manga_preview
Boruto TBV 14

CHAKRY SE SPOJILY, 5. část, Probuzení ve tmě

„Kdo jsi?“ podivila se Takari, když zaslechla své jméno
„Tvoje smrt.“ zasmála se postava a vytáhla meč. Ostří zaskřípalo...

Bylo chladno, byla jí zima a cítila se hrozně slabá. Celé tělo jí bolelo...
Takari otevřela oči. Párkrát zamrkala, ale bylo to, jako by měla stále oči zavřené. Všude panovala naprostá tma. Bolela jí hlava a vůbec celé tělo. Na stehnu cítila, že jí z rány vytéká pramínek krve.
Ležela na studené tvrdé zemi a všude to smrdělo zatuchlinou. Zády byla opřená o zeď, takže teď byla v jakémsi polosedu. Ruce měla studené a skoro je necítila. Pak si uvědomila, že je spoutaná.
Pokusila se promluvit si se svým duchem, ale ve svém nitru našla jen prázdnotu. Žádná zapečetěná brána se neukázala. Pomalu jí začala popadat panika. Chtěla se trochu víc nohama pošoupnout ke zdi, ale nohy jí vůbec neposlouchali, nejhorší bylo, že poslední zážitek, který si pamatovala bylo setkání s podivným klukem, který na ní zaútočil. Náhle něco vrzlo. Takari ani nedutala a dál poslouchala. Zjistila, že to byli dveře, protože na podlaze se objevil úzký pruh světla. Pruh se postupně zvětšoval, až se dveře úplně otevřely. Stála v nich tmavá postava.
„Tak vida, už si se probudila?“ řekl známý hlas. Byl to hlas toho kluka, co na ni zaútočil
„Co po mě chceš, ty zmetku!“ zařvala Takari. Náhle se ve tmě zablýskli červené oči.
„Sharingan!“ vykřikla Takari a odvrátila pohled.
„Podruhý už tě nedostanu? Škoda, docela mě bavilo ti včera ukazovat takový malý pěkný příběh, co se stane Narutovi, až ho potkám.“ zasmál se Sasuke. Takari se celá zachvěla, když si vzpomněla na halucinace, které minule měla. Teď si vzpomněla úplně na všechno, co se odehrálo. Sasuke k ní přistoupil blíž. Takari od něj otočila hlavu.
„Podívej se na mě.“ řekl jí Sasuke hrubě. Nic. Uchopil tedy její bradu a násilím otočil její hlavu směrem k sobě. Takari se mu ale stále vzdorovitě nedívala do očí. Sasuke si klekl vedle ní a podíval se jí do obličeje. Pak se nahrnul ještě blíž a zašeptal:
„Dej mi toho tvého ducha a já, naoplátku, nechám žít tebe a možná i Naruta.“ a pak jí políbil na krk. V Takari se zvedla vlna odporu, zavřela oči a soustředila se.
„Draku! Kde jsi?!“
„Tady, někde ve tmě. Nemůžu se dostat ven.“ zazoufal Duch
„Musíš to aspoň zkusit!“ prosila dál Takari. Za chvilku ucítila, že její oči mění barvu a špičáky se prodlužují. Bohužel si toho všiml i Sasuke.
„Vůbec o nic se nesnaž!“ zařval a vrazil jí pěstí do břicha. Takari ztratila dech a vyplivla krev. Sasuke jí chytil pod krkem.
„Potvoro jedna! Chci tvojí sílu!!! Co mám udělat proto, abys mi jí dala?!“
„Nikdy ti mou sílu nedám! Hnusáku jeden!!!“ vyhrkla Takari, které se podařilo nabrat dech.
„Stejně jí nemůžeš použít! S Orochimarem jsme udělali další ochranou pečeť! Tvůj dráček už ti nikdy nepomůže.“ uchechtl se Sasuke a ukázal na její břicho. Byla na něm vidět podivná, složitá pečeť.
„Hajzlové hnusní!“ procedila skrz zuby Takari.
„Jsi tak krásná, když se vztekáš, víš to?“ usmál se mírumilovně Sasuke a naklonil se k ní blíž.
„Ne! Ne! Nech mě, ty hade slizkej!“ zařvala Takari a začala házet hlavou. Sasuke jí ale tvrdě chytil a skláněl se stále blíž a blíž.....

„Nesahej na ni, bastarde!“ zakřičel někdo za Sasukem. Sasuke se otočil a dostál silnou ránu do hlavy. Doletěl až ke zdi a tam ztratil vědomí.
„Takari!“ vykřikl Naruto „Jsi v pořádku?“
„Bylo mi i líp.“ zašeptala Takari v návalu děsu.
„Bude to dobré, odnesu tě odsud!“ chlácholil ji Naruto a rozmlátil pouta.
„Ne, ne! Ten hajzl se za chvíli vzbudí a půjde po nás.“ řekla Takari a podívala se na Naruta
„Tak to s ním teď zkončím.“ řekl výhružně Naruto „Všechno, co si přeješ, bych pro tebe udělal.“ dopověděl pak mírněji a láskyplně se podíval na Takari
„Všechno?“
„Všechno.“
„Tak dobře.“ zašeptala Takari „Polib mě.“
„Cože?“ udivil se Naruto“
„Dej mi pusu.“ řekla už trochu tvrdějí Takari.
„Ale..“ snažil se protestovat Naruto
„Řekl jsi cokoli.“ uklidnila se zase Takari
„Dobře...“ zašeptal Naruto a sklonil se k Takari. Ta zavřela oči. Pak se jejich ústa spojili.

Tmou cely se náhle rozzářilo stříbrné světlo, které zářilo z Takařina břicha. Pečeť, která na něm byla, zmizela. Ale Takari se nezačala proměňovat. Místo toho chytila Naruta okolo krku. Narutem najednou projela Vlna energie. Ještě větší, než byla ta Kyuubiho. Pak se najednou okolo něj objevila červená čakra. Kroužila kolem jeho těla stále rychleji a rychleji. Naruto se odtrhl od Takari a zatnul ruce v pěst. Chtěl tu čakru nějak zastavit, ale nedařilo se mu to. Pak kolem něj náhle začala rotovat i stříbrná čakra. Z dvou čaker vznikl oheň, který Naruta úplně obklopil. Pak se dvě čakry spojili a vytvořili měděnou barvu. Tahle ohromná síla se pak vnořila do Naruta. Ten spadl na zem v nesnesitelných bolestech.
„Co to k čertu je!“ vřískal a snažil se dostat své tělo pod kontrolu
„Uklidni se.“ zaburácel hluboký hlas v jeho nitru. Nebyl to Kyuubi, byl to přívětivější hlas.
„Kdo jsi?“ ptal se udiveně Naruto, když se podíval do svého nitra. Za zapečetěnou bránou už nebyl Kyuubi, byl to nádherný bronzový drak.
„Jsem Dračí Duch, který je obvykle uvnitř Takari. Lidé mě považují za Ducha, ale v dávné minulosti mě ještě řadili mezi ocasé démony. Já jsem nejsilnější z této kategorie, proto jsem tu místo Kyuubiho, se kterým jsme se na okamžik spojili. Jsem desetiocasý!“ představil se hrdě a vypnul svou hruď
„Ale teď musíme rychle jednat! Uvolni se a dovol mi, abych zahájil tvou proměnu. Nemáme na to moc času, protože mít v sobě dva ocasé není žádná sranda. Mohl bys taky zemřít a Takari nevydrží dlouho bez mé čakry.“ dokončil své povídání a Naruto otevřel oči. Pak se podíval na Takari. Dýchala jen slabě, oči měla zavřené a ruce i nohy jí bezvládně ležely na zemi. Naruto se plně soustředil na draka a pak ho znovu obklopila čakra. Hned za ní se dostavila šílená bolest. Naruto hlasitě zařvat a z očí mu vytryskli slzy. Cítil, jakoby mu páteř měla každou chvíli explodovat. Pak cítil, jak se mu protrhla kůže na zádech a slyšel, jak se taky trhá látka jeho mikiny. Ze zad mu vyrazili měděné ostny, takové, jako měla vždy Takari. Pak ucítil další strašlivou bolest, která teď ale pulzovala někde z oblasti kostrče. Zase se trhala látka a Naruto zjistil, že už má i dračí ocas. Pak se mu zbystřily všechny smysly. Slyšel každý nádech i výdech ležící Takari tak hlasitě, jakoby právě ležel vedle ní. Pak se mu z čakry utvořil dračí plášť i se křídli. Špičáky a nehty se mu ještě prodloužili a Naruto už byl připraven k boji. Zjistil, že Sasuke už se zvedl ze země a právě teď se drží za hlavu. Když Sasuke uviděl, že Naruto nějakým způsobem získal sílu od Takari, strašlivě se rozzlobil. V mžiku byl hotov s proměnou a zaujal bojový postoj...

Poznámky: 

Zase bych prosila komentíky, Díky:)

Takže, Tuto byl trošku kratší dílek, ale byl docela propracovaný a obsahově zajímavý( teda aspoň myslim:D), takže jsem toho nechtěla napsat moc. Další díl by tu měl být už zítra a určitě se můžete těšit na pěkný bojík. Naruto si otestuje nové schopnosti a Sasuke Narutovi ukáže, co se naučil z těch pár let, co se neviděli. Bude to určitě dost zajímavé.

Takže Díky za pozornost a za to, že mé povídky čtete:D

Jsem opravdu ráda, Dattebayo!

4.98039
Průměr: 5 (51 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2020-10-14 09:53 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise PM: Tak se nám Naruto objevil jako zázrakem a přišel jí zachránit. Hmm, čekala jsem, že tady bude Sasuke hajzlík, ale tohle? Je už docela hardcore vyšinutej Sasuke. Hádám, že jeden zabije toho druhého. Tady to ani jinak skončit nemůže. Jé, už je to delší čas, co jsem četla o dracích. Tady ten tvůj je docela sympaťák. Asi bych horko těžko vydržela čekat na další díl...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele WinryM
Vložil WinryM, Po, 2009-08-10 17:39 | Ninja už: 5617 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

už to čtu podruhé a je to moc bezva Smiling

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Pá, 2009-07-03 15:17 | Ninja už: 6376 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super jdu ihned na dálší

Obrázek uživatele Memph
Vložil Memph, Ne, 2009-04-19 01:25 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 242 | Autor je: Prostý občan

ty formulace ve stylu filmu jako Drsnej shaft nebo Piratu z Karibiku, to je nadělení Laughing out loud
ale znovu moc povedené Smiling

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Ne, 2008-10-26 23:13 | Ninja už: 6018 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Kéž by Sasuke chcípnul xD Laughing out loud jak já ho nesnášim xD Takari, prosím, usmrť ho! Smiling

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Út, 2008-09-23 21:32 | Ninja už: 6185 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Sugoi!!! Tvé povídky jsou fakt nářez.

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Pá, 2008-09-05 14:01 | Ninja už: 5960 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Kde se momentálně nachází chudák Lištička? Laughing out loud

Máš to moc pěkné, těším se na pokračování protože další díl bude nejspíš opravdu zajímavý Smiling

Obrázek uživatele Uzumaki-Naruto
Vložil Uzumaki-Naruto, Čt, 2008-09-04 20:42 | Ninja už: 6115 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

jelikoz nejsem neak dobry ve slohu a ve slovech takk ti akorat reknu ze je to bomba a tesim se na dalsi dil

Obrázek uživatele Seiber
Vložil Seiber, Čt, 2008-09-04 20:07 | Ninja už: 6158 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

Každý diel kde Sasuke dostane na p***l je super Laughing out loud .... len tak ďalej pekný dielik Sticking out tongue

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-09-04 17:48 | Ninja už: 6231 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Joooj, to pokračuje naozaj skvele Laughing out loud
Som rada, že sa tam objavil Naruto, hm a Takari mu predala svoju silu a nasleduje veľký súboj xD No na ten sa už veľmi teším Laughing out loud
Výborné Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.