Nebuď jako on
,,Takže... Pokud tomu dobře rozumím, ty už jsi ztratil naději?'' Pokrčil rameny.
,,Je tolik lepších, kteří dokáží to, co já ne. Proč bojovat, když budu zabit?''
,,To jsi ale předtím neříkal.''
,,Já vím...'' Sklopil hlavu. Otcova slova vůči němu mu připomínala, jakou hanbu na sobě nese.
,,Cožpak je ninja od toho aby se vzdával?'' zeptal se otec. Kakashi se odhodlal mu pohlédnout do očí. Setkal se s tvrdým, odhodlaným pohledem a po zádech mu přejel mráz. Znovu sklopil hlavu.
,,Ne... Celý život jsem bojoval, bojoval ze všech sil, abych ochránil to co je mi drahé. Ale co když mi už nic k ochraně nezbylo? Nebo spíš, co když to co ochraňuji dokáží jiní ochránit líp? Ti, které jsem ochraňoval a kteří dnes ochranu nepotřebují.'' Sakumo si vzdychl.
,,Ach Kakashi,'' pochmuřel, ,,chtěl jsem z tebe vychovat ninju, který bude své vesnici a blízkým sloužit s láskou a odhodlaností. Nechtěl jsem, aby jsi zkočil jako já. Proč teď v poslední minutě pochybuješ o tom, co jsi dělal celý život?''
,,Proč?'' zvedl hlavu Kakashi nebojíc se otcova pohledu, ,,Uvědomil jsem si to, co jsem si celý život nechtěl přiznat. Všichni, které jsem miloval mi umřeli. Nejprve ty, pak Obito, sensei a nakonec i Rin. Ale já stejně šel dál. Nevím proč, prostě jsem šel. Kdo ví, jak jsem to ty léta vydržel. Když pak přišel můj tým, Tým 7, konečně jsem dostal znovu něco, co je potřeba ochraňovat. Ale oni mě dnes nepotřebují. Vlastně, vždy jsem chránil vesnici. Dnes jsou tu jiní, lepší, kdo by potřeboval starého senseie?'' Sakumo se naprázno nadechl. Věděl, co jeho syn cítí, ale nevěděl co mu na to říct. Chvíli se mlčky díval do ohně, než se odhodlal znovu promluvit.
,,Možná jsou silnější, ale to neznamená, že tě nepotřebují. Vesnice tě potřebuje! Když teď zemřeš, zemře jeden z nejsilnějších mužů, který se kdy v Konoze narodil. Jsi můj syn a já ti říkám, že jsi byl silnější než já. Nejenom schopnostmi, ale nikdy jsi se nevzdal, ne jako já. A teď chceš následovat příklad svého otce? Kakashi, jsi mnohem lepší než já, ty jsi žil i s myšlenkou, že jsi Obita mohl zachránit, tak to teď nevzdávej!'' Ticho, Kakashi nic neříkal.
,,Chápeš mě?''
Po chvilce Kakashi řekl: ,,Jo, snad jo... Ale... Ty víš jaké to je, víš! Tak proč mě nenecháš jít?''
,,Kakashi!'' zařval Sakumo, ,,Celou dobu ti tu říkám, aby jsi nebyl jako já! To, co jsem udělal, není řešení! Kdybych mohl, vzal bych to zpátky. Vždyť tím jsem se v očích svého syna na tak dlouhou dobu zhnusil. Myslel jsem, že je to řešení, že všichni budete šťastnější, když tu nebudu... Myslíš si, že budou šťastnější, když tam nebudeš?''
,,Ne přímo šťastnější, ale...''
,,Vzpomeň si jak jsi se cítil když jsem vlastní rukou odešel.'' Kakashi ztrnul. Pocity, které před tolika lety pohřbil, se vrátily jedním slovem. Tělem mu projela nesnesitelná bezmoc a zloba.
,,T-Tati...'' vykoktal s náznaky slz v očích.
,,Synu,'' řekl Sakumo a položil Kakashimu ruku na rameno, ,,hodí se na hrdinu jako seš ty, aby brečel? Seber se, nejsi malé dítě. Tvoji žáci tě obdivují, jak by to vypadalo, kdyby tě viděli brečet? Jseš muž, ne ubrečená holka.''
,,Tati.''
,,No jo, už mlčím...'' usmál se Sakumo, ,,Tak?'' Díval se na Kakashiho laskavým pohledem. Věděl, že jeho syn se vzdát nesmí. Kakashi má na to, nebýt jako on. V tu ránu se postavil.
,,Jdu.'' řekl Kakashi a vykročil od ohně k tmavému stínu. Sakumo se znovu usmál.
,,To je můj syn.''
Mezi sutinami se zaprášilo. Mezi troskami domů se objevila ruka, natahujíc se vzhůru.
,,Je konec.'' zašeptal Pein. Odhodil Naruta deset metrů od sebe. Šest ocasů Kyuubiho dávno zmizelo, Naruto byl vyčerpán.
,,Ty bastarde...'' Pein k němu vykročil.
,,Vezmu si Kyuubiho ať chceš nebo ne.'' Naruto tiše zaklel. Podíval se okolo sebe. Z jeho milované vesnice nezbylo nic, jenom trosky. A ta, která ho milovala, je nejspíš mrtvá. Podíval se k místu, kde ležela Hinata. Chtělo se mu brečet, ale ubránil se. Sakra, proč takhle musela dopadnout? Je to vše jenom kvůli němu, kdyby ho nemilovala tak by se ho nesnažila zachránit.
Co teď, co teď? Pein se blíží a on tam jen leží.
,,Ani se nebrá-''
,,Rasengan!'' zařval Naruto. Jako by se v něm zrodila nová síla, bleskurychle vztal a Rasenganem odhodil Peina. Když já už nemám moc síly, i on nebude! pomyslel si Naruto. Znovu upadl. Ne, sil, bylo příliš málo. Najednou ucítil na rameni ruku. Otočil hlavu, aby se podíval kdo to je. Překvapeně vykulil oči.
,,Kakashi-sensei!'' Jak to, že je pořád naživu?
Kakashi se usmál: ,,Tak ho porazíme, ne?''
Dneska mi kamarád povídal, že bude kreslit Kakashiho a mě přepadlo úplně příšerné šílenství, že jsem o Kakashim dlouho nic nenapsala. No a tady to máte. Ále jo, mě se to líbí! Kakashi prostě nepatří do šrotu Nechť se vám to líbí! :D
A mám vybráno
Je tu super Musím povedať že sa mi to páči Píšeše skvele :DD
Kumiko-chan, já jsem na sebe taky hrdá, že jsem si od tebe něco přečetla Je to moc hezký a plný naděje, že se Kakashi objeví We believe it!
♪ Současná hudební inspirace: Why Should I Worry, Sandcastle Kingdoms, Night in the Woods, Cuphead the Musical, Attention
Kočičí škrábanice
A nějaké nové FF? YES! ^^ => Tanec iluzí 20 - S hlavou vztyčenu udělej krok vpřed, Tanec iluzí 19 - Lepší zítřky v nedohlednu, Není se čeho bát, Tanec iluzí 18 - Na tenkém ledě
Moc pěkný! Jo, Kaskashi nepatří do šrotu!!!
Ách Kumí. Tohle je vážně... Tohle je něco, co... Co se mi sakra líbí
Ta první část byla úchvatná. Rozhovor otce a syna, dodání mu odvahy... Já myslím, že takhle to musí být. Prostě bude. Musí
Kumí, zase za 5 Moc se mi to líbilo. I vypravěčství a slohově... Moc pěkný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco
Vzhledem k tomu, že se jedná o moji nejoblíbenější postavu z Naruta, tak je jakýkoli jiný pocit z povídky než čiré nadšení poněkud nepředstavitelný.
Kakashi-san forever!
OMJ... Tall má úplnú pravdu. To ste sa fakt všetci dohodli? Ja sa preboha,potrebuje učiť na zemák!! Ale pri týchto skvostoch to proste nejde!xD
Dokonalá jednorázovka! Taká... najaktuálnejšia xD Kakashi sa nevzdá a neumria! Tri bodky a basta!
Kumí, tlieskam... úžasný dej s ešte úžasnejším koncom!
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
*divoce mi buší sdrce* Takhle by to mohlo dopadnout...Takhle přesně bych to chtěla...Ne tak si to přeju Kakashi nesmí umřít a já vím že přežíje...Je to jasné.. Beztak protože si to teď tou jednorázovkou začarovala
*Lavi. He is pretty cool, you know*
♫MůjsvětDivů♫ **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**
Tam rozhovor mezi otcem a synem! Proč se dneska všichni rozhodli psát dobré jednorázovky? Proč jste si to nemohli rozvrstvit?
No nic, alespoň mám výmluvu proč se neučit.
Tak a teď spátky k povídce. Ta první část byla úžasná. Navíc mě tahle povídka zvedla náladu po těch depresivějších dílech, co jsem četl před tím. Prostě skvělá práce.
Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.
Chjooo, vy jste se na mě normálně dneska domluvily. Já totiž zásadně komentuju jenom to, co se mi líbí a popravdě toho v poslední době nebylo moc. A dneska je to už třetí povídka! Jak mám pořád vymýšlet originální pochvalné ódy na něco, co mi vyrazilo dech, s mojí fantazií dinosaura?
Ale k věci - to bylo taaaak krásný! Přesně to Kakashi potřeboval, pořádně nakopnout, uvědomit si, co všechno v životě udělal, a že jsou chyby, které se nevyplácí. Prostě jestli ho Kishi odrovnal, tak mu snad naházím vajíčka na dům nebo nevím. Úžasná povídka, jako vždycky
Got a fullmetal heart? ;)
ajima: MUSÍ MUSÍ MUSÍ! jinak je Kishi pravá mrtvola
Hanoke Kame: Kakashi MUSÍ! a já mimochodem děkuju
Takku: jo, vajíčka (ble) na něj! tvůj krásně dlouhej mě potěšil, takhle pěkně by měl vypadat každej! díky, moc díky, že jsem se tohle dostalo do okruhu těch nejlepších
PS: ty máš pěknej avatar, jako vždy
Tall: chvála a žádná kritika? od tebe mě i kritika těší, takže nevim co říct jo, ta první část se mi taky líbí... ta druhá tam je jenom proto, aby se ukázalo, že Kakashi je fakt ten husťák co všechny zachrání!!
cinkl: skvěle, takže teď přežije kvůli mě, to se mi líbí! snad... nevim proč, ale prostě jsem při čtení tvého komentáře furt musela myslet na Kakashiho konkurenci Toushira a nemohla jsem se soustředit na to co píšeš
lady_anjelik: jej vy mě těšíte!! já místo toho abych se učila na češtinu vám tu děkuju no, jak už bylo řečeno mnohokrát, Kakashi přežije!!! jo a díky
taira: božínku, to bylo řečeno pěkně. z tebe bude spisovatel! díky, moc díky
Minata: jejda jen mě nepřechval acn ano, je to pěkný, ale... ale já chci napsat BOMBU! něco, co bude fakt bomba! chápeš? jojo, bombu určitě někdy napíšu... co to kecám? prostě díky, ty neumíš nic jinýho, než úžasně těšit!
Katotoka: nene, to ani náhodou! díky za komentář
Sayoko: musíme věřit, jelikož bez víry by to chudák měl ještě těžší teď jsme hrdý obě dvě, jsme si kvit!
Yumi Kaori: moc díky jsem ráda, že to neni jenom halucinace pár lidí, ale že nejspíš na tom něco pravdy bude
nettiex: děkuju (sice to zní krátce a ošizeně, oproti jiným díkům, ale tenhle je trochu... skoro si mě dojala )
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
souhlasím Kakashi gooo XD mimochodem se mi to líbí
Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!
souhlasím s tebou,Kumí! Kakashi bude žít,musí! Prostě nepůjde tam,kde je teďka Sakumo!
no tak teďka jsem se nechala unést,ale zpátky na zem: je to senzační,skvěle popsaný !