Ptáče (HinaNaru)
Jednorázovky mě prostě baví Tahle sice nic moc, ae když sem jí už napsala, tak proč jí sem nedát
Na obloze poletovala hejna ptáků, viděly toho mnoho, mohly by převypravovat osudové příběhy obyvatel ninja světa. Jeden příběh za druhým, každý se jim ukládá v paměti a pak je předávají po další generace. Vyprávějí je svým ptáčatům jako pohádky na dobrou noc a každý den je to vždy jiný příběh.
Vyprávějí jim, jaké to bude, až budou moci létat i oni a budou z výšky pozorovat lidské příběhy, které končí jak smutně, tak šťastně.
Jednoho dne, dne kdy ptáčata byla konečně schopná létat, stoupla si všechna do řady, byla připravena skočit ze stromu, ať už to dopadne buď vzletem, a nebo tvrdým dopadem na zem.
Skočila všechna najednou a v hlavě měli pořád větu, kterou jim maminka neustále opakovala: „Nikdy nezapomeň na příběhy, která jsem ti vyprávěla“.
Jednomu ptáčátku tato věta pořád probíhala v hlavě a přitom zapomnělo na to, že by mělo létat. Bylo však příliš pozdě. Dopadlo přímo na tvrdou zem vedle Hinaty, která trhala pod stromem květiny.
Ptáče na ní kouklo svýma očima plnýma bolesti a Hinata si ho vzala domu, kde se o něj starala.
Každý den mu vyprávěla o svém miláčkovi, se kterým se už neuvidí. Bylo to, jako když mu maminka každý večer vyprávěla příběhy. Tento příběh si byl velmi podobný se všemi příběhy, co kdy slyšel, příběh o dříve velmi šťastně rodině. Hinatina láska, její vysněný muž, šel na velmi nebezpečnou misi, a i přesto, že věděl jak jato mise těžká, vydal se jí splnit. Vždy si věřil, že vše zvládne, nic pro něj nebylo problémem. Hinata vždy plakala, když ptáčátku vyprávěla svůj příběh a ptáčeti se každé slovo, co říkala, něco připomínalo. Příběh, který mu maminka tehdy vyprávěla. Zdálo se, že to byli ty samé osoby, ten samý problém a stejné úmrtí, vše do sebe zapadalo. Určitě to byl ten příběh, co znal.
Ptáče tiše zapískalo a Hinata si ho vzala do ruky. Pohladila ho po hlavičce a ptáček jí vyskočil na rameno a cosi jí broukal do ucha. Hinata mu bohužel nerozuměla.
Ptáček seskočil na stůl a smutně si položil hlavičku na její ruku. Hinata vůbec nevěděla, co jí tím chce naznačit. Vzala ptáče do ruky a odnesla ho do uměle udělaného hnízda. Druhý den ráno slyšela jakési hlasy. Nevěděla, odkud ty hlasy jdou, a tak se podívala z okna, tam nikdo nebyl. Byli tam jen ptáci na stromech. Pak uslyšela velmi hlasitý hlas, říkal něco o Narutovi.
Hinata se rychle rozběhla za hlasem a její zdroj byl u ptáčátka, které našla. Netušila, proč rozumí tomu, co říká, netušila, jak zná jeho jméno, když se mu o jeho jménu nezmínila. Ptáče si konečně oddychlo, že mu rozumí. Dalo jí dar rozumět ptákům, mohlo si s ní konečně povídat a ona bude rozumět. Jediné co jí nešlo do hlavy, bylo to, jaktože zná jeho jméno. Ptáče jí vysvětlilo, jak to chodí v ptačím světě a Hinata dala poté ptáčeti jméno Naruto.
Každý večer si spolu povídali, ptáče jí povídalo další příběhy, co mu říkala maminka. Hinatě to připomínalo dřívější večery, když seděla s Narutem u stolu, držíc se za ruce a povídali si spolu o tom, jak jednou budou mít děti, pořídí si psa a budou jedna velká rodina.
Ubíhaly roky a roky. Z ptáčete se už stal pták a pozoroval příběhy ostatních, večer se pak vrátil k Hinatě a vyprávěl jí, co dneska viděl. Ptáček teď opravdu zastupoval roli Naruta, každý večer se vracel a povídal si s Hinatou. Tohle Hinatě po celý roky, co byla bez Naruta chybělo. Teď už byla šťastná. Jednoho večera čekala několik hodin, až její věrný ptáček přijde. Nikde nebyl a místo něj do okna přiletělo bílé pírko. Hinatě začaly téct slzy po tváři a uvědomila si, že už její ptáček nebude moci sbírat další příběhy, jeho život už je u konce. Založila si pírko do jeho hnízda a vzpomínala na ty časy, co s ním zažila. Uvědomila si, že on byl úplně stejný jako Naruto, měl stejnou povahu, stejný styl mluvy, byl to NARUTO! Tohle jí do očí nahrnulo mnohem více slz, když si uvědomila, že všechen čas trávila s jejím Narutem a nevěděla o tom.
Mise PZ: Četla jsem už toho spoustu a spoustu (i na podobnou tématiku), ale tohle bylo prostě něco parádního. Do toho mi shodou okolností hrál onen inkriminovaný song a zážitek byl o to lepší. Tleskám za ten nápad. Byla by to hodně zajímavá série, ale i jako jednorázovka bohatě stačí. Tady se hodně pracovalo s reinkarnací, což povídce dalo úplně jiný rozměr. I když to bylo hodně smutné, mělo to v sobě nepatrnou naději. Obdivuji lidi, co dokáží něco takového napsat.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Mise V:
Ptáček v openingu Naruta? Děláš si ze mě srandu?! Taky bych chtěla mít takovou fantazii a chtěla bych, aby mě díky takovým drobnostem napadaly tak úžasné věci... Asi začínám závidět, chjo... Protože jo, ta povídka je prostě úžasná, miluju ty příběhy a povídky s nějakou hlubší myšlenkou, ať už je jakákoliv. Žeru to. Málokdy mě nějaká povídka tak ohromí a ještě navíc hned na první pohled. Pět a do oblíbených, a to honem rychle! Určitě se k ní ještě hodněkrát vrátím, tomu věřím
Něco do nudy aneb moje skromná sbírka povídek ^_^
Moje nejnovější FF počiny: Itadakimasu, Otravná manželka
co????!?! precotake smutne!?!? smutne, ale uzasne, klobuk dolu-ttebayo !
Tohle bylo dojemné a moc krásné, někdy i smutné příběhy mohou potěšit
Quilibet fortunae suae faber
The Sealed Kunai - nejlepší dokončena Naruto FF
To bylo krásný... ti dám blbost xD
Přišla o něj a znovu ho našla... ale než si stačila uvědomit, že ho má ztratila ho znovu... je to krása, Lil, a neříkej, že ne
pekne....5 bodov
To bylo úžasné!!!
A inspirace z naruta Openingu...Teda na to bych asi nepřišel...
Seš fakt dobrá... A ten opening mám hrozně rád...
Sakiro
http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi
jejda..tak to bylo hezkýýý...
uf tak sem si to precetl...ne se nejak dneska spatne cte asi sem to zapomnel ale jinak je to dobry:)
no nečumte a klikejte! doufám že mně nechcete naštvat -__-
Žjuuj, tak to je fakt... hezky napsaný
Ale... Envy je stále nejlepší
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem
Úžasný! Ještě pár takovejch povídek a zruinuje mě nakupování papírovejch kapesníků!
užasné!!!!
Kriste muuuuuj to neni mozhny ja upe nejwiiic brecim mozna proto, zhe toho posloucham nadhernje soundtrack, kterej se k tomu upe nejvic hodi a doladuje to, ale taky hlavne proto, zeh je to krasny... mocko moc ....dohrava pisnicka a dopisuji komentar..... proste krasa
já...já nevim...co bych měla ještě dodat!...mno...prostě NÁDHERA!!! Tak krásný a tak smutný! (přesně moje kafe! ) JEŠTĚ JEŠTĚ JEŠTĚ!!!
bože, kam na to chodíš? to bolo naozaj krásne.........smrk...mŕtvy Naruto, potom ten vtáčik a nakoniec aj jeho smrť...a ten koniec.....krásny príbeh...
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Zvyšok sú len úbohé napodobeniny.
Len chudáci ako vy, sa obúvajú do niekoho ako je Mady. ^^
Sorafay spí.
Ak máte nejaký problém s užívateľmi alebo "vyššou mocou", skúste sa pozrieť SEM a kľudne sa vyjadrite. Ktovie, či vám to nakoniec nejako pomôže, ale veriť sa má, nie?
děkuju inspiroval mě ptáček v openingu Naruta