Narutův Boj 01: Po Boji
„Konečně!“ řekl Naruto hlasem plným bolesti a únavy.
„Tak sem zvládnul i ten originální kousek Peina.“ Uchechtl se Naruto a bezvládně se zhroutil na zem.
Ležel uprostřed zničené Konohy, kde bylo slyšet jen šustění listí, se kterým si pohrával vítr. Tento zvuk byl propletený s nářkem těch, co přežili útok Peina.
„Peine!“ Protrhl monotónní zvuky dívčí hlas plný zloby.
„Zaplatíš za jeho smrt, Uzumaki Naruto!“ Pronesla Konan chladně. Složila pečetě a na Naruta se řítily papírové kunaie.
„Hakkeshou Kaiten!“ Neji odrazil jejich útok. Konan se zmateně podívala, kdo je její nový protivník, a přestala si všímat okolí.
„Konoha Senpou!“ zaútočili naráz Lee s mistrem Gaiem. Konan nestihla uhnout, jen zděšeně vyvtřeštila oči, které se jí potom začalz pomalu zavírat... Z pusy se vyvalil pramínek krve... její bezvládné tělo spadlo na zem.
Sakura a Tsunande již byly u Naruta a zjišťovaly, jak na tom je. Měl spoustu malých ran, které ho nijak zvlášť na životě neohrožovaly, jenže také měl dvě bodné rány od Peinových zbraní.
„Má vnitřní zranění a ztrácí spoustu krve. Musíme to zastavit, jinak brzy zemře! Tohle teď nedokážeme vyléčit úplně.“ Řekla Tsunande a dala se do léčení. Ihned se k ní přidala i Sakura. Na obou bylo vidět, jak se soustředí.
Kolem nich se začali shromažďovat ninjové, kteří sledovali bitvu mezi Peinem a Narutem.
Tsunande skončila s léčbou a začala udílet rozkazy.
„Gaii! Ty okamžitě vyrazíš do Písečné a doručíš tuhle zprávu Kazekagemu… nikdo jiný ji nesmí dostat do ruky!“
„Hi, Hokage-sama!“ a zmizel jako blesk.
„Neji… Lee… Ten Ten. Vy tři okamžitě začněte shromažďovat vesničany za vesnicí. Vytvořte z nich skupiny, které budou pomáhat při záchranných pracech a hledání těch, co přežili! Do každé skupiny se snažte dát někoho z klanu Hyuuga, aby hledali zavalené. Ženy a děti budou pomáhat s ošetřováním zraněných.“
„Hi, Hokage-sama“ Řekli trojhlasně a rozběhli se plnit rozkazy.
„Sakuro...“
„Hi!“
„Ty si vezmeš na starost zraněné. Vezmi si tolik ninja mediků, kolik budeš potřebovat a udělej shromaždiště zraněných na cvičišti číslo 7.
„Ale Tsunade-sama, co Na...“ Nestihla však doříct větu, protože ji přerušil Tsunandin řev.
„MLČ! A dělej, co jsem ti řekla, takhle mu stejně nepomůžeš.“
„H-hi...“ Vykoktala Sakura a zděšeně se dívala na Tsunade. Po chvíli se vzpamatovala a běžela splnit rozkaz.
„Ty… Přiveď mi jsem zdravotnický tým s nosítky, a fofrem!“ otočila se Hokage na jednoho z přihlížejících.
„Ano, Hokage–sama.“ Odpověděl ninja a zmizel.
Mezitím Tsunande přemýšlela, jak dát Narutovi co nejvíc času. "Ano to asi bude jediná možnost, ale je to riskantní... jiná možnost není.“ Provedla řadu složitých pečetí a poté položila ruce na Naruta. Jeho dech se zklidnil a tělo se uvolnilo.
„Teď bojuj, Naruto, nyní máš naději.“ Pronesla potichu Tsunande a těžce oddechovala... použila na toto jutsu svou poslední chakru.
„Hokage-sama!“ Ohlásil příchod zdravotnického týmu jeho velitel.
„Skvěle. Ihned naložte Naruta na nosítka a vydejte se s ním do Písečné, budou vás tam čekat. Běžte opatrně, ale přesto co nejrychleji. Má maximálně den a půl, poté bude veškerá šance na jeho záchranu mizivá!“ Řekla Tsunande posmutnělým hlasem, ve kterém bylo slyšet obrovské vyčerpání.
Tým se okamžitě vydal na cestu.
„TSUNANDE-SAMA… Tsunande-sama!" Volal někdo z dálky, podle hlasu to vypadalo a Hinatu.
Členové ANBU pomohli Tsunande vstát a doprovodili ji za Hinatou.
„Co se děje, Hinato?“
„Našla jsem mistra Kakashiho, a když jsem ho prohlédla Byakuganem, zjistila jsem, že je stále naživu, ale je vážném stavu. Sice nemá žádné vážné zranění, ale nemá žádnou chakru a bez pomoci…" posmutněla Hinata, "bez ní už dlouho nepřežije.“
„Skvělá práce, Hinato!“ Řekla Tsunande a povzbudivě se na ni usmála.
„Zdravotník!“ Křikla Tsunande.
„Ano?“ Zahlásil se udýchaně medik. Byla na něm již znát únava z výdeje chakry.
„Dokážete vložit svou chakru do oběhu jiné osoby tak, aby nepoškodila vnitřní oběh?"
„Znám pouze teorii, Hokage-sama, nikdy jsem to nedělal.“
„Nevadí, dělej přesně to, co ti řeknu.“
„Hi.“
„Proveď pečetě, pak soustřeď velmi malé množství chakry do své dlaně. Přilož dlaň na Kakashiho trojúhelník a uvolňuj konstantní, velmi malé množství chakry. Nech ji proudit do jeho těla. A vydrž, dokud ti řeknu, abys přestal.“
Medik neodpověděl, jen se soustředil na svou práci, protože pokud by dával příliš mnoho chakry, roztrhal by Kakashimu vnitřní oběhový systém.
„Teď… Přestaň.“ Řekla medikovi Tsunande.
Všichni, kdo přihlíželi ani nedýchali, bylo pouze slyšet naříkání, které se neslo Konohou. Když se nic nedělo, přihlížející sklopili hlavu a každý pronášel tichou modlitbu nad ztrátou Kakashiho. Pouze jedna osoba hlasitě zajásala a radostně vykřikla: „Povedlo se!“
V Hinatině hlase byla slyšet obrovská radost.
„Začíná zase zhluboka dýchat.“
Tsunande se neoddala veselému uvolnění jako všichni ostatní, věděla, že ještě není vyhráno.
Raději začala vydávat další rozkazy….
Dle ohlasů budu možná pokračovat v této sérii. Další díl se bude jmenovat A co dál? Tento díl je krátký ale na úvod stačí. v dalším ídle již nastíním hlavní děj povídky.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Začíná to dobře, jsem zvědavá, jak to bude dál xD
Nezáleží na tom, aby ses vyrovnal tomu nebo onomu člověku, ale jde o to aby ses jednou stal samým sebou.
super příběch
takže lidi pro někoho možná dobrá zpráva... zítra pokud se poštěstí bude pokračování povídky už tu a trochu sem ho protáh tak bude te mít o kousek delší čtení:)
A te´dse přiznám zadek mě bolí pořádně jelikož sem u toho seděl značou dobu tak doufám že se vám to bude líbit:)... oužš zatím se mějte.
Super,super....
http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi
Wow,bajecny zacatek pribehu,taky se divam na mangu a doufam ze to skonci takhle.
Do toho
http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi
tak možná někoho potěším:) zítra očekávám že zde přibude další díl série Narutův boj. Dneska večer si k tomu sednu a sepíšu další kapitolku:) tak doufám že mě pořádně políbí můza ať se vám to líbí.
Teším sa na pokračko....
Nothing is true, everything is permitted.
There is no greater glory than fighting to find the truth.
Momentálně sem si udělal čaj a při tom mě napadlo pokračování příběhu. Budu se snažit co nejvíce opírat o fakta která proběhla doposud v narutovi, ale budou využity v mém příběhu tudíž se bude od příběhu autora naruta nejspíše hodně lišit
Jen prozradím že plánuju udělat těhlech prvních pár dílů dost napínavých aby jste se těšili na pokračování:)
je to zajímavé, určitě přidej pokráčko
no tak to vypadá velice dobře, a tajně doufám, že hodláš napsat pokračování, jelikož to opravdu vypadá velice dobře
Skvělý sem zvědavá co dál vymyslíš
E. E. Cummings
Podmínkou koexistence jedince druho Homo sapiens a společenství druhu Canis lupus je sjednocení akustické signální soustavy.
Takže někdo předbíhá mistra Kishimota? Skvělé, teď budu muset přemýšlet na dvě strany - co vymyslí náš milý mangaka a jak povedeš dál děj ty
Ha, jsem hrdou členkou Spolku Žroutů knih! Naše závislost na knížkách a jejich rychlé čtení je přímo legendární. Přesto se nemusíte obávat, že jste o nás ještě neslyšeli... Spolek založen 12.3.2009 Kdo fandí knížkám, ať se přidá! Aktuální seznam členů a přihlášky u naší předsedkyně Akumakirei :)