Vložil jimiimi, Čt, 2009-01-15 21:34 | Ninja už: 5848 dní, Příspěvků: 293 | Autor je: Obsluha v Ichiraku
co ktomu dodat. . . PLASTICK FOREVER. . . XD . . . inac vydel som asumove boxery v trocha inom vydani . . . co tak kov?
uz sa nepametam kde presne ale bolo to v blave
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
myslím..že si to radši vyrobim X_x kvalitni vietnamská práce
co ktomu dodat. . . PLASTICK FOREVER. . . XD . . . inac vydel som asumove boxery v trocha inom vydani . . . co tak kov?
uz sa nepametam kde presne ale bolo to v blave
Co bys chtel nikde ti neprodaj zadny funkcni. yako jenom v zbrojnici ale tam to zrejme mit nebudou
Itachi Uchiha うちはイタチ
"Být prvotřídní je něco o čem se musí přemýšlet. Mít sílu znamená izolovat se a stát se arogantním. I když jsi zezačátku chtěl jen naplnit svůj sen."
jj . . . to v poho. . . trocha inak vyzerali ale podstata bola rovnaka. . . boxer z nozom na konci. . .