Nový život - 3
"Tak povídejte!" vyzval ho Naruto a v ruce stále svíral katanu. Prodavač přikývl.
"Tento příběh je starý 2000 let. Je o dvou klanech. Ryuuzuki a Hyshinochi. Ty to klany spolu bojovali už po dlouhá staletí ale stále nikdo z nich nezvítězil.
Až jednou se do čela klanu Ryuuzuki dostal nejstarší syn bývalého vůdce, Hiroki. Byl to nejsilnější člen v klanu, překonal dokonce i svého otce. Přísahal, že tahle válka bude poslední a skončí jejich vítězstvím.
Hiroki byl vysoký a svalnatý muž. Měl krátké žluté až bílé vlasy, průzračně modré oči a ovládal element vzduchu a ohně.
V klanu Hyshinochi se objevil také nejsilnější potomek stejně jako u klanu Ryuuzuki byl zvolen vůdcem. Rozdíl byl v tom, že to byla žena. Nejstarší dcera bývalého vůdce klanu. Jmenovala se Kin.
A stejně jako Hiroki přísahala, že tahle válka bude poslední a skončí jejich vítězstvím.
Kin byla středně vysoká, štíhlá žena za kterou by plno můžu spáchalo i sebevraždu kdyby jim to nakázala.
Měla černé ebenové vlasy, které ji sahaly až po kotníky. Její oči byly bílé až stříbrné a ovládala element vody a země.
Ale jednoho dne se všechno zvrtlo. Kin a Hiroki se svými zástupci sjednali společnou poradu aby se domluvily na výsledcích případné prohry. Sešli se na malé mýtina blízko jezera. Ale když se Hiroki a Kin na sebe podívali oba dva se do sebe bezhlavě zamilovaly.
Jejich podřízeným to bylo jasné ještě než se setkali. A proto se tajně obě strany dohodli, že až nastane bitva spojí se oba klany proti Kin a Hirokimu. Mysleli si, že jejich dohoda zůstala utajena ale jeden rádce klanu Ryuuzuki se rozhodl, že ty dva varuje. Jednou večer se s nimi sešel a vše jim řekl.
Hiroki a Kin uzavřely dohodu, že budou bojovat bok po boku a že pokud to přežijí tak budou této zemi vládnout spolu.
Ještě ten večer zašli do kovárny ale každý zvlášť aby to nebylo podezřelé a nechali si ukovat katany. Ta Hirokiho byla dlouhá s černou čepelí a červeným pouzdrem, Kin byla také dlouhá ale se stříbrnou čepelí a světle modrým pouzdrem.
A když konečně nadešel čas boje dohodnuté strany se opravdu spojili. Hiroki a Kin bojovali vytrvale a nakonec se jim podařilo porazit celou armádu ale utrpěli při tom oba smrtelnou ránu. Ale nevadilo jim to, protože konečně našli jeden druhého. A tak společně zemřeli. Zůstali po nich pouze tyhle dvě katany." dovyprávěl prodavač a usmál se na Naruta a Hinatu.
"Takže ... tím chcete říct, že tihle dvě katany...." začala Hinata.
"Ano, tyto katany patřili kdysi Hirokimu z klanu Ryuuzuki a Kin z klanu Hyshinochi." přikývl prodavač. Hinata a Naruto na něj šokovaně hleděli.
"Ale proč je teda dáváte nám?" zeptal se ho užasle Naruto. Prodavač se na něj usmál.
"Protože si myslím, že u vás budou v bezpečí a navíc dokázal to i test elementů." pokrčil rameny prodavač.
"Test elementů?" zeptala se ho zmateně Hinata.
"Ano. To bylo to jak jsem vám podal katany do rukou a vy jste je uchopili a nepustili. Dá se říct, že tyhle katany čekaly jenom na vás a jsem přesvědčen, že s nimi dokážete velké věci." řekl prodavač tajemně a vstal. Hinata a Naruto následovali jeho příkladu a vrátili se zpátky do prodejny.
"A ještě vás o něco požádám." řekl najednou prodavač když se loučili.
"A co to je?" zeptal se se zájmem Naruto.
"Jen to abyste nikomu neříkali co je to za katany a hlavně od koho je máte, ano?" zeptal se jich z trochou obavami prodavač ale Hinata se na něj usmála.
"Nebojte. Ale mám ještě dotaz?!" řekla Hinata a zapřemýšlela se.
"Jaký?" podivil se prodavač. Hinata se na něj vážně podívala.
"Co ty katany vlastně umí?" řekla a zamračila se. Prodavač si oddychl.
"Heh to nevím ani já sám ale vím, že až půjdete trénovat tak stačí trocha chakry a hned budete vědět." ubezpečil je prodavač a strkal je ke dveřím.
"Děkujeme. A na shledanou." stihla ještě říct Hinata a pak se za nimi dveře od obchodu zemřeli a oni se znovu ocitli na rušné ulici.
Naruto se kolem sebe rozhlédl a pohled mu spadl na dva muže několik metrů od nich jak se kolem sebe rozhlížejí.
"Do háje! Už ji hledají!" pomyslel si Naruto a stoupl si před Hinatu aby na ni neviděli.
"C-co se děje Naruto-kun?" zeptala se ho zmatená Hinata. Naruto se zamračil.
"Pár metrů za námi jsou příslušníci tvé rodiny. Myslím, že by nebylo rozumné aby tě tu našli." řekl Naruto potichu a podíval se na ni. Hinata kývla a změnila si vzhled. Naruto si oddychl.
"Co takhle zajít na ramen?" zeptal se ji po chvíli Naruto, když už oba dva Hyuugové prošli.
"Jasně ráda. Stejně mi už pořádně vyhládlo." řekla Hinata a usmála se. Naruto s mírně začervenal.
"Dobře tak jdeme." řekl vesele Naruto a už si to řítil k Ichiraku. Hinata nad tím zakroutila hlavou ale pousmála se. S Narutem ji bylo dobře a za nic na světě se už nechtěla vrátit zpátky k rodině.
"Je by mě zajímalo proč mě hledají, když mě vyhodili." pomyslela si Hinata a trochu se zamračila. No nechala to být a rozběhla se za Narutem.
V Ichiraku ramen
Naruto už se ládoval asi desátou miskou, když tu najednou do obchodu někdo vstoupil. Hinata se tím směrem podívala a spatřila Sakuru.
"Naruto-kun! Je tu Sakura!" zašeptala potichu Hinata a Naruto se opatrně otočil tam kam ukazovala. Opravdu. U vchodu stála Sakura a vypadala celkem zamyšleně.Rozhlédla se kolem sebe a když uviděla Naruta a Hinatu, pousmála se a zamířila k nim.
"Ahoj." pozdravila je s usměvem Sakura. Naruto a Hinata se usmáli.
"Ahoj Sakuro-chan. Jak se máš?" zeptal se ji Naruto s usměvem.
"Mám se dobře a vypadá to, že vy dva taky." řekla Sakura a mrkla na ně. Oba mírně zčervenali ale jinak na sobě nedali nic znát.
"Ale co je na obědě mezi přáteli. Že Hin?" ozval se Naruto a podíval se na Hinatu.
"Jasně." přikývla Hinata a usmála se. Sakura se trochu zamračila, něco ji tu nesedělo.
"Je to jen mé tušení a nebo mi něco tajíte." řekla po chvíli Sakura. Naruto a Hinata se po sobě podívali.
"Aha. Takže mi něco tajíte. No tak ven s tím. Slibuji, že to nikomu neřeknu." vyzvala je Sakura vážně. Hinata chvíli přemýšlela ale nakonec kývla a Naruto se trochu zamračil.
"Dobře, řekneme ti to ale ne tady. Půjdeme ke mně." řekl vážně Naruto. Sakura kývla a všichni tři se vydali k Narutovi.
"Tak spusť Naruto." vyzvala ho Sakura když už všichni tři seděli u něj doma.
"Začalo to .... " řekl Naruto a dal se do vyprávění. Řekl ji všechno a dokonce se i namátkou svěřil s tím co se jim stalo v prodejně zbraní a že dostali dvě katany. Sakura na něj užasle hleděla.
"Hin! To je mi líto." řekla Sakura a obrátila se na Hinatu. Ta jen zakroutila hlavou a usmála se.
"To je v pořádku. Už .... už to tak nebolí." řekla Hinata a ještě víc se usmála. Sakura přikývla.
"To jsem ráda. A od ted ti také budu pomáhat s tréninkem aby jsi své rodině dokázala jak moc si silná." řekla odhodlaně Sakura a v očích ji zaplál ohen.
"Však mi jim ukážeme. Že jo Naruto?!" zeptala se Sakura Naruta. Ten si nedovolil odporovat a kývl. Sakura se usmála a kývla.
"Takže zítra ráno začneme. Naruto, přijdete tam kde jsme skládali zkoušku s Kakashim. Jasný?!" zeptala se jich Sakura. Hinata a Naruto zmateně kývli. Sakura se pousmála a zmizela.
"Ted mě napadá jestli byl dobrý nápad ji to říkat." zamyslel se Naruto a vyjeveně se díval na místo kde zmizela. Hinata jen kývla, protože také nebyla schopna slova.
"Misia L3" Mne sa nehorázne páčil príbeh, ako a prečo boli ukované katany. Ale chvíľku som si myslela, že Naruto a Hinata sú nejaký starodávny príbuzný majiteľov katán. Ale asi nie, čo už mohlo by to byť ešte zaujímavé, čím netvrdím, že nie je. Som zvedavá čo vyparadí Sakura a aký postoj bude mať Hinatin trizniteľský otec.
naozááj veelmi dobrá poviedka
Bez práce nejsou koláče, ale bezva život.
moj spoločný blog s kamoškou: http://wwwnasnarutosvet.blogspot.com/2011/09/taakze-pre-zaciatook-by-som...
moja prvá FF-ka: séria, romantika .... Najlepší priateľ alebo láska? 1 --- http://147.32.8.168/?q=node/90764
Nie je dôležité vyhrať, dôležité je nas*ať toho, kto Ťa porazil!!!
ja si nemozem pomoct! na vsetky musim dat 5*!!! perfektne! xoxo
mno, tak sem zvědavá, co Sakura vyvede
dosť silná trojka aj keď Sakuru moc nemám rád má silné päste
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."
"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."
Začíná se to pěkně rozjíždět jsem moc zvědav jdu na další.
Tie reči predavača ako im dal katany...-dokazete s nimi velke veci...- ako ked si Harry potter vyberal prutik
http://147.32.8.168/?q=node/92665
http://147.32.8.168/?q=node/92913
<a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>
No je jim kolem 17 - 18! Podobně jak v Shippuudenu!
dík to sem chtěl vědět...a ještě jedna věc 20 listopadu dělaj dost drsnou čistku, tak bacha na ty překlepy...ale jinak je to supr série
Mám dotaz...tohle "shippuden" nebo to před tím(jde mi jen oto kolik jim je)...jinak skvělý FF
no tento dil by opravdu dobry ale neco by se naslo:P ale max par vecicek a k em katanam snad to bude zajimavejsi:P
super,zajímavé katany.. tak bych jednu takovou chtěl
tazko sa komentuju tvoje diela, lebo fakt uz neviem ako by som to mohla pochvalit
Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.
Jo, a Zaki rulez
Higurashi no Naku Koro ni,
pravdepodobnenajlepšie anime, aké som kedy videlaJako vždy... mistrovské dílo.
waw SupeR to je.......další diellll!!!!!!!
ještě není aktualizovanej ...
jj a jak dlouho to bude trvat? xD sorry jestli tlacim:)
no nečumte a klikejte! doufám že mně nechcete naštvat -__-
hmm?4 dil mi nejde...
no nečumte a klikejte! doufám že mně nechcete naštvat -__-
SUUUpr:)dalsi prosiiim:)
no nečumte a klikejte! doufám že mně nechcete naštvat -__-
Uzasny! Uz se tesim na ten delsi dil
Supeeer.Nemůžu se dočkat pokráčka=).
JOOOOOOO dalej super úžas pokráčko:D
-
Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem"
super.těším se na další
Feed Me!
Goog
Konecne pokraacko jako bre tyyyyyy