A jede se na dovolenou 13: A jede se domu-konečně...
Tak tu mám pro vás konečný dílek... Podle mě se mi teda moc nepovedl, ale posuďte sami... doufám, že se vám to líbilo, i když to nikdo nečte, ale to je fuk tak přeju hezký čtení
„To bych chtěla vidět,“ rozesmála se tiše Hinata a Sasuke, jako by nás poslouchal, se vydal dupotem směrem k nám.
„Doufala jsem, že nás neuslyší, když budeme venku,“ znervóznila jsem a Sasuke otevřel dveře.
„Co je tohle? Zničilo mi to celý můj účes,“ držel v ruce lak na vlasy a na hlavě měl háro podobné slepici.
„Tak tohle je teda povedený,“ rozesmál se Naruto a kouknul se na Sasukeho namalovaný řasy.
„No teda Sasuke, tobě ale ty modrý a růžový stíny sluší,“ mrkla na něj Hinata a on opět zpanikařil. Hodil mi do ruky lak na vlasy a pak celý den nevylezl z pokoje.
Den utekl jak voda a byl čas na večeři. Všichni jsme si sedli ke stolu a čekali na večeři, kterou tam dělala mamka a já jsem se tam s ní mačkala a dělala pro Zetsua a pro mě kapustu.
„Chudák Zetsu,“ vzdychla jsem, protože už se zase budu muset koukat na jeho žlutý obličej.
Zatímco jsme to připravovali, Lee a Tenten zatím zabíjeli čas v objetí, Pein a Konan se podezřívali z nevěry, Sakura seděla smutně jak buchta na židli a čekala, až k ní přijde Sasuke, kterej byl pořád v pokoji. Hidan si vyškrabával špínu z nehtů kosou, Sasori vyráběl z Kakuza loutku, protože mu chtěl ukrást jeho růžové prasátko s dvoukorunou. Itachiho čekání nebavilo a šel se učit ve wordu.
Ino škádlila Sakuru, protože její miláček tam pořád nebyl. Deidara byl zase v objetí se ségrou, která si pořád myslela, že ho miluje, i když jí to Deidara vysvětloval snad 100x a Shino se tomu pořád chlámal.
V kuchyni byl prostě hluk, jak na Václaváku. Zazvonil zvoneček a mamka vyšla s talíři směrem ke stolu. Já jsem se pomalu plazila za ní s dvěma talíři pro mě a Zetsua a odporně vonící kapustou.
„Itadakimisu,“ řekl nadšeně Naruto a cpal si knedlíky se svíčkovou do pusy.
„Nápodobně,“ řekla jsem znechuceně a cpala si do pusy jednu kapustu za druhou.
Když jsem si všimla, že tam chybí Itachi, pomyslela jsem si, že zase určitě dopisu ten svůj páreček.
Hodila jsem kapusty do sebe, abych se mohla jít podívat.
„Bingo,“ zaradovala jsem se tiše a pohlédla opatrně před Itachiho rameno.
„Sasuke?,“ vykřikla jsem trochu víc nahlas.
„Co ty tady zase děláš?,“ zeptal se červenající Itachi.
„Spíš bych se měla zeptat já, proč miluješ svýho bráchu!,“
„No víš… to je na dlouhý povídání,“ vyhrkl a chtěl utéct.
„No mě to je jedno, řekni mi to,“ stála jsem si za svým a chytla jsem ho za ruku a hodil hubu na zem.
„No… Sasuke.. to je komplikovaná osoba.. do naší vesnice se tehdy přistěhovala jedna holka a já se do ní zamiloval… no a ona do mě taky… problém byl nás věkový rozdíl… a tak jsem jí řek, že se může předělat na mýho mladšího brášku a budeme pořád spolu… no… a tak jsem pak namluvil rodičům, že to je chlapeček, kterýho jsem našel, když jsem šel trénovat…a tak se přistěhovala k nám… a já jsem s ní mohl trávit všechen čas… jenže pak šla do akademie a tam se do ní zamilovaly nějaký malý holky…a ona nebyla na holky, tak je pořád odmítala, ale nechtěla jim říct, že je to vlastně holka a je zamilovaná do mě…no… a pak… pak si ho ukořistila tahle růžová obluda… ,“ měl Itachi slzy na krajíčku a já jsem měla sto chutí se smát.
„Jo, tak proto se pořád maluje…“ řekla jsem zamyšleně a Itachi mi jenom přitakal.
„Já ti pomůžu, chceš?,“ nabídla jsem mu a Itachi se na mě koukl rozzářenýma očičkama.
„Uděláme atentát na Sakuru,“ usmála jsem se šibalsky a mnula jsem si ruce. Itachi se přidal k mým pohybům a šli jsme propracovat atentát.
„Tak hele… já jí zabavím, ty se zatím proplížíš za mě, použiješ MS, pak jí vezmu a přivážu jí na židli. Pak jí budeme mučit a domlouvat…dokud nepustí Sasukeho…Jo..a ty jí pak řekneš, jak to se Sasukem doopravdy je. Ok?,“ mrkla jsem na něj a šla jsem za Sakurou.
„Ahoj Sakuro, můžu s tebou mluvit o samotě?,“ usmála jsem se falešně a Sakura se ke mně došourala.
„Co potřebuješ?,“
„No víš… zpozorovala jsem, že jedeš po bráchovi… ty nevěrnice,“ snažila jsem se jí rozzuřit.
„Já? Po tvým bráchovi?,“ rozesmála se, takže moje finta asi nepomohla.
„No tak ti chci říct, že jsem zrovna omylem rozlila tvojí barvu na vlasy, když jsem splachovala záchod,“ řekla jsem jí a to Sakura už opravdu šílela.
„Moje růžová barva s vůní růží?,“ chytla se za hlavu a tvářila se, jako kdyby mě chtěla zabít.
V tom se za mnou objevil Itachi a použil na ní MS. Sakura pak upadla do mdlob a odtáhli jsme jí do společenské místnosti a přivázali k židli.
Po několika hodinách, když jsme byli všichni venku, Sakura se náhle probudila.
„Kde je moje barva na vlasy,“ ječela zevnitř a ze střechy hotelu padaly krápníky.
„A kdo mě sem přivázal! Okamžitě mě pusťte!“ Tak jsem tam k ní s Itachim přišli a Sakura se snažila dostat z chakrových provazů.
„Z toho se nedostaneš, holčičko. Pustíme tě jedině, když necháš Sasukeho napokoji,“ vyhrožoval jí Itachi a Sakura se na něj divně podívala.
„Nejsi to náhodou ty, který ho nesnáší?,“ zeptala se udiveně.
„Jo to jo, ale my jsme se začali nenávidět hlavně kvůli tobě. Sasuke je totiž HOLKA!,“ vyjekl na ní Itachi.
„Sasuke chodil se mnou už tolika let a ty pak přijdeš a převedeš ho na lesbický styl života. Styď se!,“ pokračoval a Sakura začala ječet.
„Drž tlamu,“ strčila jsem jí do pusy plyšovýho špinavýho tučňáka. Ta mi ho pak vyplivla do obličeje.
„UUUUÁÁÁÁÁÁ,“ řvala na celou místnost a hotel začínal pomalu popraskávat.
„Podívej, jak rudne,“ řekla jsem ustrašeně.
„To není pravda a já ti Sasukeho NEDÁM!,“ ječela pořád Sakura a střecha nám začala pomalu padat na hlavu.
„Pomóóóóóóc,“ vyběhli jsme z hotelu a Sakura pořád seděla přivázaná na židli.
Celý hotel se rozpadl na kousíčky a Sakura seděla nevinně na židli mezi troskami. O kousek dál, stál Sasuke s řasenkou u zrcadla.
„Tak nakonec je to pravda,“ vykřikla Sakura na Sasukeho stojícího u zrcadla se slepičím účesem.
„Sakuro?,“ řekl nervózním holčičím hlasem Sasuke.
„Dávám ti kopačky!,“ vykřikla na něj a Sasuke se schoulil s brekotem na zem.
„Už jsi zase moje Sasu!,“ objal ho Itachi a sundal mu paruku. Po Sasukeho ramenech se rozpustily dlouhé blonďaté vlasy. Všichni teď leželi na zemi a u hlav měli kapičky.
„Lidi, představuju vám Sasuku!,“ ukázal na blondýnku, která před chvílí byla Sasuke. Ta padla do oka hlavně bráchovi.
„Ta je moje,“ odehnal ho Itachi a brácha se vrátil smutně k naší partě.
„Tak.. a teď by bylo dobrý rozmrazit Charlieho,“ podíval se Naruto na Charlieho, který se svalil do trosek hotelu.
„Jo dobrej nápad. A pak, abychom se sbalili a jeli domu,“ řekl táta.
„Itachi? Byl bys tak hodný?,“ poprosila ho mamka a Itachi ho začal pomocí svých ohnivých jutsu rozmrazovat.
Zatím jsme si všichni vyhrabali svoje věci z trosek a zabalili je do kufrů. Deidara vytvořil obřího keramickýho tučňáka a nastoupili jsme si na něj. Itachi si všiml Charlieho začínajících tiků a ještě chvilku rozmrazoval. Když už začal mrkat a hejbat rukama, nasedl k nám na tučňáka a nechali jsme Charlieho na pospas jeho rozpadlýmu hotelu.
Tučňák skočil na břicho a už jsme si to hnali na letiště. Na letišti jsme si koupili letenky a vyrazili domu. My nastoupili do jednoho letadla do České republiky a Naruťáci jeli zase jiným letadlem do své rodné ninja země.
„To je takové ticho,“ pomyslela jsem si cestou domu. Nikdo nehulákal, ničim nebouchal a nedělal bordel.
„Jojo, to máš pravdu,“ přitakal mi táta a pak jsme spokojeně usli probudili se až doma na letišti v Praze.
„Svatý domov,“ natáhla vůni Prahy mamka a vyšla z letadla.
Pak jsme už jenom nastoupili do dědova auta, který nás odvezl domu.
A komentík? byla bych ráda a můžete se těšit i na další moje sériovky
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Mise L2: Super FFko, moc se mi to líbílo. Sasuke je holka a ještě k tomu blondýnka, Sakura zrudla a zničila celý hotel, maras toto. Charlie začal rozmrzat a tak rychle zmizeli na letiště. Super, super a ještě jednou super.
holka ty muzes psat knihy ty vsechny pokracovani byli suuuuuperr u vsech jsem se zasmala bylo to fakt super a hezky si to udelala se zetsuem se sasukou a sorochimarem a kabudem no atd. broste super [kanji=30]
muzu zmenit styl muzu zmenit uces ale me nikdo menit nebude!!!
tyto slova NIKDY nevezmu zpet to je ma cesta ninji!
デイダラ
サソリ
jo a jsem anti NaruSaku takže bacha!
bože můj!xD ty máš teda fantazii ze sasana udělat holku xD
Souhlas, je to fakt super!! Jen škoda že je to tak krátký. (Na muj vkus.)
a to už je koniec??? škoda skvelá FF
přijde mi, že je to tkový až moc....no....smíchaný...ale je to ohromně vtipný: sasuke je holka ???good...porcování itachiho, tky dobrý....xDDDDDDDDDD
Podpis byl původně zkrácen z důvodu nadměrné velikosti. Poté, co ses rozhodla nerespektovat rozhodnutí Editora, který ho jen ukryl do spoileru, a následně si celý podpis opět rozbalila, jsem byla nucena jej smazat, jelikož dělal na Konoze bordel.
Calime
Mno to je beeest. Sasuka waaaah kec stoleti. Skwela povidka
XD tak tahle FF byla dobrá XD moc se mi líbila
www.lide.cz/ZikyAcYanto
Missing ninja of konohagure and the leader of shadow division-Chybjejici ninja z konohy a velitel stinove divize.Spamovanie , kamulfazovanie nadavok,a upozornenia.
vyborny..... skvelej zavek ....sasuke je holka ... chudak Charlie..
[URL=http://www.***/profile/merlin556/][IMG]http://www.***/images/myplayercard/1624755.jpg[/IMG][/URL]
Join The Naruto Online Multiplayer Game [URL=http://www.***]Naruto[/URL] - [URL=http://***]Arena.com[/URL]
SASUKE JE SASUKA ?? PRR .... HAHAHAHAHA! COOL
Missing ninja of konohagure and the leader of shadow division-Chybjejici ninja z konohy a velitel stinove divize.Spamovanie , kamulfazovanie nadavok,a upozornenia.
Sasuke je holka? šoook ruleeezzzzz supeeerrr já ci etěěěěěě"!
supeeeeeeeeeeer.............je eto absolutne super proste super na N-tu
[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/335/who_is_your_naruto_fighting_partner%3F"][/URL]
úplně bobma
je to super ...uzasný záver
eh...nemam slov... ja se valela na zemi (obrazne receno ) mno prostě sasuke je holka?
Fakt supr konec díky moc