Svit slunce 10
Svit Slunce 10
Tsunade sebou trhla a odskočila od Naruta. Z ležícího těla začala proudit rudá chakra.
"Shizune rychle odnes Hinatu!" vykřikla Godaime.
Přiskočila k Narutovi. Nashromáždila největší sílu co mohla do ruky a udeřila. Země se otřásla a Tsunade jen vytřeštila oči. Její úder byl zablokován pouhou rukou.
"Omlouvám se," zachrčel Naruto.
"Nikomu tu nic neuděláš!" vykřikl Naruto na lišku.
"Už jsi kompletně v mé moci," odpověděla posměšně liška.
Tsunade si připadala jak v pekle. Okolo ní proudily proudy chakry vystupující z Naruta. Před očima se jí míhala mlha a nebyla schopná cokoliv udělat.
"Hokage-sama!" uslyšela výkřik z dálky. Někdo ji popadl za ruku a odtáhl ji dál od Naruta.
"Kakashi?" vydechla unaveně Tsunade a sedla si na zem.
Ten stál vedle ní, sharingan odhalen a těžce oddychoval.
"Je tam ještě Hinata," řekla Shizune, která k nim přiběhla, "vyhlásila jsem stav pohotovosti."
"Jak dlouho jsem tam byla?" zeptala se omámeně Tsunade.
Okolo nich se shromáždila početná skupina ninjů.
"Co se to děje?" ozývalo se davem.
"Démon se probouzí," vykřikl někdo.
Všechna rudá chakra, která byla v prostoru se vpila během okamžiku do Naruta. Ozval se obrovský výbuch a vzduchem se ozval štěkavý smích.
"Konečně jsem venku!" vykřikla obrovská devítiocasá liška. Pomalu se přikrčila a chystala se k útoku.
"Připravte se!" vykřikl někdo z davu.
U tlamy se začala vytvářet podivná rudá koule.
"NE!" vykřikl Naruto, tentokrát on byl zavřený za mřížemi.
"To nedovolím! Zachraň Hinatu, nic jiného se od tebe nečeká!"
Rudá chakrová koule začala modrat a jakmile se zbarvila na kompletně modrou tak zmizela.
Liška sebou zuřivě trhla. Jedním ocasem popadla opatrně Hinatu a připravila se ke skoku.
Zavála vichřice a liška byla pryč.
"Kakuzu, Hidane devítiocasý démon se dostal na svobodu. Bude to ještě jednodušší. Přiveďte ho,"
ukončil krátkou řeč mihotavý hologram a v zápětí zmizel.
"Konečně nějaká zábava," řekl Hidan a vstal.
"Je to nejmocnější démon, když si nedáš pozor tak umřeš," řekl potichu Kakuzu.
"To bude bolest," rozplýval se Hidan.
"Jdeme," řekl jen druhý z Akatsuki a zmizeli.
"Hej ty liško! Jak je na tom Hinata?" vykřikl Naruto.
Chvíli čekal na odpověď, ale nedočkal se.
"Takže ty takhle?" řekl potichu a začal se soustředit.
Liška se chystala k dalšímu odrazu, ale z ničeho nic si sedla a nedokázala se hnout.
"Udělám pro ní cokoliv!" vykřikl Naruto.
"Ještě jednou mě budeš ignorovat a zachráním ji po svém."
"Jako kdybys věděl jak," ozvala se liška.
Naruto se zadumal a dostal ze sebe: "Kdo je to ten Rokubi no Raijuu?"
"Šestiocasý démon."
"Cože?" vykřikl Naruto.
"Jediné TO, ji teď může zachránit," odpověděla liška klidně.
"Nebo chceš, aby umřela?" dokončila kousavě.
"Ne," vydechl Naruto.
"Můžeme pokračovat?" zeptala se liška.
Naruto se přestal soustředit a opřel se zády o klec.
Liška se odrazila a pokračovala za svým cílem.
"Hinato vydrž! Zachráníme tě," vykřikl Naruto sklíčeně.
Tsunade se unaveně opírala o stůl v pracovně a poslouchala hlášení. Anbu odešli a Tsunade potichu řekla: "Nikdo nic neviděl, neslyšel a nikde se nic nestalo. Jak je možné, že v celé zemi nikdo neviděl obrovskou lišku."
"Stále mi běhá hlavou proč se zastavila v tom útoku? Modrá chakra?" přemýšlela Tsunade, "Co se to děje?"
Vyrušilo jí otevření dveří. Pohlédla na vstupujícího a poznala Nejiho.
"Tsunade-sama?" zeptal se potichu Neji.
"Ano Neji?" odvětila Tsunade a zahleděla se na něho.
"Tady jsem něco našel," řekl rychle, upustil nějaký pergamen na zem a vyběhl z místnosti.
"Cože?" řekla prudce a vyskočila ze židle. Pomalu vzala pergamen a rozložila ho.
"Uzumaki Hyuuga Naruto."
"Co to znamená?" vykřikla zmatená Tsunade.
Liška doslova letěla a překonávala velké vzdálenosti během chvíle.
"Skrčku! Někdo nás pronásleduje," zavrčela liška a dívala se na Naruta, který seděl v kleci.
"Jak ti může někdo stíhat?" odvětil potichu.
Liška si odfrkla a pokračovala: "Budeme muset bojovat."
"Jsi snad nejmocnější démon a máš z nich strach?" odvětil kousavě Naruto.
"Kakashi! Okamžitě chci, abys našel Kushinu!" vychrlila Tsunade na Kakashiho.
"Jedinou stopu co máme, je tento svitek," dokončila rychle a podala mu kus pergamenu.
"Podle toho co říkal Naruto, to vypadá na nějakou vzdáleně příbuznou."
"Co tu ještě děláš? Vem si koho chceš a přiveď ji sem!" dokončila hrozivě Tsunade.
Kakashi se jen otočil a zmizel.
"Co je to vůbec za svitek?" zadumal se.
"Svatební listina?"
"Cože?"
Kakashi se jen rozesmál a pokračoval v cestě.
"Sakuro tebe jsem akorát hledal," řekl Kakashi a zastavil se, když spatřil jdoucí dívku proti němu.
"Co potřebujete sensei?" zeptala se Sakura.
"Mise, musíme rychle," řekl jen Kakashi.
"Nemůžu jít teď na misi," odpověděla.
"Jedná se o Naruta," oponoval.
"Cože?" vykřikla Sakura.
"Podrobnosti ti řeknu cestou. Pospícháme," dokončil a vydal se chůzí k bráně. Sakura se rozběhla za ním.
"Kuchiyose no Jutsu," vykřikl Kakashi a předním se objevila smečka psů.
"Dokážete ji najít?" zeptal se a natáhl ruku s pergamenem.
"Tu Hyuuga nebo tu druhou?" řekl Pakkun a zadíval se na ně.
"Tu druhou."
"Bude to těžké, ale půjde to," odpověděl psík a otočil hlavu k ostatním psům.
Všichni se rozprchli a zůstal tam jako jediný Pakkun.
"Půl hodiny a budu vědět kde začneme," řekl Pakkun.
"Sakuro za půl hodiny tady u brány, nedá se nic dělat," řekl Kakashi a zmizel s Pakkunem.
"Co to bylo za pergamen?" zadumala se Sakura.
"Už jsou tu!" vykřikl Naruto na lišku.
"Já vím," zavrčela.
Do pravého boku lišky se zabořila Hidanova kosa, ale jen neškodně sklouzla dolů.
"To vypadá na parádní bolest," vykřikl Hidan uhýbajíc před úderem jednoho z ocasů.
"Teď Hidane!" vykřikl Kakuzu a prudce se odrazil do výšky.
Kakuzu zpevnil ruku a udeřil vší sílou do lišky. Ta se prudce ohnala a zabořila Kakuzu do země.
Ale to už Hidan vhrnul kosu, která obmotala lišce krk. Hidan zatáhl a obrovská liška se svalila na zem.
"Sakra co děláš?" vykřikl Naruto, ale bylo ticho a odpovědi se nedočkal.
Další úder a liška byla opět přišpendlena k zemi.
"Kakuzu na něco jsem přišel!" vykřikl Hidan uskakujíc liščím ocasům.
"Je to moc lehký!" dokončil.
"Polevíš a umřeš idiote," odvětil Kakuzu a odskočil dál od zmítající se lišky na zemi.
Začal dělat pečetě. Spusta pečetí v rychlém sledu.
"Už tak brzo?" zeptal se Hidan zkroušeně.
"Gekihasuru Fukjú!" vykřikl Kakuzu a lišku obklopila podivná modrá barva.
"Co se to děje?" vykřikl Naruto.
"Omezuješ moje možností!" vykřikla bolestně liška, "potřebuji veškerou sílu a ty ji blokuješ!"
"Cože?" zeptal se nechápavě Naruto.
"Nedokážu využít všechnu moji sílu a ani ten zlomek a už vím čím to je," odvětila liška rychle.
Najednou se začali otevírat vrata od klece. Naruto mrknul a stál mimo klec a liška byla za vraty klece.
"Cože?" zeptal se Naruto.
"Nemůžu ovládat své síly. V tobě je něco silného, proto pro tentokrát ti předám vedení," řekla rychle liška.
"Jak je to možné?" vykřikl stále divící se Naruto.
"Ta holka," zavrčela liška, "jdi než nás zabijou."
"Kakuzu jak dlouho ještě?" zeptal se Hidan, který netrpělivě pozoroval lišku.
"Nechal jsem vás čekat?" zeptal se burácivě Naruto v kompletně uvolněné pečeti démona.
"On je Jinchuuriki?" zaklel Hidan.
"Co teď?" zadumal se Naruto, "ta síla je šílená."
"Musím se zbavit toho co vyvolal ten modrý oheň."
"Oheň?" napadlo ho.
"Hinato!"
Liška se prudce zvedla a otočila hlavou dozadu. Řetěz omotaný kolem krku povolil a doslova se roztekl.
Hinata ležela obmotána jedním z ocasů a okolo ní plála rudá chakra, chráníc ji před modrým ohněm.
Pomalu se otočila zpět a zahleděla se na ně.
"Kakuzu proč to nefunguje?" zeptal se Hidan, který se přikrčil a popadl kosu.
"Potřebuji víc času. Sežeň mi minutu času a je náš," vykřikl Kakuzu unaveně.
"Jasně," řekl partner a rozběhl se k lišce.
"Co teď?" zadumal se Naruto.
"Nevím jak se to ovládá," zašeptal Naruto.
"Půjde Rasengan?" zeptal se sám sebe.
U tlamy se začala vytvářet obrovská modro rudá koule z chakry.
Hidan se jen usmál.
"To bude něco podobného jako u té dvouocasé," zamyslel se Hidan, "to by neměl být žádný problém."
Liška trhla hlavou a doslova zabořila čumák do země. Ozval se obrovský výbuch. Tlaková vlna ničila vše v okolí.
Liška zabořila drápy do země a přikrčila se.
Najednou pohasl modrý oheň obklopující lišku.
Ozval se hlas: "Stálo to čtyři moje srdce, ale teď je konec."
Okolo lišky se začalo formovat podivné vězení, ze země vyrazili šlahouny a obmotali lišku. Pokusila se vstát, ale nedokázala se ani hnout.
"Co to je?" vydechl Naruto.
"Náš konec," řekla jen liška.
"Ne!" vykřikl Naruto.
Ahoj
Je tu další díl po hodněěěěě dlouhé době, drobet jsem ho protáhl jako takovou kompenzaci za to čekaní. Snad se bude líbít.
Mise Obl: Takhle to teda zkomplikovat... to se nedělá. Proč všechny povídky jsou na začátku poměrně jednoduché a čím víc mají kapitol se to musí víc zaplítat a být složitější? Nebo je to jen můj dojem? Určitě něco Naruto vymyslí, je přece jednička v překvapování lidí. To by bylo aby nebylo. Škoda, že se víc neštengrují ti dva červenočerní kabátníci...
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
To NarutoUzumaki-H...: Jsem rad ze smakuje
To Tomon: Urcite to nebude tak dlouho jako predtim, ackoliv mi zacina brzo zkouskove
To Rinushqaaa: Uz se mi v hlave formuluje pokracovani takze brzo tu bude
To Minato Uzumaki: Diky za pochvalu
To s.u.z.k.a: *Cervena se*
edit: Uz to mam skoro napsane, zitra to sem hodim
http://147.32.8.168/?q=node/32457 <--- můj seznam FF
Pěknej dílek!!! Už dlouho jsem se těšila na tvé psaní! Docela se mi stýskalo po tvých FF, a tohle je BOMBA!!!
Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.
Make your own banner at MyBannerMaker.com!
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´ ¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´
´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶ ´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´
´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´
´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´¶¶¶ ´´´¶¶¶´´´
´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´ ´´ ¶¶¶ ´´´´¶¶¶´´´
´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ´´´´¶¶¶´´´
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶ ¶¶¶¶´´´´´¶¶¶´´´´
´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´
´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´
je to bomba tak pekne prosím další díl!!!!!!!!!!
supernee rychlo pokracko!!!!!!!!!!!!!!plsss newiem sa dockatt
Rozhodně se líbil a jestli nás nenecháš čekat moc dlouho na další, není ti co vytknout
Quilibet fortunae suae faber
The Sealed Kunai - nejlepší dokončena Naruto FF
zajímaví a super
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!