Děkuji, že jsi se s tvojí poslední zprávou podělil se všemi obyvateli Konohy, včetně mě. Věřím, že jsi si tím cosi triviálního dokázal? Cítím, že by byla na místě menší diskuze o slušnosti. Pročež očekávám, že se dostavíš do mé kanceláře hned zítra ráno!
~Tsunade, Pátý Hokage
* * *
Pro: Sakura Haruno
Od: Ino Yamanaka
Předmět: Sasukeho rozměry
Bohové mě vyslyšeli! VIDĚLA jsi to, Sak? Přes třináct centimetrů! Mňam!
^Inuška
* * *
Pro: Sasuke Uchiha
Od: Konožská ctitelka
Kopie pro: Konoha (Všichni)
Předmět: Nezávislé přezkoumání rozměrů
Drahý Sasuke,
Jako vášnivá fanynka tvých schopností (krom jiných věcí) bych ráda navrhla přeměření nezávislou stranou (tj ne-Konohaňany a ne-Písečňany)
Protože kdo má věřit tvým údajům, vzhledem k tomu, že naše vesnice i Písečná se tohoto zápasu aktivně účastní?
Jsem si jistá, že někdo z jiných vesnic by se obětoval a vykonal tento nanejvýš obtížný a nudný úkol.
Konoho, do toho!
-ctitelka
* * *
Pro: Sasuke Uchiha
Od: Kakashi Hatake
Kopie pro: Konožské soubojové družstvo
Předmět: Vesnická čest
Zrovna jsem se přes nouzovou jutsu poštu dosvěděl o tomhle nahém souboji. Sasuke, co si myslíš že děláš? Pravidlo # 1 je nikdy nedej soupeři JAKOUKOLIV výhodu! Jistě, jsi s touhle hrou v poněkud kompromitující pozici, ale vyhrát musí být vždy nejvyšší priorita!
Teď jdi a odvolej svoje rozměry, než se to dozví Písečná. Tvrdě jsem makal, abych vás dostal nahoru, a stejně tak tvoji spolubojovníci. Nenech svoje kalhoty nás klesnout! Jen si uvědom, že máme nejlepší družstvo na zemi… a naše reputace visí na TOBĚ!
Budeš-li potřebovat jakoukoliv radu nebo tip ohledně nějakých jutsu, klidně pošli J-mail.
Kakashi
* * *
Pro: Kakashi Hatake
Od: Sasuke Uchiha
Předmět: Týmová spolupráce
Kaky:
Neber to špatně, není v tom žádná opravdová neúcta, ale--Jdi k čertu.
**Sasu**
* * *
Pro: Neji&Rock Lee
Od: Kakashi Hatake
Předmět: Sasukeho postoj
Poslouchejte, kluci. Zrovna jsem od toho zatraceného Uchihy dostal naprosto příšerný J-mail. Myslím, že se oba potřebujete pořádně podívat na to, jak zvládáte vaše kapitánství.
Je to o týmové spolupráci. Pracovat spolu a obětovat se pro tým. Musíte ho povzbudit a donutit ho, aby se na to díval ze sportovnějšího úhlu. Jistě, uvědomuji si, že to nejsem já, kdo bude muset nahatý před všechny… ale stejně.
Myslíte, že má jeho zdráhání co dělat s tím, jak budou všichni zírat na NĚJ a na nikoho jiného?
Kakashi
* * *
Pro: Kakashi Hatake
Od: Neji&Rock Lee
Předmět: RE: Sasukeho postoj
Hej, Kakashi:
1. Je naší upřímnou nadějí, že lidé MUŽSKÉHO pohlaví nemají sklony zírat na Sasukeho. Tohle je prostě na zvracení, člověče.
2. Promiň nám to, ale--Jdi k čertu!
N&R
R&N
* * *
Pro: Sakura Haruno
Od: Ino Yamanaka
Předmět: Haló?
Sak? Dostala jsi můj J-mail? Jsi v pořádku? Nikdo o tobě od soboty neslyšel!
^Inuška
* * *
Pro: Ino Yamanaka
Od: Hinata Hyuuga
Předmět: Starosti o Sakuru
Ino,
Našla jsem jí. Byla prakticky v katatonii na své posteli, v jedné ruce měřítko a v druhé ten Sasukeho nablblý J-mail. Vzala jsem jí na ošetřovnu a Tsunade i já jsme si docela jisté, že nepění u úst - jen sliní.
H.H.
* * *
Pro: Sasuke Uchiha, Neji&Rock Lee
Od: Naruto Uzumaki
Předmět: Sakuřin stav
K sakru s tebou, Sasu! Věděl´s že je Sakura do tebe blázen! To´s jí MUSEL poslat ten J-mail zveličující tvoje obdaření?
Hinata jí odvedla na ošetřovnu. Měla u pusy pěnu a nedala z ruky výtisk toho J-mailu a pravítko!
Tohle je VŠECHNO vaše chyba, Neji, Rock Lee. Jen počkejte až se to její mamka dozví!
A Sasu - ty se drž dál od mojí lásky!
Naruto
* * *
Pro: Naruto Uzumaki
Od: Sasuke Uchiha
Předmět: RE: Sakuřin stav
Er? Naruto? Jsem tvůj zatracený spolubydlící! Proč si tohle J-mailujeme?
**Sasu**
* * *
Pro: Konožský ctitel
Od: Sasuke Uchiha
Kopie pro: Konoha (Všichni)
Předmět: Nezávislé stanovení rozměrů
V zájmu přesnosti sázení ohledně sázení na obdaření soubojového týmu, proč nás nezměřit všechny?
Stačí kontaktovat Hinatu Hyuuga kvůli vypracování časového rozvrhu, který by vyhovoval všem, a já sundám kalhoty - jestli Neji&Rock Lee sundají svoje.
**Sasu**
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Misia 1A: Na tento žánr jsem se těšila a tak jsem náhodně najela na první FFko v dohledu a BINGO!
Tohle je naprosto perfektní, nemám prakticky nic, co bych autorům/autorkám vytkla, snad jen to, že je to jenom jednorázovka a není to delší, protože bych si ráda ještě trochu početla. Dobře jsem se zase jednou pobavila, díky
Můj deviantart ^^ http://sumitathepurple.deviantart.com
dobre som sa zasmiala
Toto je úplne perfektné xD Aspoň mierne mi to vylepšuje náladu
to je úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúžasnýýýýýýý!!! musím říct,že taky celkem slintám ze sasukeho:-D i když mě s**e,ale víte jak dámy ne
perfektne ale mat 13 tak nevidem od hamby ani na ulicu
Panebože, preboha, ohmájgod... toto je dokonalé!!!xDDDD
Ja som sa dlho u ničoho tak nesmiala!!!xD OMJ...prosím, prosím, smutne koukám-pokračovanie!xDD
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
yup, další dílek xDDD
Další další další!!!chci další!
XD XD XD
Nakrm nás! Máme hlad
Dobře, dobře... pokráčko možná bude, možná jste mě udolali
Ale... Envy je stále nejlepší
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem
No tak to hurá!
Ještě ted padám ze židle. XD Pls Plsky Pls pokráčko! Smutně koukám
Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.
to je super má být pokráčko to by byl hřích neudělat ho a toto mě dostalo:
Er? Naruto? Jsem tvůj zatracený spolubydlící! Proč si tohle J-mailujeme?
Feed Me!
Feed Me!
pls pokráčko
Měla sem blbej pocit z toho, že tohle nemám dočtený, tak sem to radši přečetla celý znova
A chci se tě na něco zeptat ... Nechceš napsat to pokračování, jak o něm píšeš tam nahoře?
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco
Víš, že ani ne? xD
Ale... Envy je stále nejlepší
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem
ale mohla by si lebo som od smiechu padla zo stolicky. takto som sa uz dlho nesmiala
DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!
Přesně. Tahle povídka by si zasloužila dokončit
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
Tak jsem to přečetla znovu xDD neodolala jsem, protože tohle je prostě něco geniálního xDD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
snowfox ty mě zabíjíš ježiši mlátila sem smíchy hlavou o stůl a navíc to bylo takový roztomilý .... chudinka Kakashi bude mít mindráky .... každý ho posílá k čertu
Bwah, tak tohle mě nenapadlo xD Ano chudáček náš malý xDD
Ale... Envy je stále nejlepší
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem
Pokráčko! Tahle nestydatost je úžasná! (Chjo, za chvíli budu jak Jiraiya )
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
pokráčko, pokráčko... budu skandovat ptže tohle je špatně utípnutý pak se nedozvíme, jak to vlastně dopadne.... takže šup šup sem s dalším
to je fakt super, musis napisat pokracovanie
[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/335/who_is_your_naruto_fighting_partner%3F"][/URL]
Hej ale to je supr, pokráčko prostě MUSÍŠ udělat?
Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc!
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD
no co a nebude nejake to pokracko?
Ne, v nejbližší době rozhodně ne.
Ale... Envy je stále nejlepší
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem
a dakedy v dalekej buducnosti?
Asi ano. Teď mám ale spoustu jiných povídek na krku a nechci si přidělávat další.
Ale... Envy je stále nejlepší
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem
Kriste pane, lidičky, neprobírejte tu velikost mužských chloub v jednotlivých zemích xD
Ale... Envy je stále nejlepší
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem
Hmm 13 je i pod evropskym prumerem...i kdyz to ma byt asi jednooky mezi slepymi co????