manga_preview
Boruto TBV 15

Po čtyřech letech zpět! Mise! - 13 Zpět v Konoze!

Ahojki lidičky! Tak tady je 13. díl mé povídky. Doufám, že se vám bude líbit. A podotýkám, že ještě není opravený!

Všichni byli rádi když se dosvědeli že, Sasuke se chce vrátit zpátky do Konohy a večer to pořádně oslavily.Povídyli si hodně douho do noci o všem co prožili během posledních čtyř let.Mluvili o tréninku, o jejich misích nebo prostě o lidech jak se změnili.Jediný kdo byl potichu byl Naruto.Všechny se zájmem poslouchal ale do rozhovoru se nezapojoval.
Když už každý řekl co zažil Sasuke se obrátil na Naruta.
„A co ty Naruto?Slyšel jsem že, jsi se hodně zlepšil avrátil jsi se do Konohy teprve před touto misí.“řekl Sasuke.Naruto mu uhnul pohledem a podíval se někam za jejich hlavy.Všichni se zájmem čekali co z něho vypadne.
„Celé ty čtyři roky .... jsme s Ero-seninem procházeli vesnice.Seznamovali se z novými lidmi a já trénoval.Jak jste viděli dokončil jsem rasengan, zvíšil svou rychlost, upřímně dá se říct že, jsem z vás nejrychlejší .... teda u Sasukeho nevím a moje síla také hodně vzrostla.Plus naučil jsem se nové techniky ale ....“vyprávěl Naruto ale hlas mu selhal.Bylo na něm vydět že, na tu dobu nemá zrovna štastné vzpomýnky.
„Jestli nechceš Naruto tak nemusíš pokračovat.“ozvala se po chvíli ticha Hinata a stiskla mu ruku.Ostatní souhlasně kývli.Naruto se po nich podíval.
„Díky.Jednou vám to všechno řeknu.“slíbil Naruto a postavil se. „Ale už by jsme měli jít spát, at jsme ráno schopni vyrazit na cestu.“oznámil jim Naruto a v jeho hlas nepřipouštěl žádné námitky.A tak se všichni zvedli a lehli si kolem ohně.Naruto si vzal první hlídku a Hinata si k němu lehla.Pozoroval ji celou noc a přitom přemýšlel nad tím vším co se mu doposud stalo.Hlídal clou noc a ráno měl trochu kruhy pod očima.A všešm připomýnal zombíka.Vynadali mu že, aspon někoho nezbudil aby se prostřídal ale Naruto se na ně jenom usmál a řekl že, to nic není.
„Tak, vyrážíme.“křikl na ně Naruto když už byli všichini přihystaní a rozběhl se ke Konoze.Ostatní ho okamžitě následovali.
Běželi už skoro celý den.Hinata s Nejim to vše kontrolovali svým Byakuganem aby včas varovali ostatní na nepřátelský utok.Hinata běžele vedle Naruto protože, měla stracch s toho jak vypadal unaveně.
„Hin jak daleko je to ještě do Konohy?“zeptal se ji pozdě odpoledne Naruto.Hinata pohlédla před sebe.
„Asi ze dvě hodiny by jsme tam měli být.“informovala ho Hin a usmála se na něj.Naruto ji usměv oplatil.
„To je skvělé Hin.Už se těším jak spořádám několik misek ramenu.“zasnil se Naruto a Hinata nad tím jen zakroutila hlavou. „Ale nepůjdu tam sám.“řekl po chvíli Naruto.Hinata se zamračila.
„A ským?!“řekla trochu naštvaně.Naruto se na ni podíval.
„No samo že. S tebou Hin!“řekl naprosto samosdřejmě ani se ji neptal na souhlas.Ale dobře vědel že, Hinata by tam šla i tak.Hinata se k němu přblížila a dala mu pusu na tvář.Oba dva bili trošku červení ale když se otočili na ostatní aby viděli jak se na to tváří, zjistili že, jim nikdo nevěnuje pozurnost.
Neji a Gaara byli ponořeni do svých myšlenek a Sakura a Sasuke.Ti se moc dobře bavyli a přitom se drželi za ruce.Narutovi a Hinatě bylo hned jasné že, se včera večer dali do hromady a moc jim to přáli.Zašklebili se na sebe a přidali aby se co nejrychleji dostali do vesnice.

Mezitím ve vesnici.
„Tsunade-sama už jsou tady.V nemocnici“vykřikla Shizune a vpadla do kanceláře.Tsunade hned to uslišela tak se vymrštila ze židle a utíkala tryskem do nemocnice.
„Kakashi!“křikla na něj Tsunade přes celou chodbu až se každý lekl a Kakashi nebyl vyjímka.Trhavě se otočil na Tsunade.
„Dobrý den Tsunade-sama.“pozdravil ji a nasadil tupý výraz.Tsunade ho bouchla do hlavi a chytila za vestu.
„Neříkala jsem ti snad že, je máš přívést v celku?!“křičela na něj Tsunade.Kakashi jen omámeně kýval hlavou.Tsunade na něj ještě chvíli křičela ale nakonec ho nechala být a šla za nimi.Zatukala na devře a čekala až se něko ozve.
“Dále.”vyzval ji nějaký hlas a Tsunade vstoupila do vnitř.Rozhlédla se po místnosti a trochu se zamračila.Na postelích totiž ležela jen TenTen, jedna neznámá dívka a ji velice povědomá žena.Zkoumavě si ji prohlížela a když se podívala na její čelenku ale hlavně na její vlasy a oči okamžitě si vzpomněla kdo to vlastně je.
„Kushino?! Jsi to ty?”vysoukala ze sebe zaraženě Tsunade a užasle se na ni dívala.Kushina se na ni usmála.
„Ano jsem to já.”přikývla a postavila se.Přišla k Tsunade a obejmula ji.Když už se neobjímali a stáli na proti sobě.Tsunade se znovu zamračila.
„On už to ví?”zeptala se ji sotva slyšitelně Tsunade ale přesto ji bylo dobře rozumět.Kushinin štastný usměv se proměnil na velice smtný usvěm.Sklopila hlavu.
„Ne, nikdo kromě Kakashiho a Hinato to neví.”oznámila ji taé šeptam Kushina a dál se dívala do země.Tsunade se zatvřila nechápavě.
„Hinata?Myslíš Hyuugu Hinatu?”zeptala se ji překvěpeně Tsunade.Kushina přikývla.
„Jo. Je to velice milá dívka. A navíc je opravdu vynikájící v boji.”oznámila ji Kushina a Tsunade se usmála. „Takže trénink přece jenom zabral.”pomyslela si Tsunade a v duchu Kazekagemu děkovala.
Ted se ale od Kushiny odvrátila a zaměřila se na tu neznámou dívku.
“A kdo jsi ty?”zeptala se ji se zájmem Tsunade a přistoupila k ní blíž.
„Jmenuji se Tamaki Rin a jsem poslední žíjící člen klanu Tamaki ze skryté Mlžné.”představila se Rin.Tsunade překvapeně zamrkala.
„Takže ty jsi ten potomek?! “užasla ale ihned se vzpamatovala.
„Já se zase jmenuji Tsunade a jsem Hokáge této vesnice.Ráda tě tu vidím Rin.A už se nemůžu dočkat až začneš z tréninkem abychom viděli co v tobě je.”řekla s usměvem Tsunade.
„Dobře ale Kakashi mě už prověřoval v boji Tsunade-sama.”oznámila ji Rin.Tsunade se zamyslela.
„A proti komu jsi bojovala?” Rin se usmála. „Proti Hinatě.A musím říct, ž Hinata je skvělá bojovnice!Klan Hyuuga může být pišný, že má takového dědice jako je ona.”usoudila Rin.Tsunade na to zírala s otevřenou pusou až se všichni na pokoji rozesmáli.Ale vyrušilo je zaklepání na dveře.
“Dále.”vyzvala příchozího Tsunade.Dveře se tedy otevřeli a do vnitř nakokl Kakashi.
„Co potřebuješ Kakashi.”zeptala se ho ostře Tsunade.Byla na něj ještě pořádně namíchnutá a nesnažila se nějak uklidnit.Kakakshi se na ni jen provinile zašklebil.
„Jen sem přišel oznámit, že Narutova skupina už dorazila a čekají na ás ve vaší kanceláři.”řekl ji rychle kakashi a stratil se v oblaku kouře.Tsunade si jen povzdychla a obrátila se na ostatní.
“Pojdte se mnou .... ale nejdřív se oblečte.”vyzvala je Tsunade když si uvědomila že jsou jenom v noční košili.Všichni tři pikývly a oblékli si svoje oblečení, ted už čisté a zpravené.Hned na to všichni zmizeli v oblaku kouře a objevily se před kanceláří.Tsunade ihned vešla do vnitř ale hned na to zarazila protože si všimla postavy, která ji přišla neskotečně známá.
“Uchiha Sasuke?”zeptala se nejistě a zamířila ke svému stolu.
“Ano jsem to já.”potvrdil její doměnku Sasuke a podíval se na ni.
„Co tě knám přivádí Sasuke?”zeptala se ho podezřívavě a zamračila se na něho.Sasuke se pouze usmál.
„Já se chci pouze vrátit domů a být zase shinobi z konohy do které patřím.”vysvětlil ji Sasuke.Tsunade a Kakashi, ketrý seděl v okně se na něj dívali jak uhranutí.
„myslíš to vážně?”ujištovala se Tsunade a na rtech ji hrál malý usměv.Sasuke přikývl a Kakshi omdlel.Kdyby ho Naruto včas nezahytil už by ležel dole na chodníku jako ruzplácnutá moucha na čelním skle od auta.
„Jsem ráda, že jsi zase mezi námi Sasuke.”ppřikývla na souhlas Tsunade a podala mu novou čelenku.Sasuke ji s radostí přijal a nandal si ji na čelo.Podíval se na Naruta.
„Vyzívám tě na souboj, BRÁCHO!”křikl na něj s usměvem Sasuke a zdůraznil poslední slovo.Všichni byly zaskočení a Naruto nejvíc ale po chvili mu došlo co tim myslí a přikývl.
„Beru tě za slovo.Musíme se podívat kdo znás je lepší.”souhlasil sním Naruto ale pak se obejmuli kolem ramen a jako správní bratři vyskočili z okna a zamířila na cvičiště.
Sakura se vzpamatovala ze všech nejdřív.
„Nevíte co to mělo znamenat?”zeptala se do ticha a po každém se podívala.
„No to nevím ale je jasný, že budou spolu bojovat.”ozvala se Hinata a přešla k oknu.
„Nevím jak vy ale mě by to docela zajímalo.”řekla a vyskočila za Sasuekm a Narutem oknem.Tsunade se zamyslela.
“No každopádně je to skvělá příležitost si omrnout jejich schopnosti a je tu i možnost povýšit je na Joniny.”pomyslela si Tsunade a zmizela v obláčku kouře.Všichni ji napodobili a přenesli se na cvičiště kde proti sobě už oba dva stáli.
„Tak Naruto.Tady se rozhodne kdo z nás dvou je lepší.”křikl na něj Sasuke a vytasil Katanu.Naruto se usmál.
„Hej lidi nemáte někdo katanu?”křikl prozměnu Naruto.Všichni zakroutili hlavou až na Kushinu.Ta o něčem přemýšlela.
„Počkej chvíli, ano?”poprosila ho a vytáhla svitek.Rozložila ho na zem a začala dělat pečetě. Když zkončila dotkla se rukou středu svitku a ozvalo se hlasié puf.Když se kouř rozplinul na svitku ležela dlouhá katana.Měla černo-oranžový obal a stejně barevnou i rukojet.Všem se zdála obyčejná, romě Kakashiho, Tsunade, Kushiny a Naruta.Naruto o ní sice nic nevědel ale připadalomu že tu katanu žu někde viděl.Kushina ji uchopila a došla k Narutovi a podala mu ji se slovy.
„Ne, že ji poškrábeš! Je to velice mocná katana tak na ni dávej pozor ano?”prosila ho Kushina a Naruto přikývl.
„Děkuji!”řekl a vytasil ji.Byla velmi louhá ale narutvi připadala akorát.
Kushina se vrátila k ostatním.A Tsunade se na ni obrátila.
„Kushino! To je .....

4.959595
Průměr: 5 (99 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2010-09-25 21:39 | Ninja už: 5725 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ty chyby mi to celkem kazi ale jinak ti nemohu nic vyčítat, je to vynikající a na ten souboj se těším jeěště víc Smiling

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, So, 2009-04-25 23:30 | Ninja už: 6096 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

výborný dielik..Naruto vs. Sasuke....dúfam že mu to Naruto natre

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, St, 2009-04-22 17:21 | Ninja už: 6129 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

jj je! Gome jsem se překlepla! xD

Obrázek uživatele DeiDenda
Vložil DeiDenda, St, 2009-04-22 13:49 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Mco pěkné!A nebyla to místo Rin yuu??



Obrázek uživatele -Rock-PrinceSs-
Vložil -Rock-PrinceSs-, Čt, 2009-03-05 17:38 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

Ne to moc hezký!! jen jedno mi nejde do hlavy..Rin??? nebyla to předtim Yuu? xDD trochu mě to zaskočilo ale tak co že jo xDD

Obrázek uživatele Lord Fery-San
Vložil Lord Fery-San, So, 2009-02-28 20:39 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

No tak to jedno slovo mi tam chyby ale co jdu se na to kouknout jen tak dal hinata-senpai Smiling

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Út, 2008-09-02 15:26 | Ninja už: 6056 dní, Příspěvků: 2208 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Super. Škoda, že to nějni opravený, ale já sem se naučila číst a prehlížet ty chyby Laughing out loud Super. Při představě, že je Kakashi moucha sem se dost nachechtala *začala se chechtat znova* 5 bodů

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Čt, 2008-08-14 13:21 | Ninja už: 6151 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

Kakashi/mucha:D heeh super:)

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Čt, 2008-07-17 23:51 | Ninja už: 6187 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Bájo! Tak to je něco Kakashi omdlel a vypadl z okna, to bych chtěl vidět. Laughing out loud Laughing out loud Super díl

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-04-21 19:32 | Ninja už: 6233 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

pokraaaačko xDDD....je to super, zase xD....že je zo katana jeho otca XDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele kasumi-chan
Vložil kasumi-chan, So, 2008-04-19 15:54 | Ninja už: 6077 dní, Příspěvků: 266 | Autor je: Prostý občan

jaaaj... no ako vzdy uzasne,len neviem ako to vydrzim do dalsieho dielu.juj dufam,ze naruto nakope sasukemu p***l Smiling hahahaha...

Obrázek uživatele Merriman
Vložil Merriman, Čt, 2008-04-17 18:41 | Ninja už: 6097 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

Jako vždycky super a doufám, že co nejdřív bude další díl.

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Čt, 2008-04-17 13:12 | Ninja už: 6129 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

jej pardon ... no jeden můj kamoš tady na konoze mi ho vymazal a já ho sem ještě nedala ale ještě dnska to napravím!!

Obrázek uživatele ja501
Vložil ja501, Čt, 2008-04-17 11:03 | Ninja už: 6128 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

Takovej dotázeček, kde se nachází 10. kapitola? Je tu 9. a hned 11.

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Čt, 2008-04-17 09:01 | Ninja už: 6130 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

vrrr =D zase tendleten konec =DDDD jako jo, je to super konec, napínavý a všecko...ale...já chcu vědět jak to dopadneeee =D

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Čt, 2008-04-17 06:22 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

Kushino to je...
To je super zakončenie. Robí toten príbeh napínavejším!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Skorp1k
Vložil Skorp1k, Čt, 2008-04-17 00:06 | Ninja už: 6205 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Sad a v tom nejlepsim ale doufam ze udelas brzy dalsi dilecek abych te mel za co chvalit vic a vic Smiling

Obrázek uživatele DJAfro
Vložil DJAfro, St, 2008-04-16 20:48 | Ninja už: 6088 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

next diiiiiiillllll zas tady nekdo konci pred bojem!!! eeeee!!!!! ted neusnu!!!!!!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, St, 2008-04-16 20:43 | Ninja už: 6378 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

supeeeeeeeeeeer příběch už aby tady byl další díl nemůžu se dočkat

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, St, 2008-04-16 20:43 | Ninja už: 6378 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

supeeeeeeeeeeer příběch už aby tady byl další díl nemůžu se dočkat

Obrázek uživatele Aisu-san
Vložil Aisu-san, St, 2008-04-16 20:05 | Ninja už: 6128 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Prostý občan

aaaaaaa......super niovy diel a je bombasticky Laughing out loud tesim sa na pokracko