Nitsuki 6 - Kuroigan
„Takže čauky u dnešního dílu , dnešní díl tu semnou stráví nejnovější držitel MS… Sasuke Uchiha! Sasuke přijal pozvánku jen pod podmínkou že ho nebudu otravovat! Takže ahoj Sasuke.“
„Říkal si že mě nebudeš otravovat!“ Pohodil Uchiha vražedný pohled.
„Promiň, chtěl sem tě jen…“
„Ku*va drž hubu!“
„Fíha, ten pohled vypadal vražedněji než v telce!“
„Ku*va ty deb*le zk*venej koukej být do**dele zticha“ Musel sem to vycenzurovat
„Hups, asi sem ho naštval, takže rychle k příběhu!“
Kočka už ale byla u jejího těla. Anshin přestal myslet a začal jednat. Skočil po kočce! Jak je ale známo kočka je bystrá a tak odvrátila jeho útok i když to nečekal! Svojí obří tlapu mu zasadila díky svým obřím drápům pořádný uder do ramena. 3. otevřené rány na rameni mu doživotně budou připomínat tuhle misi, za kterou si v podstatě může sám!
„Anshine, máš dar! Je 90ti % šance že se u tebe vyvine nová oční technika!“ Vzpomínal Anshin na otcova slova. Už mnohokrát se snažil techniku aktivovat ale nikdy ani jediný náznak, ani jediný maličký krůček kupředu! Asi zvítězila menšina! Ne! Musí to zkusit. Začal hromadit chackru do svých očí, ale kočka byla již připravena k odpalu na 1. jamce. To nemůže stihnout! Mikon, která sama měla 100% jistotu že techniku má, trvalo přes hodinu než Byakugan aktivovala.
„Sakra!“ Zařval Anshin, vybodl se na oči, a skočil po Niki, která měla být poslána na „misi na mars.“ Co jiného by jste od genina čekali, než to že místo 1 poletí 2! Anshin Niki chytil a už letěli. Genin ze sebe udělal měkkou madraci při nárazu na strom, který jim při startu bránil, a vesmírná mise tak ztroskotala na špatném terénu.
„Auuuu!“ Vyhrkl Anshin a vyplivl krev, Niki se naštěstí nic nestalo! Odskočil s ní na strom, opřel jí o kmen, pak odskákal vstříc kotěti, které devastovalo les.
„Teď mám snad dost času!“ Posadil se zraněný genin na větev a začal hromadit chackru! Kotě si zatím dole hrálo se stromy, které na potkání kácelo. Dřevorubecké společnosti by z tohohle vichru museli mít radost, ne tak už Greenpeace, kteří by jistě byli proti kácení!
„Ta kočka mě nebaví!“ Anshin se stále snažil nahromadit chackru. Byl však přerušen kočičkou, která již dorazila k stromu na kterém se usídlil, a spadl přesně před ní! Kočka si ho všimla a byla rozhodnuta poslat ho alespoň do hrobu když už se mu na mars nechce.
Kakashi s Narutem se mezitím blížili k cíli.
„Jak to tam vypadá?“ Vyptával se Kakashi.
„Kyuubi?“
„Momentálně nevím, mám dost práce se regenerací Niki která je v bezvědomí!“ Dostal Naruto nepříliš příznivou odpověď.
„Cože Niki?!“ Přidal Naruto do kroku!
„A co Anshin?“
„Podle všeho stále bojuje!“ Tahle Narutova odpověď podle všeho Kakashiho trochu uklidnila. Naruto byl však čím dál tím víc nervóznější.
„Co má být ten Kuroigan?“ Zajímal se Sasuke.
Ticho
„Hele, já na tebe mluvím!“ Hodil Sasuke další vražedný pohled.
„Ku*va tak si rozmysli jestli chceš abych mlčel nebo s tebou mluvil ty ***** Uchiho!“ Přece se nenechám komandovat! Uchicha radši ztichl, asi nepočítal s ostrou odpovědí. Měla být ostřejší ale to jsem si kvůli REAZON nemohl dovolit takže jsem se uklidnil a pokračoval.
„To se dozvíš!!!“
Kočka už byla napřáhlá, ale najednou se její pohyb zpomalil!
„Co to je?“ Udivil se Anshin, vstal ze země a pozoroval pomalej pochyb kočky. Přitom měl divný pocit, bolela ho hlava! Ale co bylo s to kočkou?? Nějaká pomalá ne ? No ale asi by bylo lepší to s ní skončit, než se vzpamatuje! Anshin odskočil na větev a hodil shurikeny. Jen co je upustil z ruky, byli asi stejně rychlí jako kočka.
„Cože? Že by? Bolest hlavy, divný chování věcí!To je ! KUROIGAN!“ Pomalu docházelo Anshinovi co se děje. Měl by toho využít, dokud má chackru. Ale co teď?
„Počkat, voda! Musím zbudit Niki!“
Anshin s nově nabytou schopností byl u Niki během sekundy ( myslím tím reálnej čas )
Začal s ní mávat ze strany na stranu, jemu se zdálo že s ní mává normální rychlostí, jenomže díky Kuroiganu s ní v reálném čase mlátil asi tak rychle jako by chudáka holku dali do odstředivky a chtěli z ní vymlátit mozek. Anshin si možná brzo možná pozdě uvědomil že je rychlejší než obvykle a snad se v čas zastavil. Niki otevřela pomalu oči, pro genina to ale byla věčnost.
„Co se… co se stalo?“ Probouzela se Niki.
„Upadla si do bezvědomí!“ Začal na ní Anshin mluvit. Niki si ale v tu chvíli myslela že se zbláznila, Anshin mluvil jak šmoula a ke všemu ještě rychle, a ty jeho oči. Ty byly nejdivnější!
„To sem se zbláznila? To asi tou ránou do hlavy. Strašně mě bolí.“
Anshin asi 5 minut seděl před ní a poté si asi za dalších 5 minut zrušil techniku, zastavením přívodem chackry do očí.
„Říkal sem žes upadla do bezvědomí!“ Už mluvil normálně.
„To je lepší!“ Usmála se Niki a pohlédla pod strom. „To jsme ještě nesplnili tu trapnou misi s tím chytáním kočky?“
„Ne, tohle je jiná kočka! Hele neříkala si že umíš vyvolat žábu??“
„Jo jasně! Ale na co?“
„No já nevím, ale jestli sis tak ta kočka hoří!“ Niki přikývla, pořádně jí bolela hlava a trochu blbě viděla, ale určitě na tom byla lépe jak Mikon.
„Niki je při vědomí! Anshin je též v phodě!“ Ohlásil Kyuubi své poznatky Narutovi.
„Bezva vyhrkl!“
„Co se děje?“ Divil se jonin.
„Oba jsou v pohodě! Jak je to ještě daleko?“
„Asi 20 minut!“
„Kde je Mikon!“ Vyhrkla když se rozhlédla kolem sebe a svou kamarádku nikde nespatřila.
„ V támhleté jeskyni, ale ta kočka nás tam nechce pustit!“
„Takže žabičku jo? Kuchiyose no jutsu!“ Vyvolala Niki žábu.
„Ahoj žabko, jak se jmenuješ?“ Usmála se Niki. Anshin si pomyslel že po tý ráně do hlavy jí muselo přibýt pár koleček navíc.
„Gamana.“ Odpověděla asi žába. Žabka byla asi tak 3x vetší než Pakkun. Měla zelenou vestičkou a vyhlížela přátelským dojmem.
„Hele Gamano, vidíš támhletu rozpálenou kočku dole pod stromem?“ Ukázal Anshin na kočku pod stromem.
„Jasně!“ Přikývla žába.
„Můžeš jí uhasit?“
„Jasan!“ Seskočila Gamana ze stromu a začala na kočku stříkat vodu ze své pusy??? Kočce se to moc nelíbilo, jenomže proud vody byl tak silný ne že nemohl ani pohnout a za chvíli byla zcela uhašená. Schoulila se do klubíčka a někam se vypařila.
„Díky Gamano!“ Poděkovali genini a zavelel.
„A teď do jeskyně!“
„Tak a je tu konec! Neví někdo kam ten Uchiha zmizel a proč sedím na horský dráze?? Fuj je mi na blití! Jůů červená obloha, asi červánky! Tak já se jdu povozit zatím dewamate!
Tak dnešní díl nic moc , nepsal se mi moc dobře snad s líbil aspoň vám a snad to zítra bude lepší! Takže Komentíky
je to dobré ale čekala jsem něco víc snad v dalším díle s něčím překvapíš .. mno hned se to dozvím
jj parádní díl .. jako vždy
dobrej dil hlavne ta horici kocka.
Super!
geniální, hořící kočka to sem ještě neviděl
jentak dál
OK, další díl odeslán snad se bude líbit
si piš, že jo
hmm tak co ty víš
vím... XDD já vím všechno
joo? tak mi řekni co se stane v příštím díle
Tak vsechny vycitky a pochvaly sly na ICQ..ale jeste to zopaknu tady:
-Na Sasukeho rvaat-tos prehnal:(
-To Tsukuyomi cos pouzil na konci-BOMBASTICKY:DDD
-S tou jamkou a Marsem-JOUKOVE ENO NUNO:DDD
-Niki otevřela pomalu oči, pro genina to ale byla věčnost-to me sebralo totalne:DDD
Já za to nemůžu! Takový výtlemy se zažijou jenom párkrát za život! No tady
chodí většina z nás spát brzo, ale já a můj stupidní brácha ne. Většinou chodíme spát až kolem 11, 12 hodiny. A někdy až 1 hodina ráno! Ale si zkus pak spát když tady furt padáš ze židleXD.
tak to musíš číst dřív jinak ti neumim poradit ale směje každej prej... já teda ne
hehehe no to je skvelé no Sasukáč je nejaký drzý, dobre, že si na neho zhúkol, inak by sa nezastavil
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
no nevím jestli si pochopil tu poslední kurzívu ale 3 dny na horský dráze kdo by z toho neblil ??
jeeejda ja som tu kurzívu nejako preskočila, hehe no tak to už duplom nezávidím
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
no co já bych si zajezdil ale čeho je moc toho je příliš
tak ja sa na horskú dráhu chystám od malička, ale nejako sa mi to vyhýba ale raz na nej pôjdem
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
tak to ti přeji já na žádný taky nikdy nebyl , když nepočítám ty trapný kolečka co bývali u nás na náměstí když sem byl malej
ja mám hrozne rada rýchle kolotoče a všetko okolo toho ehm, len keby bol čas ísť na ňu, išla by som hneď do Viedne
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
byla sem ve Vídni a musím unat že to byla paráda i když na horskou dráhu sem se nevydala (radši ) a jinak mocík pěkná FF málem sem se udusila smíchy xD
díky dusila? tak to nevybočuješ z tabulek to vybočuji jenom já
jak ty??
no já se tomu co napíšu moc nesměji
To je normální, ne? Já se taky zrovna nijak extra neřehtám u svých FF...
já se svým FF vůbec nesměju mě to spíš připadá trapný ave vy mi dáváte zabrat a hlavně pak našemu sousedovi :DxD
asi jo... já nvm
čas se dá najít někdy se hold musí hledat dlouho ale zachvíli jsou prázky neříkej mi že tam by se čas nenašel
ale ja prázdniny nemám síce mi už teraz končí škola, je to externe, a ja popri tom pracujem
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
dálkový studium? tak to ti nezávidím