Na hlavu padlé
Bylo jednou jedno krásné ráno.
Sluníčko svítilo, ptáčci zpívali, v říčce u jedné jeskyně si vesele zurčela voda...
...a z dotyčné jeskyně se ozývalo sprosté nadávání.
Její obyvatelé se totiž probouzeli do nového dne.
"Kdo tady nechal ty spodky?" láteřil černovlasý ninja s culíkem a prohledával okolí rudýma očima.
"No já to nebyl," ohradil se modrý, připomínající žraloka. "Přece jasně víš, že JÁ BYCH SI NA SEBE NIKDY NEVZAL SPODKY S W.I.T.C.H!!!"
"Dobře Kisame, jsi mimo podezření." Itachi zakroutil hlavou, uložil spodky do sterilizovacího igeliťáku a vydal se hledat pachatele strašlivého zločinu jejich zanechání v JEHO posteli.
Den druhý
A bylo tu další krásné ráno.
Sluníčko svítilo, ptáčci zpívali, v říčce u jedné jeskyně si vesele zurčela voda…
…a z dotyčné jeskyně se ozývalo sprosté nadávání.
Její obyvatelé se totiž probouzeli do nového dne.
“Kdo tady nechal ty spodky?“ láteřil černovlasý ninja a znovu prohledával okolí Sharinganským kukučem.
„No já to nebyl.“ Ohradil se rybí muž. „Přece jasně víš, že já bych si trenýrky s Hello Kitty na sebe nikdy neoblíknul!“
„Fajn, Kisame. Jsi mimo podezření.“ Uchiha zakroutil hlavou, uložil spodky do dalšího sterilizovacího igeliťáku a vydal se hledat pachatele strašlivého zločinu jejich zanechání v JEHO posteli.
Následovalo zase krásné ráno.
Sluníčko svítilo, ptáčci zpívali, v říčce u jedné jeskyně si vesele zurčela voda…
…a z dotyčné jeskyně se ozývalo sprosté nadávání.
Její obyvatelé se totiž probouzeli do nového dne.
“Kdo tady nechal ty spodky?“ láteřil černovlasý zabiják a přímo propaloval okolí svým Uchiha-kekkei-genkai.s.r.o pohledem.
“No já to nebyl.“ Ohradil se modrý ninja. „Přece jasně víš, že bych si na sebe nikdy neoblík spodky s Barbie!“
„Fajn, Kisame. Jsi mimo podezření.“ Uchiha Itachi už potřetí během tří dnů zakroutil hlavou a znovu se vydal hledat pachatele strašlivého zločinu jejich zanechání v JEHO posteli.
Znovu neúspěšně.
Krásná rána už mě štvou, takže dáme pro změnu ráno nádherně slunečné.
Sluníčko svítilo, ptáčci zpívali, v říčce u jedné jeskyně si vesele zurčela voda…
…a z dotyčné jeskyně se ozývalo sprosté nadávání.
Její obyvatelé se totiž probouzeli do nového dne.
„Jak to, že nemám v posteli žádný spodky?!“ Itachi se praštil po hlavě třema sterilizovacíma pytlíkama.
„Mě se neptej, já bych ti ty spodky z postele neukrad!“ rybí ninja zakroutil hlavou, nechápal svého parťáka.
„Fajn, Kisame. Ale já toho pachatele najdu!“ Uchiha vysupěl z pokoje tryskovou rychlostí a zanedlouho se již objevil před sídlem.
Postava v černém plášti s rudými mraky věšela prádlo.
Přesněji…spodky.
„Tobi přeje dobré ráno!“ zahlaholil mužíček a pověsil spodky s Hello Kitty vedle spodek s Barbie a s W.I.T.C.H.
Strašlivě rozzuřený Uchiha Itachi zrudnul vzteky ještě víc, než byl rudý dosud.
Mocně se nadechl a ještě mocněji vykřikl.
„Já snad asi opravdu jednou zabiju to…HYPERAKTIVNÍ, NA HLAVU PADLÝ LÍZÁTKO!“
Huh...menší krávovina XD
...první povídka, kde byl Tobík označen za Lízátko
dokonaly uplne uzasny *chichce se* hyperaktivni lizatko to bylo dobry jen tak dal
Tak to je číslo super, len tak ďalej hh
„Jak to, že nemám v posteli žádný spodky?!“ Oh my Jashin to je
do-ko-na-lé *jde si to přečíst znovu*
uch, úžasný...
hej to se mi líbilo co tam jen to hyper radioaktivní lízátko dělalo? nic víc než 5 hvězdiček
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
Suprozní
Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!
Tak toto sa mi pozdáva. Super. Vytočený Itachi a Tobi si to zlizne....
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
OMJ ... drsný xD.. já mít na krku rozzuřenýho Itachíka.. chudák Lízátko xD.. super Tarush
Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným...
LOL že hyperaktivní, na hlavu padlé lízatko
_____________________________________
Ale taruuš...náhodou je to super!xD
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)