Osud nemůžeš změnit 1.díl
1.Kapitola
V Písečné vesnici se právě dokončovaly zkoušky geninů. A na řadu přišla dívka oblečená v černé sukni pod sukní měla kraťasy a tričko s tříštvrtečnímy rukávy a nakkonec dlouhé rukavice. Vlasy měla v culíku a obličej jí rámovaly dva pramínky černých vlasů.
„Tak Miko teď nám ukaž Henge no jutsu (přeměna)a Kage Bushin no Jutsu (stínový klon),“ řekl zkoušející a upřeně se díval na dívku jménem Mika.
Po chvíli se kolem Miky objevilo asi pět klonů a byly všechny přeměněny na zkoušejícího.
„Výborně Miko a teď si vezmi pásku,“ řekl zkoušející. A dívka jenom přikývla, vzala si ji a uvázala kolem krku, potom odešla z místnosti.
Po chvíli došla domů kde ji všichni gratulovali. Druhý den se měli ti kdo prošli sejít v akademii.
„Rrrrr“ a Mika vyletěla z postele jako by jí někdo nakopl a rychle zamáčkla budík. Po ranním vzbuzení se odplahočila do koupelny a dala si studenou sprchu oblékla se a učesala. Šla dolů na snídani.
„Dobré ráno,“ pozdravila své rodiče a svého bratra.
„Dobré ráno Miko,“ řekli všichni na ráz.
„Jak ses vyspala?,“ Zeptala se jí matka.
„Dobře a jak vy?,“ odpověděla Mika.
„Také dobře, ale teď už jez, abys měla sílu,“ řekl jí otec. Mika jen přikývla a dala se do jídla. Po snídani všechny pozdravila a odešla do akademie.
Po 10.minutách tam dorazila a šla do své třídy. Mika přišla a posadila se. Moc se nebavila s ostatními ve třídě a jen čekala až přijde senscej. Po několika minutách se tam objevil, a čekal až se všichni usadí do lavic.
Až se všichni usadili tak řekl: „Všechny vás tu vítám a gratuluji vám. Teď se přemístíte za akademii a tam na vás budou čekat tři senscejové, a vy si jednoho vyberete. Všechno vám tam poté řeknou. Teď běž a přeji vám hodně štěstí,“ a zmizel v černém kouři.
Najednou všichni vyběhli ven a utíkali za akademii, až na Miku, ta nikam nespěchala a šla pomalu.
Po chvíli tam došla a uviděla dva sensceje a jednu kunoichi. Jeden ze senscejů začal „Já se jmenuji Kankuro tohle je Temari a támhle stojí Gaara. Teď si můžete vybrat ke komu půjdete a potom co si vyberete, tak si vyberete jednu ze zbraní támhle na stolech. Tak můžeme začít,“ a hned jak to dořekl tak se všichni hnali ke Kankurovi nebo Temari, ale nikdo nechtěl ke Gaarovi i když to byl Kazekage.
Mika se rozhodla, že chce mít za senceje samotného Kazekageho a tak k němu přistoupila. Gaara se na ní jen udiveně podíval a zeptal se: „Ty opravdu chceš mít za senceje mě?,“ řekl udiveně.
„Hai, ale nevím jakou zbraň si mám vybrat, pomohl byste mi s výběrem Kazekage-sama?,“ Gaarovi už zmizel udivený výraz a přikývl.
„Zbyly tu už jen tři zbraně tak nejdřív zkus jehly,“ řekl a podal je Mice.
„Zkus je hodit na támhle ten terč,“ řekl jí a trochu odstoupil. Mika si vzala jehly do ruky a pokusila se je hodit, ale nedařilo se, nemohla je správně uchopit a pořád jí padaly na zem až to Gaara nakonec ukončil a Mika mu podala jehly zpátky.
„Tak jehly ne a co takhle zkusit srp na řetězu?!,“ Vzal ho a pak ukazoval Mice jak se používá a vysvětloval „tato zbraň se spíše používá na ůtok než na obranu. Slouží k uvěžnění nepřítele kterého tím i těžce zraníš,“ dořekl a podal zbraň Mice ta si ji vzala, ale vůbec se jí nelíbila.
„Zkus to hodit nebo nějak ovázat tím ten kus kmene co je támhle,“ a ukázal asi 100 ´metrů od nich.
Mika to zkoušela jak se dalo ale vůbec jí to nešlo a tak jí to Gaara vzal a podal ji Katanu a přitom si ji vzal taky a křikl „braň se,“ a zaútočil na ni, Mika se sevší silou bránila a začala zjišťovat, že tahle zbraň je pro ni ta pravá. Po chvíli toho Gaara nechal a začal s tréninkem.
Po 5 letech v Suně
Ráno se rozletěly dveře od pokoje a vylétla z nich mladá dívka. Seběhla po schodech dolů ani nepozdravila a rychle vyběhla z domu. Už na mě určitě čeká. Jak sem mohla zaspat!!! V duchu si vyčítala a utíkala dál. Doběhla na místo smluvené schůzky a nikde nikdo a tak si oddychla. „Kde jsi byla měla si tu být už před půl hodinou!!,“ ozvalo se jí za zády.
Ona se rychle otočila a začala se omlouvat „promiňte sensceji já se omluvám mě nezvonil budík promiňte,“ až ji nakonec zastavil a řekl jí ať už se neomlouvá a radši jde trénovat. Po asi hodině se ozvalo jestřábí křik. Senscej se rychle podíval na horu a uviděl jestřába z Konohy. A zavolal: „Miko musím pryč přijď prosím za 20.minut ke mně do kanceláře,“ a zmizel v kouři.
Po 20.minutách v Kazekageho kanceláři
Ozvalo se silné zaklepání na dveře.
„DÁLE,“ řekl Kazekage. Dovnitř vešla dívka a zeptala se: „Kazekage-sama co se děje?,“ a dívala se upřeně na něj. Gaara se snažil dívku uklidnit.
„Miko všechno je v pořádku s námi, ale Konoha ….,“ A smutně se podíval.
„Co se stalo?,“ řekla skoro neslyšně.
„Konoha byla ….“
Tohle byla moje první povídka tak prosím pište komentáře.
senscej??? hm... ten koniec si mohla/mohol aj dopisat, mne to teda nepripadalo napinave, ale uvideime, kazdopadne idem dalej.
Zajímavý začátek, uvidíme, jak se s příběhem popereš dál