manga_preview
Boruto TBV 15

Bitva mezi dobrem a zlem! - 1 A znovu zpět!

Konečně jste se dočkali lidi! Jak jsem slíbila první díl druhé serie mé povídky o Narutovi je tady! Jako na začátek je tu dlouhý díl abych vám vynahradila tu dobu co jste museli čekat!! tak doufám, že se to čekání vyplatilo a ted hurá do čtení! x)

Už je to rok a půl co Naruto, Hinata a Kushina odešli. Za tu dobu se konoha a její obyvatelé velmi změnili. Sasuke a Sakura se vzali a hned pár měsíců na to se jim narodili dvě děti. Holka a kluk. Jmenovali se Chiki a Sachiro. Chiki měla stejné vlasy jako Sakura až na ty oči. Ty měla černé po Sasukem. A Sachiro měl černé delší vlasy ale pistáciově zelené oči po Sakuře. Byli stejně divocí jako Sakura a stejně tvrdohlavý jako ona. Po Sasukem zdědili hlavně Sharingan, který ale ještě neuměli aktivovat. Kdo by se divil, když mají zhruba jeden rok. Ale ani ostatní nezaháleli. Shikamaru se konečně přiznal Temari o svých citech a narodila se jim malá holčička, ketrou pojmenovali Shika. Popravdě to to jméno vymyslela Temari. Shika měla blondaté vlasy a tmavě hnědé oči. Už od narození bylo znát, že svou povahou je po otci. Ani nekřičela, když ji Temari porodila a ted celý dny skoro prospí. A ani TenTen s Nejim nezaháleli. Neji se také konečně odhodlal hned den poté co Hinata, Naruto a Kushina odešli požádal TenTen o ruku. Ta samosdřejmě kývla a za několik měsíců se jim narodila holčička Miya. Měla tmavě hnědé vlasy a oči po Nejim, takže bylo jasné, že zdědila i Byakuugan. Dalo by se říct, že všechny děti jsou stejně staré, protože se narodili hned ve stejný den. U všech porodů asistovala Tsunade, i když její zdravotní stav se den o de dne zhoršoval. Přesto byla ráda, že se Konoha tak rozrůstá.

"Už by se měli vrátit."pomyslela si jednoho dne u sebe v kanceláři Tsunade a zamyšleně se podívala z okna. Najednou ji upoutal jaký si pohyb nahoře na hlavách Hokagů. Podívala se pořádně a spatřila tři postavy zahalené v černých pláštích. Vztala a přistoupila k oknu.

"Mohli by to být...."zašeptala Tusnade ale najednou postavy zmizeli. Tsunade se lekla.

"Hledáš nás?"ozvalo se za ní. Tsunade se s trhnutím otočila a vytasila kunai. Před ní stáli ty tři postavy co byli předchvíli na hlavě čtvrtého.

"Kdo jste?!"zeptala se přímio Tsunade. Prostřední a nejvyší postava si dala ruce v bok a nesouhlasně zakroutila hlavou.

"Ty ani nevíš po tak krátké době kdo jsme?" zeptal se ji ten muž něveřícně a sundal si kapuci, stejně jako zbylé dvě postavy. Tsunade se na tváři objevil štastní usměv a odhodila kunai.

"Naruto! Hinato! Kushino!"vykřikla Tsunade a vrhla se k nim. Chtětala je obejmout ale Naruto a Hinata ji zastavili.

"Co se dějě?"zeptala se jich zamteně Tsunade.

"Počkej chvíli."požádal ji Naruto a z pod pláště vytáhnul nějaký uzlíček, stejně jako Hinata. Tsuinade se na ně zmateně podívala.

"Co to je?"zeptala se jich překvapeně. Naruto se na ni usmál.

"Představuji ti Uzumaki Ayu a Uzumaki Minato!"řekl hrdě Naruto a Tsunade se pomalu přiblížila k malým uzlíčkům. Podívala se dovnitř a auviděla dvě děti. Aya měla tamvě modré vlasy stejně jako Hinata a Minato měl slámově žluté vlasy stejně jako Naruto.

"Jsou nádherné!"zašeptala Tusnade a štastně se nad nimi rozplívala. Kushina souhlasně pokývala hlavou a usmála se.

"A mají Byakuugan?"zeptala se jich po chvíli Tsunade. Naruto zavrtěl hlavou. Nejsme si jistí, protože mají stejné oči jako já a kekkei genkai se u nich zatím neprojevil." vysvětlil Naruto. Tsunade kývla jako, že rozumý.

"No každopádně ráda vás tu zase vydím a doufám, že ten odchod nebyl zbyteční."řekla Tsunade. Naruto zavrtěl hlavou.

"Dozvěděl jsem se spostu věcí a ještě k tomu zdokonalil své techniky plus svou rychlost."oznámil Naruto a Tsunade se usmála.

"Tak to jsem ráda ale ted máte určitě hlad. Nechtěli by jste na ramen?"nabýdla Tsunade a všichni tři začali slyntat.

"No jasně Tsunade! Že se vůbec ptáš!"vykřikl Naruto a všechny je přemístil k Ichiraku ramen.

"Páni naruto! Ty umíš techniku přemistování! A tak rychlou!"užasla Tsunade. Naruto se zašklebyl a vtrhl do Ichiraku. Sedl si k nejbližšímu stolu a ostatní si k němu hned přisedli.

"Co si dáte?"ozvalo se za nimi okamžitě.

"Šest ramenů prosím."řekl Naruto.

"Ehm Ehm!"odkašlala si Kushina a Hinata zároven.

"Omlouvám se. Tak dvanáct ramenů."objednal znovu Naruto a stařík odešel do kuchyně.

"Dvanáct ramenu?! To toho tolik sníte?"zeptala se jich užasle Tsunade. Naruto, Kushina a Hinata se na ni usmáli a kývli.

"Jasně! Po tu dobu co jsme byli pryč jsme jedli jenom ramen a nějakou tu zeleninu a ovoce. Jsme si na to nějak navykli."vysvětlil Naruto a pustil se do ramenu co právě přinesli. Ostatní ho hned napodobyli, a ještě než měla Tsunade dojezený svou misku ti tři v sobě měli i ten zbytek.

"Tsunade a jak je na tom vlastně Yuu?"zeptal se znenadání Naruto Tsunade. Tsunade se usmála.

"Je opravdu talentovaná. A díky Nejimu umí skvěle ovládat svůj Byakuugan a některé Hyuuga techniki."vysvětlila Tsunade. Hinata se usmála.

"Byla by tu možnost si s ní zabojovat?"zeptala se se zájmem Hinata. Tsunade se podivila. Už předtím to bylo trochu podivné když byla Hinata tolik sebevědomá ale ted .... ted je stejně sebevědomá jak Naruto.

"Myslím, že Naruto opravdu dokáže měnit lidi!"pomyslela si Tsunade. Znovu se podívala na Hinatu.

"Ano myslím, že by to šlo. Co třeba za dva dny na cvičišti týmu 7? Naruto tě tam zavede."navrhla Tsunade. Hinata se zamyslela.

"Dobře! To by šlo."přikývnula Hinata a ještě chtěla něco dodat ale vyrušilo je malé dítě, které hyperaktivně lezlo kolem nich. Hinata se k němu sklonila a vzala ho do náruče. Minata a Ayu držela po celou dobu Tsunade.

"Čípak jsi?"zeptala se ho s usměvem Hnata a malá holčička ji zatahala za její dlouhé vlasy. Najednou se Hinata zarazila.

"Naruto! Podívej!"zašeptala Hinata a ukázala mu dítě. Naruto se na ni nechápavě zadíval ale holčičku si přece jenom prohlédl. Měla krátké růžové vlasy a černé oči.

"Vždyt to vypadá jako ...."zašeptal nevěřícně Naruto ale větu nedokončil protože na ně někdo zakřičel.

"Chiki! Co tam zase děláš?"zakřičela nějaká žena na doběhla k Hinatě.

"O-omlopuvám se!"vyhrkla Sakura a Hinata ji malou podala.

"To je v pořádku Sakuro!"řekla s usměvem Hinata. Věděla že ji Sakura nepoznala, kdo by taky jo. Hinata na sobě měla dlouhý světle fialový kabát, černé třičtvrtáky, černé boty, tirčko s dlouhými rukávy do zvonu bílé barvy a na něm znak konohy. Pásku měla jako obyčejně kolem krku. Také měla své tmavě modré vlasy dlouhé až po stehna a na koncy svázané bílou stužkou. Jen její oči jí byli trochu podobné. Sakura se na ni dívala s otevřenou pusou do kořán.

"H-hin?! J-jsi t-to ty?"zeptala se jí nevěřícně Sakura. Hinata se usmála a kývla. Sakura na nic nečekala a i s Chiki ji padla kolem krku.

"S-sakuro....udusíš mě."vysoukala ze sebe namáhavě Hinata. Sakura ji teda postila.

"Moc ráda tě vidím .... ale kde je Naruto? A Kushina?"zeptala se ji zmateně Sakura. Hinata se usmála a ukázala na dvě osoby v pravo od ní. Sakura zamířila ke Kushině, kterou hned poznala.

"Kushino-san! Ráda tě zase vidím."pozdravila ji Sakura a také ji objala.

"Taky tě zase ráda vidím Sakuro."přikývla Kushina s usměvem. Sakura se obrátila na Naruta, ketré ho absolutně nepoznala. Měl stále slámově žluté vlasy ale ted je měl dlouhé jak Yondaime. Také měl své obvykle modré oči ale bylo v nich něco jiného. Vyzařovala z nich taková síla. Jeho pohled naháněl trochu i husí kůži. Jeho oblyčej měl pár šrámů ale nebyli skoro vidět. Na sobě měl černé třičtvrtáky jako Hinata ale jeho boty byli vyšší ale také černé. Měl dlouhý bílí plášt a pod ním měl černou mikinu a oranžovým potiskem. A jak na plášti tak na mikině měl červenou spirálu. Sakura se na něj soutředěně dívala. Někoho ji strašně připomínal. Zvedla hlavu k podobyzně Yondaimeho. Po té vrátila zpět k Narutovi.

"Vždyt on vypadá jako Naruto ale i jako čtvrtý Hokage."pomyslela si užasle Sakura.

"Jsi to ty Naruto?"zeptala se opatrně Sakura. Naruto se usmál a přikývl.

"To jsem se tak změnil za ten rok a půl?"zeptal se užasle Naruto. Sakura se usmála a spadla mu kolem krku.

"Jsem moc ráda, že jste se vrátili!"vzlykala Sakura. Naruto chtěl něco říct ale přerušil ho pláč Ayi. Oddálil se od Sakury a vzal si od Tsunade svoje děti.

"Chtěl bych ti představit své a Hinatiny děti. Toto je Aya a toto je Minato."řekla Naruto. Sakura se usmála.

"No vidím, že vy jste také nezaháleli."řekla s usměvem Sakura a zašklebyla se.

"Za chvíli to přijde."povzdechla si zadívala se na druhý konec města.

"SAKUROOOOO!"zakřičel někdo hystericky a pak ten hlas utichnul. Všichni kromě Tsunade se na Sakura dívali s pusama do kořán.

"C-co to bylo?"zeptal se zděšeně Naruto. Sakura si povzdechla.

"Pojdte za mnou."vyzvala je a zkočila na střechy. Naruto jen pokrčil rameny a vyskočil za ní. Nakonec ho následovala ještě Hinata a Kushina. Tsunade se odebrala do své kanceláře.

.........

4.903225
Průměr: 4.9 (124 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Uzumaki Hinaru
Vložil Uzumaki Hinaru, Čt, 2014-03-06 23:41 | Ninja už: 3920 dní, Příspěvků: 38 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Pekny,ale ty hrubky mi malem vypichly oci Smiling sorry za hacky,jsem na mobilu.

Obrázek uživatele Uzumaki Hinaru
Vložil Uzumaki Hinaru, Čt, 2014-03-06 23:41 | Ninja už: 3920 dní, Příspěvků: 38 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Pekny,ale ty hrubky mi malem vypichly oci Smiling sorry za hacky,jsem na mobilu.

Obrázek uživatele Ero
Vložil Ero, Čt, 2011-01-13 12:12 | Ninja už: 5561 dní, Příspěvků: 312 | Autor je: Prostý občan

xDDDDDDDDDDDD dost dobry Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud tvl tam se ty deti rodej snad závodne ne??? Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D jinak zacíná to dobre tak sem zvedavej na dalsi dily Laughing out loud

YURI Z lásky _ Z lásky

Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, Pá, 2011-07-29 15:05 | Ninja už: 4853 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

to vieš... Konoha sa činí Laughing out loud

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-09-26 15:29 | Ninja už: 5724 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak to bylo úžasné a ten prví dílek se ti strešně moc povedl hned jdu dál jo a že je to sasuke?

Obrázek uživatele Anegiri
Vložil Anegiri, Ne, 2010-02-28 17:57 | Ninja už: 5375 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

Většinou komentíky moc nepíšu, ale tohle mi nedalo. Je to vážně super. Jenom tam máš nějaký provopisný chyby(např.: slyntat se píše slintat,atd.)

Obrázek uživatele Lord Fery-San
Vložil Lord Fery-San, Po, 2009-03-02 16:33 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

Notak tady bude veselo?

Obrázek uživatele Dai-sensei
Vložil Dai-sensei, Út, 2009-01-27 13:42 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

Paani, Konoha sa nejako rozrodila!

TestIq.sk - Iq test zadarmo

My authentic japanese name is 鈴木 Suzuki (bell tree) 千秋 Chiaki (very fine in autumn).Take your real japanese name generator! today!Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

Jop, už to tak bude Dai je členka KMYaY. A je na to hrdá...

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Čt, 2009-01-08 09:31 | Ninja už: 6377 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super díl tak všichnu mají děti tak to je hustý

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2008-11-09 17:09 | Ninja už: 6186 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Skvělej začátek

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, St, 2008-09-03 16:42 | Ninja už: 6055 dní, Příspěvků: 2208 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Dobrýý! Máš opravdu talent Smiling

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Po, 2008-08-25 23:06 | Ninja už: 20035 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

skvvělé

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Čt, 2008-08-14 14:15 | Ninja už: 6150 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

SUPEEEEEEEEEEEEEEEER genialne a vsetky mozne synonyma

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele JapanMomusu
Vložil JapanMomusu, Pá, 2008-07-04 20:59 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 222 | Autor je: Prostý občan

Ti kokso.... Laughing out loud
tak toto je už privela Laughing out loud je to SUPER
Známkovanie: 1* Smiling

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Čt, 2008-06-19 18:18 | Ninja už: 6128 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

ne v poho!! Jo a omlouvám se že tu ještě není další díl ale jak si nestíhám a nemám pořádnej nápad!! Pro příště se budu snažit aby to bylo na 100% dokonalé!!! Smiling

Obrázek uživatele JapanMomusu
Vložil JapanMomusu, Pá, 2008-07-04 21:43 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 222 | Autor je: Prostý občan

Ne....Smiling nemusis sa snažiť hlavne ze tam daco bude Laughing out loud

Obrázek uživatele Mudrc ropuší hory
Vložil Mudrc ropuší hory (bez ověření), Čt, 2008-06-19 13:00 | Ninja už: 20035 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

dobrý davam 4 body Eye-wink srry ale dokonale mi to teda zas neprislo..

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, Út, 2008-06-24 16:11 | Ninja už: 5986 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

chlapce skazil si bodovanie .... tha ty si koza...

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, Čt, 2008-06-19 12:53 | Ninja už: 5986 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

davam 5 bodov...

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-06-05 05:59 | Ninja už: 6232 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

super dielik, len by si si mohla poopravovať ehm, chybičky Smiling

btw: aj ja chcem ramen Smiling ale nie dvanásť, to by som asi nezvládla Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2008-06-04 12:13 | Ninja už: 6113 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Dobře, že už přišel čas vrátit se k oblíbeným hrdinům, jenom je škoda, že ten návrat je i se starými chybami. Je sice pravda, že Sakura umí dělat různé obličeje, ale aby se zašlkebyla, to nevím. Je těch chybek víc, tak je zkus korigovat, jinak tvé nápady jsou skvělé, jen ta úprava Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele andrlik
Vložil andrlik, St, 2008-06-04 11:40 | Ninja už: 6304 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

uplně super.To volá o pokračování další a zase další.je to fakt super!!!!

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, Út, 2008-06-03 17:32 | Ninja už: 6140 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

wow super

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Út, 2008-06-03 17:25 | Ninja už: 6192 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Hej ty woe to je good!

Obrázek uživatele Skorp1k
Vložil Skorp1k, Út, 2008-06-03 00:25 | Ninja už: 6204 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

HoHoHo Laughing out loud je to super bomba narez dilek Laughing out loud uz aby tu byl dalsi, s toho citim zase nejakou ultra mega drastickou povidku Laughing out loud

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Po, 2008-06-02 15:20 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Fakt dobrý!!! Já nevím jak vyjádřit radost z toho, že teˇ%d jsou všichni zase spolu a tak to jak se Naruto a Hinata zlepšili!!!

A také jejich děti!!!

Jestlipak by mohli mít sílu Kyuubiho???

Honem pokráčko!!!!

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele hrabošík-san
Vložil hrabošík-san, Po, 2008-06-02 15:05 | Ninja už: 6061 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

wow fakticky haluz:)dve decka za rok a pul Shocked


no nečumte a klikejte! Laughing out loud doufám že mně nechcete naštvat -__-

Obrázek uživatele Aisu-san
Vložil Aisu-san, Po, 2008-06-02 05:50 | Ninja už: 6127 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Prostý občan

supeer Laughing out loud

Obrázek uživatele U-zu-ma-ki Naruto
Vložil U-zu-ma-ki Naruto, Ne, 2008-06-01 22:12 | Ninja už: 6227 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

opět jsi potvrdila, že jsi opravdu nadaná spisovatelka Laughing out loud