manga_preview
Boruto TBV 15

Láska je jako sen 5

No a je tu další dílek.

,,To si ze mě děláš srandu?“ vykřikl Gaara.
,,Nedělám.“ řekl Naruto.
,,Musíme jí zachránit!“ řekl Neji.
,,Tak jo vysvětlím vám můj plán.“ řekl Naruto.

,,Tak jak to jde?“ zeptal se Danzou.
,,Všechno v pořádku pane.“ odpověděl Kabuto. Sakura se začala probouzet.
,,Co to děláte?!“ vykřikla.
,,To co musíme.“ usmál se ďábelsky Kabuto.
,,Okamžitě mě pusťte!“ řekla.
,,Proč bychom to měli dělat?“ zeptal se Danzou.
,,Sasuke mě zachrání.“ řekla.
,,Ale to už bude pozdě.“ řekl Kabuto. Najednou vstoupila do pokoje jedna dívka.
,,Hlídky byli rozmístěny podle vašich rozkazů.“ oznámila neznámá.
,,Vždyť tohle je Sakura! Tak o té pořád mluvili jak jí unesou. No uvidíme kdo tu vyhraje.“ pomyslela si dívka.
,,Už můžeš odejít, Satsuki.“ řekl Danzou. Jenže ona se vydala do Konohy.

,,Naruto, ale jak chceš s timhle chabým plánem porazit Danzoua? Uvědom si, že nemáme žádného ANBU!“ řekla TenTen.
,,To je taky pravda.“ řekl Naruto.
,,Sakra pusťte mě za Hokage-sama! Nesu mu důležitou zprávu!“ rozrazila dveře Satsuki. Všichni se k ní otočili.
,,Kdo jsi?“ zeptal se Naruto.
,,Jmenuji se Satsuki a jsem pomocnice Danzoua.“ odpověděla. Sasuke se zvedl ze židle.
,,Kde je Sakura?!“ zeptal se.
,,O to právě jde. Vážila jsem krátkou cestu sem, abych vám řekla kde Sakura a zavést vás tam. Chci vám hlavně říct co chce Danzou Sakuře udělat nebo respektive už dělá.“ řekla.
,,Co s ní dělá?“ opáčila Hinata.
,,Chce v Sakuřiném dítěti vyměnit geny. Tudíž jestli to dobře chápu, chce, aby to její dítě bylo jeho. Mimochodem, kdo je toho dítěte otec?“ odpověděla.
,,Já.“ ozval se Sasuke.
,,No teď už jeho otec možná ani nejsi.“ procedila skrz zuby Satsuki.
,,Něco mi říká, že ti mám věřit a něco zase že ne.“ řekl Naruto.
,,Prosím, věř mi. Teď jde o život toho malého a hlavně o život Sakury.“ naléhala Satsuki. *chvíle ticha*
,,Jdeme s tebou.“ řekl Naruto a všichni šli.

Danzou se právě procházel po své skrýši.
,,Hm, krásně tu voní čaj. Měl bych si dát něco k pití.“ řekl Danzou. Udělal si čaj. Když vtom okolo něj proletěl kunai. Ohlédl se na místo odkud přilétl.
,,Á Satsuki, co to provádíš?“ zeptal se.
,,To co musím!“ odpověděla a hodila po něm ještě pět kunaiů. Všem se vyhnul.
,,Dědek jeden starej…“ projelo jí hlavou.
,,Byla jsi je varovat v Konoze.“ usmál se a vytáhl si katanu.
,,Ano. Dnešek je tvým posledním.“ řekla a také vytáhla katanu.

Venku bojovali ostatní s hlídkami.
,,Sasuke, nezdá se ti, že je jich nějak moc?!“ vykřikl Naruto.
,,A co si čekal?! Že projdeme růžovým sadem?!“ opáčil Sasuke.
,,Tohle všechno Danzou vycvičil?! To se mi nezdá!“ řekla TenTen.
,,SÍLA MLADÍ EXPLODOVALA!!!“ ozvalo se zezadu.
,,Neříkej mi, že je to Lee?“ otočil se Neji. Opravdu, byl to on.
,,Pro záchranu Sakury udělám cokoli!“ řekl Lee a postavil se do bojové pozice.
,,Teď už můžu s jistotou říct, že jsme kompletní.“ řekl Gaara.

Sasuke prošel do úkrytu. Hledal Sakuru. Narazil na jedny dveře. Pomalu otevřel. Uviděl Kabuta a Sakuru.
,,Ty hajzle!“ vykřikl a odhodil Kabuta ke zdi. Vzal Sakuru do náručí a utíkal s ní pryč.

Satsuki zabila Danzoua.
,,Vždycky jsem ti věřil.“ to byla jeho poslední slova.
,,Teď za Sakurou!“ řekla si v duchu. Došla do té místnosti. Už tam nebyla, jenom Kabuto seděl na zemi. Jakmile ji uviděl, rozeběhl se za ní. Utekla.

,,Vítězstvíí!!!!“ zajásali ti venku. Satsuki vyběhla z úkrytu. Zastavila se, aby se vydýchala.
,,Satsuki, zabila jsi ho?“ zeptal se jí Naruto.
,,Danzou je mrtvý, ale-“ někdo jí přerušil.
,,Ale já ještě žiju!“ usmál se Kabuto a chytil Satsuki pod krkem.
,,Kabuto, ty jsi byl vždycky divný.“ odsekla Satsuki.
,,Vzdejte se nebo jí zabiju.“ vyhrožoval Kabuto. Satsuki se odebrala do své minulosti.

FLASHBACK
,,Vzdejte se nebo jí zabiju!“ vykřikl neznámý útočník držíc dívku.
,,Tak snadno se ti nevzdáme Danzou!“ obořili se na něj dívčiny rodiče.
,,Jak chcete!“ řekl a dívku odhodil pryč. Zabil její rodiče.
,,Tohle je jen začátek!“ usmál se ďábelsky a utekl. Příští den si každý šeptal, že celý klan Sagira byl vyvražděn. Ta dívka to nesla těžce. Ale jakoby se obrátil celý svět, jednou potkala chlapce jménem Kabuto. Zamilovala se do něho. Chodil s ní do ninja akademie a dokonce vedle ní seděl v lavici. Osud jim hodně přál a asi náhodou byli ve společném týmu. Jenže. Kabuto jí jednou řekl, že jí nemiluje a nikdy milovat nebude. Spíš jí nenávidí. To byla pro ni další rána do srdce. Proto se přidala k ANBU. O Kabutovi ani vidu ani slechu. Podařilo se jí na něj zapomenout. Když byl Orochimaru zabit, tak se Kabuto přidal k Danzouovi. To byl zlomový bod. Ta dívka se jmenovala Satsuki Sagira.
KONEC FLASHBACKU

,,Realita je někdy krutá, že Kabuto?“ řekla výsměšně.
Kabuto nechápal o čem to mluví.
,,Nechápu tě!“ odsekl.
,,Ty si nevzpomínáš jak jsi mi řekl, že mě nenávidíš? Je dobře, že jsem Danzoua zabila.“ řekla.
,,Na to si vzpomínám. Co ti Danzou udělal, že si ho musela zabít?“ zeptal se jí.
,,Vyvraždil mi klan a zabil rodiče. Než odešel, tak mi řekl, že je to jen začátek. A teď před svojí smrtí mi řekl, že mi vždycky věřil.“ odpověděla.
Využila Kabutovi nepozornosti a zapíchla mu kunai do břicha. Sklátil se na zem. Po tvářích jí stékaly slzy.
,,Satsuki, proč.. pláčeš?“ vyřkl Kabuto.
,,Já… tě pořád miluju, ale to všechno co jsi udělal se ti nedalo odpustit.“ odpověděla.
,,Ale… slíbila jsem si, že když už tě někdy zabiju, tak ti budu nablízku při tvých posledních chvilkách. A ta chvíle nastala.“ klekla si vedle něj a vzala jeho tělo do náručí. On jí pohladil po tváři. To jí překvapilo.
,,Satsuki… Chtěl jsem ti to říct, ale neměl jsem odvahu. Řekl jsem ti, že tě nenávidím, jenže hluboko v srdci jsem věděl, že tomu tak není. Miloval jsem tě celou tu dobu. Myslel jsem na tebe, kde jsem mohl.“ řekl. Satsuki tomu nemohla uvěřit. Sklonila se k němu a políbila ho na rty.
,,Snad se tam setkáme.“ řekl z posledních sil Kabuto. Zemřel.
,,Odpočívej v pokoji.“ zašeptala.

4.833335
Průměr: 4.8 (6 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, Čt, 2010-04-08 20:13 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Moc podarené dattebayo. Kakashi YES

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Pá, 2008-11-14 09:55 | Ninja už: 5969 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

pěkný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Rinushqaaa
Vložil Rinushqaaa, Čt, 2008-08-21 23:57 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

jejjjjjjjjjhhhaa