História sa opakuje
Ďalšie moje dielko. Vlastne to malo byť pokračovanie Slová sú zbytočné, ale ešte som nedokončila strednú časť. A dnes som mala blbú náladu, tak som napísala toto a niekedy nabudúce ten stredný diel.
História sa opakuje
Naruto je Hokage, a je ženatý s Hinatou, ktorá je tehotná. Sasuke sa vrátil a má so Sakurou 2 deti, Dainoruho a Myokiho . Itachi sa vrátil aj so svojou ženou a tiež čakajú potomka. Neji je ženatý s Tenten a majú jedného potomka. Tsunade je na dôchodku.
Naruto sedel vo svojej kancelárii a prezeral si údaje o záujemcoch, ktorí sa chceli stať Chuninmi. Zrazu k nemu pribehol jeden ANBU.
„Naruto-sama, stalo sa niečo hrozné.“
„A čo?“ povedal netrpezlivo.
„Dainoru Uchiha vyvraždil celý klan až na jeho brata, Myokiho.“
„Čo? Takže Sasuke Uchiha, Itachi Uchiha aj Sakura Uchiha sú mŕtvy?“
„Áno.“ Naruto tomu nemohol uveriť. Presne to isté ako predtým, jeho partneri sú mŕtvy.
„Dobre, zajtra bude pohreb. Hai.“
„Hai.“ ANBU sa vyparil.
Do miestnosti vbehla sestrička z nemocnice.
„Naruto-sama, vaša žena rodí.“
Naruto sa rozbehol, čo mu nohy stačili.
Po pol hodine počul detský plač.
„Poďte, Hokage.“ Pozvala ho dnu jedna zo sestričiek.
Prišiel k Hinate, ktorá držala v náručí malé dieťa.
„Je to syn. Máme syna, Naruto.“
„Je krásny a ako sa bude volať?“
„Kumi.“
„Krásne meno.“
Naruto pobozkal Hinatu a pobral sa preč. Musel stráviť udalosti za túto hodinu. Bolo toho na neho moc. Smrť jeho najvernejších priateľov a narodenie syna. Tiekli mu slzy po tvári, nemohol ich udržať.
Na ďalší deň bol pohreb. Dvoch z najlepších ninjov Konohy. Naruto predniesol príhovor. Potom prišiel k ich fotografiám a sklonil hlavu. Zrazu padol k zemi sprevádzaný bolestnými výkrikmi.
„Naruto, čo sa deje.“ Pribehla k nemu Hinata.
Zrazu ich ožiarilo veľké svetlo a z Naruta začalo niečo vychádzať. Po chvíli svetlo ustalo a nad Konohou sa týčil Kyuubi. Naruto sa postavil a zahľadel sa mu do jeho očí.
„Naruto si v poriadku?“ opýtala sa Hinata.
„Hinata, prepáč, ale musím to urobiť, je to nebezpečné zviera. A nech sa do služby vráti Tsunade. Strašne moc ťa milujem.“ Povedal a dal jej pusu, poslednú.
„Nie, Naruto, to nesmieš!“ Bolo neskoro, položil Kumiho do stredu pred neho a urobil pečate.
„Pečatiace jutsu.“ Skríkol a padol k zemi. Kyuubi vošiel do Kumiho. Ten zakričal a začal plakať. Hinata pribehla k Narutovi.
„Nie, to nie je možné. Prečo? Prečo? Veď sme boli tak šťastní. To nie je pravda.“ Kričala Hinata a plakala. Neji za ňou prišiel a snažil sa ju upokojiť.
„Hinata, no tak to bude dobré.“
„Čo? Ako to môžeš povedať? Je mŕtvy. On zomrel. A to všetko kvôli jednému démonovi. To nie je fér.“
„A čo ti povedal?“
„Že je Kyuubi nebezpečný a Tsunade má byť zase Hokage a že ma miluje.“
„Hinata, ale ty musíš byť silná kvôli Kumimu, tvojmu synovi.“ Hinata len plakala.
Neji ju odviedol do ich domu a posadil ju na posteľ v hosťovskej izbe. Tenten zobrala Kumiho.
V noci Hinata nemohla zaspať. Stále plakala. Jej milovaný, jej láska už nežije. Zomrel a nechal ju samú na tomto svete. Tak dlho dúfala, že bude s ním šťastná a teraz keď už bola, on si len tak zomrie. Zobrala kunai, nemohla už vydržať na tomto svete. Nemala silu ďalej bojovať. Aj tak by to už nezvládla.
Ráno sa išiel Neji pozrieť na Hinatu. Na to čo uvidel nikdy nezabudne. Hinata ležala na posteli s podrezaným krkom a kunaiom v ruke.
„Ako si to mohla urobiť?“ Neji sa k nej zohol a objal ju. Prišla tam aj Tenten s dvoma deťmi v náručí. Deti totiž strašne plakali a nevedela prečo. Keď uvidela svojho muža objímajúceho Hinatu, skoro sa zosunula k zemi. Strašne sa rozplakala. Bolo to na nich všetkých príliš. Veľa dobrých ninjov zomrelo za tieto dva dni.
„Ďalej.“ Zakričala Tsunade z jej kancelárie Hokageho.
„Neji, čo sa stalo?“
„Hinata sa podrezala.“
„Čo?“
„Ona neuniesla Narutovu smrť.“
„A čo teraz?“
„Chcem sa opýtať, čo urobíme s Kumim.“
„Ostane u vás kým bude schopný bývať sám a potom dostane byt po Narutovi.“
„Dobre.“ Neji súhlasil.
Ako pekne to začalo a koniec je strašný. Mŕtvy Sasuke, mŕtva Sakura, mŕtvy Itachi, mŕtva Itachiho žena, mŕtvy Naruto a mŕtva Hinata. Kumi, syn Naruta a Hinaty, s Kyuubim v sebe, si dal jeden ciel a tým bol, stať sa Hokage. Myoki, mladší syn Sakury a Sasukeho, si dal ciel, že zabije Dainoruho, ktorý vyvraždil klan Uchiha
No to je záver. Neviem, či sa mám uberať týmto smerom alebo mám robiť úplne niečo iné. Poraďte prosím v kometnároch. Ďakujem
Dejavu
Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.
Naruto, děkuji Ti za vše.
Pre mňa osobne by bolo dobre sledovať dlhší časový úsek. Myslím, že to mohlo byť rozvitejšie. Ale inak pekná idylka, ktorá neskončila heppyendom
suepr je tooo naozaaj
www.khs-anime.blog.cz myy blogiiiiiiiiis
http://147.32.8.168/?q=node/69368 moja prvá ff-ka z názvom Sayonara
Sakura 444 sa premenovalaaaaa na Saruwatari Ayumu XD tak sa totiz vola po japonsky mi to takto vyslo taakze taak XD
jj priiiliz rychli spad to maaaa.. mno nic moc jako...
Je to normalny naruto len posunuty o 1 generaciu . Ale aj snaha sa ceni. Samozrejme mal si tam zopar vylepseni.
mohlo byt aj lepsie....vsetko na jedno kopyto...4 body
Strasna sranda ten nazov vistihuje asi vsetko
coze??TO NEE zabila si skoro vsechny mi oblibeny postavy:( ale 5 hvezd ti dam za to ze si zabila sakuru a sasukeho a melo to na muj vkus az nejak rychlej spad... naruto uvidel svoje dite...a zdrhnul xD
no nečumte a klikejte! doufám že mně nechcete naštvat -__-
MOc hezky napsané originální téma. Bezvadný!
Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.
no teda, to je príbeh, všetci mŕtvi no tak ja som za pokračovanie, bude to o niekom inom a to je zmena
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
diki a uz zacnem makat v noci