Ano, jsem zpátky 6
"Ze Zvučné?" zamračil se Naruto.
"Ano, to je taky důvod proč jsem o ní slyšela samé špatné věci" vysvětlila Kurenai.
Neji, Sakura i Naruto se tvářili krajně nedůvěřivě.
"Sice pochází ze zvučné, ale už jako hodně mladá zjistila, že nesdílí Orochimarovo názory a z vesnice uprchla."
Team 7 se stále tvářil nedůvěřivě.
"Byla hodně detailně prozkoumána, je jisté, že není špeh a že nepracuje pro ty co ještě stále bojují za Orochimara i když je už mrtvý. Tsunade ji oficiálně uznala jako občanku listové" dodala.
To přesvědčilo i Naruta aby přestal pochybovat.
Všichni se vrátili k tréninku...
Tááákže, po tom co Orochimaru umřel, odešel Sasuke od jeho stoupenců aby našel a zabil Itachiho. To se mu podařilo, ale sám se nakonec k Akatsuki přidal (vim, že by to neudělal ale je to FF takže vše dovoleno )
Od té doby trénovali teamy Kurenai, Kakashiho a Tsunari společně. Naruto si Tsunari, Ishinari i Hitsuji za tu dobu velmi oblíbíl. Hlavně Tsunari. Všiml si že mezi ní a Kakashim už není tolik napětí jako dřív.
Díky několika týdnům tréninku Naruto zjistil, že Hitsuji dokáže svým speciálním jutsu i léčit. Akamaru se jednou ošklivě zranil, ale stačilo aby mu Hitsuji chvíli zpívala a byl zase v pořádku, jen potřeboval pár dní aby byl zase úplně ve formě. Hitsuji ale byla po tomhle uzdravování strašně moc unavená.
Naruta překvapila i záležitost Kibovi posedlosti. Jednou ho nachytal, jak tajně pozoruje Hitsuji při jejím zpěvovém tréninku. Ona ho ale také nechytala, vůbec se ale nezlobila, vlastně když se k sobě začali moc mít, Naruto raději odešel. Později se stalo veřejným tajemstvím, že Kiba a Hitsuji jsou spolu. Dokonce tak veřejným, že už i Naruta začalo mírně rozčilovat, že na ně naráží na každém kroku jak se svíjí ve vášnivém objetí. ()
Týdny ubíhaly a Narutovi bylo divné, že neměli žádné mise jen tréninky. Jednou, když byl pozván (resp. když se pozval) ke Kakashimu domů rozhodl se z něj vydolovat nějaké informace. On přeci musí něco vědět.
"Sensei?" začal váhavě Naruto.
Kakashi zvedl hlavu od hrnku s čajem a podíval se na Naruta aby mu dal najevo, že poslouchá.
"Už dlouho jsme neměli žádnou misi, proč?"
"Hmm.... Konoha je ted velmi oslabená, ale přišla o jednoho nebezpečného nepřítele. O Orochimara. Tsunade tedy nařídila zahájení špehování Akatsuki, na ty se ted musíme zaměřit. Až je najdeme, musíme zaútočit, dřív než to udělají oni. A tyhle výzvědné mise jsou moc nebezpečné, plní je ANBU"
Naruto se nemusel ptát proč by Akatsuki chtěli zaútočit na Listovou. Moc dobře to věděl.... Pokusil se tedy změnit téma.
"Sensei, nejde přehlídnout, že vy a Tsunari se moc nemusíte, proč vlastně?" ptal se.
"Nemusíme?" rozesmál se Kakashi "spíš je to tak, že ona mě nesnáší" dořekl.
"Proč?" nechápal Naruto.
"Víš, ještě na akademii jsme se hodně sblížili, byli jsme nejlepšími přáteli. Tehdy na tom nebyla s učením moc dobře, ale podržel jsem ji a dostala se z toho. Stala se z ní výborná kunoichi. Když jsme se stali geniny začali jsme spolu i chodit, byli jsme strašně zamilovaní a šťastní..." vzpomínal Kakashi.
"To snad není nic za co by vás měla nenávidět" divil se Naruto.
"To ale není všechno, byli jsme spolu velmi dlouho. Oba jsme se stali členy ANBU. Jenže jednoho dne jsem se s ní musel rozejít, neptej se mě proč, prostě jsem musel. Když jsem jí to šel říct, chystala se zrovna na misi. Měla vlasy v culíku, to nikdy nemá, jen když jde na opravdu nebezpečnou misi. Viděl jsem to, viděl jsem že má culík, věděl jsem že jde na nebezpečnou misi ale stejně jsem to udělal. Rozešel jsem se s ní. Nechtěla tomu uvěřit, nadávala, plakala a pak utekla. Utekla na tu misi. A už se nevrátila. Mysleli jsme že je mrtvá a já byl přesvědčený, že jen kvůli mě. Ale ona byla živá, jen se nechtěla vrátit. A teď je tady, nenávidí mě a zlobí se, že jsem ji opustil a ani jí neřekl proč" vyprávěl Kakashi a vypadal že skoro zadržuje slzy.
Naruto chvíli mlčel, tohle ho zaskočilo.
"To už jste ji nemiloval?" zeptal se opatrně.
"Ale miloval" odpověděl smutně Kakashi "a miluju ji pořád, ale dal jsem slib, že ji opustím, a musel jsem ho dodržet. Je to tajný slib, nemůžu ti o tom nic říct, promiň"
Naruto už se na nic neptal, jen v tichosti dopil svůj čaj....
další den
Tsunari právě vylézala z vany a sotva si stačila okolo sebe omotat ručník někdo zazvonil.
"Teď mám práci" křikla na návštěvníka a chytila si ručník ještě pevněji.
"To jsem já" ozval se známý hlas.
Zaskočil ji...
"Pojď dál" řekla po chvilce. Slyšela cvatknout domovní dveře.
"Jsem nahoře, v koupelně" zavolala na něj.
Šel na jistotu, byl tu mnohokrát.
"Co tu děláš Kakashi?" řekla klidně.
"Tsunade vzkazuje, že na zítra máme misi. ANBU našli Akatsuki, zítra vyrážíme. Já, ty, Ishinari, Hitsuji, Kurenai, Naruto, Kiba, Shino a Neji. Hinatě to Tsunade zakázala" řekl.
"Aha" řekla klidně a nahnula se přes vanu. Ručník ji při tom malinko sklouzl a poodhalil o něco více, než je běžně vidět.
"Ehm......no.....padá ti .... ručník" řekl nesměle Kakashi.
"Ale no tak, viděl jsi mě nahou tolikrát" odsekla. Kakashi se začervenal.
"A co Sakura?" zeptala se "ta nepůjde?"
"Měla jít, jako lélařský ninja, ale od rána není nikde k nalezení. Jestli se do zítra neobjeví půjdeme bez ní" odpověděl "Bude nám jako lékař muset stačit Hitsuji"
"Hitsuji to zvládne" ujistila ho Tsunari.
"Dobře, buď zítra ráno v 8 připravená u brány a řekni o tom i sestře a Hitsuji"
"Dobře" odpověděla
"Já už půjdu. Jo a Tsunari?"
"Ano?"
"Máš...moc pěknej ručník" řekl s úsměvem Kakashi
Vrhla na něj vražedný pohled a odvrátila se. Hned se ale zase otočila a na rtech jí pohrával mírný úsměv. Kakashi ho ale už neviděl. Byl pryč...
Takže ještě nás čeká díl 7 a konečně asi trocha akce a pak závěrěčný díl 8 kterej si fakt vychutnam takže daší díl tady
"Misia L3" Takže som mala prvadu, že medzi Kakashim a Tsunari bolo niečo viac než len priateľstvo. Ale čo mohlo byť, že sa s ňou musel rozísť, Toť otázka za milión. Ta ích konverzácia si mi neskutočne páčila. Taktiež ma zaujíma kam sa podela Sakura. A či sa objaví, aby mohla ísť na misiu kde prepokladám, že stretnú aj Uchihu Sasukeho.
jůůů kakashi měl holku...
Kakashi i vyděl tolikrát nahou!!!
http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi
áá ted jsi mě jako naštvala!! Kiba totž chodí jen a jen se mnou xD...jinak pěkný díl a doufám že Kakashi a Tsunari to daj zas dohromady xD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
ouuu tak počkej ja mu vynadam
jinak si přečti další díl a uvidíš jak to bude s Tusunari a Kakashim