Kroniky Vzduchu: Díl 40 - Rozloučení
Jaden sebou trhl.
„Jsme blízko…a Gaara…vypadá zase jako tenkrát…!!“ řekl a zamračil se.
„Sakra!! To není dobrý!!“ zaklela Temari.
Když doskočili na palouk, před kterým se tyčilo menší pohoří, uviděli Gaaru stát proti nějakému muži v bílých šatech a obklopeného nějakým divným brněním.
O kus dál seděl Naruto s Matsuri, opřený o skálu a krvácel z několika ran na rukách.
„Naruto!!“ lekla se Sakura a rychle k němu s ostatními přiběhla.
„Sakuro…!“ řekl Naruto.
„Seš ok??“ zeptal se ho Jaden.
„Jo!! To je dobrý…!!“ řekl Naruto a postavil se.
„Dejte na ní pozor…!!“ řekl Naruto a vydal se pomalu a slabě ke Gaarovy.
„Co chceš dělat??!!! Takhle budeš jenom překážet!!“ obořil se na něj Jaden, protože věděl že má pravdu.
„Ale Gaara-.“ Chtěl protestovat Naruto.
„I kdybys tam teď šel, akorát by jsi skončil nemohoucí na zemi!!“ řekla nekompromisně Sakura.
„Ošetřím ti rány.“
Jaden sledoval Gaaru, jak jeho půlku těla pokrývá písek a přeformoval mu ho na miniaturu Shikakova těla.
Tohle je špatný…!!! Každou chvíli se Gaara může přeměnit na Shukaka a to bude pakt fakt špatný!!! Zatnul zuby Jaden a podíval se na Nami. Měl o ní trochu strach. Kdo ví ,co by se při tom mohlo zvrtnout.
Ale Gaara najednou zavřel oči a zatnul zuby soustředěním. Z pusy mu přestali téct sliny a písek začal ustupovat.
„Potlačuje Shukaka vlastní vůlí!!!“ řekla zaskočeně Temari.
Písek z Gaary opadl úplně a Gaara vyčerpaně oddechoval.
„Nedokážeš udržet Shukakovu formu s touto chakrou?“ řekl ten podivný ninja ve svém brnění.
„Pomohu svým přátelům svou vlastní sílou!!“ odvětil vyčerpaně Gaara.
„Hlupáku!! Potlačovat emoce je nutností každého shinobi. Díky tomu se můžou stát silnějšími!! Už teď jsi mrtví!!“ řekl jistě ninja a tři ostrá chapadla, vystupující za jeho zády, která před tím byla na tom meči toho ninji co proti němu bojovala Nami a ostatní se přeměnila na dračí hlavy a vrhla proti Gaarovy.
Gaary prvnímu uskočil a to se zabořilo do země pod ním, ale ve vzduchu ho zbylá dvě dohnala a jedno ho škráblo na boku.
Gaara doskočil na zem a chytl se bolestivě za bok.
„Už jsi téměř skoro bez chakry.“ Řekl jistě ninja a pousmál se.
„Myslíš že jsem před tím v té kleci jenom seděl a hladil si nohy?“ pousmál se tajemně Gaara a vložil svoje dlaně proti sobě.
„Lavina tekutého písku!!!“ zvolal Gaara a skály kolem se začali bořit. Odlamovali se z ních kusy kamení, které padalo dolů na zem a měnilo se na písek.
Po okolí se vzedmula obrovská vlna písku, která pod sebou zahrabala vše co jí přišlo do cesty.
Skupinka, stojící opodál se musela přesunout do bezpečí.
Vlna trefila i ninju. Ten zmizel po chvilce pod pískem.
Gaara dal od sebe dlaně a jeho výraz se trochu uvolnil.
„Paví tornádo!!!“ ozvalo se zpod písku a z něj vytryskl proud větru. Uprostřed něj se vznášel ten ninja a vznesl se opět na povrch.
„Takže jsi měl stále ještě trochu chakry. Pak si jí vezmu všechnu!!“ řekl odhodlaně ninja a z chřtánu lví hlavy co měl na prsou se zafoukalo a hned na to do sebe začal ten chřtán nasávat vzduch i s Gaarovou chakrou.
Gaara ho zamračeně chvíli pozoroval a pak zvedl nad hlavu pravou ruku.
„Ultimátní absolutní útok, Shukakův oštěp!“ řekl a v jeho dlani se začalo formovat z písku divně tvarované kopí.
Gaara se napřáhl a vrhl to kopí proti té lví hlavě.
Kopí hlavu prorazilo a zapíchlo se ninjovi do břicha.
Ninaj překvapeně a bolestivě vyvalil oči.
„Proč…proč jsi…??!!“
„Někdo jako ty, kdo vidí lidi jenom jako zbraně by to nemohl pochopit.“ Řekl v klidu Gaara.
„Nechápu! Proč?!“ zařval ninja a spadl do písku, který ho ihned pohltil.
„Pouštní císařský pohřeb!!“ zvolal Gaara a položil ruce na písek. Pískem proletěla drtivá vlna.
Bylo po všem.
„Jóóó!!!“ zaradoval se Naruto a rozeběhl se ke Gaarovy.
Gaara se otočil, ale zatočila se mu hlava a omdlel.
Sakura k němu rychle přiběhla a prohlédla ho.
„Je v pořádku. Je jenom unavený z použití tolika chakry najednou.“ Povolil po chvíli její výraz a usmála se.
Jaden se pousmál. To bylo dobrý…Gaaro z Pouště…
Uplynul den a Jaden seděl s Nami na zábradlí u vyhlídky, na hlavách Hokage. Bylo to jejich oblíbené místo.
Nejradši tam sedávali při západu slunce, ale teď bylo odpoledne a večer byl ještě docela daleko.
Seděli vedle sebe a Jaden držel Nami kolem ramen.
„Za chvíli Naruto vyráží na ten svůj trénink.“ Řekl Jaden, pousmál se a sklonil hlavu.
„Už?“ podívala se na něj Nami.
„Hmmm…Myslí si že mě předežene…naivka!“ zazubil se na ní Jaden.
Nami se usmála: „ Nevěříš si nějak??“ popíchla ho.
„Věřím…ale to musím…“ řekl trochu zasněně Jaden a podíval se jí do očí.
Zračila se jí v nich zase ta její radost a štěstí, s jakým se dívala jenom na něj…. To mu vždy vykouzlilo na tváři úsměv.
Musím se zlepšit…!!! To je můj cíl a moje povinnost!!! Řekl si v duchu Jaden.
Pohladil Nami po jejích dlouhých hnědých vlase, naklonil se k ní a políbil jí.
Oba při tom zavřeli oči a vychutnali si ten krásný pocit blízkosti a lásky jednoho k druhému.
…Kvůli tobě…
Po chvilce se Jaden narovnal a seskočil ze zábradlí.
„Kam jdeš?“ zeptala se ho Nami.
„Rozloučit se.“ Mrkl na ní Jaden a rozeběhl se ke schodům.
Nami ho chvíli sledovala z vyhlídky jak běží dolů a jak za ním vlaje jeho vesta.
Usmála se a zadívala se před sebe.
Naruto s Jiraiyou zrovna opustili bránu vesnice.
Naruto měl na zádech batoh a v obličeji odhodlaný výraz.
„Héééj, Uzumaki!!!!!“ ozval se za nimi známí a veselí hlas.
Jiraiya s Narutem se zastavili a otočili.
Na bráně stál Jaden, měl ruce zapřené v bok a vyceněné zuby v odhodlaném úsměvu.
„Koukej se alespoň trochu zlepšit!!! Protože já budu trénovat, jasný???!!! To je přísaha!!!“ zavolal na něj Jaden.
Naruto se zazubil a napřáhl na něj zatnutou pěst s palcem nahoře.
„Si piš Jadene!!! To budeš čumět!!! Taky přísaha!!!!“
Chvíli se na dálku sledovali. Oba měli odhodlaný a veselí výraz.
Tak se měj….Naruto!!!
tak tohle je závěr Kronik Vzduchu
Doufám, že se vám Kroniky líbily a že jsem vás nezklamal alespoň pod únosnou mez
A tímto začínám psát Kroniky Vzduchu Shippuuden, takže vás tu s tím budu asi ještě nějakou dobu ,,otravovat"
A taky si řikám, že až je začnu psát, že budou mít ty díli asi docela dlouhej název co?
Díky za věrnost lidi a těště se na pokračování
takže k dílu, vynikající ukončení už tak skvělého příběhu.Jinak celá serie byla úžasná, nejdrív jsem si myslela, že mě to bude nudit, když je to skoro uplně podle naruta, ale ten příběh, ta série mě pořád vtahovala a to víc a víc. umíš nádherně pojat a posat situace, ať už souboje, které byly obzvlášť vynikající, či normální a běžné scény nebo milosté a vážné části. Prostě píšeš úžasně a zítra se určitě vrhnu na druhou serie. Takže jen tak dál, žádné podceňování a hlavně další a další vydávání dílů, ať už jednorázovek, serii nebo spoluautorek. jasan?
Páni
Nevim co říct xD
Tys to fakt zhltla
Takže ti moc děkuju za super komenty a chválu to se vždycky moc hezky čte ^^
Doufám, že se ti shippuuden bude taky líbit ale bohužel není tak dlouhej zatím....a je zamrzlej, stejně jako moje literární činnost.... xD
no tak ju zkus odmrazit(prosim, prosim smutne koukám, jenze vim kdyz to nejde tak to proste nejde ) a ohledne toho co se pekne cte, já vím proto pisu ke kazde ff i když je stara koment, protoze kdyz se ten autor nekdy podive a zjisti ze mu pribyl koment vzy je stastny a potesi ho to
Jadene, píšu jen SKVĚLÝ a mažu na Shippuuden!
Huuustě ty tos to už všechno přečetla????? A jestli to ,,Skvělí" je komentář na všech 40 dílů, tak to ti mooooc děkuju ^^ sem moc rád, že se ti to tolik líbilo
Přečetla jsem to asi za čtyři dny a do toho škrabu okna a chodím na brigádu.
Děkaovat nemusíš, je to vážně suprový. Nejvíc miluju části, kde jsou tvoje postavy a děj není svázaný tím, co se děje v anime. Jsi vážně talent.
^^
Díky *rudne* XD
Tak sem to dneska začal číst a dneska sem to i ukončil.Je to super povídka.
Mockrát díky
tos přečetl 40 dílu za jeden den????? páni tak to smekám...
To víš něco tak úžasného nemohu číst víc jak jeden den.
Tak to mocrkát díky Tak doufám, že se ti Shippuuden bude líbit stejně, nebo ještě víc
Hmmm takže prečítala som si týchto posledný 10,alebo 11 dielov 1. série naraz, a mám tu(hmmmm ako to nazvať....),,Hodnotenie"?xD Ved ty určite chápeč,čo mám na mysli
1.)Tými romantickými scénkami si ma prekvapil, popravde som ešte nevidela chalana napísať niečo také dobré a určite si to zaslúži uznanie
2.) Skvelo popisuješ boje,neviem ako to robíš,ale (sem-tam) sa vyskytnú aj nejaké nedostatky,čož však podstatne nie je vidieť a často si to nikto nevšimne
3.)Ouch ta telekinéza......*schováva sa* Ale prisahám že ja som tie diely čítala až dnes, nie vtedy ked som ti posielala charakteristiky,takže prakticky vzaté som neopakovala,ale aj tak gomen...
Myslím,že to je všetko,čo som mala (zatiaľ) na duši a idem písať dalšie komentáre,kedže som o takých nasledujúcich 15 dielov popredu
Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.
páni to je dlouhej koment
díky Kushi
v klidu já vim že se neopičíš
a díky za hodnocení moc potěšilo
naozaj uzasna FF velmi ma bavi a jedine co ti mozem vytknut su sem tam pravopisne chybi
Mockrát díky
jsi opravdu talent ... nech si to nekde vydat v nejakym nakladatelstvi a me se hned ozvi a uz valim do knihkupectvi .. (hej a to myslim vazne ) je to opravdu moc super
new FF › Jiný příběh Sasoriho ..
new FA › Sasuke vs. Naruto .. NEW
old FA › Naruto is father ..
sériovka › 15. díl .. NEW
změna přezdívky .. už jsem to nemohla vydržet, tak už i na to došlo
dříve Rock-girl ››› nyní Rocky
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
jé tak to mockrát děkuju
když se podaří, dám vědět XD
po 3 dnoch dočítené Môžem len gratulovať..chlape ty máš talnet! si píš!
*Peace*
tys přečetla 40 dílů za 3 dny????
tak to respekt...!! XD
a mockrát díky za pochvalu
moc si toho vážim
P.S. :Teď se můžeš vrhnout na Shippuuden XDD
hustý
Krásnýýýý :-*
Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze
Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA
→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*
Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P
Welká fanynka -
senzacni jen pis dal