manga_preview
Boruto TBV 15

Naruto Uzumaki 07 - Zatím se nic neděje

Už je to týden co náš pár vyrazil na svou misi. Za těch sedm dní se nic moc nestalo.
Pomalu se začíná stmívat a tak se zastavují, aby založili tábor.
„Naruto myslíš, že tady to půjde?“ a Hináta ukazuje na palouček kde se právě objevili.
„Jo to bude ono.“
Sundá ze zad batoh a začne stavět stan. Hin se k němu přidá a pomáhá mu. Zhruba po deseti minutách usilovné práce se jim to konečně povedlo.
„A je to.“ Raduje se náš blonďák.
„Já jdu zatím pro dřevo na oheň a ty zkus najít něco ze zásob na večeři jo?“ táže se Hin a odchází do lesa.
„Jo neboj se.“ Zavolá ještě na ní než zmizne.
Jakmile si už je jistý, že je pryč tak vytáhne z kapsy malou mašli. Hodí jí do vzduchu a z mašle se stane jeho klon. Na nic nečeká a vydává se za ní do lesa. Zatímco Naruto vyndává z batohu večeři kterou si ohřejí na ohni.
Každý den jí nechává sledovat jedním ze svých klonů. Kdyby na ní zaútočily tak ať to ví co nejdřív. Zhruba za pět minut se vrátí se dřevem jeho milovaná.
„Tak tady to je“ a hodí dřevo na zem.
Naruto vezme dřevo a pomocí ohnivé techniky ho zapálí a dá opékat večeři.
„Dneska se těším už až si lehnu.“ A na důkaz svých slov zívne.
!“Copak ty jsi se včera nevyspal?“ Rýpne do něj ironicky.
„A ty se divíš celý týden hlídám já.“
„Já jsem ti říkala, že klidně vezmu jednou hlídku, ale ty ne, že to prej zvládneš sám. Tak tady to máš.“
„Ale notak nečerti se Hin.“ Brání se.
„Tak dneska si jí beru já?“
„Ne nebereš. Já to zvládnu. Použiju klony a bude klid.“
„Ale to si taky neodpočineš. A zase budeš mít míň chakry.“ Zlobí se na něj.
„Notak neboj se. Jeden klon není ani znát. Takže to bude v klidu a ty se hlavně vyspíš.“
„No tak jo.“ Nakonec svolí.
Naruto sundá již hotovou večeři a společně se najedí.
Jakmile mají dojedeno tak se Hin zvedne. Dlouze se políbí a jde si do stanu lehnout.
Naruto se za pomoci jednoduché pečetě propojí ze svým klonem, aby mu dal nové informace a nemusel to říkat na hlas.
„Takže dneska budeš mít hlídku.“ A zruší pečeť
Jeho super klon vyskočí na větev ze křoví na druhé straně paseky a začne se rozhlížet po okolí.
„Tak to bychom měli teď ještě provedu to co chci udělat už hodně dlouho.“ Mumlá si.
A začne dělat pečetě „Super klonové jutsu“ pronese a na pasece se objeví dvacet jeho klonů.
Ale každý klon má jen tolik chakry jako měl on když je vyvolával, takže všichni do jednoho upadli do říše snů. Neboť Naruto již opravdu byl unaven z toho, že celý týden nespal.
Když se ráno proudí tak ještě je celkem tma, protože slunce ještě nevyšlo. První věc kterou udělá když se trochu probere je ona pečeť na komunikaci z klony.
„takže všichni asi víte co máte dělat, že?“ Ptá se v myšlenkách svých klonů.
„Hai“ odpoví všechny jeho klony..
„To je dobře, ale jenom pro pořádek vám to zopakuji. Takže čtyři půjdete před námi abyste prohledávali terén a my nespadli do pasti. Další čtyři půjdete za námi a budete nás krýt ze zadu. A zbytek se bude pohybovat různě po okolí a prozkoumávat ho. Ale musíte být opatrný. Nikdo si vás nesmí všimnout. Hlavně o vás nesmí vědět Hinata. Jinak bych jí musel říct pravdu o této misi a to se mi nechce. Jasný? Jestli jo tak jděte.“
Zavelí jim a všichni zmizí až na jednoho. Ten přejde palouk na kterém nocovali a znovu se promění na tu mašli, kterou si Naruto dá do kapsy.
„Tak a teď udělám něco k snídani a probudím Hin.“ A ďábelsky se zasměje.
Vzhledem k tomu, že ho nenapadlo co udělat k jídlu tak uvařil čaj a donesl pár jablek které rostli na stromě na okraji paseky.
Jakmile má toto hotové tak se pomalu rozejde ke stanu kde spí jeho společnice.
Pomalu rozepíná zip stanu ho rozepne. Opatrně vleze do stanu. Nechce jí vzbudit moc brzy.
Když už je u ní tak se nad ní nahne a políbí jí. Ona se jenom zavrtí a spí spokojeně dál. Znovu udělá to samé. Výsledek je stejný akorát má na tváři úsměv, ale spí stejně dál. (Asi se jí to líbí Smiling ) Tak tentokrát jí políbí déle než v předchozích pokusech. A zabralo to. Hin pomalu otevře jedno oko pak druhé. Pořádně si prohlídne to co se jí to opovážilo zbudit. Jakmile si všimne kdo to je tak se usměje. „Dobré ráno Naruto–kun.“ A přitáhne si ho k sobě a začnou se vášnivě líbat. Po deseti minutách toho oba nechají a jdou se najíst.
„Dnes bychom měli dojít do jednoho města. Zhruba kolem oběda bychom tam měli být.“ Oznamuje Naruto který se dívá do mapy. (Ano čtete správně on umí číst v mapě Smiling)
„Vážně a jak dlouho v tom městě zůstaneme?“ okamžitě se zajímá Hin.
„No já nevím. Mohli bychom si dát na takové dva dny menší pauzu a ubytovat se tam v hotelu.“ Nakonec řekne po menším přemýšlení.
„Ale pak bychom museli zrychlit, protože loď nám odplouvá za týden a další jede až za čtrnáct dní.“ Dodá ještě.
„Neboj se do přístavu v zemi Blesků to stihneme včas.“ Začne Hin a už se těší na měkkou postel v hotelu.
Mezi tím co Hináta jí tak Naruto pomalu sbalil celí tábor a už jsou připraveni na cestu.
„Tak můžeme jít?“ Optá se jí když konečně dojí.
„Jo můžeme.“ Odvětí se zářivým úsměvem. A vyrazí jako první.
Naruto jde vklidu za ní a nechvátá. Rád se na ní dívá. Pořád se nemůže nabažit její krásy.
Hináta moc dobře ví, že jí celou dobu pozoruje, ale nevadí jí to. Je ráda, že může být konečně s Narutem.
Po únavné cestě která trvá již dvě hodiny se konečně dostávají do onoho zmíněného města.
Naruto se jde zeptat jedné paní kde je zde ňáký hotel.
„Paní promiňte, že vás otravuji, ale chtěl jsem se zeptat kde je v tomto městě hotel?“ A zářivě se na ní usměje.
„Ale mladý muži nemusíte se omlouvat. Hotel je v téhle ulici na konci.“
„Děkuji vám.“ A z těmito slovy odchází od staré paní.
Jde tam kam ho poslala následován Hin.
Najednou se ocitnou před nádhernou budovou na které je napsáno „Hotel Divoký Býk.“
„Zajímavý název pro hotel.“ Jenom tak pronese a vejde. Jde rovnou k recepci.
„Dobrý den já bych chtěl dva pokoje prosím.“ Slušně řekne ženě za pultem.
„Pardon pane už máme volný jenom jeden pokoj.“
„Cože?“ vYjekne.
„Naruto mě to nevadí. Jestli nemají jiný pokoj tak si ho vezmi.“ Vloží se do toho Hináta.
„Tak dobrá. A jsou v tom pokoji aspoň dvě postele?“ radši se ještě zeptá.
„Pardon, ale je tam jenom manželská postel.“
„Tak co Hin?“ radši se jí na to zeptá. Ale je červený jako rajče.
„Mě to nevadí Naruto.“ Odpoví mu, ale je mnohem červenější než on.
„Takže mi ten pokoj bereme.“ Znovu se obrátí na recepční.
„Tak tady máte klíče. Je to pokoj 205. přeji příjemný pobyt.“ A podá mu klíče.
Naruto si vezme klíče a společně z Hin jde do jejich pokoje.

4.92453
Průměr: 4.9 (53 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tulines-kun
Vložil Tulines-kun, Čt, 2010-03-25 00:22 | Ninja už: 5358 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Čím dalej to čítam tým je to lepsie Laughing out loud teším sa až si prečítam další diel Smiling

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Ne, 2008-12-28 18:22 | Ninja už: 6203 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

tak z tohohle sem měla absolutní výtlem!

(Ano, čtete správně, on umí číst v mapě)

,,Já bych chtěl dva pokoje, prosím."
,,Je mi líto, máme volný jenom jeden pokoj."
,,Cože?!"
„Naruto, mně to nevadí. Jestli nemají jiný pokoj, tak ho vezmi.“
„Tak dobrá. A jsou v tom pokoji aspoň dvě postele?“
„Pardon, ale je tam jenom manželská postel.“
„Mě to nevadí.“
,,Přeji příjemný pobyt."
Nevím jak to myslela a já v tom ani radši nehledám skrytý význam...

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2008-11-24 10:56 | Ninja už: 6389 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

to jsem zvědavý co se stane

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, St, 2008-11-19 18:10 | Ninja už: 6166 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

ďalší pekný diel

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele _Naruto-chan_
Vložil _Naruto-chan_, Po, 2008-11-17 20:43 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

BOZEEE rychlo pokracko ... dneska nezaspim abo dovtedy kym nebudem citat dalej :DD ej ej som zvedava co sa take stane Laughing out loud

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, Po, 2008-11-17 18:42 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Děkuji vám všem za komentáře. Vážně to potěší.

Obrázek uživatele Minato Uzumaki
Vložil Minato Uzumaki, Po, 2008-11-17 17:41 | Ninja už: 5863 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

udelej rychle dalsí dil likvidatzore ale jinak to mas skvelí doufám ze to nejak nepokazíš!!!!!!!!!pěknýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-11-17 16:31 | Ninja už: 5972 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Vážně moc krásné Smiling Už aby bylo pokračování Eye-wink

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Po, 2008-11-17 13:35 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

me asi nejvic dostala poznamka,ze Naruto umi cist v mapeXDuz se tesim na prvni noc v hotelu
Deisaku:nejak mockrat komentujes stejnou vec=D

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Po, 2008-11-17 04:13 | Ninja už: 6172 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Tak to vyzerá nebezpečne Sticking out tongue

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Po, 2008-11-17 04:13 | Ninja už: 6172 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Tak to vyzerá nebezpečne Sticking out tongue

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Po, 2008-11-17 04:13 | Ninja už: 6172 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Tak to vyzerá nebezpečne Sticking out tongue

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Po, 2008-11-17 04:12 | Ninja už: 6172 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Tak to vyzerá nebezpečne Sticking out tongue

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Po, 2008-11-17 04:12 | Ninja už: 6172 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Tak to vyzerá nebezpečne Sticking out tongue

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Po, 2008-11-17 04:12 | Ninja už: 6172 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Tak to vyzerá nebezpečne Sticking out tongue

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Po, 2008-11-17 04:12 | Ninja už: 6172 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Tak to vyzerá nebezpečne Sticking out tongue

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Svata sensei
Vložil Svata sensei, Ne, 2008-11-16 21:33 | Ninja už: 5992 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Perfektní!!!!!Honem další díl,nemohu se dočkat.

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Ne, 2008-11-16 21:24 | Ninja už: 6087 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

Naruto s Hin v hotelu? to chcu vidět další dílek Laughing out loud

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele gembler92
Vložil gembler92, Ne, 2008-11-16 20:17 | Ninja už: 5979 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

pekny neni co dodat