TemaShika 18.díl - Konečně spolu, ale na jak dlouho??
„Já to tak nenechám. Nevím jak ty, ale já o svého syna přijít nechci!!“ řekl Shikaku a vyběhl ze dveří.
„Shikaku, počkej!!! On ji miluje, tak se s tím budeš muset smířit. Na tu holku má očividně zálusk Orochimaru a Shikamaru jí šel pomoc. To je to, tak těžké pochopit??“ zeptala se Yoshino.
„Ne, ale pořád si nejsem jistý, jestli to zvládne.“ řekl Shikaku a zastavil se ve dveřích.
„Jestli po tobě něco zdědil, tak to určitě zvládne.“ řekl Yoshino a usmála se na něj.
„Po mně toho zdědil až moc. Třeba lenost, ale na druhou stranu inteligenci a dejme tomu, že ten jí má tolik, až to není zdravé.“ řekl Shikaku a vrátil se zpátky do kuchyně.
Shikamaru asi po dvou hodinách doběhli k branám Suny.
„Shikamaru, zdálo se mi, že nás někdo sleduje.“ řekla Temari nejistým hlasem.
„Další důvod co nejrychleji jít do Suny.“ řekl Shikamaru a za ruku ji odtáhl za bránu. Temari se nebránil, by naopak to bylo příjemné.
„Shikamaru, nevím proč jsi tam pro mě šel?? Neměl si takto riskovat. Mohlo se ti klidně něco stát a to bych, pak nepřežila.“ řekl Temari a podívala se mu do očí.
„Temari... no víš, už té chvíle, co jsem tě zahlédl v lese, se něco změnilo.“ řekl Shikamaru.
„U mě taky a myslím, že ty naše city jsou spolu nějak spojené.“ řekla Temari.
„A myslíš....“ nestačil doříct Shikamaru, protože ho Temari políbila. Až se od sebe odtrhli, všimla si Temari, že je celou dobu sledoval její bratr Gaara. Shikamaru se podíval, na co se Temari dívá smutným pohledem. Uviděl jejího bratra, Gaaru.
„Gaaro, já ti to vysvětlím.“ řekla Temari.
„Nemáš, co vysvětlovat. Já to chápu, prostě ho miluješ. Na lásce není nic špatného.“ řekl Gaara a usmál se na ni. „Ale doufám, že ho aspoň pozveš na večeři. Koná se dneska v osm hodin.“ pokračoval.
„Jasně, že přijdeme.“ řekla Temari a obejmula ho.
„To bude super!! Po dlouhé době se mi podařilo přemluvit i našeho známého Kankura. Přece víš, jak mu ta jeho údajná sláva stoupla do hlavy?? tak teď ho mám oslovovat Kankuro-san.“ řekl Gaara a usmál se.
„Jo a Gaaro, toto je můj - přítel Shikamaru Nara. Shikamaru, toto je můj mladší bratr a kazekage této země – Gaara.“ řekla Temari a Shikamaru si s Gaarou podali ruce.
„A co se ti stalo, Shikamaru. Teda smím ti tykat??“ zeptal se Gaara, když si všiml Shikamarovi rány na ruce.
„Jistě, že smíte. A jen takové škrábnutí.“ řekl Shikamaru.
„Ty mi, taky tykej, prosím. A na škrábnutí to nevypadá.“ řekl Gaara.
„Já jsem mu to chtěla vyléčit, ale on se nenechal.“ řekla Temari.
„No, to teď nebudeme řešit. A myslím, že jsem o tobě nejednou slyšel.“ řekl Gaara.
„O mně?? Já vím jenom, že jsme se viděli na chudinských zkouškách a v nemocnici, tenkrát u Leeho lůžka.“ řekl Shikamaru a při vzpomínce na toho Gaaru se trochu otřásl.
„To bylo tenkrát, ale od té doby jsem se změnil. Ale mám dojem, že teď někdy.“ řekl Gaara a hledal nějaký bod v hlavě, kde o něm slyšel.
„Tak teď asi ne.“ řekl Shikamaru.
„Už vím kdy. Tsunade mi poslala tvůj životopis a já jsem tě chtěl vzít k mému dvanáctičlennému týmu. Ten tým měl mně a ještě pár ninjů doprovodit na boj s Orochimarem, na který se právě chytám.“ řekl Gaara. Jakmile to Gaara dořekl, temari se vybavila představa, jak drží mrtvé Shikamara v náručí a pláče nad ním. Gaara zpozoroval její vyděšený výraz a zeptal se jí:
„Co se děje??“
„Nic, jen... Co když se vám nepovede Orochimara zabít a naopak on vás všechny zabije.“ řekl Temari.
„To se nemůže stát. Budeme mít velkou přesilu, ale samozřejmě nebudeme nikoho nutit, aby s námi šel.“ řekl Gaara.
„Já půjdu. Mně nutit nebudeš.“ řekl Shikamaru.
„No tak jo. Ale nevím jestli se to obejde bez ztrát na životech.“ řekl Gaara.
„To je jasné. Kolikrát, už se taky skoro stalo, že pod mím vedením někdo přišel o život. Ale díky bohu jenom skoro.“ řekl Shikamaru a Temari si vzpomínala, jak ji zachraňoval a nakonec ho utěšovala v
nemocnici. Shikamaru začal taky vzpomínat.
„Už tehdy se mi líbila, ale nikdy mně nenapadlo, že spolu budeme chodit. Vypadá to, že jsme si s Temari byli souzeni. Už tenkrát, když jsem jí vracel její záchranu, jsme fungovali jako tým. A Ino v tomto pravdu, že tam byla přebytečná.“
„Myslím, že už půjdu. musím ještě zařídit pár věcí.“ řekl Gaara a zmizel jim z očí.
„Co kdyby jsme si zašli pro něco k snědku. Ale ještě před tím ti to musím ošetřit. Kousek od sud je takový malý park. tam ti to uzdravím.“ řekl Temari a chytla ho za ruku.
„Víš, Temari, přijde mi, že žiju ve snu. Už dřív jsem doufal, že si mně všimneš.“ řekl Shikamaru.
„No vypadá, že ses dočkal.“ řekl Temari a usmála se na něj.
„Ten úsměv mně okouzli už předtím. Je to, to nejhezčí, co jsem kdy viděl. Tak kouzelný nemá ani miss.“ pomyslel si Shikamaru.
„Chyť mně, jestli to dokážeš!!“ zakřičela Temari začala před ním utíkat.
„Počkej, až se mi dostaneš do ruky.“ zakřičel na ni Shikamaru a rozběhl se za ní.
„To bys mně nejdřív musel chytit.“ zakřičela a zastavila se. V tu chvíli ji někdo zakryl pusu a chytil ji za ruce.
„TEMARI!!!! OKAMŽITĚ JI PUST!!!“ zakřičel Shikamaru z plných plic.
„A proč bych měla??“ zeptala se Kesidy a sundala si svou kapuce, kterou měla na hlavě.
„Zase ty, Kesidy?? Nevím, co způsobíš tím, že Temari uneseš??“ zeptal se jí Shikamaru.
„To je příkaz od Orochimara. Ale vím určitě, že neříkal nic o tom, že nesmím zabíjet mé nepřítele.“ řekla Kesidy nafoukaně.
„Já nejsem tvůj nepřítel. Copak nepamatuješ, jak jsme spolu před dvěma lety bojovali?? Byla to sranda a ty jsi vždycky řekla, že ti nesahám ani po kotníky. A vidíš teď?? Jsem docela dobrý, nemyslíš??“ řekl Shikamaru a snažil se jí naznačit, jaké má výhody, když je na jejich straně.
„Máš pravdu, jsi celkem dobrý. Zlepšil jsi se a tenkrát musím říct, to sranda byla. Někdy by jsme si to mohli zopakovat.... Ale to už nebude možné, já nejsem na vaší straně, ale na Orochimarově.“ řekla Kesidy a sklopila hlavu smutkem.
Ahoj!!!
Tak a po týdnu je tady další díleček!!! Doufám, že bude dobrý!! Jo a dílky do předu dávám na svou a kámoščin blog: naruto012.blog.cz
Temari12
PS: Prosím napiště mi jaký to je!!
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Tak kdy bude dalsi dilecek?
Super...no zajímá mě jak to bude dál...n_n
No prostě BOŽÍ !!!!!!!!!! jinak blog je taky luxus
přesně xD hej ty Naro ! já tě tu sem tam zastihnu a ty mi ani nenapíšeš jo ? taková drzost ! xD
bylo to super