Životopisy, tak to skutečně bylo- Orochimaru
Orichimaru, vlastním jménem Eunectes murinus (anakonda velká), se narodil v Malém Visánku někdy okolo roku 1932 (přesné datum není známo kvůli velkému Visánskému požáru, který zachvátil místní matriku).
Otec mudla, matka kunoichi, staršímu bratrovi hrabalo ve věži. O pár let později bráška Tom (později známý jako lord Voldemort) vyvraždil rodinu. Přesné důvody udává ve své knize Plazím se k Potterovi: „Prostě se mi chtělo“.
Tato tragédie zanechala na mladém Orochimarovi veliké následky a těžké duševní trauma. Kariéra psychopata mu byla přidělena už v útlém věku. Nikdy by se však nedostal za hranice rodného městečka, nebýt vzdáleného příbuzného, který ho adoptoval.
Orochimaru tedy přijíždí do sousední vesnice Konoha, kde ho vysoce postavený pra pra strýček z matčiny strany protlačí až na ninja akademii. Právě zde zažívá nejšťastnější období svého života - první svlíkání z kůže, první lidská oběť, dokonce začal používat make-up.
Nic netrvalo věčně a dětství bylo v nenávratu. Nyní se zapisuje do historie pouze jako ninja.
Přiřazen byl do týmu společně s Jiraiyou a Tsunade, které ovšem rád oslovoval jmény Kretén a Pamela. Vyučujícím Sarutobim už od prvního okamžiku hluboce opovrhoval.
Ke svým 15. narozeninám dostává od svého bratra Voldemorta domácího mazlíčka Mandu a přáníčko s nadpisem: Už nejsi nejmladší. Černokněžník pravděpodobně netušil, že ve svém mladším bratrovi zakořenila nová fóbie ze stáří.
Léta plynula jako voda ve vysokohorském potůčku a Orochimaru se proslavil jako jeden z nejsilnějších ninjů v celé vesnici i mimo ní. Obavy ze stáří však trvají i nadále.
Začíná série nehezkých pokusů. Podle zpráv, které tenkrát kolovaly se hovořilo o Orochimarově příbuzenském vztahu s doktorem Mengelem. Tyto zprávy jsou však nepotvrzené.
Jednoho dne, když zapomněl na kliku u dveří pověsit cedulku s nápisem Nerušit, došlo k odhalení celého tajemství a Orochimaru už nemohl provádět další testy.
Z vesnice odešel řádně rozhořčen a pronesl nesmrtelný výrok: „Já se vrátím, SSSS!“
Další roky zůstávají záhadou. Od jeho blízkého přítele, který si ovšem nepřeje být jmenován, se dostávají na povrch informace o novém koníčku: hře na všemožné hudební nástroje.
Jak Kabuto dále uvedl, zakládá Orochimaru hudební školu a při té příležitosti i novou vesnici. Hrdě se korunoval jejím leaderem.
Do Konohy se vrací během Chuuninkské zkoušky. Podle jeho kolegy Mr. Jacksona se začíná objevovat nehezká záliba v mladších chlapcích. Jeho cíl - Sasuke Uchiha, sirotek s podobným dětstvím.
Dochází k menšímu nedorozumění, které vyvrcholí vraždou Třetího Hokage. Oro odchází ve velkém stylu.
Další léta stráví vyučováním svého nového žáka, již zmiňovaného Uchihy...
No a to by mohlo být vše, na více se kronikářka Haruko necítí.
Ehm, děsně kůl nápad...
Mise3S: Tak takhle jsem se dlouho nepobavila. Kam na ty nápady chodíš? Chudák Orochimaru. A ta narážka na Arnieho, prostě jsem si musela vzpomenout na všechny jeho filmy, kde tato hláška zazněla, protože on svoje slovo drží, stejně jako Orochimaru. Až takovou depresí trpěl? Chudák, to jsem nevěděla. A co teprv na dárek od brášky, Manda nebyl náhodou bratrem Nagini? Jak jinak vysvětlit, že oba mluvili a vypadali skoro stejně? Tedy až na tu barvu. Tleskám i za latinské jméno. Perfektně vybrané. Dále mě rozsekala zmínka hraní na nástroje. To musela být disharmonie jak Brno.
Krásná povídka, která mě dostávala od prvního písmenka do poslední tečky.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Takže Voldemort může za prvotní trauma a pak už to jen jelo dál, tak to bylo! Ale Oro se snažil žít opravdu velkolepě Jsem ráda, že jsem se zase po čase dala do projíždění svých oblíbených ff, nacházím skvělé práce ^^
. • Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
. ♪ Some days, some nights...
. .Aku začíná chápat a dřímat...
...„Ale proč chtějí všechny OC pomáhat s výběrem šatů zrovna Hinatě?“ (Kakari)
. .„Žádný Hatake není veselý...“ (Sayoko)
.
. .Hrdá členka a se Sayoko spoluzakladatelka Spolku Žroutů knih! Naši závislost na knihách nelze ovládnout. Založeno 12. 3. 2009; Kdo fandí knihám, ať se přidá. Žrouti všech žroutů, spojte se! A hlavně rádi čtěte ^^
Členové: Sayoko, Akumakirei, K.Iwi, Leiko, Dantuška, nettiex, sajo-nara, Minata, Memphisto, hAnko, Ayame-sama, kushina-hime, Mirek93, Rein, Yamata no Orochi, Adam Švorc z Nemanic, TsuchiKim, ni.kola, Kameko-sama, výtlems.kissa, -_-Aya-_-, Kitsumo, elficek, himiTsume, Buuublinka, DeiDei girl-uchiha, lacca, nellynuska, Yuki Kaze-san, Kaia-chan, Faith, zrůda-SaNaSu, Namika, l.i.ch., Oneran, Juubi, Conner Uzumaki, Anegiri, Joanne, Miky-chan, sannin Naruto, Otaku-chan, narutorolo321, Killer_Bee, Hinata-Hyuuga-chibi, Adel-san, Gloria Uzumaki, Nightmare moon, Yamako, Hyuuga_Shikamaru
Pro přihlášené: Nemusíte si kopírovat seznam členů, mění se, a proto aktuální najdete vždycky u mě. A do podpisu si nic dávat nemusíte, nebo si můžete vymyslet jinou (originálnější) poznámku než tu nahoře, je to jen na vás :)
_____________...
Členka Klubu gazdovské parenice: Klub je hrdým podporovatelem a spřízněncem Kultu pána Pomela, aneb NAJLEPŠÍ PRODUKT A NAJLEPŠIE OVOCIE SA OFICIÁLNE UZNALI A SPRIAZNILI! NECH ŽIJE PARENICA A POMELO! Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem klubu gangsterů. Zaplétáme se do nelegálních obchodů, aneb postupně ovládáme podsvětí..., rovněž je podporovatelem a spřízněncem klubu za ovce (aneb bez nich bychom neměli co opěvovat); a KPP (kultu pracího prášku), bez nich by naše "uniformy" nebyly tak zářivě bíle.
Proč jsem to zas objevila až teď?
Ale možná je to dobře, dává mi to naději, že na Konoze je ještě dost srandy, jen ji najít
Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza
Tak to mě dostalo.
...Přesné důvody udává ve své knize Plazím se k Potterovi: „Prostě se mi chtělo“.... To bylo dokonalý.
:D geniální;)) ale ještě by to mohlo pokračovat, orochimaru zemřel až několik let potom co zabil sandaimeho.
všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^
Já chci tyhle životopisy aj u ostatních! *drasticky mává rukou* Onegai shimasu! >_< Protože to je úžasný :3
...
Není co dodat, ale asi tě zažaluju za těžké ublížení na zdraví Jmenovitě:vykloubené spodní čelist, těžkého poškození bránice a otřesu mozku v důsledku pádu pod stůl XD
Ještě teď se hlína chvěje, jak se pod ní Krtrk směje...
LOL fakticky jsem se už dlouho tak nenasmála
FF pro mě-děkuju, Kakari,
[hide=Básnička...pokud se tomu tak dá říkat]
Oči zrudlé krví matky
už není kam se vrátit zpátky.
Je to smutné, nemyslíš?
Otáčím se...uvidíš.
Uvidíš, co musíš zřít,
jen pomstou možno tu krev smýt.
Pošetilý malý bráška...
teď se to zdá jako fraška.
Ty tu stojíš nade mnou,
já na zemi v kolenou.
Ještě naposled...
Dotýkám se tvého čela,
všechna síla co mi zbyla
je teď tvá...
Zetsu podává inzerát
Jsem členkouu Spolku Žroutů knih, a jsem na to hrdá. Nejsem závislá na alkoholu, cigaretách nebo počítači, ale na knížkách.
Tohle je fakt moc: http://www.youtube.com/watch?v=8UWWNPNnuHE
Copy this HTML code to your (myspace) profile or website:
lol tak to je fakt skvělý!! jsem se dlouho takhle už nezasmála
Tak a jdeme na to.... xD
ááááááááááááááááá *slint*
Gaara! Moje první láska z Naruta.. a tak to asi i zůstane xDD
Nic bych na něm neměnila :-*
PS: JE JENOM MŮŮŮŮŮŮJ!
------------------------------------------------------
Další moje FAN postavy
Jooo.. Sakura je prostě kočka xDD Mám ji ráda, a ať si říká každý co chce.. prostě je best!!
No a samozřejmě, že tu nesmí chybět i Naruto Druhá láska
A mimochodem.... !! Sakura skončí s Narutem!! Žádný NARUHINA!!
+ =
Hmm.. Uchiha Madara.. nebo pro některé i Tobi.. Fakt mi leze už krkem a strašně se těším, až mu Naruto nakope P-R-D-E-l !!! xP
Enma Ai z [color=red]Jigoku Shoujo je nejlepší! [/color]
Naruto Shippuden Sad Moments AMV (Tohle je zatím to nejkrásnější video, které jsem kdy viděla a to teď myslím úpřímně vážně prostě nádhera jak kvalitou, tak i provedení a uspořádání toho videa)
Friend or Foe AMV
NaruSaku opening (Obdivuji lidi, kteří dokážou udělat takovýhle videa, fakt že jo a ještě k tomu když to je NaruSaku :3 vrrr + = )
Naruto Shippuden ending 17 V2 (NaruSaku ^^)
Naruto Shippuden Ending 19 - Friends (Vymyšlený ending, ale taky moc krásný :3 )
[ Naruto AMV ] Hinata´s Confession (I přestože nemám ráda Hinatu, tak za tuhle chvíli HInatu obdivuji. Moc pěkné video )
Sasuke Itachi - love & truth
Sasuke vs.Sakura - final fight (pěkné video, ale s kvalitou provedení videa je to už trochu horší ^.^)
NaruSaku - When You're Gone (také pěkné video!!)
<
a další anime ...
Jigoku Shoujo - Ake Ni Somaru (Video sice uděláno z obrázku, ale moc krásné+krásná hudba z anime Jigoku Shoujo)
Jigoku Shoujo Futakomori opening (Táák tenhle opening žeru je z 2. série Jigoku Shoujo)
Harry Potter a Naruto v jedný povídce? DOKONALÝ!!!!
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
Homepage: http://sssaaasssuuukkkeee.blog.cz/ - Nejedná se o blog o Sasukem!!! Adresa je čistě náhodná (holt, v dnešní době dá práci sehnat si adresu, která není zabraná)
Od pousmání, po tatální crazy výtlem. Jí se smála od začátku dokondce, fakt dokonalost
Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.
Bratr Tom. Ja z něj fakt nemohla
Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)
Malý Visánek? Bratr Tom? Manda k narozeninám? Fobie ze stárnutí?... jsi génius, já fakt nemohla
Mám vůbec co dodat? Vše bylo řečeno přede mnou, myslím, že by to opravdu chtělo další životopisy
♪ Současná hudební inspirace: Why Should I Worry, Sandcastle Kingdoms, Night in the Woods, Cuphead the Musical, Attention
Kočičí škrábanice
A nějaké nové FF? YES! ^^ => Tanec iluzí 20 - S hlavou vztyčenu udělej krok vpřed, Tanec iluzí 19 - Lepší zítřky v nedohlednu, Není se čeho bát, Tanec iluzí 18 - Na tenkém ledě
Vážně pěkný.
Já se vrátím, sssss!
xD hey, super, máš dobrý povídky i jednorázovky
sugoi XD
to bolo eno nuno
Komu nešibe s nami,šibe proti nám!xD
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
som chibifil a moc xD a ešte som deidarofil, druhý najväčší deidarofil pod slnkom xD
Klub gazdovské parenice je hrdým podporovatelem a spřízněncem Kultu pána Pomela, aneb NAJLEPŠÍ PRODUKT A NAJLEPĎIE OVOCIE SA OFICIÁLNE UZNALI A SPRIAZNILI!!!NECH ŽIJE PARENICA A POMELO!!!
bez koment
„My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.“
XD co k tomu dodat
Fakt dobrej nápad, dost jsem se nasmála
Paráda, vystihnuté do detailov...
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
"Hmlováci, hmlováci, hmovací..."
"Formace želva!!! Zelená 63... defenzívne!"
"Vlastník Ero-chakry..."
"Beeru-chan a Traktor-kun..." 2011 "Yoruichi"
"Lachtánek"
"Izzy a Firon" "ShAnko a Hay" "Zirdan a Celená"
"Košíčky a Košíčky RR Ružové..."
"Mléčne výrobky"
"Adamantiové játra..."
"Vyblite modrý"
"Hledáni mamuta!"
"Je to chlupaté... je to kulaté... je to mamut!"
"Buzi tým..."
"My sme malé buzničky...
Cinkajú nám rolničky..."
"Hele Džúsiku ty seš úplne na šlupky... vidím te dvojmo!"
"Hele Káááámooo..."
smrdíme až za chatu.
Ho*no jako cihlu máme,
zadarmo ho nevydáme.
Když na záchod ráno deme,
celej barák pose*eme.
Na s*ačku si cígo dáme,
Asumu za šéfa máme!!
Iron sólo: Sežer bobra, zachraň strom.
Všichni: Itadakimás!!
Do rytmu tu troluje.
Trololo...
Hohoho...
Do superstar ho přihlásíme,
hodně na tom zarobíme.
Své tělo bude prodávat
a my na tom zarábat.
Cornelia ho pooldance učí.
Holky na něj s chutí čučí.
Na trhu vemem párek pum,
uděláme velké bum.
Akatsuki zrušíme,
Do čela Rootu vstoupíme.
Všechno tady překopeme,
nové zvyky zavedeme.
Kunoichi do naha!
Iron z toho zkonává.
Danzo se v hrobě obrací.
Hokage se z toho pozvrací.
VYBLITĚ MODRÁ!!!
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Super
Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!
Tak to je -lol-
Ty mě chceš zabít ! S tebou bych teda chtěla mít dějepis
Ty jsi na zabití... Taková sranda to byla Super!
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
jeziiis me malem praskl stul!!!! POMOC!!! nemužu dýýýchat!!!!! tak tohle je megalomani!!! proste jedno obrovsky LOL
Yuumei - více spoluautorská FF xD určo se mrkněte ;-)
Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD
Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!
Aneb POMELO vždy výtězí
Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD
ts... buďto mi tu někdo smazal koment a nebo sem ho sem nedala jedno z toho, ale proč to se už nikdy nedozvim... je to fakt super povídka
Proč to čtu až teď?!! *mlátí se do hlavy* Haru Haru...odhalila jsem tě! Zapojila ses do činnosti gangu s krycím názvem Zničte Riku xDD Tohle bylo GENIÁLNÍ!! xDDD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Když se tam objevil Jackson,začala jsem přemýšlet nad tím že oro,Voldy a Jackson by mohli být trojčata......
Looosers.
haha fakt hukot:D je to super:)
no nečumte a klikejte! doufám že mně nechcete naštvat -__-