Itachiho chyba 010
Ahoj zlatky, tak mám tu pro vás 10díl a slibuju vám, že ještě napíšu min. 5 dílů a pak možná příde druhá řada..
Itachi si pověsil svatební fotky na zeď a Tari uspávala Kazeho (chce z něho mít hopíka). Tamiko byla v obchodě a kupovala Kazemu hračky, oblečky a dudlíky. Tamiko si Kazeho oblíbila a chtěla ho mít jako svoje dítě. Pořád s ním někam chodila, ale Itachimu se to nelíbilo, ale těšil se až Tamiko odjede a oni se mezitím přestěhují do jejich nového domu (stavěli ho na klíč).
Blížil se zájezd a Tamiko jela se Sasukem (Itachi si jí ještě víc znepřátelil), ale pak se zbláznil a povídal: ,,Jsem adoptovaný a Tamiko miluji! Jsem blbej blázen? Ne! Jsem upřímný. Tamiko mi krade dětsko, mojí drogu a mojí ženu ignoruje, což je hnus! Nenávidím tě a miluju Tamiko Uchiha!!“
Tari zavolala psychiatra a Itachi se 2měsíce léčil a pak v dobré náladě přišel a odstěhoval se se svou rodinou do jejich rodinného domečku. Tamiko byla zklamaná a začala být závislá na Sakém. Jednoho večera se moc opila a tak jí čekal trest od Tsunade.
Tamiko se vydala na Akademii, kde jí Tsunade vynadala a dala výběr ze dvou testů: Pečovat o postižené lidi nebo každý den vytírat chodbu a záchody po dobu dvou měsíců.
Tamiko se jí vysmála: ,,Ani jedno babko!“
Tsunade tedy použila něco jiného: ,,A chceš tedy Saké?“
Tamiko: ,,To jo ;)“
Tsunade opila Tamiko a pak zavolala auto a to jí odvezlo.
,,Co se to děje, kde jsem a jakto že je ráno když kohout nekokrhá? Ach au, jsem po opici a je mi blbě“ probudila se Tamiko a skuhrala. Rozhlédla se po bytečku a vyšla na chodbu do kancelářek. Cestou potkala malou blonďatou holčičku, která hledala svou novou pečovatelku. Tamiko běžela do kanceláře a tam se dozvěděla, že bude pečovat o Yuki, malou blond holčičku s postižením, které se dá vyléčit drahou operací a bude tu na dva měsíce (Tamiko). Tamiko se zděsila, vzala mobil a volala Tsunade.
,,Co tu dělám?“ řekla Tamiko
Tsunade: ,,Třikrát si se opila, jednou sem ti to sice povolila, ale stejně si porušila pravidla!“
Tamiko zavěsila a šla za Yuki.
Yuki si Tamiko velmi oblíbila. Hráli si spolu, bavili se a moc si rozuměly. Tamiko se rozhodla, že Yuki zaplatí operaci, aby mohla normálně žít a nastoupit do školy.
O týden později šli do nemocnice na vyšetření Yuki. Po skončení vyšetření přiběhla sestra k Tamiko: ,,Boužel operace nebude možná, protože ty dívka má leulkemii a zítra ráno umře“ a odešla.
Tamiko byla zoufalá a celý večer trávila jen s Yuki a chvilku před ránem se s ní rozloučila, protože nechtěla být u smrti. Yuki ji chvilku zdržela: ,,Děkuji ti za tvou péči, lásku, pomoc a hlavně, že ses snažila, abych žila normálně.“ A šla spát.
Tamiko brečela i doma. Itachi se s ní zase nachvilku usmířil, ale pak se stejně zase pohádaly. Tari si Tamiko nevšímala a Aka Tamiko utěšovala. Pak stejně odešla domů, protože na ní čekal Deidara a měli jít na romantickou večeři.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
"Misia L3" Super dielik, ale poviedka začína citeľne strácať ten zábavný šmrns, ktorý sa na nás valil pri počiatočných dielov. Asi už to tak zostane až do konca. Ale som zvedavá, aké meno dá Deidara svojej dcérke. A tiež by ma zaujímalo, aký postoj má Sasuke, k svojmu synovcovi.
super!
NYOHOHOHOO~
kua ten vas rozhovor bol lepsi nez ta saga cool aj to ajto je cool
prosim pokracovanie
Hele nemělo se to menovat
jenže tim mi dáváš má milá kamarádko tak trochu najevo že bys byla ráda kdybych byly mrtvá když Kimi je moje přezdívka.....Ta holka se jmenuje Yuki!
mno jasně vždit s to taky změnila mne?
nene, ta se jmenovala od začátku Yuki a vůbec, tys to přeci nepsala
mno jasně....
Dyť jo, když jsi to ty:D a furt jen to Saké...tvoje velká láska společně s