manga_preview
Boruto TBV 15

Psanec 21 - Legenda přežije i smrt

„Myslím že to pro nás nevypadá ani přes tu obří přesilu až tak dobře. Jestli má dost chakry, mohl by klidně poslat do věčností celou vesnici.“ Zamyslela se nad možnou budoucností Shizune.
„Co budeme dělat??“ Zatřásla se Hinata.
„Tady už snad pomůže jenom zázrak.“ Zabědovala Kurenai.
„Já…konohu…nedám!“

Ve vesnici začala vypukat panika, otřesy země byly dosti značně cítit na všech koncích vesnice. Zpráva o padnutí Naruta a nejapném počínání Danzoua se dostala k uším snad každého obyvatele v rekordním čase. Každý kdo mohl přišel před budovu Hokage aby se zúčastnil možná posledního shromáždění ve vesnici.Všichni chtěli naposledy spatřit mladíka, jenž za ně bojoval a položil za ně i svůj život, přesto že ho většina pokládala za zrádce vesnice.
„Koukněte, lidi se sem začínají scházet.“ Upozornil na nečekaný jev Kiba.
„Copak jste na hlavu, utečte dokud můžete! Je to tady nebezpečné!“ Začala na všechny pořvávat Kurenai, ale ani jeden z obyčejných obyvatel Konohy nehodlal vzít nohy na ramena.
„Nikam nepůjdeme, jsme v tom všichni společně!“ Prohlásil jeden postarší muž v zašpiněných a potrhaných šatech. Konohamarovi se jeho počínání líbilo, ale stejně jako každý ninja z vesnice nechtěl aby přišel na zmar jeden jediný lidský, nevinný život.
„Pokud tady budete, nemůžeme vám zaručit vaší ochranu.“ Řekl Chouji a začal si prokřupávat klouby na rukou.
„To nevadí.“ Odvětila jakási žena v stejně chudém oblečení jako měl muž. „V jste tu vždy byly pro nás, teď je čas se za to odvděčit.“ Pousmála se.
„Ty lidé jsou snad ještě vetší blázni než jsem si myslel. Místo toho aby utíkali, ještě si sem přijdou dobrovolně.“ Začal hokage skládat pečetě a za chvíli z roztrhnutých ulic vytrysklo několik galonů rozžhavené lávy.
„Doháje!“ Zařval Chouji a použil svou techniku zvětšení aby se pokusil zakrýt obyvatele před tou tělo ničící tekutinou. To se mu díky bohu podařilo, ale jeho ruce to odnesly v součtu všech zachráněných lidských životů. Přesto že jejich kontakt s lávou nebyl nijak dlouhodobý, byly téměř tak křupavé, jako Choujiho oblíbený pokrm. Ino však ihned zareagovala a začala mladíkovo zraněné léčit.
„To bylo těsný, díky Chouji.“ Řekl Kiba a následný jeho pohled spočinul na usměvavé tváři jejich protivníka.
„Měli bychom začít něco dělat, než bude Konoha totálně rozbořená.“ Prohlásil a chtěl se proti muži v obvazech rozběhnout, když v tom ho za rameno chytla Hinata.
„Kibo…je to nebezpeční.“
„Hinata má pravdu, bez jakéhokoliv možného plánu nemáme sebemenší šanci ho porazit.“ Přitakala dívce Tenten. Kiba se jen rozpačitě zamračil. „A co mam jako dělat, nevydržím se jen tak koukat a vrchní taktik nám jaksi natáhl brka.“ Jenom co dořekl větu se svým sarkastickým tónem, obdržel pěstí do tváře od Choujiho. Ten sice ruku neměl ani z dvaceti procent v pořádku, ale na Shikamara si šáhnout nenechal. Chlapci okamžitě došlo co řekl a tak raději ani dál neprotestoval. Jen pozoroval Choujiho zamračený pohled.
„Koukni se na to, kvůli tobě sem přišla celá vesnice. Všichni se chtějí podívat na tvou mrtvolu.“ Začal se Danzou smát Narutovu tělu, přičemž byl k němu otočen zády a pozoroval paniku v konoze.
„Jsou tady…všichni…“
„Škoda že si je zklamal…škoda pro tebe.“ Zasmál se zkázochtivě a začal dělat další pečetě, po jejichž dokončení začala vytékat láva že všech otvorů v zemi. V tutéž chvíli se kolem Narutova těla udělal jakýsi červený mrak, který ze sebe začal vydávat ohromné teplo. To ucítil i nositel zkázy na svých zádech a vyděšeně se otočil.
„To…to není možné!“
Narutovo popálené tělo se začalo zvedat na své nohy, přesto že jeho vzhledu by se musel leknout i kdejaký přízrak.
„Snad sis nemyslel, že na démona, jenž rozpoutává paniku ohněm, můžeš vyzrát jeho vlastní zbraní!“ Prohlásil naštvaným tónem.
„Jak...je to možné!“ Vypískl hlasitě Danzou, čímž upoutal pozornost všech lidí na zemi, jenž se snažili ukrýt před jeho lávovým šílenstvím.
„Nemohu zklamat tolik lidí, když na mě závisí osud vesnice!“ Začal se rozhlížet kolem.
„Máš už být dávno pod drenem! Co si na tom nepochopil?!“ Zařval Danzou na Naruta. Láva naštěstí nestoupala moc rychle a tak ninjove stihli přesunout všechny obyvatele na střechy budov.
„Naruto žije…“ Rozzářil se Konohamarův úsměv poté, co se konečně zastavil, po zachraňování lidí.
„Zázrak, se dostavil.“ Pousmála se Kurenai.
„Věří ve mně a já se jim za to odměním. Důvěra bylo to, co sem si vždycky přál a nyní jsem jí dostal od celé vesnice.“ Mrak kolem Naruta se začal přeměňovat v první Kyuubiho ocas.
„Menší čára přes rozpočet, ale jestli si myslíš, že mě donutíš vzdát, tak si na omylu.“ Zamračil se.
„Byla by to nuda, kdyby si se vzdal.“ Pousmál se Naruto takovým způsobem, že to donutilo Danzoua vytáhnout svou Katanu a rozběhnout se proti Narutovy. Ten se ani nebráni, jenom stál a koukal. Kov z útočníkovy zbraně se ho ani nedotkl a ihned při střetu s Kyuubiho chakrou se roztekl, jako voskovka při doteku s žárovkou. (Neřešte, jako male jsme dělal blbosti Laughing out loud )
„To…není možný.“ Hleděl nevěřícně na potůček kovu, tečící po střeše dolů z budovy.
„Vypadá to, že je ti jasné, že si prohrál! Mě nezajímá tvé škemrání o život! Za to co jsi udělal konoze,si nezasloužíš zůstat na živu. Jediné, co si zasloužíš, je smrt!“ Udělal nejdříve dva stínové klony a poté nastavil ruku, na níž mu začala rotovat Kyuubiho chakra a tvořit se rasengany.
„Počkej…to…to nemůžeš!“ Začal se Danzou zděšeně bránit. To už ho ale Narutovo klony chytili za ruku a záda aby se nemohl Narutovu útoku vyhnout.
„A tys mohl!“ Zařval. „Tys mohl zabít Tsunade, nechat vyvraždit půlku konohy a druhý polovině sebrat majetek??“ Podíval se smutně na všechny ty lidi na střechách a poté na červenou kouli rotující mu v ruce. „Řekni poslední sbohem! Jestli máš komu!“ Rozběhl si proti zadrženému muži a zarazil do něho svou rotující rudou kouli, s jejíž rudou barvou se začala mísit jeho krev. Bezvládné tělo bez života, spadlo na zem. Narutovo klony se rozplynuli a Kyuubiho chakra začala pomalu mizet, ale popáleniny po Danzouovo technice vyléčeny nebyly. Naruto se svalil na zem a těžce dýchal. Láva jenž byla vyvolána Danzouoovo technikou se s jeho smrtí přestala objevovat a pomalu ustávala. Ino a zbytek těch, které měl Naruto zachránit z kanálu Konohy, ihned vyskákali za ním, na střechu hokage. Blondýna ihned začala s léčbou popálenin, ale ty se hojili jen velmi neochotně.
„Potřebuju pomoc!“ Zaječela ze střechy a několik mediků se ihned objevilo vedle ní.
„Kibo, Tenten najděte nějakou nepoškozenou budovu v okolí, musí na operaci!“ Zaječela blondýna a oba dva jmenování se ihned vydali hledat vhodnou budovu. Kiba měl větší štěstí než jeho ženský kolega a i za pomocí akamara se mu povedlo najít vhodnou nepoškozenou budovu, kam Chouji pomocí svých ještě ne zcela zdravých rukou přenesl Naruta a Ino i s mediky mohla započít operaci na záchranu jeho života.

Poznámky: 

Tak, další díl na světě a asi vás budu napínat i nadále. Ještě se těžte na jeden díl Smiling tam už snad bude všem záhadám konec Eye-wink
Ve středu se nevydává, takže takové malé předsilvestrovské vydání Smiling

4.97059
Průměr: 5 (68 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2021-03-23 11:18 | Ninja už: 4387 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise pro V: Tak snad ten šťastný konec přece jen nastane. Hodilo by se to. A tu hlášku, že formální tituly nejsou to podstatné, ale že rozhodují činy... napadají mě analogie na konkrétní lidi, například v politice, ke kterým by se to hodilo též.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Uzumaki Naruto-san
Vložil Uzumaki Naruto-san, Čt, 2009-04-16 19:43 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

jáááááj Danzou dostal dostal hahahaha!!!suppper díl,snad dopadne ta operace dobře!

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Po, 2009-01-12 20:37 | Ninja už: 5845 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

byl to úplně super dílek Smiling jen tak dál xD už teď se těšim na další

Obrázek uživatele Izumi Hitari
Vložil Izumi Hitari, Čt, 2009-01-08 12:55 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

mno ja se upa těším na další dil jako Laughing out loud hej tež sem dělala tak eblbotti taky z rozpalenou žarovkou a voskovkama XD nejsi jediny XD

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Po, 2009-01-26 11:04 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Skvele ddufam , ze ho zachrania Laughing out loud
UZ SA STRASNE TESIM NA POKRACKO Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, St, 2008-12-31 21:35 | Ninja už: 6211 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

*výraz naprostého překvapení* to bys ani nebyl ty, kdybys to nezapomatl, žhe? Kakashi YES další díl *skanduje*

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, St, 2008-12-31 12:03 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

super těším se na další

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, St, 2008-12-31 11:56 | Ninja už: 6120 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Danzou to schytal Danzou to shcytal!!! *skáče s radostným úsměvem po pokoji* Danzou to schytal!!!
Ehm, fakt povedenej díl. Je to lepší díl od dílu.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, St, 2008-12-31 11:38 | Ninja už: 6076 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

Smiling pěný pokračování jen tak dál Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, St, 2008-12-31 10:55 | Ninja už: 6191 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Proč mám pocit, že Naruto přežije....Já nechci happyeeeend! xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, St, 2008-12-31 01:01 | Ninja už: 6161 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Juu, Danzou to schyytaaal, Danzou tooo schyyytaaaal, *skanduje po tichu* Je to super Laughing out loud

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Krian
Vložil Krian, Út, 2008-12-30 22:55 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

TV Bijuu... je to goood aaa jak ja mam rad tenhle pribeh... pokracko od pokracka lepsi.... a danzou dostal Jupííííí

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-12-30 22:51 | Ninja už: 6233 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Juuuj, pokračuje to skvele Laughing out loud Naruto sa vyznamenáva Smiling
Už som zvedavá, čo bude ďalej...
Inak, tá červená tam sadne Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, Út, 2008-12-30 22:38 | Ninja už: 6095 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

hej brasko to se opravdu povedlo umis psat poutave uz se tesim na dalsi dil Laughing out loud

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?