manga_preview
Boruto TBV 15

Nový cíl - Hinata 006

Šestiletý hrdina

Kolem malé zvučné vesnice se rozléhal hluboký les. Toho Narutův tým využil, aby mohli z povzdálí špehovat.
„Co pak tady dělá liščí démon, pejskař a bezmocná holka?“ ozvalo se hadím hlasem z lesního porostu. Všichni se naráz otočili a naskytl se jim nemilý pohled. Dlouhý jazyk, fialově namalované oči a dlouhé vlasy. Pak tu byl ještě někdo. Brýle podle známého kouzelníka, ofinka alá šprt a krátké stříbrné vlasy. Ty dvě postavy nesly jména: Orochimaru a Kabuto. Naruto nemohl uvěřit svým očím, ale sebral odvahu a pustil se do Orochimara:
„Teď zaplatíš za to, že jsi mi vzal nejlepšího přítele a urazil jsi mé přátele.“
„Nezaplatím, to by sis mě musel chytit.“ řekl Orochimaru a na ta slova začali s Kabutem utíkat od zvukové vesnice pryč. Naruto a ostatní za ním. Nakonec se všichni zastavili na malém výčnělku. Zem zde byla pokrytá kameny a všude dokola byl les. Jen na východě nebyl protože, zde tekl vodopád. Hinata toto místo poznala: „Naruto, to je to místo ze snu!“ Naruto už jí neodpověděl, protože na něj útočil Kabuto.
„Hinato uteč odsud!!!“ křičel Naruto odrážejíce Kabutovi shurikeny.
„Nenechám vás tady!!!“ vykřikla Hinata a rozběhla se proti Orochimaru, ten jí pouhým mávnutím ruky odhodil pryč a se svým Kusangi se rozběhl proti Narutovi. Naruto využil toho, že jeho soka Kabuta teď ze zálohy napadl Kiba a Akamaru a vytasil proti Orochimaru svou krásnou blýskavou Katanu. Hinata se už do boje nevměšovala, ale neutekla. Naruto se katanou oháněl, jako kdyby katana byla přirozeným prodloužením jeho ruky. Kiba a Akamaru měli s Kabutem co dělat, ale přesto bojovali dál. Narutovi také začaly docházet síly. Naruto si uvědomoval že je to přesně jako v Hinátině snu. Teď to mělo přijít, pečeť pěti živlů, Naruto už se připravoval na onu pětimístnou bolest, když v tom cosi prolétlo vzduchem a povalilo to Orochimara na zem.
„Ještě jednou se dotkni Naruta senseie a já přísahám, že tě spálím na prach!“ naruto nemohl uvěřit tomu, co právě vidí. Na Orochimaru teď stojí šestiocasá lasička. Naštěsti měla zatím jen dva ocasy.
„Kazuki.“ Vydechl vyděšený Naruto. Orochimaru se chopil Kusangi, ale než stačil něco udělat, tělem mu projel silný elektrický výboj. Naruto přiběhl k Orochimaru a položil mu katanu na krk: „Vrať Sasukeho!“ křičel na Naruto, seč mohl ale Orochimaru ho nevnímal. Náhle Kazukiho a Naruta odhodil strašlivý výbuch. Když se probrali, zjistili, že Orochimaru a Kabuto jsou pryč. Kazuki už nabral svou normální podobu, ale byl vyčerpán. Kiba a Akamaru byli víceméně v pořádku. Naruto vzal Kazukiho do náručí a uháněl s ním do Listové. Tam ho předali Tsunade, aby ho vyléčila. Hinata byla šťastná, že se jí sen nevyplnil. Dlouho s Narutem koukali na hvězdy, ale jak bylo u Hinaty zvykem, opět usnula a Naruto ji znovu nesl Nočními uličkami k jejímu domu. Ale okno do jejího pokoje bylo zavřené a když zvonil, tak mu nikdo neotevíral. Naruto chvíli přemýšlel, co bude dělat, ale pak ho napadlo, že Hinatu vezme k sobě domů…

4.87879
Průměr: 4.9 (33 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Po, 2017-12-18 17:58 | Ninja už: 2557 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Kazuki je frajer

Obrázek uživatele YoshieH
Vložil YoshieH, Ne, 2011-07-17 10:49 | Ninja už: 4984 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Konohamarova chůva

krásné ... n_n

Naruto Online OAS - Bandai
TADY