Jedeme na hory! 1. část
Já vím, že zima je dávno pryč, ale dávám to sem. Je to o tom jak se Naruto a ostatní vydali na lyžařský kurz. Snažila jsem se to psát vtipnou formou. Za chyby se omlouvám. Přeji hezké počtení!:D
Tsunade si zavolala Kakashiho do své kanceláře. Kakashi měl asi hodinu zpoždění. Tsunade nervózně poklepávala prsty o stůl. Někdo zaklepal. ,,Dále!" snažila se o klid Tsunade. Kakashi vstoupil a usmál se. Ale úsměv ho brzo přešel pohledem na Tsunade.
,,Co se děje?" ptal se Kakashi.
,,Přišel si pozdě, ale pro tentokrát to přehlédnu, protože ti potřebuju říct něco důležitého!" uklidnila se Tsunade.
,,Je to hodně důležitý? Za chvíli půjdu na rande-" zasekl se Kakashi a zrudnul.
Tsunade se na něj koukla divným pohledem. ,,No jelikož jsou Naruto a spol. sedmáci, tak letos jedou na hory! A ty jsi jejich třídní, takže by tě to mělo zajímat!" vysvětlovala Tsunade.
,,Jo jasně hory! Miluju lyžování!" řekl Kakashi s úsměvem, ale vzpomněl si na svoje první lyžování. Rozjel se takovou rychlostí, že zajel do křoví, zlomil obě lyže a vypíchl si oko.
,,Takže tady máš informace a sděl to našim budoucím lyžařům!" řekla Tsunade a podala Kakashimu list s podrobnostmi.
,,A musím hned?" optal se Kakashi.
,,Stačí zítra, ale ne že na to zapomeneš!" upozornila ho Tsunade.
Kakashi doběhl domů a začal se připravovat na rande. Tentokrát přišel včas.
Tsunade seděla ve stejné restauraci, kde měl mít Kakashi rande. Za chvíli tam vrazil a hledal stůl. Tsunade si nevšiml. Pozorovala ho a přitom usrkávala saké. Čekala, až spatří tu na kterou Kakashi čeká. Vtom došla ke Kakashiho stolu Anko. Tsunade se málem udusila jak pila saké. Kakashi se na ní otočil. Tsunade se rychle vypařila. Celou cestu domů se musela smát.
Další den se Kakashi vypravil do své třídy. Otevřel dveře. Řev uvnitř se zklidnil. Naruto, Hinata, Sasuke, Sakura, Rock Lee, Shikamaru, Temari, TenTen, Neji, Kiba, Ino, Shino, a nakonec propadlík Orochimaru stáli v pozoru. Kakashi jenom nevěřícně zakroutil hlavou. ,,Sedněte si!" přikázal. Poslechli ho.
,,Tak teď začnu vážnou řeč takže mě pečlivě poslouchejte! Za tři dny jedete na lyžařský výcvikový kurz!" řekl Kakashi.
,,To je skvělí!" radoval se Orochimaru.
,,Ty si myslíš že někam pojedeš?" smála se Sakura.
,,Jedete všichni!" procedil skrz zuby Kakashi.
,,To snad nemyslíte vážně! Tenhle úchyl s náma pojede lyžovat? Tak to ne!" ohradila se Hinata.
,,Já ho tam taky nechci! Každého akorát šmíruje!" přidal se Sasuke.
,,Musíte se s tím smířit!" řekl Kakashi.
,,Ach jo! To bude otrava!" vzdychl Shikamaru.
,,Teď vám dám samostatnou práci!" řekl Kakashi a rozdal papíry. Sám pak vymýšlel, koho s kým dá na pokoje. Za chvíli to měl hotové.
,,Teď vám řeknu, jak budete na pokojích!" řekl Kakashi.
,,1. pokoj: TenTen, Kiba, Ino. 2. pokoj: Hinata, Temari, Shino. 3. pokoj: Rock Lee, Sakura, Sasuke. 4. pokoj: Shikamaru, Naruto, Neji. 5. samostatný pokoj: Orochimaru." dořekl Kakashi. Všichni byli v šoku. Orochimaru skoro brečel.
,,A my nebudeme mít žádnou holku?" hned si stěžoval Naruto. Hinata ho zpražila pohledem. Nikdo to radši nekomentoval.
,,Já mezi samýma holkama? Ach jo..." breptl Shino.
,,Dneska vám dávám volno, aby jste si mohli zařídit vše potřebné!" řekl Kakashi a rozdal jim papíry s informacemi. Všichni se sklesle vybelhali ze třídy do šatny. Orochimaru do všech strkal. Strkl do Sasukeho, který spadl na Sakuru. No prostě nikomu se nikam nechtělo. Ještě ten den si museli vypůjčit lyže a vybavení. Druhý den šli nakupovat teplé oblečení. Holky zvlášť a kluci zvlášť. Orochimaru sám. Zabalili si věci a nechali si od rodičů podepsat přihlášky. Nikdo z nich nemohl večer usnout.
,,Proč zrovna já s těma dvouma? Sasuke by ještě ušel, ale Lee... No budu to muset vydržet!" honilo se Sakuře hlavou. Hinatě zazvonil telefon. Zvedla to. Byla to Sakura. Povídali si asi hodinu, než na Sakuru přišli rodiče.
Ráno se zase nikomu nechtělo vstávat. Nikdo ani nesnídal. Oblékli se, vzali věci a rodiče je doprovodili k autobusu. Naložili se věci, ale dva lidé ještě nedorazili. A to Kakashi a Shikamaru. Shikamaru dorazil asi o deset minut později a Kakashi se dostavil za půl hodiny. Z dospělých jel Kakashi, Tsunade, Anko a Jiraya. Cesta trvala dvě hodiny. V autobuse byl tak vydýchaný vzduch, že se z toho dělalo Kakashimu špatně. Nakonec hodil ,šavli´ po řidiči. Celý autobus se začal smát. Kakashimu to moc vtipné nepřipadalo. Smích utichl a každý se zase věnoval své činnosti. Dojeli před velkou chatu. Všechny věci nanosili do chaty a rozdělili si pokoje. A Naruto začal hned smlouvat. Jenže se mu to nepovedlo. Sakura byla pořád zamyšlená. Vybalili si všechny věci. Nejhorší na tom všem bylo, že na každém pokoji byla jedna dvojlůžková postel. Na 1. pokoji spali na této posteli TenTen a Ino. Na 2. pokoji Hinata a Temari. Na třetím pokoji to byl Sasuke se Sakurou. A na 4. pokoji Neji a Shikamaru.
,,Ježiš to je nechutný!" komentoval to Shikamaru. Kakashi a ostatní dospělý byli o patro níž. Anko s Kakashim a Tsunade s Jirayou. Ten den se ještě nelyžovalo takže byla nejlepší příležitost se sejít v jídelně. Všichni se posadili.
,,Vítejte na lyžařském pobytu! Hned na začátku vám ukážu vašeho instruktora! Bude jím Jiraya!" řekla Tsunade. Všem spadla pusa.
,,On umí lyžovat?" šuškalo se. Neji a Shikamaru je nevnímali, protože domlouvali ,důležitou´ věc.
,,Tady Kakashi vás bude hlídat na lanovkách a kontrolovat vaši rychlost na lyžích!" dodala Tsunade.
,,Anko bude kontrolovat pokoje jestli jsou v dobrém stavu a za úklid bude přidělovat body! A já to všechno budu sledovat! Vaše chování, prostě všechno a budu si to zapisovat!" zakončila to konečně Tsunade. Pak se zase všichni odebrali na pokoje.
,,Hej!"zařval Neji. Zastavili se.
,,Vymysleli jsme se Shikamarem, co bychom asi tak teď dělali a dospěli jsme k názoru, že budeme hrát flašku, co vy na to?" nabídl Neji.
,,Jo jasně!" zvolali ostatní vítězně. Orochimaru šel taky. Zavřeli se do pokoje, kde bydleli TenTen, Kiba a Ino, protože tam bylo nejvíc místa. Shikamaru vyndal prázdnou flašku, co mu zbyla z autobusu. První se toho chopil Neji. Flaška se zastavila u Sakury.
,,Tak Sakuro! Dej pusu Orochimarovi!" smál se Neji. Všichni se těšili, ale Sakura jim takovou radost neudělala. Odevzdala fant.(mimochodem flaška se hrála o pusy!) Sakura roztočila flašku. Tentokrát to byla TenTen.
,,Dej pusu Nejimu!" řekla Sakura. TenTen to s radostí vykonala. Hrálo se dál. Celé odpoledne až do večera. Nejlepší bylo to, jak měl Orochimaru políbit Sakuru. Jelikož neměl už nic na fant musel úkol splnit. Sakuře se chtělo zvracet. Hned po splnění odešla do umývárny. Tam strávila asi 15 minut. Najednou uslyšela něčí smích, který přicházel z jídelny. Nedalo jí to a šla se podívat, co se tam dole děje. Pootevřela dveře a nakoukla. Málem vypadla ze dveří. Všichni čtyři opilý na dranc a dokonce na stole stála Anko jako že bude dělat striptýz. Sakura vystřelila nahoru, aby jim to oznámila. Zrovna došla na řadu Hinata a Naruto.
,,Lidi pojďte se na něco honem rychle podívat!" řekla udýchaně Sakura. Všichni se vyřítili ze schodů div se nepozabíjeli. Všichni se naklonili do dveří.
,,To je pastva pro oči!" smál se Naruto. Hinata se naštvala, ale myslela to jako srandu a vystrčila Naruta do jídelny. Ten se lekl, že vykřikl. Ty čtyři to nezaregistrovali, kdežto ti za dveřmi pukali smíchy. Ke všemu ty dveře zamknuli takže se Naruto doklepával, aby mu otevřeli. Nakonec mu odemknuli. Pak se odebrali každý na pokoj, kam patřil. Flašku dohráli až o půlnoci. Šli ještě zkontrolovat ty čtyři dole. Spali jak mimina.
Zalehli do postelí a snažili se usnout. Jenže to nikomu nešlo. Temari si s Hinatou vyprávěli vtipy a Shino se smál s nimi. Až z toho usnuli. Shikamaru s Nejim už spali a tak se mohl Naruto vykrást z pokoje. Namířil si to za Hinatou. Pomalu otevřel dveře a vstoupil.
,,Naruto, co tu děláš?" zeptala se polohlasně Hinata.
,,Pojď na chodbu!" přikázal jí Naruto. Hinata teda šla. Naruto měl všechno promyšlené, jak se jí pomstí.
,,Hinato, musím ti něco ukázat!" chytl ji za ruku a odtáhl k nim na pokoj. Hinata se vyklonila ze dveří a Naruto jí tam strčil. Samozřejmě zamknul.
,,Naruto, co tam vyvádíš?" říkal nic netušící Neji. Najednou uviděl Hinatu.
,,Co ty tady děláš?" zeptal se.
,,Na-Naruto mě s-sem zamknul!" koktala Hinata. Probudil se i Shikamaru.
,,Hej, Naruto! Odemkni, tady se nedá spát!" zařval na něj Shikamaru. Naruto neodemykal. Neji vstal a nakázal Narutovi ať ty dveře okamžitě odemkne, jinak je prý vyrazí. Odemknul.
,,To byla sranda co?" smál se Naruto.
,,Mě to srandovní nepřipadlo!" řekla Hinata a dala Narutovi facku. Pak odešla na pokoj.
Ráno se všichni vzbudili. Pozdě! Nikdo je nevzbudil. Měli být touhle dobou už na sjezdovce. Sakura se Sasukem vzali rozum do hrsti a vyšli do jídelny.
,,Vstáááááááááváááááááát!" zařvala Sakura. Ty se tak lekli, že vyletěli až ke stropu.
,,Musíme jít lyžovat!!!" zdůraznil Sasuke. Anko se rychle oblékla a šla se umýt. Ostatní se dooblékli a stáli před chatou
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
no pekne, hehe Orochirko teda musel veľa krát prepadnúť
ach, lyžiarsky, to sú spomienky
pekne si ich rozdelila do izieb, len ma napadlo, že keby si tie čísla napísala normálne písmenami, bolo by to lepšie
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
nechcete schváliť nový diel???
Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem"