Ano, jsem zpátky 8 KONEC
Ukázalo se, že Shino bohužel v bitvě zemřel. Sakura a Sasuke byli stále v bezvědomí v nemocnici v Konoze.
Nedokážu to, pomyslela si Hitsuji, nedostanu ze sebe ani hlásku
Vystoupila z řady osob oděných v černém. Stoupla si bokem k nim a čelem k černé mramorové hrobce.
Měla zazpívat na pohřbu Shina a své nejbližší přítelkyně Tsunari.
Blížil se západ slunce.... Hitsuji se nadechla ale z jejích úst vyšel jen tichý skřek. Ishinari se na ní dívala chápavě, věděla, že je to těžké, sama měla obličej zalitý slzami.
Kakashi pozoroval černý mramor a fotografii své milované...
V tom se ozval zpěv. Hitsuji to dokázala, začala zpívat (abyste měli představu zpívá tuhle písničku: http://www.youtube.com/watch?v=RnHTeqrlbIs ).
Začala zpívat svoji smutnou píseň a dívala se na hrobku...
Naruto k ní zvedl oči, vypadala klidně a zpívala nádherně.
Když se dostala k refrénu, podívala se směrem k postavám v černém ale nědívala se na ně, dívala se přímo na západ slunce... Už skoro zašlo, jeho paprsky se leskly v jejích úžasně rudých vlasech a vrhaly odlesky na všechny strany...
Hitsuji se dostala ke druhé sloce a upřela svůj pohled na Kakashiho, ten měl stále oči zalité slzami... Pozorovala ho a celou druhou sloku věnovala jen jemu. Naruto si všiml, že už i jí se po tváři kutálí slza... V zapadajícím slunci se duhově leskla, že to bylo až krásné.
Hitsuji zpívala dál, mírně pozvedla ruce a zhmotnila nespočet okvětních plátků bílých růží, které ladně pluli vzduchem napřed kolem ní a po chvíli i kolem všech přítomných a vypadali jako klidně poletující sněhové vločky.
Když se dostávala ke konci písně, její obličej už byl plný slz, smutně plakala ale stále zpívala hlasem pevným jako skála.
Nejspíš mi vážně nikdy nebude přáno žít se svými milovanými, opravdu nejsem dítětem štěstěny, zůstanu tedy sám... pomyslel si Kakashi...
Všichni přítomní tiše truchlili...
Bílé okvětní plátky se pomalinku snášeli k zemi, stejně jako Kakashiho slzy, za zvuku posledních tónů Hitsujiny smuteční písně....
Omlouvám se všem kteří čekali happy end ale já happy endy nemam ráda takže jsem to ani jinak napsat nemohla. A omlouvam se i za to, že jsem ze Sakury udělala takovou mrchu
A děkuju všem kteří vydrželi číst až do konce :)
"Misia L3" Opätovné fňuk. Pustila som si k tomu tú pesničku a musím uznať, že tú žalostnú atmosféru deju to ešte viac len podnietilo. Chudáčik Kakashi, ten asi nikdy nebude môcť byť s nikým šťastný. Len je škoda, že sme sa nedozvedali, aký trest nakoniec schytali SasuSaku párik za svoje činy .celokovo bola poviedka veľmi pekná, len ma mrzí, že bola nehorázne krátka. Námet sa mi páčil a škoda, že to nebolo na viac dielov, ale ináč skvelé.
Krásné
Nádhera, až jsem si pobrečela A že si ze Sakury udělala mrchu ? Mě to neva
Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..
bolo to kráse ... a ta pesnička ma vážne dostala
je to super povídka a všechno přece dobře končit nemuže né?
Dobrá FF
Jsem fanda:
pěkný, ale na mě až moc smutnej konec, chudák Kakashi
Můj deviantART
Teidu
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
tak toto je krasny pribeh az som sa vazne rozplakal co sa mne nestava
Normálně nerada čtu a vydržím něco číst jen když mě to zaujme .. a tohle jsemhltaa slovo za slovem šškoda že tam skoro všehny zabili ... a když jsem si ke konci pustila tu pisničku malem jsem se rozbrečela je to fakt nadhera ....
Je to naprosto úžasné. Nádherná povídka. Povedlo se ti to. A už zase brečím.
http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3
TWINCEST FÜR IMMER!!!
Tak to jsem nečekala že se ze Sakury stane taková....no raději budu mlčet.Pak Sasuke a Akatsuki no ještě lepší ale bylo to pěkně promyšlené to musím uznat.A pak bitva mezi týmem Kakashi a Akatsuki prostě vrchol všeho rozloučení Kakashiho se svou milovanou normálně jsem tu z toho padala ze židle
Je to supeeer moc sa mi to pacilo ale bolo by to dobre kebyze Naruto Sakuru zabije
bylo to opravdu moc pekne....cekala jsem ze sakura bude ta co zabila.....ae neumim si ji predstavit jak se dala k akatsuki...je to ff a v ty se dela vsecicko...
Páni děkuju všem za krásný komentáře *.* netušila jsem že se to bude líbit
já taky bulim jak malí dítě (duší pořád sem )a ten děj a k tomu si pustit písničku mam tu kvůli tobě jezero "sv.Martina".
úžasný...první ff u který jsem brečela....
Tk to byla oravdu nadhera!!!!Mas muj obdiv brecela sem jek zelva
nezvyknem plakat pri vymyslenych pribehoh dokonca ani pri narutovi iba fakt v super dojimavych situaciach ale toto ma rozrevalo fakt krasa nemalo to chybu a ten koniec bol super proste nemohlo to skoncit lepsie
nadhera neechal jsem skapnout sslzu po sve tvari a brzi bylo vsude slz jak inkoustu v kalamáři P.S. Sakura je svine
Panebože jsem kluk ty jo a málem jsem se rozbrečel!!!
Lepší jsem ještě nečetl jsem si myslel že to bude něco blbýho a nakonec je to tak smutné a všichni skoro zemřeli!!!
http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi
krasne
nádherný a přitom smutný
To bolo také... Smutné...
NYOHOHOHOO~
To je nádherný...a ta písnička...chudák Kakashi, to si nezaslouží...
Skvělá povídka... fakt hezká:)
Ale Sakura a taková mrcha...
dekujuuu ^^ jsem ráda že se ti líbí
no nemohla jsem odolat a udelala jsem z ni mrchu
No, jako mrcha nebyla špatná ... ty jsi z ní udělala mrchu, a já ekoložku
joooooo to je jak si sasu zkoušel ten koženej obleček že jo
Jo, je
joooo to je super, dostal me vánoční emo stromeček
mimochodem je to super FF uz se nemuzu dockat pokracka