Čekání ve tmě! - 17 Měsíční kámen a stará legenda
Vložila jsem to sem od kamošky, protože už týden mám počítač v háji! Příští týden ale už bude v poho, tak se pustím do psaní! =)
Naruto, Gaara, Itachi a Hinata pokračovali dál v cestě. Vlastně to ani žádná cesta nebyla! Jen se tak potulovali a trénovali, vymýšleli nová justu a připravovali se nad nadcházející bitvu. Nikdo z nich ještě ale nevěděl, že před touto bitvou budou zápasit o své životy se svými novými nepřáteli.
"Jak dlouho ještě, Naruto?" zeptal se Gaara asi v polovině cesty do malé vesničky, daleko na sever od místa, kde se odehrál Hinatin boj.
"Ještě chvíli a budeme tam! Ale nebudeme se tam zdržovat dlouho, aby nás moc nepodezřívali! Nakoupíme jen nějaké jídlo, šaty a zbraně. Hned potom se vrátíme zpátky do lesa!" rozkázal Naruto a sám si zkontroloval zbraně.
"Hmm, chybí mi kunaie! Co vám?" zeptal se Naruto po chvíli počítání.
"Mě kunaie i shurikeny! Také by se mi hodily jehlice!" oznámil Itachi.
"Mě jenom shurikeny!" řekl Gaara.
Hinata se zamyslela.
"Já potřebuji kunaie a výbušné lístky." řekla klidně.
Naruto kývl. Za tu dobu, co jsou pryč z vesnice, se zněj stal docela schopný vůdce.
"Takže já a Hinata zajdeme pro zbraně. Gaara pro šaty a ty, Itachi, pro jídlo! Nezapoměnte si vždycky nasadit kápi, aby vás nikdo nepoznal. Pokud přece jenom, utečte... pak se sejdeme přesně tady!" oznámil jim Naruto a zapíchl do stromu kunai. Všichni kývli a Gaara s Itachim zmizeli. Dohodli se, že do vesnic či měst budou chodit vždy maximálně po dvou.
"Tak jdeme, Hin!" řekl Naruto a Hinata k němu přiběhla.
"Jasně! Jen..., Naruto?" zeptala se trochu ostýchavě.
"Copak?" usmál se na ni.
"Mám zlé tušení, že nás čeká ještě hodně podobných bojů, jako byl tento!" vysvětlila Hinata trochu ustaraně. Naruto se nad jejími slovy zamyslel.
"Myslíím, že máš pravdu. Musíme být ostražití!" přikývl Naruto a zmizel s Hinatou k branám vesnice.
..........
Naruto a Hinata se procházeli po vesnici a hledali ochod se zbraněmi.
"Támhle!" zašeptala Hinata a ukázala na obchod.
"Tak jdeme!" usmál se Naruto pod kapucí a oba zamířili k obchodu. Když vztoupili dovnitř, ozval se nad jejich hlavami zvonek, který ohlásil jejich příchod.
"Vítejte! Co si budete přát!" ozvalo se za nimi. Naruto a Hinata se otočili a přešli k pultu.
"Chtěli by jsem sto kunaiů a osmdesát shurikenů!" objednal Naruto a trochu si změnil hlas. Prodavač si je překvapeně prohlédl.
"Tolik?!" užal prodavač, ale raději to neřešil a donesl to, co si Naruto přál.
"Bude to 2,000 jenů!" oznámil mu prodavač.
Hinata zalovila v kapse a vatáhla přesně 2,000. Prodavač se zaradoval, že dneska bude mít konečně pořádnou tržbu.
"Děkuji mnohokrát!" řekl prodavač co nejsrdečněji.
Naruto a Hinata se pod kápěmi usmáli a uklonili se, poté se z nákupem odebrali k odchodu. Najednou však Naruta něco upoutalo. Byl to Měsíční kámen, velký jako jeho pěst, ve trvaru kapky. Byl umístěn v krásně vyřezávané krabičce z černého dřeva. Naruto k tomu přstoupil. Prodavač si všiml jeho zájmu a usmál se.
"Je to Měsíční kámen, ke kterému se váže dávná legenda! Říká se, že ten, kdo kámen vlastní, může mít neomezenou sílu a také ovládá devět dávných stvůr! Může jim nařídit cokoliv a oni ho poslechnou!" řekl zamyšleně stařík.
Naruto se podivil.
"A jak se dostal k vám?" zeptal se zaujatě.
"Je to už zhruba sedmnáct let, co ho mám, ale ještě nikdo si ho nekoupil, dala mi ho jedna mladá žena. Měla dlouhé zrzavé vlasy a krásně jasné oči, blankytně modré! Byla ale vážně zraněná a po pár dnech umřela. Předtím mi ale kladla na srdce, abych kámen dobře opatroval a vystavil ho v obchodě. Prý až příjde jeho vlastník, tak to poznám. A myslím, že už jsem ho našel!" řekl s širokým usměvem prodavač. Naruto se podivil.
"Opravdu?" zeptal se ho překvapeně.
Tařík přikývl.
"Ano vy!" řekl, podal mu skříňku i s kamenem.
Naruto na něj šokovaně hleděl stejně jako Hinata.
"Myslíte to vážně?!" zeptal se stále zaskočený Naruto.
Prodavač kývl a pevně mu skřínku vtiskl do rukou.
"Za žádnou cenu ale nesmí přijít do špatných rukou! Pokud by se tak stalo, svět by pohltila temnota a všechno dobré by zmizelo!" řekl vážně stařík. Naruto se cítil nesvůj, ale nakonec kývl a kámen přijal.
"Děkujeme za nákup!" řekla ještě Hinata a poté zmizeli z obchodu pryč. Prodavač si povzdechl.
"Hodně štestí, chlapče! Budete ho potřebovat!" řekl si v duchu a zamyšleně se zamračil.
Mise pro V: Jak tady píši ostatní. Chtělo by to fakt pokračování. Povídka má/měla pěkný spád. Nikdy jsem se u ní nenudila a bez dechu jsem četla, co přinesou další řádky. Achjo, konec zrovna v místě, kde to bylo nejzajímavější. Ale to už se tak u nedokončených povídek stává. Budu si muset zase domyslet jak to bude dál. Za mě to bude mít šťastný konec. Takže u další povídky... zdar!
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
„Misia L2:“ Naše trio s Gaarom sa potuluje, trénuje a nakupuje zásoby. Z Naruta sa stal schopný vodca, čo je fajn Zaujímavé bolo, aké zbrane si vyberali Všetci sú zahalení, aby ich nespoznali. Hehe, Hin platí, tá je vybavená všetkým Pozoruhodná je historka s Mesačným kameňom a jeho legendou, ktorý Naruta upútal ako magnet Mám podozrenie podľa opisu neznámej ženy, že ho tam zanechala Kushina pre svojho syna. Predavač dal kameň Narutovi s varovaním, že: "Za žádnou cenu ale nesmí přijít do špatných rukou! Pokud by se tak stalo, svět by pohltila temnota a všechno dobré by zmizelo!" A tu nám séria končí, autorku asi zaujali iné záležitosti Škoda, lebo príbeh práve začal gradovať, ale už som kdesi spomínala, že neukončovanie FF je tu ako mor Zhrnula by som svoje čítanie asi takto: Už podľa obrovského množstva čitateľov vidno, že hinata-sempai bola (dávno nebola na webe prihlásená) obľúbená autorka, píše ľahko, zrozumiteľne a pútavo Má svojský prístup k charakteru postáv, ktorý mi pripadal často humorný, ale to je môj pohľad Jednoznačne je hlavnou postavou Hinata, ktorú autorka má určite rada (ja tiež) a vo svojom príbehu jej dala skutočne mimoriadne schopnosti Ostatné postavy len dokresľujú dej. Ako som písala v úvode, mám rada spoluprácu Itachiho s Narutom a v tomto smere sa mi príbeh páčil O ostatných postavách som sa vyjadrila v komentároch pri kapitolách, kde sa vyskytovali. Ďakujem autorke za príjemné čítanie, možno sa vráti a ešte niečo pekné napíše
"Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jenom to, co vědí..." Karel Čapek
Doufám že bude pokračování. Jinak super FF jedna z nejlepších
Musim rict, ze tohle je opravdu jedna z nejlepsich FF na konoze co jsem zatim cetla.Nasla sem ji dneska a i celou precetla
Jak rikaji ostatni skoda ,ze stejne jako u par dalsich opravdu povedenych se nejspis nedockame pokracovani.
Clovek by cekal ze lidi ,ktere takhle bavi psat zapocatou praci dokonci.
Pěkná série. Jen mi mrzí, že jako pár dalších i tahle asi už nikdy nebude dokončená podle data kdy byla vložena
super séria, len jak tak pozerám na tie dátumy ... zaujimalo by ma ci bude aj pokracovanie ?
pokračování pls...jestli teda nějaké ještě je
ahojky kdy bude pokráčko? todle me moc zaujalo a strašne se mi to líbí!! jestli by to šlo pošleš mi to soukromou zpravou??? plíííííííísk
Krasa.... hmm chtělo by to rychle další
What Personality Problem Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Who is Your Naruto Date?Hosted By theOtaku.com: Anime
What Naruto Character Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Jsem fanda:
Najprv som si myslel, že toto FF prestanem čítať po tom mučení, ale nakoniec som rád, že som to nevzdal... píšeš veľmi dobre a budem len dúfať, že čoskoro pridáš nejaké ďalšie diely....
super ff chtelo by to dalsi dil
Zatial najlepšie FF co som čítal.
Tak za 1 den přečtená celá FF jsem blázen ale to o mě každý ví xD pokračovat
a co pokracovanie????(((
pokračování nebude?
chtělo by to pokračování, je to vážně skvělá FF
Můj deviantART
Teidu
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
naozaj skvele
Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!
Musim říct že poslední tři díly byly moc dobrý! x) Ten boj byl úžasnej, škoda že to nemůžu vidět jako video. Oo
Tahle série vypadá... vcelku nadějně, pokud ovšem opravíš všechny ty chyby. xD Ne, vážně, mohla by z toho být suprová povídka... Těšim se až se do ní znovu pustíš ať zjistim jak to dopadne. ^^
Nové FF:
Tsumeato 3: Bílá chryzantéma Rozhodnutí Sladké sny Sluneční paprsky a kytky po dešti
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje
skvele fakt skvele ale chcelo by to dalsie vyzera to skvele
hodilo by sa pokráčko k tejto FF...
honem další prosím
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
další další další
What Naruto Character Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
todle nemám rád nedodělané příběhy které vypadají moc zajímavě
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
jo tak to s tebou souhlasim a ze jich tu takovejch je dost tenhle je bozi ale mrzi me ze neni komplet!!!!
Tak jsem přečetl zatím všechny díly téhle série a rád bych četl dál, ale asi s tím nic nenadělám, když je tato série pozastavena. Jen doufám, že nebudu moc dlouho čekat a budu si moci přečíst další úžasné díly jak této tak i jiných sérií.
skvělý už by to chtělo novej dílek
Nakrmte mě prosim!
Adopted from Valenth
hned musím na další
dalsiiiii
jméno změněno z Akiotto na Kioshi Makoto
/>
fakt super příběh ty máš jedny stěch nejlepších tady na konoze strašně dobře se čtou a mají dobrý děj