manga_preview
Boruto TBV 15

Do pekla a zpět 7 – 7 dní

„Jak Naruta dostaneme do Konohy k Yamatovi?“ Zamyslela se Sakura.
„Koukni mamí!“ Ozvala se Niki. Sakura se na ní otočila a nevěřila vlastním očím. Ne jen že Naruto nechal malou aby si ho osedlala jako koně Smiling ale také jí dotek s ním nijak neublížil, byla ovšem osvícena tou růžovou chackrou.
„Díky Niki.“ Usmála se Saku.
„Mám nápad." Sakura

Sakura se se svojí rodinnou vydala na cestu. Všude kde prošli bylo kolem Naruta veliké pozdvižení. Děti se malého lišáka nebáli, když viděli jak se na něm malá Niki veze a měli chuť se taky svést. Sakura vedla Naruta na vodítku z té neznámé růžové chackry. Niki se pohodlně vezla a Naruto, Naruto poznal co to je být domácím mazlíčkem, přestože nikdy žádného neměl. Se Sakurou se dorozumíval telepaticky, jediný kdo ho slyšel byla ona a Niki. Teda no telepaticky, vlastně jediný oni 2 slyšeli co jim chce Naruto povědět, oni mu odpovídali normálně nahlas.
„Fuj , Naruto, nech ten patník!“ Sakura
„Já za to nemůžu, ono mě to k němu táhne.“ Očuchával Naruto neznámý pach který ucítil na patníku. ( By mě zajímalo jak bude chudák chodit na záchod Laughing out loud )
„Tati sundej mě dolu, už mě bolí zadek, chci jít pěšky.“ Naruto na požádání sundal Niki jedním z 7mi ocasů na zem.

Když konečně dorazili do Konohy, u brány je nikdo nečekal. Každý si hleděl svého, po té se však rozkřiklo že se Sakura s malou Niki vrátili konečně domů, bohužel bez Naruta ale s nějakým divným ochočeným domácím mazlíčkem červené barvi, který má 7 ocasů a Niki ho využívá jako koně.
Cesta k páté, ulicemi vesnice, nebyla pro rodinku moc příjemná, všichni lidi na ulici na Naruta hleděli se zděšením. Děti se ale koníčka, zajíčka či jak mu říkali nebáli
„To sakra nepoznají lišku.“ Povzdychl se Naruto.
Nebáli se ho do doby než si na něj jedna holčička šáhla a nehezky se popálila, to se vím že jí Sakura ihned ošetřila, ale Naruto si v očích vesničanů moc dobře nevedl, ne však svojí vinnou.

„Tsunade, Tsunade.“ Přilítla Shizune do kanceláře hokáge. (Už je s tím trapná, jak furt lítá i v nějakých 60ti Eye-wink Laughing out loud )
„Co je co se děje, už zase?“ Řekla 5. obvyklým tónem, protože si na to její lítání už zvykla.
„Sakura se vrátila do vesnice!“
„To je bezvadné, a má sebou Niki?“
„Ano Niki je s ní ale Naruta sebou nemají. Mají sebou jen nějakého zajíčka s 7mi ocasy.“
„7 ocasů, počkat, a není to náhodou liška?“
„Hmm liška, ano mohla by to být.“
„A jak se chová?“
„Kdo, Sakura?“
„Ne! Ta liška!“
„Jde, Sakura jí má na divném vodítku a Niki se na ní vozí, ale jedno dítě se již o ní ošklivě popálilo!“
„Ty huso, to je Naruto!“
„Cože, Naruto?“ Vykulila Shizune oči.
Najednou se ozvalo zaklepání. Obě starší dámy v místnosti se ulekli.
„Dále.“ Řekla vylekaně Tsunade.
Do místnosti vešla Sakura.
„Dobrý den pátá. Ahoj babi.“ Pozdravila Sakura.
„Proč mě zdravíš 2x?“ Udivila se hokáge z dvou pozdravů, a ještě ten druhý byl ve stylu Naruta.
„To bylo i za Naruta.“ Usmála se Saku.
„Naruta, a kde ho máš?“
„Pojďte dovnitř.“ Usmála se Sakura a pozvala Naruta s Niki dál.
Shizune se div že nepřilepila na strop, když vešel Naruto se svými 7mi ocasy dovnitř, Niki mu seděla na zádech.
„To je Naruto? Jakože už nezaútočil?“ Divila se Tsunade a sundavala Shizune na zem.
„Má to pod kontrolou.“ Usmála se Saku. „Jen se neumím proměnit zpět.“
Najednou se Sakura rozesmála.
„Čemu se směješ?“ Nechápala pátá Sakuřin smích.
„Naruto říká že má 7 ocasů a ví jak je použít, tak mě tak napadlo že by jich měl mít spíš 8.“
Popadala se Sakura za břicho, Tsunade se k ní přidala a váleli se spolu na zemi, Shizune spolu s Niki to nepobrali, Naruto se urazil a neříkal nic, jen seděl a přihlížel jich dobrý náladě.
Když se ty 2 konečně uklidnili Tsunade zvážnila.
„No děcka hádám že byste teď asi rádi za Yamatem.“
„Ani nevíte jak seinsei.“ Sakura
„Tak to mam pro vás špatnou zprávu, Yamato je na misi a nebude ve vesnici asi týden.“
„Cože, to si dělá srandu!“ Naruto
„Klid Naruto, to vydržíš.“ Snažila se mu Sakura zlepšit náladu.
„Myslím že můžete odejít, misi jste splnili úspěšně. Sakuro dávej na Naruta pozor!“
„To mi nevěří?“ Naruto
„Klid, věří ale kyuubimu asi ne.“
„Dobře odchod!“ Poslala je tsunade do … domu, kams zase myslel(a) Kakashi YES Laughing out loud .

Klan Uzumaki se tedy vydal do svého rodinného domku. Nebyli doma ani hodinu a už někdo ťukal na dveře.
„Shikamaru, Temari, ráda vás vidím.“ Přivítala Sakura hosty.
„Ahoj, slyšeli jsem že jste se konečně vrátili, ale o Narutovi nikdo nic neříkal tak jsme se přišli zeptat kde ho máte.“ Zajímal se Shikamaru.
„Naruto? Ten je doma.“ Usmála se Sakura a zavolala Naruta aby přišel přivítat hosty. Jenom co se Naruto objevil u dveří, hosté byli v trapu.
„No, doufám že nevyvolají moc velkou paniku.“ Usmál se Naruto.

Večer když šli spát, byl problém kam Naruta uložit.
„Ne, nebudeš spát v naší posteli! Ne v téhle podobě!“ Namítala Sakura spát vedle lišáka.
„A kde mam teda spát?“ Zajímal se Naruto , kde bude uložen.
„Něco vymyslím!“ Sakura přichystala Narutovi v rohu obývacího pokoje takovej malej plácek ze starých novin.
„Cože? Tam spát nebudu!“
„Víš co, spi si kde chceš, mě je to jedno!“ Sebrala se Sakura a šla si lehnout.
V noci se probudila, čekala Naruta vedle sebe, kupodivu tam nebyl.
„Kde je?“ Zvedla se dívka z postele a šla se podívat na místo, které Narutovi připravila. Tam také nebyl, kdyby tam byl, by jí překvapilo ještě víc než to že nespal vedle ní. Poslední místo, kam v domě zavítala bylo to správné. Byl to pokoj Niki. Blonďatá holčička ležela v posteli a místo toho aby byla přikryta peřinou, byla pod Narutovými 7mi ocasy. Naruto spal vedle ní na zemi (chudák, zachází s ním fakt jak se psem Laughing out loud ), na postel by se vedle ní nevešel Eye-wink . Sakuře se ulevilo a šla si lehnout.
Ráno jí však zbudila Niki.
„Mámí, vstávej, mamí!“
„Co je Niki?“ Pomalu se probouzela Saku.
„Kde je táta, nemůžu ho nikde nejít?“
„Cože?“ Sakura
„Ne, sakra, snídaně! Snad nešel na…“ Sakura

Ano, je tomu tak, Naruto se vydal na rámen, už ho neměl dost dlouho, a dostal na něj obrovskou chuť. Jak ale řekne staříkovi o misku? To nějak pořeší!
Došel k Ichiraku rámen a sled si před něj. Stařík na něj koukal trochu vyděšenýma očima, nevěděl co si má myslet, ale ta blbá liška mu strašila zákazníky.
„Vypadni od suď, plašíš mi zákazníky.“ Vyběhl na něj stařík. Naruto mu nerad činil potíže ale vůně rámenu byla tolik lákavá.
„Neslyšel si? Vypadni!“ Ohnal se po něm muž, Naruto si naštěstí uvědomil to co se stalo té malé dívce, co si na něj šáhla, a stihl uskočit.
„Co po mě sakra chceš!“ Naruto zpočátku nevěděl jak na otázku odpovědět, ale nakonec to vymyslel. Jedním z ocasů ukázal na nápis rámen, na obchodě.
„Cože, ty chceš…“
„Naruto!! Co to děláš!“ Volala Saku už z dálky.
„Cože, Naruto?“
„Sorry staříku neuhlídala jsem ho.“ Omlouvala se Saku.
„Počkej, je tohle vážně Naruto?“
„Ano, má momentálně trochu splín, ale do týdne by to mělo být v pohodě!“
„Cože, splín? Počkej to ti vrátím!“ Naruto
„Hele víte co staříku, já mu koupím jednu porci, zabalte mi jí sebou.“ Stařík tak učinil a pozoroval ještě do dálky Naruta, jak si ho Sakura odvádí na růžovém vodítku.

Poznámky: 

No dneska nic napínavého Kakashi YES, doufám že jste se nenudili. Tak komentíky Eye-wink

5
Průměr: 5 (50 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2009-12-06 19:01 | Ninja už: 5725 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

TO neva že to není napínavé protže i tak je to dobré

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, Ne, 2008-08-24 11:25 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

chudák! Na vodítko ho dali! Ale byla by to psina mít manžela na vodítku. A ještě to dostat rozkazem! Laughing out loud

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), St, 2008-08-13 17:06 | Ninja už: 20035 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

nj stím ramenem má štešítí taky bych si jeden dal Smiling

Obrázek uživatele Uzumaki Naruto-san
Vložil Uzumaki Naruto-san, Pá, 2008-07-18 21:31 | Ninja už: 5977 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Je mi lito naruta ze je na voditku, aspon ze dostane ten ramen.

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Čt, 2008-07-10 23:31 | Ninja už: 6186 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Eh... Naruto na vodítku? Chudák, to bych nikomu nepřál, obvzlášť, když je na druhém konci Sakura SmilingSmiling Jinak super díl. No až se vymanim ze záchvatu smíchu pustím se do čtení dalších dílů.

Obrázek uživatele Tobi171
Vložil Tobi171, Po, 2008-06-23 15:20 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

Chudák naruto nemuseli mu dávat to vodítko

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, St, 2008-05-28 21:27 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Chudáček Naruto! Nejdřív patník pak noviny. Ještě to chce blechy a nemá to chybuxD. Jinak opět naprosto supeer=).

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-05-28 17:20 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Sakra , tak sem to stáhnul na 1 díl Laughing out loud a už je poslán, je to krátký, nudný a bez nápadu Laughing out loud snad se bude líbit Eye-wink

[img][/img]

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-05-28 17:22 | Ninja už: 6101 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

ale nekecej Laughing out loud něco s názvem MS ( se mi to nechce psát celý XDD) nudný bejt nemůže... a navíc, ty to říkáš furt Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-05-28 17:21 | Ninja už: 6232 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

nudný, bez nápadu Smiling no keď to povieš ty, hehe Eye-wink už sa teším ...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele mik
Vložil mik, St, 2008-05-28 00:00 | Ninja už: 6018 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

to je maras... kutalel sem se smichy Smiling
sem zvedavy co vymyslis priste, uz se tesim na dalsi

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Út, 2008-05-27 21:08 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Super díl a všechno cos tam napsal mělo šťávu!!!

Na vodítku a děti si mysleli že to je zajíček bo co!!!

Tíms mně fakt dostal!!!Laughing out loud

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-05-27 20:47 | Ninja už: 6232 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

hehehe teda chudáčik, ešte týždeň sa takto bude trápiť Smiling no tak som rada, že si ma nesklamal, tento dielik je fakt dobrý Laughing out loud...teda tie hlášky stoja za to Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-05-27 21:26 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

no tak tejden to natahovat nebudu Laughing out loud max 2 díly Eye-wink ale hlášky Laughing out loud sakra ještě stále sem nepochopil jaký hlášky Laughing out loud * přemejšlí zda je tak blbej bo prečo sa nesmjeje*

[img][/img]

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-05-27 21:27 | Ninja už: 6232 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ty si autor, ty sa na tom smiať nemusíš, hehe ale my ostatní áno Eye-wink ....tak len dva dieliky? no tak to je dobrá správa, už som si myslela, že ho budeš dlllllho trápiť Sticking out tongue


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-05-27 21:37 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

původně sem zamýšlel ře budu psát co díl to jeden den u nih Smiling ale to bych měl prázdnou hlavu Laughing out loud myslím že 1-2 díly budou akorát Eye-wink a neni vaše povinnost se tomu smát Laughing out loud ale to asi víte Eye-wink nebo ne ? Kakashi YES

[img][/img]

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-05-27 21:39 | Ninja už: 6232 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ale tak no zakázať nám to nemôžeš, keď je na čom sa smiať Eye-wink ...no jeden diel za jeden deň by bolo fajn, ale asi by ti to po čase začalo vadiť Smiling a liezť na mozog Sticking out tongue


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-05-27 21:49 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

tjn Laughing out loud to bych nepřežil Laughing out loud možná by to šlo ale nebyli by to žádný extra dlouhý díly Smiling to by ses divila jak ti to můžu zakázat Laughing out loud nebo spíš zatrhnout Laughing out loud aby ses smála Laughing out loud všechno co mi přijde vtipný bude cenzurovaný Laughing out loud bude to vypadat asi takhle

Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-05-27 21:51 | Ninja už: 6232 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no tak to málinko zaobalíš a bude to a nič sa nebude cenzurovať Eye-wink ja viem, zatrhnúť sa dá všetko(he aj nás teraz zatrhnú Sticking out tongue)


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2008-05-27 21:51 | Ninja už: 6101 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Ale to bych tě pak já musela zabít... Laughing out loud (příjemná změna... konečně taky vyhrožuju já někomu a ne někdo mně...Laughing out loud) i když, já bych se možná stejně smála... bych si to prostě nějak domyslela XDD

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-05-27 21:52 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

mě nenajdeš Laughing out loud víš kolik je v český republice mostů Laughing out loud haha Laughing out loud a myslim že nedomyslela Laughing out loud a nebo bys to luštila tak tejden a stejně bys tam neměla to co sem myslel Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2008-05-27 19:29 | Ninja už: 6101 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Má trochu splín.... poslala je do... A další hlášky... XDD *tak trochu polomrtvá smíchy...*
SKVĚLÝ!!!!

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-05-27 20:22 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

jo sem taky polomrtvej Laughing out loud ale ne díky tomuto dílu Laughing out loud
PS: jinak občas používám výrazy u kterých si nejsem jistej co přesně znamenají Laughing out loud takže kdybyste to náhodou někdo nepochopilo Laughing out loud tak se omlouvám Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Út, 2008-05-27 19:27 | Ninja už: 6089 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Super,nuda nebola len už asi začínam tušiť o čom bude dalšia séria Smiling

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-05-27 20:20 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

jo?? Smiling a o čem ? Laughing out loud jen tak jestli ses trefil ? Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Út, 2008-05-27 20:28 | Ninja už: 6089 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Tak

:D

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-05-27 20:30 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

ee Laughing out loud ten tejden to vydrží Laughing out loud , musím ale vymyslet co bude dělat Laughing out loud , příští serie bude


na to si musíte počkat Smiling začne buď ve čtvrtek nebo v pátek Eye-wink .

[img][/img]

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Út, 2008-05-27 19:23 | Ninja už: 20035 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Jáááj!!! Kyuubi na vodítku! Jeho ocasy ako peřina! Devítiocasý démon sedí před Ichiraku Ramen a chce se najíst! Mno prostě supééér!!! Laughing out loud Co jinýho dodat...snad jen...deť Kyuubi má 9 ocasů a tys tam dal 8...nebo jak to tam vlastně máš??? Puzzled

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-05-27 19:27 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

to neni uplně kyuubi, to je naruto a já nevim jak tomu nadávali myslim kyuubiho plášť a ocasy se objevují podle toho jak je podrážděnej :)na 9ku se v souboji nedostal Eye-wink já vim že má jinak 9 Kakashi YES

[img][/img]

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Út, 2008-05-27 19:29 | Ninja už: 20035 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Aha...tak pardon!!! Eye-wink