Vložil ivy, St, 2008-06-11 21:26 | Ninja už: 6140 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Pěstitel rýže
ale teraz ma napadá kolko peňazí by v jednej domácnosti taký Saske-kun ušetril xD
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
ale to je přece tajný, najdete a zároveň i přihlásit se můžete u TsuchiKim, nebo Yuki Kaze-san
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
"We keep moving forward, opening new doors, and doing new things, because we're curious and curiosity keeps leading us down new paths."
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Je to podle manga udělaný, v manze takhle vypadá
v polsku za 900 odkaz http://salon.mieczy.pl/katanamiecz-sasuke-uchihy-naruto-p-421.html sice jen v bílé
chci chci chi a moc
"MOUDŘEJŠÍ USTOUPÍ" ŘEKL MOZEK A OUSTIL MĚ
http://www.swordsswords.com/grass-cutter-sasuke-kusanagi-naruto-sword.as...
kde si to kupil alebo nasiel
no zrovna jako sasukeho katana to nevipadá
to ma byt katama vyzerá to ako nepodarení držiak na záchodový papier
tak teď si mě dostala xD a hele.. když se podívám pořádně.... tak Máš pravdu!!!! vidím tam ten držák
Tak a jdeme na to.... xD
Naruto Shippuden Sad Moments AMV (Tohle je zatím to nejkrásnější video, které jsem kdy viděla a to teď myslím úpřímně vážně prostě nádhera jak kvalitou, tak i provedení a uspořádání toho videa)
Friend or Foe AMV
NaruSaku opening (Obdivuji lidi, kteří dokážou udělat takovýhle videa, fakt že jo a ještě k tomu když to je NaruSaku :3 vrrr + = )
Naruto Shippuden ending 17 V2 (NaruSaku ^^)
Naruto Shippuden Ending 19 - Friends (Vymyšlený ending, ale taky moc krásný :3 )
[ Naruto AMV ] Hinata´s Confession (I přestože nemám ráda Hinatu, tak za tuhle chvíli HInatu obdivuji. Moc pěkné video )
Sasuke Itachi - love & truth
Sasuke vs.Sakura - final fight (pěkné video, ale s kvalitou provedení videa je to už trochu horší ^.^)
NaruSaku - When You're Gone (také pěkné video!!)
<
a další anime ...
Jigoku Shoujo - Ake Ni Somaru (Video sice uděláno z obrázku, ale moc krásné+krásná hudba z anime Jigoku Shoujo)
Jigoku Shoujo Futakomori opening (Táák tenhle opening žeru je z 2. série Jigoku Shoujo)
vypadá to jak elektrický zapalovač v naší kuchyni
ale teraz ma napadá kolko peňazí by v jednej domácnosti taký Saske-kun ušetril xD
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
"We keep moving forward, opening new doors, and doing new things, because we're curious and curiosity keeps leading us down new paths."
to je zas jednou výsměch kataně
nooo hustý
hmm....................
No jo hračka asi za 1200,- ale je pěknej to se musí nechat
Lidská nenávist k vlčímu plemeni je plodem strachu z vlčí hrdosti, moudrosti, vytrvalosti a nezkrotnosti.
máš rad vlky nehraš bitefight