manga_preview
Boruto TBV 15

Záhadní ninjové mise do vesnice Ukryté v Kameni

Jednoho slunečného dne jsem si chtěl zajít s Narutem na rámen, ale ani jsem tam nedošel protože mě zastavil Rock Lee a sdělil mi zprávu od Tsunade, která chtěla, abych se k ní okamžitě dostavil. Za chvíli jsme tam došli. Naruto už tam čekal. Za malý okamžik si nás zavolala a řekla nám, že nás čeká mise. Sdělila nám o ní potřebné informace. A vydali jsme se já, Naruto a Rock Lee. V této misi jsme se měli dostavit do vesnici Skryté v kameni a zastavit zloděje.
Už jsme tam dorazili. Naštěstí jsme po cestě neměli žádné potíže.
Nejdříve jsme se rozhodli, že musíme získat nějaké informace, rozběhli jsme se do celé vesnice. Asi po dvou hodinách jsme se vrátili, ale nic nového jsme nezjistili. Protože jsme nebyli ještě v jedné části vesnice. Tak jsme se chtěli podívat i tam, ale ani jsme se nevydali na cestu, když v tom na nás někdo hodil kunai. Naštěstí nikoho z nás netrefil. Potom se tam objevili dva ninjové. V tom okamžiku se vrhli na nás. Bojovali jsme jenom chvilku, protože dostali instrukce z vysílaček a utekli. Vydali jsme se za nimi. Ale pochvíli pronásledování jsme zjistili, že to byly klony. Už byla noc, a tak jsme se rozhodli, že někde přenocujeme.
Brzy ráno nás probudil divný šramot. Vstal jsem a chtěl jsem se podívat, co je to za šramot a zjistil jsem, že Rock Lee už dávno vstal. Ale on ten šramot nedělal. Společně jsme to prohledali a našli jsme ninju. Právě toho, co na nás včera hodil kunai, ale tentokrát bez parťáka. Začal utíkat a já, Rock Lee, ale dokonce i Naruto. Sledovali jsme ho až k jedné budově, do které vešel.Potom jsme to zkoušeli i my, ale bylo zavřeno. Naruto ty dveře zkusil rozbít Rasenganem a povedlo se. Vešli jsme do osvětlené chodby, ze které vedly dvoje dveře. Ty první byli zavřené, tak jsme šli do těch druhých. Dostali jsme se do místnosti, ve které byly zbraně, jídlo a podobně. Ale z místnosti nevedly žádné dveře.Tak jsme šli zpátky a řekli Narutovi, aby ty dveře rozbil. Vešli jsme do místnosti byli v ní dva ninjové ti samí jako včera. Začali jsem s nimi bojovat, bylo to těžké, ale nakonec jsme je porazili. Z té místnosti vedly další dveře, do kterých jsme vstoupili. Ve které byl ještě jeden ninja, ale vypadal zkušeněji než ti dva. Zeptal se nás co tu děláme, ale my jsme odpověděli otázkou : ,,Máte na svědomí ty loupeže?“
Začal se hlasitě smát a řekl : ,,Jo.“
Najednou vyhodil kouřové bomby a než rozplynul oblak kouře, tak byl pryč. Zkoušeli jsme ho najít, ale nic jsme nenašli. Bylo už pozdě, tak jsme si našli dobré místo k utáboření. A to se nám povedlo. Brzy ráno jsme se vydali hledat toho záhadného ninju. Šli jsme do města a zjistili jsme, že se stala zase další loupež. Vyslechli jsme svědky a ti nám popsali toho záhadného ninju jako včera. Chtěli jsme jít dál, když na nás někdo zaútočil byl to ten ninja, co včera, ale tentokrát měl pásku. Byl z vesnice ukryté v trávě. Začal na nás utočit, byl o hodně silnější než tam ti minule. Ale nakonec jsme ho porazili, už jsme ho vedli do vesnice ukryté v listí. Už jsme byli tak blízko vesnice, když v tom na nás zaútočil jeden ninja byl hodně podobný tomu našemu zajatému. Byl ale silnější sice o trochu, ale i to stačilo když jsme měli ještě hlídat toho druhého. Byl také z té samé vesnice jako ten druhý.Bojovali jsme dlouho, ale porazil nás. A zachránil ninju, kterého jsme zajali. Hned jsme se je vydali pronásledovat, ale byli jsme zranění, takže nám brzo unikli. Šli jsme pořád stejným směrem.A netrvalo to dlouho a došli jsme k jednomu domu. Bylo otevřeno tak jsme se tam šli podívat. Našli jsme výstroj stejnou jako měl ten ninja, co nás napadl Prohledali jsme dům, ale ninjové nikde.Tak jsme se vydali dál. Netrvalo to dlouho a ninji jsme dohnali. A začal dlouhý boj, ale nakonec jsme je dokázali porazit. I když jsme byli zranění tak jsme se rozhodli odevzdat tuhle misi, co nejdřív.Už jsme byli skoro u vesnice ukryté listí když v tom jeden s ninjů osvobodil a zaútočil na nás, byli jsme ještě unavený z té minulé bitvy. Bojovali jsme sice jenom chvíli, ale byl to těžký boj. Ale i tak se nám podařilo vyhrát.
Dorazili jsme do vesnice ukryté listí odevzdali misi a já, Naruto a Rock Lee jsme si mohli dát konečně vytoužený rámen

4.25
Průměr: 4.3 (4 hlasů)

Kategorie: