Preco si musel................5
Počkať- nezabil som ho pred mesiacom?
Sasuke len vyplašene stál a pozoroval ako Itachi niečo hovorí a hoci stál dosť blízko nepočul ani slovo. Sakura len nehybne sála. Zdalo sa mu to nejaké povedomé. Akoby jednoducho zamrzla na meste, akoby ju zhypnotizovali. Konečne mu to doplo.
Bola v tom Itachuho genjutsu už pekne dlho a veľmi ju zaujímalo čo s ňou zamýšľa. Bola však trpezlivá. Nemala zbrane a vedela, že Itachi je nebezpečný protivník. Niečo ju napadlo. Nemala by podľa všetkého byť ďaleko od svojho domu. Sústredila sa na svoju chakru. Ale nie na tú čo práve ovládal Itachi. Myslela na ten malí kúsok čo bol uväznený v jej katane. Pri troche šťastia sa jej podarí naviesť ju k svojej nohe a dostať sa mierným šokom spôsobeným bolesťou dostať s genjutsu.
Katana v Sasukeho ovisnutej ruke začala čudne vibrovať. Bolo to stále silnejšie a silnejšie až sa mu katana vytrhla a mierila priamo k Sakure. Trafila sa jej okrajom priamo do nohy. Sakura sa okamžite strhla a katanu zodvihla zo zeme. Itachi vyzeral byť vykoľajený. Unikla z jeho genjutsu takto jednoducho. Sasuke bol ohromený a pocítil hrdosť, že s ňou bol kedysi v týme.
Konečne som sa dostala z genjutsu. Ale katana tu bola oveľa skôr ako som to čakala. Itachi vyzeral na chvíľu zarazene ale rýchlo sa spamätal. Vytiahol svoju vlastnú katanu a mňa sa zmocnila menšia panika. Počula som nejaké povesti o jeho obratnosti. Ale nenechala som sa zastrašiť. Katanu som ešte trochu naklonila a čakala som na jeho úder. Ten však neprichádzal. Potom sa však rýchlo pohol a zjavil sa kúsok odomňa. V jeho očiach sa zjavilo niečo zvláštne. Ale nechala som to tak a pripravovala sa na silu s akou jeho katana dopadne na tú moju. Ale aj napriek tomu, že sa napriahol rana neprichádzala. Lepšie som sa pozrela a v šere som vedľa seba zbadala ďalšiu postavu, ktorá zastavila katanu kunajom. Prizrela som sa lepšie a rozoznala som Sasukeho postavu. Strašne ma prekvapilo, že je tu. Itachi sa naopak tváril úplne vyrovnane. Akoby dávno vedel, že je jeho brat tu. Trhol katanou a posunu sa o krok dozadu. Sasuke ho stále pozorne sledoval. „Ty máš byť mŕtvy.“ Ozval sa odrazu. Všimla som si, že jeho hlas sa veľmi podobá tomu Itachiho. Teraz bol dokonca rovnako chladný a bez emócií. Chvíľu na seba zazerali. Potom sa Itachi rozbehol a vyzeralo, to že chce zaútočiť na Sasukeho. Ale keď bol tesne vedľa neho tak trochu zmenil smer.
Itachi sa rútil priamo na mňa ale v poslednej sekunde to stočil inam a schytil Sakuru okolo pása a vzniesol sa s ňou do korún stromov. Bol som z toho v takom šoku, že ešte dve minúty nedokázal pohnúť. Potom mi konečne došlo čo spravil a rozbehol som sa za ním. Aspoň som teda dúfal, že idem správnym smerom.
Akatsuki boli zo Sakurou dávno dohodnutý, že ju akože unesie Itachi. To genjutsu bolo potrebné keby ju niekto sledoval. Ale bolo im jasné, že pred Sasukem majú teraz náskok, takže Itachi Sakuru položil a ona bežala zarovno s ním....
A pokračko až nabudúce. Kedy to budúce bude netušííííííím. Som strašná...po takej dlhej dobe a také krátke to je.....ale aj ja som len človek. Inak myslela som, že napíšem ešte také dva tri dieliky a skončím to. Teda ak ma nekopne nejaka šalená múza a napadne ma ďalších 10 dielov hh.
"Misia L2" What? To ako vážne? Ja som z toho celá popletená. Sakura patrí medzi Akatsuki? Tak teraz si ma priam šokovala. To by som vážne nečakala.Keďže pri stretnutí Sakury s Itachim tam zaznelo, že si z nej urobí svoju novú hračku. Ale ak patrí medzi nich, prečo by to vlastne povedal? No som zvedavá, ako ten uzlík rozzuzlíš.
Strasne sa ospravedlnujem za nedodanie noveho dielu ale......klavesnica vzpovedala sluzbu a bez nej sotva napisem new diel.....za hodinu v kniznici too nestiham......ak dostanem new klavesnicu slubujemn na vsetkjo co mi je svete ze ten novy diel pribudne takmer okamzite!!
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=73945
prosim kedy bude dalsi diel uz sa newem dockat please
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
http://s1.bitefight.sk/user/bite/115508
tento diel bol rovnako skvely ako tie predosle...tato poviedka je ozaj uzasna
ale kedy to bude pokracko ?
lol super diel
hladam ludi do teamu:adminov,moderatorov,grafikov !!! - na web o narutovi
napiste mi ss alebo na icq alebo na skype:
skype:deidro90
icq:443104609
http://147.32.8.168/?q=node/64086
http://147.32.8.168/?q=node/67293
http://147.32.8.168/?q=node/77768
no jo super ale sak sasuke a sakura by mohli byt spolu a nie sakura s itachim
Začíná to být pořádně zamotané No rozhodně se nechám rád překvapit jak to rozuzlíš
Quilibet fortunae suae faber
The Sealed Kunai - nejlepší dokončena Naruto FF
jejjj fakt brutalne...ale ryychloo pokracko... uz sa neweim dockat....fakt spica