Naruto High School Gakuen Den 5
Všetci sa zišli pred školou...
"Tak čo Narutko Udzumaky?"-hihňal sa Kiba
"Ty sa prosím ťa radšej nesmej, vyzeráš pritom ako by si skapínal-" Smial sa Naruto "ale problém je v tom že keď spravím ešte raz niečo , tak ma zo školy vylúčia..."-zosmutnel
"Mimochodom...a čo HrBKA?"-spýtal sa Sasuke
"Tá mi vytlačila na PC zoznam o tom čo mám a čo nemám robiť...že to mám 3 krát prepísať!"-znechutene sa pozrel okolo seba, nadýchol sa a znova sa usmieval...
"Prečo sa smeješ??"-spýtal sa ho Gaara"ja by som bol na tvojom mieste poriadne šialený..."
"Mám nápad ako to spravím s tým trestom...ale to už je iná vec...poďte mám VBčko...!"-pousmial sa Naruto a všetci spakovali za ním.
"Do šľaka" Nemám pitivo!!"-zastavil sa v polovičke cesty..."veď si ho minule mal!"-presviečal ho Shikamaru.
"No veď minule hej...ale Choji vypije jedno všetko jedným glgom...!"-rehotal sa
"Tak to hej!!"-zasmiali sa
"Chalani choďte dačo kúpiť, tutö je večierka blízko..."-vzpomenul si a chalani so Sakurou sa pobrali dačo kúpiť
"Naruto-kun!"-ozval sa tichý a milý hlas spoza jeho chrbta.
Otočil sa ... jediná tam stála Hinata...
"Hm?"-usimial sa
"Ja-a len ... ž-žeeči možem ísť s tebou a tam to s tebou...*:-D*...nachystať...po-pokym prídu..."- pozrela sa mu do očí a zapýrila sa
"Ale jasnéé Hina:)...poď ďalej..*otvoril dvere*...GOMENASAI ale trošku tu mám..takýý "útulný bordel"-škrabkal sa za uchom a schovával telom svoju úúžasne upratanú izbu.
"Tak dáme sa do toho!"-zasmial sa Naruto
"Hai...tak ako a čo?"spýtala sa nevediac odkiaľ začať
"Posuniem sedačky...otvor prosímťa ventilačku...šak nech sa vyluftuje"
Upratovali päť minút, posunuli stolík, nachystali karty, billiard, a občerstvenie...nejaké džúsy a kofolu.
Zachvíľu prišli ostatní...
:-! Ja viem, že je to krátke, ale budem sa snažiť pridávať častejšie, i keď s malým obsahom Dúfam že sa páčilo ARIGATO GOZAIMAS! ZA PREČÍTANIE! Rada by som, kebyže to okomentujete... ARIGATO MOC!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
hej!!!aj ja som z blavy.
Fuuhaa... nice, a aká časť alebo ulica?
Nothing is true, everything is permitted.
There is no greater glory than fighting to find the truth.
ruzinov
Hmmm. ja byvam v dubravke
Nothing is true, everything is permitted.
There is no greater glory than fighting to find the truth.
hm..trochu na druhom konci
hmm.. tak tojo
Nothing is true, everything is permitted.
There is no greater glory than fighting to find the truth.
no....pekne pekne....jak pravy nefalsovany teenegeri...len jedna vec mi uz ktomu chyba teda mne az tak nie skor mojim spoluziakom k zivotu....eee no dobre, to je uz odveci...len jedna vec mi lata hlavou....co to je VBcko?
VBčko? Volny byt ..proste ze je sam doma ... tak to pouzivame u nas