manga_preview
Boruto TBV 15

Bolest II.

Tady je další díl- sice to měla být jednorázovka, ale budiž-

Jemná stébla trávy, mezi nimiž pošetile vířil vítr, jí hladila dlaně. Hinatiny temné vlasy se vpíjely do luční trávy… Její světlé oči sledovaly nebe… Bylo slyšet šumění stébel…šumění mezi listy… A na rozespalé podzimní obloze se unaveně táhly mraky… na té světlé a bledé planině, jenž dívku jakoby kolébala ve svém náručí…
Její srdce bylo prázdné…Všechen smutek zmizel a nahradila ho…nekonečná prázdnota…
Hinatě se stáhly útroby při vzpomínce na ten den…ale již neměla sílu cítit něco dál…byla unavená svými hořkými slzami, jenž ji nijak nepomohly…
„Některé věci se nezmění“ zazněl jí v hlavě hlas…
…Vstřebávala klid oblohy… Nevěděla, jak dlouho tam leží, kolik je hodin…bylo jí to jedno…Nepřetržitě sledovala tu oblohu…
“Hinata“…její jméno…znamenalo „výsluní, místo, kam svítí slunce“…Ale ona se nemohla zbavit pocitu, že v sobě cití jakousi temnotu…
Chtěla tu zůstat navždy… už nikdy nic necítit…
Mračna se pomalu zatahovala, vzduchem se ozývaly ty dunivé zvuky a ona se marně snažila zatajit dech, aby nepokazila tu poslední chvíli…než znovu panovačný podzim změní svou tvář… Chladné kapky jí plískaly na tvář… A ona celá se do nich vpíjela…její pocity… i ona sama…
Pomalu kráčela k domovu. Všechny ulice, jenž byly ještě před chvílí plné života, náhle osaměly… To však dívka uvítala…Nechtěla nikoho potkat…Chtěla zůstat ve svých myšlenkách… Navždy…
Otevřela vrátka u dřevěného plotu a pomalu se kradla zahradou k domu hlavní rodiny jejího klanu.
Přes zataženou oblohu se začalo ještě rychleji stmívat…
Vstoupila na dřevěnou terasu. Mířila přímo do svého pokoje… Shodila ze sebe mokré oblečení, oblékla si obyčejné světlé kimono a pomalu se kradla přes terasu do kuchyně. Venku se zvedl mlhový opar a přinesl sebou chlad… Chvilku před tím, než se dotkla dveří do kuchyně se na moment zastavila, jako by váhala, ale potom je otevřela… Snažila se nevnímat pohledy rodiny a usedla ke stolu, kde na ni čekalo jídlo…
I přes všechnu její snahu si všimla zkřivené tváře jejího otce. Nejspíš čekal, že dívka něco řekne… Ona však mlčela…
Promluvil na ni, až když dojedla a všichni odešli…
„Ty jsi se ještě nešla přihlásit na zkoušky jouninů, že?!“ řekl Hiashi trochu nervně. Hinata zakroutila hlavou a hleděla někam jinam…
„Mohla bys mi to alespoň nějak odůvodnit?!“
To ti mám říct, že jsem neměla chuť?! pomyslela si Hinata, udivená svýma vlastními myšlenkami…
Pokrčila rameny.
„A kdes celý den byla a co jsi dělala, že jsi na to neměla čas?!“ zeptal se nasupeně. „Venku…“ odpověděla jedním slovem a cítila, jak se jí samy od sebe do očí hrnou slzy…
„Hinato, tohle jsme už přeci probírali“ začal už méně drsně její otec „Mluvil jsem o tom i s Kurenai… Tvá tréma je zbytečná! Kurenai tvrdí, že bys to zvládla.… Navíc… i já věřím, že to dokážeš!“
Tréma, pch… nemám vůbec náladu dělat nějaké zkoušky… Stresovat se kvůli nějaké další, vyšší hodnosti…Abych se pak zase honila za misemi…
A že mi věříš?! Jen se cítíš trapně, že Neji z vedlejší rodiny je udělal už před dvěma lety…Stydíš se za mě a snažíš se je dohnat…vířily Hinatě myšlenky hlavou.…a nadále jí připadaly tak cizí…
Hiashi se konečně uklidnil, i když byl stále trochu načatý tím, že dívka hleděla jinam a vůbec neodpovídala. „Hinato…“ začal, jakoby jí chtěl říci něco důvěrného, ale po chvíli dodal: „Běž do svého pokoje…“ Dívka se zvedla a bez jediného pohledu na něj zmizela z místnosti. Hiashi si ustaraně promnul oči. Stále před sebou viděl Hinatu, jako malé děvče, to čtyřleté dítko, jenž se neustále smálo… Možná za to může jeho výchova… Teď chodí stále zamyšlená a je s ní čím dál víc problémů¬…

Hinata seděla na posteli, opřená o zeď. Kolena si přitáhla k bradě a zakryla se tenkou peřinou. Hlavu si opřela o kolena. Seděla v potemnělém pokoji, kam vnikalo výrazné světlo z úplňkem ozářené noci. Nemohla usnout. Z venku bylo slyšet jen ťukání dešťových kapek o střechu… Znovu ucítila tu prázdnotu a úzkost, jenž jí svírala hrdlo a pomalu dusila… Dívka měla sto chutí ji vykřičet, ale místo toho zůstala sedět a poslouchala půlnoční koncert průtrže mračen…

Dík, že jste to četli... Oznámkujte to, prosím, a můžete napsat i komentář, ať vím, na čem jsem...
Smiling

4.923075
Průměr: 4.9 (39 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yonaka
Vložil Yonaka, Ne, 2019-09-08 19:10 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Mise L4: Opět nádherný a velmi smutný díl, soucítím s Hinatou, neměla by být přehlížená Přesně vím jak se cítí, když jí Naruto neopětuje lásku, kterou k němu chová. Krásně popsané pocity, opravdu skvěle vystižené chování i prostředí. Doufám, že se vše obrátí k lepšímu a Naruto si jí začne všímat, nechci aby byla nešťastná.

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Út, 2009-01-27 14:18 | Ninja už: 6007 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Skvele .
Naozaj sa mi to pacilo , len tak dalej.... Smiling

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Út, 2009-01-27 17:56 | Ninja už: 6065 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Děkuju Laughing out loud

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, Pá, 2008-07-25 10:10 | Ninja už: 6396 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

Máme velké štěstí, že to nedopadlo jako jednorázovka Smiling

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Ne, 2008-11-02 09:00 | Ninja už: 20035 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Buddho....! Katy, ty mě chceš rozbrečet?! To je tak krásně smutný... Smiling

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, So, 2008-05-31 10:43 | Ninja už: 6130 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

Hinatkooo, nesmutniiii...a na nějakou pitomou zkoušku kašli, ju? Hlavně se usměěj....mě je jí líto =( já nechcu aby byla smutná =( Laughing out loud

Obrázek uživatele Yevetee
Vložil Yevetee, So, 2008-05-31 10:38 | Ninja už: 6007 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

Hm... Super, honem další Smiling

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-05-31 10:35 | Ninja už: 20035 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Nádhera...!!! DALŠÍÍÍ!!!!! DALŠÍÍÍÍÍ!!!!!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-05-30 23:39 | Ninja už: 6233 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

smutnučké....a nádherné....chúďa Hinatka....bude aj ďalšie časť? som zvedavá, či to z nej všetko vypustíš Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2008-05-30 20:51 | Ninja už: 6114 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Kásné, krásné. Proč máte všichni tak melancholické období, když venku je tak krásně Eye-wink Ale piš dál, i smutně, protože to umíš.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, So, 2008-05-31 10:42 | Ninja už: 6065 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Jesm ráda, že se vám to líbí Smiling
No jo... Někdo má melancholické období v zimě, někdo na podzim... a já zrovna ve chvíli, kdy je všude sliuníčko- asi jsem divná (Což není žádná novinaXD)

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Pá, 2008-05-30 20:47 | Ninja už: 6077 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

byli to v poho ale chtělo by to nějakej zvrat aby to nebylo pořít tak smustný

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan