Poslední Genin 3 (zpět v Konoze)
„Tak Chuuninska zkuška ?“ prolomil konečně Naruto ticho.
„Jo, je kolem toho strašně práce, ani bys nevěřil kolik,“ odpověděl mu utrápeně Shikamaru.
„Když už jsme u toho, ty jsi vlastně poslední z našeho ročníku, co je ještě Genin. Myslím, že by bylo dobré, kdybys konečně povyrostl i formálně. S tvými schopnostmi by to pro tebe neměla být žádná obtíž udělat tu zkoušku.“
„Hmm,“ vydal ze sebe Naruto . Při pomyšlení na Chuuninskou zkoušku se mu v hlavě vzedmula vlna nostalgie a vzpomínek.
„Tehdy jsme ještě byli kompletní Tým 7, Sakura, já a Sasuke… chtěl se mnou bojovat! Cítil jsem se zvláštně, byl jsem šťastný. Byl to první náznak toho, že mě konečně uznává…uznává jako sobě rovného, jako svého přítele!“ při té vzpomínce Naruto sevřel ruky v pěst a vítr, který mu vanul do tváře, najednou zvlažil jeho oči smutkem.
„Je v pořádku? Vrací se mu vzpomínky na Sasukeho? Nejspíš…“
„Shikamaru, máš pravdu,“ řekl tiše Naruto, který tím vytrhl Naru z jeho myšlenek, „ měl bych to zkusit. Když už kvůli něčemu tak kvůli Sasukemu, abych mu dokázal, že jsem silný a navíc Chuunin je přece blíž k titulu Hokage než Genin,“ usmál se Naruto.
„Když to tak bereš,“ odpověděl mu Shikamaru se stejným úsměvem.
Mezitím, co si takhle povídali, se oba dva týmy, tvořící nyní jednu skupinu, dostly do bezprostřední blízkosti Konohy. Tady už není třeba rychlosti ani opatrnosti, a tak pokračovali dál po prašné hlavní cestě. Už byli zhruba 50 metrů od hlavní brány, když tu se kolem nich mihly dvě zelené šmouhy. Z první šmouhy, která doslova prolétla bránou, se vyklubala okouzlující zelená šelma z Listové, Maito Gai. Hned za ním se zastavil jeho roztomilý učeň, lamač dívčích srdcí, Rock Lee.
„Zase jsem vyhrál Lee, musíš víc trénovat a spoléhat na sílu mládí! řekl Gai a natáhnul ruku zatnutou v pěst,ze které se tyčil pouze velký nádherný palec. Nasadil úsměv, při kterém by jeho zářivé zuby svým třpytem byli schopny zapálit i stoh slámy.
„Hai, Gai-sensei! Ale už jsem vás skoro předehnal, Gai-sensei!“ odpověděl mu udýchaný, ale šťastný Lee.
„Chudáčku Lee, ve skutečnosti bys mě nikdy nedohnal.“ Pověděl mu Gai soucitně, „měl jsem totiž v batohu super těžká závaží!“
Leemu ztuhnul úsměv na tváři. Tohle teda nečekal.
„Jak jsem si mohl myslet, že by sensei mohl prohrát. On je vždycky tak moudrý a úžasný!"
„Lee, dej si 500 kliků jako trest za svou pošetilost,“ přikázal mu Maito, „ já mezitím vyhledám Kakashiho, je čas na náš další souboj.“
„Hai, sensei! Děkuju, že myslíte na mé blaho a dáváte mi sílu mládí. Jste ten nejlepší sensei, jakého znám!“ vyhrkl se slzami v očích Lee.
„Lee!“ přidal se Gai, který tu dojemnou scénu už taky nevydržel a objal svého žáka.
Kotetsu a Izumo, kteří celý ten výjev pozorovali ze své strážní boudy, by přísahali, že se najednou ocitli na pláži při západu slunce.
„Ty, Kotetsu,“ zeptal se Izumo, „ nemáš náhodou kapesníček?“
„N-ne,“ popotáhl druhý strážný.
„Ahoj Naruto! Už jste dokončili misi, Sakuro?“ vytrhl ostatní z tranzu známý hlas.
Když se otočili, spatřili zbytek týmu Gai, jak si poklidně vykračuje směrem k nim. Ten, kdo na ně promluvil, byla TenTen. Kráčela vedle Nejiho ve svém bílo-kaštanovém oblečení a na nádech se jí jako obvykle ležérně houpal obří svitek. Neji se na své přátele také usmál a prohodil: „Já na to jejich závodění nikdy nebyl, jsou jak dvě malé děti.“
„Konečně někdo trochu normální,“ pomyslela si Temari.
„To jejich objímání, je skoro stejně strašné, jako Itachiho genjutsu!“ problesklo zase Narutovi.
„Vidím, že vaše mise proběhla celkem rychle,“ poznamenal k Nejimu kapitán Yamato.
Neji se k naší skupince ninjů naklonil a objasnil jim to: „No tihle dva šílenci nechtěli promeškat Chuuninské zkušky, takže jsme všechno brali celkem hopem.“
„Jo, bylo to vyčerpávající. Nechápu, jak mohou sensei a Lee mít tolik energie,“ poznamenala nechápavě TenTen.
„Ha, Chuuninská zkouška!“ křikl Naruto a vystřelil jako blesk směrem do města.
„Stalo se něco?“ zeptal se Neji, který byl Narutovým chováním značně překvapen.
„Jako by nestačili ti dva ňoumové, teď ze sebe musí dělat baku i Naruto. Tady snad není jediný normální chlap!“ uvažovala naštvaná Sakura.
Jindy poklidné ulice Konohy se nyní otřásaly v základech. Uzumaki Naruto byl zpět z mise a dával to všem jasně najevo. Jako oranžový drak proháněl se ulicemi směrem k sídlu Hokage. Nic za ním nezůstalo stát. Byl nedočkavý a nedával pozor na cestu, takže se za ním ozývaly sprosté nadávky, které po něm vrhaly všechny na zem sražené osoby. Všichni stánkaři, kteří utrpěli škodu na majetku a dokonce i lidé, kteří ho neznali, ale jako tupé stádo ovcí se přidávali k ostatním pokřikujícím.
„Promiňte, všechno spravím,“ křičel Naruto na všechny strany a usmíval se jako blázen.
Najednou se však zastavil. Něco se v něm ozvalo a to něco byl jeho žaludek.
„Mám hlad,“ vysoukalo se z Naruta smutně, „ bábi Tsunade musí počkat!“
Otočil se na podpatku a vracel se tím apokaliptickým nepořádkem, který způsobil, zpět směrem k Ichiraku.
„Jeden ramen s sebou staříku,“ křikl udýchaný Naruto, když se konečně dostal do svého oblíbeného podniku.
„Ahh, Naruto!“ usmál se stařík a dal se do připravování jeho pochutiny.
Blonďatý ninja netrpělivě přešlapoval po místnosti, myšlenkami byl u Tsunade a žaludkem u Ichiraku.
„Au!“ hekl kdosi, komu Naruto právě šlápl na nohu.
Další díl série. Snad už vyhovuje pravidlům. Jinak se omlouvám za menší zdržení. Nechť se vám to líbí
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Ou ou ou ... konečne ,čakal som ňan dlho ale hovorim naň --->
NaruSaku FTW !!! Prečo NaruSaku ?
Mě se líbí a moc a jen tak jsem napnutá, kdože mu to šlápl na jeho nožku no rozhodně skvělej díl a hlavně nej Gai a Lee ty prostě nezklamou
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Super dilek nemuzu se dockat na chuuninskou zkousku XD
http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi