Akatsuki andílci
Aka-barák navštíví neAka-kouzelník, který prostě dělá neAka-chyby a chudáci Aka to schytají v plné dávce
Bláznivá komedie, kde veškerý zdravý rozum je zmuchlán do kuličky a hozen do koše na radiaoktivní odpad!
Něco, co mne napadlo v noci a musela to hodit na papír!
Jinak esli se tu někdě něco vyskytuje podobného, tak Gomen, nevím o tom :-)
Jiné probuzení
Uprostřed temné noci a obývacího pokoje rozlehlého sídla se zničehonic objevil muž a chlapec. Stařec měl dlouhý bílý vous, strakatý plášť a v ruce kouzelnickou hůlku. Blonďáček vedle něj byl oblečený jako urozený pán a strašně se mračil.
„Mistře Merline, kde to jsme?“ otázal se po chvilce rozhlížení mladík.
„Těžko říct, Artuši,“ odpověděl kouzelník a zmateně se škrábal na poloplešaté hlavě.
„No rozhodně to asi není to, kam jsme chtěli!“ začal se rozčilovat mladý kralevic.
„Třeba je,“ odvětil na to naivně Merlin.
„Máš snad pocit, že Sněhurka a sedm trpaslíků žijou v něčem takovým??!“ už na něj řval kluk a před nosem mu máchal trenkama velikosti XXL, které sebral z gauče.
„To asi ne,“ uchechtl se starší muž s lehce stařeckou demencí.
„Tak mě koukej vzít za Sněhurkou! Máme rande a jestli ji nechám čekat, dá přednost Krasomilovi a to mě asi zabije!!!“ už skoro vyl hanbou.
„Jak si přeješ, králi,“ uklonil se Merlin a v duchu si myslel něco o rozmazlených dětech.
Třikrát švihnul svou hůlkou a pronesl zaklínadlo. Kolem dokola probleskla zlatá záře a projela celým domem.
„...................................!“
„Merline?“
„Ano, Artuši?“
„My jsme pořád tady!!!!“ ječel na něj hystericky mladý vojevůdce.
„Tak do třetice všeho dobrého,“ zazubil se nevinně Merlin a máchnul hůlkou ještě rychleji.
Postavy zmizely a z jejich návštěvy tu zbyla jen nažloutlá záře.
Poslední Merlinova myšlenka zde patřila tomu, co že to zase bylo za kouzlo, které nevyšlo.
Za pár hodin nastalo krásné ráno. Slunce se vyhouplo na dráhu svého denního maratonu a ptáci začali prozpěvovat své nekonečné árie.
S novým ránem se začal probouzet i velký dům plný obyvatel.
První člověk se zvedl z postele a navlékl si na sebe svůj černý plášť s rudými mraky. Ještě se zalepenýma očima došel do koupelny na záchod. Jeho partner v noci tak šíleně chrápal, že se vůbec nevyspal. Měl by ho obětovat Jashinovi a byl by klid!
Došel až k záchodu, rozepnul kalhoty a ... něco chybí!!!
Zamračil se.
„Copak ještě spim?“ proběhlo mu zmateně hlavou.
Šátral rukama dál, ale pod pasem prostě nic k nalezení.
Vyvalil oči a ohnul se, aby se podíval, co se to tam dole děje.
Stačil jeden pohled a narovnal se jako svíčka s těžkým ruměncem na tváři.
Doběhnul k zrcadlu, kde stále nevěřícně sledoval dlouhé stříbrné vlasy s lehkými odlesky do fialova, dlouhé řasy, klenutá ústa a hrdou bradu. Instinktivně zvednul ruce a dotknul se hrudníku.
„To není...!“ třásl se mu hlas.
Začal se klepat.
Pak se tichý domem rozlehl zděšený ženský jekot.
Ten řev probudil zbytek Akatsuki osazenstva, ktřeré se ihned rozběhlo po směru hluku. První se hrnul Pein.
„Kdo zase ubližuje Konan, vy bando nechutných chlípníků!“ řval rozzlobeně na celé kolo.
Doběhli do koupelny a zůstali zírat na atraktivní bělovlásku jen lehce zahalenou v Aka-plášti.
„Co tu chceš, ženská?“ mračil se vůdce se zbytkem bandy za sebou.
„To jsem já, Hidan!“ štkal bývalý Hidan.
„Nekecej, Hidana poznam!“ zavrčel Pein.
Navzdory výhružně stojícímu veliteli se Hidanka začala řehtat.
„Čemu se, sakra, směješ?!“ zrudnul zrzavý.
„No už jste se viděli vy?“ skoro slzela bělovláska.
Vůdce ztuhnul. Až teď si všimnul, že jeho hlas nabral lehkou fistuli.
„To... to... to... není... možný!“ blekotal, když v zrcadle místo sebe uviděl polonahou zrzku s rozkošným malým nosíkem ozdobeným spoustou piercingů.
Automaticky si zakryl vzrostlé poprsí rukama a podíval se po svých druzích.
Zetsu se zrovna probojoval také k zrcadlu a zděšeně si prohrábl dlouhé zelené vlasy.
„Zrcadlo, zrcadlo, pověz, kdo je na světě nejkrásnější?“ v panické hrůze zašeptala bílá půlka.
„Uhni, nevidim!“ odpověděla černá. Pak chudák masožravka vyvalila obě oči a prásknula sebou na zem.
Za ní stál Itachi, který si zrovna prohlížel krvavě rudé, pěstěné nehty.
„Všichni do obýváku, ale rychle! A Zetsu vemte s sebou!“ zavelela zrzka a rozběhla se doobléct.
Po nějaké době se v pokoji sešel výkvět krásy. Sedm rozkošných slečinek sedělo okolo velkého stolu a nervózně po sobě těkaly očima.
„No chlapi,“ začala zrzka a zase se zasekla, protože od ostatních si vysloužila nenávistné pohledy.
„Teda, chtěl jsem říct, ženský!“ opravila se. „Nevím, co se stalo a jsem z toho taky mírně vykolejenej.“
„Jenom vykolejenej?!“ ozvala se nevěřícně rudovláska připomínající Sasoriho. „Ještě sis nevšiml, že tu chybí Kakuzu?“
„No jo, kde vlastně je?“ přejela Šéfka pohledem po místnosti.
„Nezvládl to,“ hodila ladně nohu přes nohu Jashinova zastánkyně.
„Jak nezvládl?!“
„Když zjistil, že je ženská, rozhodl se, že se zabije! Teď si zkouší v pokoji propíchnout všechny srdce najednou, ale zatím se mu to nedaří...“ dodala nevzrušeně Hidanka.
„Tak ho, prosim tě, přiveď. Kdysi býval chlap, tak by to tak měl nést a ne se zhroutit jak domeček z karet,“ našpulila rty zrzka a Hidanka se vydala pro svou nešťastnou partnerku.
„Ještě někdo má sebevražedné ambice?“ zamračila se Pein na osazenstvo.
„Byly, ale jsou zažehnány,“ ozvala se záhadná černovláska s rudými nehty a očima.
„Itachi, ty taky?!“ zdrceně na něj vůdkyně pohlédla.
„Já ne, ale Kisame!“ jemně poklepala na rameno modré krasavice s vlasy barvy mořských řas, která drkotala zubama.
„Kdy?!“ plačtivě dosedla velitelka.
„Před chvíli. Našel jsem ho, jak se snaží utopit ve vaně. Chudák zapomněl, že má žábry!“ opatrně okouknula svou žraločí partnerku a dala se do další úpravy nehtů.
Za chvíli Hidanka přivedla svou zdrcenou kamarádku.
„To bude v pohodě, kámo!“ povzbudivě se usmála Deidara.
„Tobě se to mluví, když jsi zůstal úplně stejnej!“ zařvala na něj Kakuzka.
„To není pravda!“ hájila se blondýna. „Mám prsa nejmíň o dvě čísla větší!“
„Tak už jsme konečně všichni?!“ přehlídla schválně Kakuzčinu poznámku Peinová.
„Z chlapů... teda z ženských jo...“ poznamenala Sasorka a dál si v klidu vyráběla dřevěnou podprsenku.
„No jo, co je s Konan?“ došlo jim najednou a v odpověď jim přišel z patra nelidský řev.
Nasucho polkli a čekali, co se bude dít. Nahoře práskly dveře a ozval se těžký dusot nohou.
Zpoza rohu se vynořila modrovlasá hromada svalů připomínající směs něčeho mezi Bradem Pittem a Arnoldem Swarzeneggerem. V očích měl něco, co by stačilo na vyvraždění celého světa.
„Barbar Konan, to sedí!“ zašeptala už probraná černá Zetsova půlka a zase upadla do mdlob.
„Kdo mi to udělal?!“ zahřměla Konan, zatnula pěsti a svaly jí naběhly ještě i na naběhnutých svalech.
„Lásko?“ plaše se usmála zrzka na svou drahou polovičku.
„Peine?“ překvapeně zamrkal hromotluk a až pak si Konan všimla, že je tady jediná chlap.
Sedla si na schody a chytla se zábradlí.
„To se mi snad jenom zdá,“ zašeptala, začala natahovat a první šprušle zábradlí jí praskla v ruce.
Tak... já vím, je už to trochu na hraně, ale uvidíme jestli to projde schválením.
Jestli ano, moc mě neproklínejte.
příště : Nové poznatky o ženském těle
Je to skvělý Jako, chlámala jsem se celou dobu ale Barbar Konan mě dorazil
http://kojirohime.blog.cz/
Tak to mu se říká špičková, super povídka. No já si to stáhla do mobilu a čtu včera večer. Jak to čtu tak se dusím smíchy, no představit si Akatsuki jako holky, tak to je něco. Hm... 5*.
Barbar Konan XD
prej
lasko???
Peine???
ale deidara to mel dobry protoze se SKORO nezmenil
ale chudak pein a konan
muzu zmenit styl muzu zmenit uces ale me nikdo menit nebude!!!
tyto slova NIKDY nevezmu zpet to je ma cesta ninji!
デイダラ
サソリ
jo a jsem anti NaruSaku takže bacha!
Matawa chō! (Aneb super!!!)
Ahoj. Jmenuji se sany-chan, ale ty mi můžeš říkat "SENSEI"!
Watashi wa anata o aishite
Ahoj. Jmenuji se sany-chan, ale ty mi můžeš říkat "SENSEI"!
nedokážu si představit kakuza jako holku...divný
src="http://i1178.photobucket.com/albums/x380/xeruru/aoexgif.gif" border="0" alt=" photo aoexgif.gif"/>
úžasný prej chudák zapoměl že má žábry
xD já se málem zdusila smíchy!!!Prej:,,Ty si myslíš že sněhurka bydlí tady?"a vzal z gauče spodky velikosti XXL!!!xDDD Hidan stáhl gatˇata a ....něco chybí xDDD sry ale já fakt nemůžu
Krásnýýýý!! xD a topící se Kisame prostě klasika xDDD
Jsem chodící snílek.. Když mě zastihnete v téhle realitě, máte víc štěstí, než tušíte..
jakmile jsem to začla číst tak jsem se začala smát jak pokoš až do konce ..zatím dobré no ,jsem zvědavá na 2.díl
úsměv stojí míň než elektřina a více svítí
Já asi umřu smíchy , jsi opravdu povídkový talent XD
What Naruto Guy Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
No to si ze mě děláš p..el (oh. tgak nestydatě XD) !!! Já to čtu až ted? To prostě dokonalost
Nová Shelly přichází, asi tak...nestačím se divit, jak jiná jsem tehdy byla, a za pár let jistě budu valit oči stejně. Takže jestli někde uvidíte můj starý komentář, nelekejte se, okay? ^^
Podpis nijak řešit nebudu, stejně by ho nikdo nečetl :'D
+ Smazala jsem většinu povídek a začínám od začátku, ačkoliv na konoze už nestraším tak často.
fakticky super ale nemas niekde aj fotky ako vyzerajú???
ne nemam bohuzel, akorat v mym podpisu jsou asi ctyri pojeti od Akiry a jmenuje se to Akira-sama krasle kresli pro Merenwen tak se koukni:-)
Chuck off!!!
Merenwenin průvodce po povídkách
Akira-sama krásně kreslí pro Merenwen
Ve jménu oddanosti - pořádná romantika (ItachixHachi )
Poslední z rodu ocasatých - pořádný dráma ( Akari, Kakashi, Akatsuki a spol. )
Akatsuki andílci - pořádná sranda( Akatsuki s malými nosíky a vrstvami make-upu )
Miluju Narutrix!
Bavte se!
jo to je fakt hustý hele měl/a bys to dát přečíst někomu kdo to ocení je to skvělí nechceš bejt spisovatel/ka
dekuju, ale spisovatelka asi ne...moje dráha jde trochu jinym smerem a tak se mi to libi, udelat si ze psani praci tak by me to asi brzo zacalo nudit
Chuck off!!!
Merenwenin průvodce po povídkách
Akira-sama krásně kreslí pro Merenwen
Ve jménu oddanosti - pořádná romantika (ItachixHachi )
Poslední z rodu ocasatých - pořádný dráma ( Akari, Kakashi, Akatsuki a spol. )
Akatsuki andílci - pořádná sranda( Akatsuki s malými nosíky a vrstvami make-upu )
Miluju Narutrix!
Bavte se!
nejlepší fakt nej skvělé supr!!
Tak to nemá chybu xD xD xD
Zetsu alias masožravka je nej XD XD XD SUUUUUUUUUPR povídka. Du na další díl
vsem, co se povidka libi, uprimne jsem rada, protoze tyhle zensky maji zvlastni misto v tomhle púodivnym svete ) takze arigato
Chuck off!!!
Merenwenin průvodce po povídkách
Akira-sama krásně kreslí pro Merenwen
Ve jménu oddanosti - pořádná romantika (ItachixHachi )
Poslední z rodu ocasatých - pořádný dráma ( Akari, Kakashi, Akatsuki a spol. )
Akatsuki andílci - pořádná sranda( Akatsuki s malými nosíky a vrstvami make-upu )
Miluju Narutrix!
Bavte se!
skvělé , úžasný prostě se brzo zhroutím xD další další dííííl
Barbar Konan
http://147.32.8.168/?q=node/92665
http://147.32.8.168/?q=node/92913
<a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>
Tak to bylo naprosto úžasný! Já ani nevim jak to popsat ale myslim že se asi zadusim smíchy !!!*výtlem*xD Kakuzka Pstě upe všechnooo nebo ta dřevěná podprda...chudák Konan xD BARBAR KONÁÁÁÁN! xD
_________________________________________
Sem se málem umlátila smíchy XD Jako krutost XDDDDDDDDD
What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Who is Your Naruto Date?Hosted By theOtaku.com: Anime
What Naruto Character Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
hih...budu ráda ))
Chuck off!!!
Merenwenin průvodce po povídkách
Akira-sama krásně kreslí pro Merenwen
Ve jménu oddanosti - pořádná romantika (ItachixHachi )
Poslední z rodu ocasatých - pořádný dráma ( Akari, Kakashi, Akatsuki a spol. )
Akatsuki andílci - pořádná sranda( Akatsuki s malými nosíky a vrstvami make-upu )
Miluju Narutrix!
Bavte se!
tak tohle je uplne je upene sileny a moc se mit to libi, musim to cist furt dokola.....fakt se powedlo
až tak moc? tím víc jsem ráda a arigato
Chuck off!!!
Merenwenin průvodce po povídkách
Akira-sama krásně kreslí pro Merenwen
Ve jménu oddanosti - pořádná romantika (ItachixHachi )
Poslední z rodu ocasatých - pořádný dráma ( Akari, Kakashi, Akatsuki a spol. )
Akatsuki andílci - pořádná sranda( Akatsuki s malými nosíky a vrstvami make-upu )
Miluju Narutrix!
Bavte se!
XD já fakt nemůžu! xD to je naprosto úúúúúúúžasnéééééé! xD "Barbar Konan" XD ja nemůžůůůůůůů... XD honem jdu na další díl!