On je žena! 1
Tak první díl mé nové povídky. Snad se bude líbit!
,,Sakuróóóó!" vyřvávala Tsunade po svém domě a hledala svou žačku.
,,Tady jsem!" pípla Sakura.
,,Pojď trénovat!" nařídila Tsunade.
,,Když já nemůžu..." povzdechla si Sakura.
,,Jak nemůžeš?" zašklebila se Tsunade.
,,Musím myslet jenom na Sasukeho!" vykřikla Sakura, že to slyšel až 3. Hokage, na kterém už rostly kitičky.
,,Mám plán!" řekla podivně tajemně Tsunade.
,,Jaký plán?" otázala se Sakura a zvedla svoji růžovou hlavu.
,,Použijeme panenku WOODOO!" ušklíbla se Tsunade ( už zase ).
,,Co je to to vůůůdůůů?" řekla nedůvěřive Sakura.
,,To je taková panenka! Bude vypadat jak Sasuke a my na ni nalijeme nápoj lásky!" zakřenila se Tsunade.
,,Aha!" vydechla Sakura.
O nějakou dobu později:
Sakura: Moc mi to Sasukeho nepřipomíná!
Tsunade: To je jedno, prostě je to Sasuke!
Sakura: Nějak mu vyrostly vlasy!
Tsunade: Každému rostou vlasy!
Sakura: Aha!
Tsunade: *vylívá záhadnou tekutinu na panenku Sasukeho* Chichichi! Teď budeš Sakuru milovat!
Sakura: Kdys naposled tohle dělala?
Tsunade: Když mi bylo tolik, co tobě!
Sakura: Takže hodně, hodně, hodně, hodně dávno!
Tsunade: Hej!
Na jiném místě v 9 hodin ráno:
Orochimaru: Já tak miluju ráno, ráno, ráno! Já tak rád vstávám, vstávám, vstávám!
Orochimaru se blíží k zrcadlu, aby si učesal své dlouhé vlasy: ,,Měla vlasy samou loknu! Jéjeje!"
Najednou se celým doupětem ozval hrozný křik, že to probralo i Kabuta, který honem vyskočil ze své patrové postele přímo do kšandových kalhot zavěšených na postýlce ( viděl to takhle ve večerníčku ).
,,Už běžím lorde Orochimaru!" křičel Kabuto jak jen mohl. Běžel tak rychle, že si zapomněl i své brýle a tak nějakou dobu bloudil po chodbě, bloudil v koupelně až dobloudil do pokoje lorda Orochimara: ,,Nebojte! Zachráním vás!"
Kabuto popadl první zbraň, na kterou přišel- fialovou pastelku koh-i-noor a začal s ní mávat ve vzduchu. Najednou uviděl obrysy něčeho, co připomínalo člověka: ,,Ha! Vetřelec!"
A začal bodat přímo do věšáku na kabáty: ,,Jsi sice mrštný, ale stejně tě dostanu!"
Pastelka se pod nátlakem dřeva, jak jinak než zlomila a tak Kabuto kopal do věšáku svou vlastní nohou, na které byly navlečeny růžové papuče v podobě malých roztomilých králíčků: ,,A teď tě dostanu!"
Zatímco Kabuto zápasil s věšákem na kabáty, Orochimaru si prohlížel to, co se změnilo na jeho těle. Tím myslím dva kopečky ( nebo spíš kopce ) na jeho hrudi, taky nemůžu zapomenout na to, že něco ubylo- něco co obvykle bývá u poloviny populace a je to někde pod pasem ( alespoň myslím =•D ).
,,Já jsem žena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" vykřikl Orochimaru.
,,Ha! Tady jsi ty vetřelče!" zařval Kabuto a kopl Orochimara mezi nohy.
,,Obvykle by mě to bolelo, ale protože jsem teď žena a ty máš ty měkký papuče, tak to nebolí!" zahihňal se Orochimaru spokojen sám se sebou.
,,To jsi ty, Orochimaru?" zablekotal rudý Kabuto.
,,Jasně, že jsem to já!" zařval Orochimaru celý šťastný: ,,Pojď Kabuto, musím si koupit něco na sebe!"
Ve městě:
Orochimaru: Tyhle šaty nevypadají špadně!
Kabuto: Tak si je kup!
Orochimaru: Taky že koupím!
Kabuto: Jsou drahé!
Orochimaru: My jsme bohatí!
Kabuto: Ale to na jejich ceně nic nemění!
Orochimaru: Cena na našich úsporách taky nic nemění!
Kabuto: Aha!
Odněkud se vyřítila Sakura a Tsunade. Obě okamžitě upřely zrak na Orochimarovu novou image.
Sakura: Tak panenka Woodoo, jo?
Tsunade: ......
Sakura: Hódně, hódně, hódně dávno!
Další díl bude v neděli a bude mnohem delší! Můžete se těšit!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Hmmm Lol 3. hokage na ktorom už rastú kitičky
Hihihihi...*válí se v křečích působených smíchem kdesi na podlaze*
Faktis supeeer! Panenka woodo..hih...heh...
一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)
All my FanFiction x deva path FC ^^
PS: Ano, to na tom avataru jsem já.
Děkuju
Teda, úplě se u toho křením...
Lol tak to je dobry
xDDDDDDDDDDDDDD rooooooooooooofl xDDDDDDDDDDD koh-i-noor xD ja nemuzu xD
XDXDXDXDXDXDXDXD Oro-Oro a ženská???? To možnná ani nechci vědět jak vypadáXDDXDDXD!! Noo ikdyž možná že bude i hezčí...ale pochybujuXD! Těšim se na pokráčko=)!!!!!
Původně jsem myslela, že uděláš ženskou ze Sasukeho, ale Orouš taky není špatnej nápad XD, je těžký představit si Ora při nákupech XD
XDDDDDDDDD *totální výtlem* oro nakupujeeee XD Oro je ženááá XDDD a Tsunade je popletaaa XD juuu
Sic to teď čtu už po druhý ae zase se tomu řežu!!! Super!!!
To je sranda ... dost dobrý
dobry..akorat ty hrubky..a ty ,mluvící' věty bys měla dát na novy řádek pro přehlednost..inak dobry, vtipny
hehehe to je pekné bábka WOODOO a hm, Orochirko je baba, dobré
upravila som ti to takto, lebo to bolo príliš roztiahnuté, dobre? tak aj tie pokračovanie si takto sprav
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.