Naprosto úžasně romantické SasuShi 2
Sasuke, 7. jednání:
První šok: Ty voe! Bunda dole! Škoda, že to tričko zůstalo … Hodně volné, jako kdyby něco skrýval … A nemá chlupaté ruce … Hmm …
Druhý šok: Ježiš mane ten je na těch rukou bílej … To bude tím, že se na těch místech nikdy neopaluje … Myslím, že má taky takový plavky, který vypadaj jako skafandr …
Třetí šok, který jsem už vykřikl nahlas: „Tetování!“
Shino, 7. jednání:
„Sakuke-kun.“ Promluvil jsem po chvíli, kdy omámeně hleděl na mé tělo. „Tohle jsem si nechal udělat pro jednoho člověka.“ Ukázal jsem na své tetování na paži, jež bylo ve skutečnosti obyčejné srdíčko a v něm nápis "Uchiha love". Ano. Bolelo to. Bolelo to jako čert, když do mě mí broučci neúprosně vráželi svá žihadla. Avšak... Stálo to za to, co cítím.
Sasuke, 8. jednání:
Itachi … Určitě … Je to jenom pro Itachiho! Nebo … nebo … Madara? On je na starší! Já to celou dobu tušil …
„Ty zrádče!“ neodpustil jsem si zhrzený, „Chceš, abych se pomstil?!“
Shino, 8. jednání:
Co? Proč na mě křičí? On mě... Nemiluje? Všechny mé naděje byly plané? Můj život, můj svět... Všechno to byla jen iluze? Překvapeně jsem se posadil na zadek a hleděl do jeho nahněvaných očí. Co? Co jsem udělal špatně?
Sasuke, 9. jednání:
Proč si sedl na trávu?
Piknik? Asi ne … Podle mě sebou jídlo nemá …
Sednu si taky.
„Tak co, kterej. Nebo máš rád všechny Uchihy? Nebo … Nebo … Nebo jsi jedním z nás?! “ Co se skrývá pod těmi brýlemi? Sharingan snad?
Shino, 9. jednání:
„Sasuke?“ Fňuknu, a jsem vděčný za své brýle. Zrovna dnes jsem mu to chtěl říct. Přiznat se mu že... Ale on mě prostě... nechce!
Ehm... Co? O čem to mluví? Jak kterej? „Sasuke...“ Pohlédnu na něj „Jak..Jak to myslíš??“
Sasuke, 10. jednání:
Nebudu milosrdný! Chci vidět, jakej vzor má jeho sharingan!
„Sundej si brýle, Neo … Tedy … Shino!“
Shino, 10 jednání:
Co? Sundat si brýle? Ale.. ale to nemůžu... Poznal by mé tajemství! Tedy... Já mu to chtěl říct, ale teď... Teď, když vím, že už je to jedno... Zpod sklíček mi steče po tváři slza. Rychle ji setřu. Snad si toho nevšiml! „Sa-*vzlyk* Sasuke-kun, já... Já tě...“ Řekni to, sakra! Řekni to! Vytři mu zrak! „Mil-eh-ehm...“ Bože, já to málem řekl?! „Nechápu!“
Sasuke, 11. jednání:
Jéžiš, hysterák jeden …
„Sundávej a neremcej jak ženská!“ neodpustil jsem si.
Shino, 11. jednání:
Neremcej jak.. ženská? To řekl? Ale vždyť... Já, já...! Sasuke... Tolik jsem se v tobě spletl? Tolik? „Zraňuješ mě! Zraňuješ mé city!“ vykřikl jsem rozzuřeně a zároveň rozvzlykaně. Vstal jsem. „Zklamal jsi mě,“ procedil jsem potichu, opět se svou ledničkovskou pózou a otočil se k odchodu.
Sasuke, 12 jednání:
Sakra. To, to jsem nechtěl …
Můj broučí muž odchází … Broučí muž … Já bych byl hadí muž. Hmm, to je jak hadí žena …
„Broučí …“ Ne, na tohle se nechytí, půjdu na to podle vzoru Ameriky, „Beatlemane! Stůj!“
Shino, 12. jednání:
Beatleman. Kdyby jen věděl....Hořce jsem se zasmál a znovu se otočil. Stejně jsem tu nechal bundu.
Sasuke, 13. jednání:
O-ou. Začal jsem odříkávat hippokratovu přísahu, ale když ani to nepomohlo, musel jsem ho zastavit silou. Vzal jsem ho za rukáv a trhl … A teď doufám, že mu to roztržený tričko nebudu muset platit … Počkat … To .. To je podprsenka?!
Shino, 13. jednání:
Ne! On.. On....! Tváře mi zrudly z rozpaků. Takže to nakonec zjistil.
„Já... Chtěl(a?) jsem ti to říct. Jsem ve skutečnosti dívka.“
Přiznal jsem nakonec. Asi si říkáte: Dívka? Víte, tak dlouho jsem o sobě mluvila v mužském rodě, až jsem to začala používat o ve vlastních myšlenkách.
„Tohle je ten důvod, proč chodím tak zahalený...ehm...zahalená.“ špitla jsem potichu a vytrhla z jeho křečovitě sevřených rukou polovinu mého trička. Tohle už jen tak nesešiju.
Sasuke, 14. jednání:
U Tutatise! Budu potřebovat kouzelnej nápoj … Abych to vydejchal… Protože … Tady někdo napodobuje Tsunade. Jak tohle mohl schovat?!
Přeskočil jsem své způsobilé chování a prostě jsem vykřikl: „Si děláš pr*el, ne?“
On je … On je žena?! Žena maskovaná za muže … To je jako ze seriálu! Ještě že si nenalepil knírek, he he. Teda … Nenalepila …
Shino, 14. jednání:
Myslím, že teď už nemá cenu nic skrývat. Lehkým pohybem ruky také sundám své brýle. Od narození mám dlouhé, husté a tmavé řasy, které by každému okamžitě prozradily mou pravou identitu. Alespoň mi bude koukat do očí a ne na...Na hrudník, sprosťák jeden!
Sasuke, 15. jednání:
Meh! On … To … On to není Neo ale Trinity?!
Do žirafy, ten má delší řasy než já! Teda … Ta … Já si nezvyknu.
Počkat. To znamená jednu věc.
„Já … Ty … My … Jsme legální pár! Teda, legálnější!“
Shino, 15. jednání:
„Promiň, že jsem ti to tak dlouho tajil....la. Je mi opravdu líto, žes kvůli mě musel pochybovat o své sexualitě, ale... Nikdo se to nesměl dozvědět,“ vysvětlila jsem. Ale... Co když o své sexualitě nepochyboval? Co když mě teď, kvůli tomu, že jsem holka, nebude chtít?
Sasuke, 16. jednání:
No lol. Teď jsem se usmál. Usmál jsem se tak pěkně, jak jsem to ještě neudělal … A vůbec. Já a usmívat se … Usmál jsem se tak pěkně, až sníh (který se tam zčistajasna vzal), roztál. Usmál jsem se tak pěkně, až kolem začaly kvést dávno rozkvetlé kytky. Na obzoru se objevila duha a tučnáci okolo nás začali zpívat.
„Já nejsem gay,“ uvědomil jsem si.
Shino, 17. jednání:
On se usmál! Usmál se tak pěkně, jak to ještě nikdy neudělal. A vůbec! On se usmíval! Takže.. Takže mě chce? Byla jsem tak šťastná, až sníh roztál a rozkvetly květiny. Jako důkaz mého štěstí se na obzoru oběvila duha a tučňáci okolo nás zpívali Valentinskou píseň. „Víš, miluji tě, Sasuke-kun,“ špitla jsem, abych příliš nenarušila ten krásný okamžik.
Sasuke, 17. jednání:
Žádná shonen-ai! Normální pár! Jů (i Hele by byl rád). Ale já to celou dobu věděl. Že jsem normální. Ne jako Kabuto.
Jasně, celou dobu mi to bylo prostě jasný. Tak co teď blbnu.
Vzpomněl jsem si na Konohamara. Jak se mi kdysi smál, zmetek malej. Vzpomněl jsem si na Naruta. Jak se mi tehdy smál, zmetek oranžovej.
„Shino … Ty mě miluješ?“ Taky bych to asi měl říct. „Tak já tebe taky,“ usmál jsem se znovu. To mi udělá vrásky!
Shino, 17. jednání:
„Ach Sasuke!“ Vykřikla jsem v slzách štěstí a objala ho. „Víš co? Vraťme se do konohy!“ Zaradoval jsem se. Sasuke tiše kývl. Sledoval mě, jak si znovu nasazuji bundu a brýle, pak jsem ho chytla za ruku a rozběhla se s ním vstříct nástrahám osudu.
„Stejně jsem se chtěl vrátit. A tým jsem už .. ehm .. rozpustil ...“ zvolal Sasuke.
Nikass: Ti, co stále ještě čekali, se konečně dočkali pokračování.
Asi to ze začátku nebudete chápat, ale u tohodle dílu jsme se s Minatou hodně nasmály xD
Minata: Jj, hodně sme se nasmály xD No kdo by to čekal ... Že Sasuke je "normální"? xD On asi určitě ne xD Příště bude Konoha! xD
omj,to bylo snad eště lepší než ten první díl... On to není Neo ale Trinity?! to je hláška za všechny prachy... a k dalšímu dílu si beru dejchací masku,nebo mě máte na svědomí...
BOŽE teda spíš HOLKY!
Co my to jako děláte?
já se smála všemu..totálně absolutně všemu
a měli byste dát varování xD já u toho pila a málem sem se polila, udusila a utopila
hej no tohle ze shina je dívka
Udělat z Shina holku... ou, tak to je kruťárna! Mně se to děsně líbí
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
Shinia - broučí žena, no teda tady ste se pořádně vyřádili, co? tohle je solidní kousek
Nyaa
Vzpomněl jsem si na Konohamara. Jak se mi kdysi smál, zmetek malej. Vzpomněl jsem si na Naruta. Jak se mi tehdy smál, zmetek oranžovej.
tohle mne dostalo ze zidle...:Dkam na to chodite holky ja vas zboznuji...
http://147.32.8.168/?q=node/52521 _ Muj 1.FA - KIBA.. poteší každý koment..ďěkuju
http://147.32.8.168/?q=node/52676 _ Deidara xD
http://147.32.8.168/?q=node/53026 _ Obito
Feed Me!
Adopted from Valenth
http://media1.123flamelion.mypage.cz/images/media1:49a81b268fe1c.jpg/hin...
Tak to je úžasný! Opravdu se u toho řežu!
Teda, ten-ta Shino(Shina, teď už, že?)... Ta si musela dát hodně práce s měněním hlasu
A že by byl Sasuke normální?! Tomu moc nevěřim... XD Když ne v tomhle, tak se to určitě projeví jinde
Shino je žena, ehm, moje cestoviny pristáli kúsok pred klávesnicou...
Dopekla... Ehm, no baby vy ste dokonalé...
Tie vaše myšlienky sa mi moooc páčia Mno a že Shino-Shinia o sebe premýšľa väčšinou aj tak v mužskom rode, hm, zvyk je zvyk
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Já děkuju za nás obě, takže my obě děkujem, vám všem, čili my dvě, vám všem, a takže děkujem .. Ehm ehm.
Děkujeme za váš komentář.
(Zas tak vážně to znít nemělo xDD)
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco
V překladu: Máme ohromnou radost, že se vám to líbí a děkujeme za vaše komentáře. xD
Sasuke a normální??
Je to opravdu krásný...nějaké tajmenství Shino mít musel(a), když chodí pořád jak tajnej agent...opravdu povedený
heh to bylo krutý , já se na tlemil no tak má sasuke jednu normální vlastnost no, chybičky se vloudí ale co těch 50 dalších nenormálních ???
Ehh...NO COMMENT....alebo predsa len...a čo dám nič sa nestane
xDDDDDDDDDDDDDD Tak toto je taká pr*el...no proste taká blbosť, že je to až smiešne...jak vtipy o Chuckovi Norrisovi
Zpívající tučnáci?? On není Neo ale Trinity xDD omj tohle nejde xDD už to rozdejchávam asi pět minut xDD holký vy jedetee xD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
On je žena... Kde vy na to chodíte xD Jen škoda, že to nezůstalo shounen-ai, však víte xD Horký fanoušek
Ale... Envy je stále nejlepší
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem
Neboj, napíšu ti něco jiného.... Co takhle ItaNaru? to je poslední dobou docela oblíbené.... ^_^ xD
Ne-e, něco se Suiem xD (To po mě chtěla Sashenka, ale já nebyla schopná Den před dovolenou... xDDDD) Třebá... SuiSasu, jen ne Juugo xD
Ale... Envy je stále nejlepší
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem
Jestli jsem v sobě ještě před chviličkou měla zlomek vážnosti, zmizel stejně rychle jako Sasuovo homosexualita. OMJ, myslela jsem, že sem ten komentář ani nenapíšu, jak mi slzí oči Ou, bolí mě celej člověk z toho, jak jsem se tu v křečích smála!
Jste úžasná dvojka!
Shino je žena???? (nádech.. výdech... stejně se z toho nevzpamatuju) a Saske je normální?? skvělý..!!!
Aha chápu vy mě chcete zabít že?!!! xDDD Holky já se z vás asi pod*lám!!! Tohle nemůžete dělat takhle mě tady porcovat!!! xDDD Tak a po přečtení tohohle tu pro mě všechna logika KONČÍ!!! (heh dělá jako by nějaká existovala!!! ) Už nikdy si od vás nic nepřečtu tolik pudu sebezáchovy ještě mám!!! (kecá kecá kecá!!! xDDD)
Jééé a je to vydaný ... Sasukeho část je hrozná, nevim jak to někdo mohl napsat ... *nechápavě kroutí hlavou*
Ale Shino ... Shina ... Ne, jak se to menuje ... Shinia! je hustá!!
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco
Super! Dokonalý xDD tak Shino je.. Shina (to je jak Sheena, ta holka z nějakýho seriálu, už nevím jakýho xDD)
Jen, Nikass - rozvzlykaně (to jsem si nemohla odpustit )
Oh, díky xD jinak Shino jsem překřtina na Shinia xD (A Sheenu znám já zase z filmu xD)
Mno to si ze mě děláte srandu. Ne, ne, ne. Tohle prostě nemůžete udělat. Takhle mě zabíjet už v osm hodin. Já si chci přečíst ještě ostatní povídky a vy mě tady prostě klidně zabíjíte!
Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.